Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення та заправлення картриджів
Очікувана вартість
2 985,00 UAH
UA-2020-05-06-001421-a 93ef15534fa8493e893ad677774cfe24
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириленко Марина Вікторівна

380963626043 bvl.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня №8"
Код ЄДРПОУ: 03096897
Вебсайт: http://bvl8.ucoz.ua
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Левченко, буд. 4
Контактна особа: Кириленко Марина Вікторівна
380963626043
bvl.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправлення картриджів – 33 шт.; відновлення картриджів – 3 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Левченко, б.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

06 травня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Козявін Олександр Олексійович
#2075610778
Переможець 2 985,00
UAH
06 травня 2020 13:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 14:35
Додаткова угода до договору 47 від 05.05.2020.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 13:51
Договір 47 від 05.05.2020 + специфікація.pdf укладений
06 травня 2020 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з необхідністю придбання додаткового обсягу послуг (заправлень та відновлень картриджів), Сторони дійшли згоди збільшити обсяг послуг за цінами договору про надання послуг № 47 від «05» травня 2020 р. на суму 2 980,00 грн. 2. Оновлену специфікацію викласти у додатку № 2 до договору про надання послуг № 47 від «05» травня 2020 р. 3. У зв’язку зі збільшенням обсягу наданих послуг та суми договору, викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю 5 965,00 грн._ (п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ. ( Цифрами та прописом) протягом __30__ банківських днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця.»
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML