Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування). Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
73 838 270,40 UAH
UA-2020-05-25-005179-b ● 93f32c1f9a1b4f89ac48cdbf5d5b13bb
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Іванишина +380617086970 ea.ivanishina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 13:29 |
Очікувана вартість: | 73 838 270,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 369 191,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 221514.81 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"),ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., з урахуванням вимог Постанови КМУ від 25 листопада 2015 р. № 1068 «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (зі змінами) та Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком. Договір,укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ)"без заперечень".У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими,що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пл. Леніна, 1 (пл. Запорізька, 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Дата виставлення рахунку | Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 15:06 |
ТД -ZP03_01.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документы иностранного участника
Дата подання: 29 травня 2020 15:59
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:27
Просим включить в список квалификационных требований конкретный перечень квалификационных документов иностранного участника во избежание субъективного отношения к предоставленным документов с формулировкой, "не соответствуют квалификационных требованиям" в связи с тем, что указанные в тендерной документации требования применимы исключительно к украинским участникам тендера.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації наведений порядок надання документів учасниками нерезидентами, в тому числі документів щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
щодо розяснень тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2020 13:11
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:57
Доброго дня. Шановний Замовник, просимо надати відповідь на наступні запитання:
1. Відповідно до п.5.3. розділу ІІІ тендерної документації, Учасник для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору повинен надати не менше 2-х аналогічних договорів протягом останніх 4-х років. Просимо чітко зазначити від якої дати має відліковуватися даний період. Чи будуть Вами прийматися договори як такі, що відповідають вимогам тендерної документації, які були укладені, наприклад у 2015 році, а виконувалися, за умовами договору, на протязі кількох років (тобто фактичне виконання та завершення робіт за даними договорами входить у 4-х річний період, який вимагається Замовником)?
2. Чи кожна сторінка підтверджуючих документів має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника? Чи можна не завіряти документи, які будуть скановані з оригіналів документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що досвід виконання аналогічних договорів підтверджується щонайменше двома договорами, що укладалися учасником протягом останніх чотирьох років, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відритих торгів. Щодо завірення сторінок повідомляємо що відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації у випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності печатки) учасника, тобто будь-яка сторінка копії документа, що містить інформацію, завіряється відповідно до вимог тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-25-005179-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)", Код ЄДРПОУ:42495652
Дата подання: 29 травня 2020 15:45
Продление сроков проведения тендера до 45 дней
Учитывая тот факт, что данный тендер проводится за счет денег выделенных Европейским Инвестиционным Банком на восстановление Украины, требуем установления срока тендера не менее 45 дней для того, чтобы в нем смогли принять максимальное количество участников и предложить максимально выгодные условия его исполнения. Такой сжатый срок проведения тендера характерен для всех коррупционных тендеров проводимых УКСом Запорожского горисполкома, для отсечения всех лишних и нежелательных участников.
Считаем ссылку нашему представителю, на законодательную норму в 15 дней совершенно необоснованной и не отвечающей реальному положению вещей.
В случае отказа мы будем аппелировать непосредственно к Европейскому Инвестиционному Банку и правоохранительным органам по факту попытки списания 73 миллионов гривен под заранее определенную компанию. Со всей ответственностью заявляем, что подготовить всю требуемую по тендеру документацию в установленный срок невозможно без инсайдерской информации о его проведении.
Розгорнути
Згорнути
Считаем ссылку нашему представителю, на законодательную норму в 15 дней совершенно необоснованной и не отвечающей реальному положению вещей.
В случае отказа мы будем аппелировать непосредственно к Европейскому Инвестиционному Банку и правоохранительным органам по факту попытки списания 73 миллионов гривен под заранее определенную компанию. Со всей ответственностью заявляем, что подготовить всю требуемую по тендеру документацию в установленный срок невозможно без инсайдерской информации о его проведении.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 16:26
Ознайомившись з вимогою учасника щодо продовження терміну проведення тендеру, повідомляємо, що відповідно до п. 1 ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Згідно з ч. 3 ст. 10 Закону у разі якщо очікувана вартість закупівлі робіт перевищує суму, еквівалентну 5150 тисячам євро, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель оприлюднюється не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних ппропозицій. Станом на дату розміщення оголошення, враховуючи курс валют, встановленого НБУ (https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates?date=25.05.2020&period=daily), очікувана вартість закупівлі не перевищує межі встановлені ч. 3 ст. 10 Закону. У зв’язку з чим, строк оприлюднення оголошення Замовник здійснює на власний розсуд, але в будь-якому разі не пізніше 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Слід зазначити, що Замовником оголошення оприлюднено з строком підготовки та подання тендерних пропозицій, що перевищує 15 днів. В той же час, учасник не доводить неможливість надання власної тендерної пропозиції та тендерних пропозицій іншими потенційними учасниками конкурентної процедури або обставини, що обумовлюють неможливість підготовки тендерної пропозиції в строки передбачені тендерною документацією. Також, слід зазначити, що «установления срока тендера не менее 45 дней» Законом не передбачено, так як від Замовника не залежить загальна тривалість процедури закупівлі, до того ж, учасник не обґрунтовує продовження проведення тендеру саме у строк більш ніж 45 днів. Висновки щодо «факту попытки списания 73 миллионов гривен под заранее определенную компанию» є необґрунтованими, непідтвердженими припущеннями та спростовуються наведеним вище змістом ч.1 та ч. 3 ст. 10 Закону. Отже, виходячи з вищенаведеного, вимога щодо продовження проведення тендеру не може бути задоволена
Номер вимоги: UA-2020-05-25-005179-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)", Код ЄДРПОУ:42495652
Дата подання: 29 травня 2020 15:55
Изменгение периода исполнения работ
Согласно тендерной документации, срок исполнения работ составляет 6 месяцев и объект должен быть сдан к 31 марта 2021 года. Таким образом, все работы по реконструкции здания, включая наружные, должен быть проведены в максимально неблагоприятный для такого вида работ, с октября по март что прямо противоречит логике нормальных реставрационных работ, которые должны проводиться в максимально сухое и теплое время года, с апреля по сентябрь, а не в холодное, дождливое и морозное.
Для максимальной эффективности проведение работ по данному объекту требуем перенести исполнение работ на весенне-летний период с 1 апреля 2021 по 30 сентября 2021.
В случае отказа просим аргументированно обосновать необходимость выполнения работ в осенне-зимний период и кем конкретно было принято такое решение, которое идет вразрез с интересами Украины, деньги на восстановление которой выделены Европейским Инвестиционным Банком.
Розгорнути
Згорнути
Для максимальной эффективности проведение работ по данному объекту требуем перенести исполнение работ на весенне-летний период с 1 апреля 2021 по 30 сентября 2021.
В случае отказа просим аргументированно обосновать необходимость выполнения работ в осенне-зимний период и кем конкретно было принято такое решение, которое идет вразрез с интересами Украины, деньги на восстановление которой выделены Европейским Инвестиционным Банком.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 16:27
З приводу наведеної вимоги звертаємо увагу учасника, що процедура вказаної закупівлі оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., з урахуванням вимог Постанови КМУ від 25 листопада 2015 р. № 1068 «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (зі змінами) та Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком, тендерна документації якої проходить погодження з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, а також відповідно до експертного звіту № 08-0492-19 (затвердженого ДП «Укрдержбудекспертиза» 06.09.2019 року) та пояснювальною запискою до проекту (наведені у додатку 3 тендерної документації), де встановлена загальна тривалість робіт. Виходячи з вищенаведеного, вимога щодо перенесення строку виконання робіт не може бути задоволена
Номер вимоги: UA-2020-05-25-005179-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)", Код ЄДРПОУ:42495652
Дата подання: 03 червня 2020 17:03
Объективная невозможность подачи тендерного предложения иностранным участником
В своем ответе на наше требование продлить сроки приема документов Вы написали >>>
В той же час, учасник не доводить неможливість надання власної тендерної пропозиції та тендерних пропозицій іншими потенційними учасниками конкурентної процедури або обставини, що обумовлюють неможливість підготовки тендерної пропозиції в строки передбачені тендерною документацією.<<<
Рассказываем Вам почему Ваши сроки коррупционные и нереальные для иностранного участника:
1. Время перевода учредительных документов (45 страниц), контрактов, подтверждающих опыт подобных работ и актов приемки работ (75 страниц) на украинский язык не менее трех недель!
