Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері розвитку Інтернету (послуги з доступу до мережі Інтернет) (бюджетні кошти)
Очікувана вартість
335 020,00 UAH
UA-2019-11-13-000327-c 94110ae0f67f41ce88dfc4d7339bdcb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Біла Юлія Валентинівна

+380661095221 yuliya.bila@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Соколівський навчально-виховний комплекс (дошкільний навчальний заклад - заклад загальної середньої освіти) Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26337820
Місцезнаходження: 70031, Україна , Запорізька обл., с Соколівка, вул Першотравнева, 49
Контактна особа: Біла Юлія Валентинівна
+380661095221
yuliya.bila@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2019 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 15:45
Очікувана вартість: 335 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 350,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72420000-0: Послуги у сфері розвитку Інтернету


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері розвитку Інтернету (послуги з доступу до мережі Інтернет) (бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70031, Україна, Запорізька область, село Соколівка, вул.Першотравнева 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72420000-0 — Послуги у сфері розвитку Інтернету

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Ціни на Послуги встановлюються в національній валюті України. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. . Платіжні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають у межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту прийому-здачі послуг (надалі – Акт) протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту прийому-здачі послуг. . У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. У Замовника бюджетні зобов’язання за цим Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 12:01
Тендерна документація Соколівка Інтернет повторно.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000004 ● 1c91b73d3e86499888e2090bf5a82d0e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020 08:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

24.01.2020 №9

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону процедури закупівлі ДК 021:2015: 72420000-0 — Послуги у сфері розвитку Інтернету (послуги з доступу до мережі Інтернет) (ID: UA-2019-11-13-000327-с), яка проводиться Соколівським навчально-виховним комплексом (дошкільний навчальний заклад - заклад загальної середньої освіти) Михайлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 лютого 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 320 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАПОРОЖЕЦЬ ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 330 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:45
2019-cms.pdf
28 листопада 2019 13:43
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:42
сертификаты.pdf
28 листопада 2019 13:34
сертификаты.zip
28 листопада 2019 13:34
Уставные ФОП Цыбуля.pdf
28 листопада 2019 13:34
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 13:34
лист розясн. щодо ліцензії.jpg
28 листопада 2019 13:34
Інформаційна довідка.pdf
28 листопада 2019 13:34
згода з проектом договору.pdf
28 листопада 2019 13:34
Додаток 6 Договір.pdf
28 листопада 2019 13:34
Додаток 6 Договір без ціни.pdf
28 листопада 2019 13:34
договор словянка.pdf
28 листопада 2019 13:34
довкілля.pdf
28 листопада 2019 13:34
Довідка про працівників №2.jpg
28 листопада 2019 13:34
довідка про працівників №1.pdf
28 листопада 2019 13:34
Довідка МТБ.jpg
28 листопада 2019 13:34
довідка гарант.pdf
28 листопада 2019 13:34
відгук.jpg

Публічні документи

28 листопада 2019 11:41
пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ЗАПОРОЖЕЦЬ ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3379206135
Переможець 320 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 13:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3379206135
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:58
Договір укладений
16 грудня 2019 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 320 000,00
UAH