2. Заверение перевода в соответствующих государственных учреждениях Кипра - 3 дня
3. Пересылка документов экспресс- почтой DHL - 5 дней
Итого, с учетом выходных дней 30 дней
Устанавливая такой срок и прикрываясь формально нормой закона, Вы лишний раз подтверждаете свои намерения устранить от участия иностранные компании с огромным опытом высококачественных реставрационных и восстановительных работ.
Спасибо за подробный ответ, будем обращаться непосредственно к донорской организации, чтобы продемонстрировать как проводятся тендеры в Украине за их деньги.
Розгорнути
Згорнути
В той же час, учасник не доводить неможливість надання власної тендерної пропозиції та тендерних пропозицій іншими потенційними учасниками конкурентної процедури або обставини, що обумовлюють неможливість підготовки тендерної пропозиції в строки передбачені тендерною документацією.<<<
Рассказываем Вам почему Ваши сроки коррупционные и нереальные для иностранного участника:
1. Время перевода учредительных документов (45 страниц), контрактов, подтверждающих опыт подобных работ и актов приемки работ (75 страниц) на украинский язык не менее трех недель!
2. Заверение перевода в соответствующих государственных учреждениях Кипра - 3 дня
3. Пересылка документов экспресс- почтой DHL - 5 дней
Итого, с учетом выходных дней 30 дней
Устанавливая такой срок и прикрываясь формально нормой закона, Вы лишний раз подтверждаете свои намерения устранить от участия иностранные компании с огромным опытом высококачественных реставрационных и восстановительных работ.
Спасибо за подробный ответ, будем обращаться непосредственно к донорской организации, чтобы продемонстрировать как проводятся тендеры в Украине за их деньги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2020 15:59
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно з електронною системою закупівель звернення учасника міститься у розділі «Вимога про усунення порушення», в той же час, учасник не конкретизував про порушення, яке такий учасник вимагає усунути, з посиланням на норми діючого законодавства у сфері публічних закупівель
Номер вимоги: UA-2020-05-25-005179-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)", Код ЄДРПОУ:42495652
Дата подання: 03 червня 2020 17:10
Вимога щодо перенесення строку виконання робіт не може бути задоволена
Вы не ответили на поставленный вопрос! Если Вы не в состоянии понять суть вопроса повторяем.
Не путайте продолжительность работ и сроки их проведения.
Ваш ответ также как и ответ на предыдущий чисто формальный и вы не ответили по сути... в чем острая необходимость проведения работ в осенне-зимний период? И как следствие, в чем необходимость провести тендер срочно и в такие сжатые сроки? Мы будем очень внимательно наблюдать за этим тендером и условиями его исполнения.
Розгорнути
Згорнути
Не путайте продолжительность работ и сроки их проведения.
Ваш ответ также как и ответ на предыдущий чисто формальный и вы не ответили по сути... в чем острая необходимость проведения работ в осенне-зимний период? И как следствие, в чем необходимость провести тендер срочно и в такие сжатые сроки? Мы будем очень внимательно наблюдать за этим тендером и условиями его исполнения.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2020 16:00
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно з електронною системою закупівель звернення учасника міститься у розділі «Вимога про усунення порушення», в той же час, учасник не конкретизував про порушення, яке такий учасник вимагає усунути, з посиланням на норми діючого законодавства у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2020 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЕОС-УКБ" |
72 148 545,44
UAH з ПДВ
|
69 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" |
73 626 988,00
UAH з ПДВ
|
70 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" |
72 594 133,84
UAH з ПДВ
|
70 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" |
72 629 907,60
UAH з ПДВ
|
72 629 907,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" |
73 642 362,30
UAH з ПДВ
|
73 642 362,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГЕОС-УКБ" #38825398 |
Відхилено |
69 700 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 16:48
|
|
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" #34535784 |
Відхилено |
70 100 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 17:02
|
|
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134 |
Відхилено |
70 490 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 17:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" #40327704 |
Відхилено |
72 629 907,60
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 18:13
|
|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" #41448905 |
Відхилено |
73 642 362,30
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 18:16
|
Інформація про відміну
Дата відміни
22 червня 2020 18:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі