Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної власності орієнтовною площею 6011 га в постійне користування Галицькому національному парку із зміною цільового призначення із земель лісогосподарського призначення на землі природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення для збереження та використання національних природних парків (для збереження та використання Галицького національного природного парку), які розташовані за межами населених пунктів Бурштинської , Галицької , Дубівецької , Більшівецької громад Івано-Франківського району, Івано-Франківської області, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, погодження зміни цільового призначення Кабінетом Міністрів України, забезпечення оформлення речових прав на земельні ділянки
Очікувана вартість
2 464 510,00 UAH
UA-2023-07-04-002371-a ● 93c8f5fa516247f3b3931edc765bb277
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГАЛИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИРОДНИЙ ПАРК |
Код ЄДРПОУ: | 33278706 |
Місцезнаходження: | 77162, Україна , Івано-Франківська обл., С. Крилос, ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Озарків Ігор Зіновійович 380343121187 GALYCHNPP@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2023 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2023 12:30 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2023 12:30 |
Очікувана вартість: | 2 464 510,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної власності орієнтовною площею 6011 га в постійне користування Галицькому національному парку із зміною цільового призначення із земель лісогосподарського призначення на землі природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення для збереження та використання національних природних парків (для збереження та використання Галицького національного природного парку), які розташовані за межами населених пунктів Бурштинської , Галицької , Дубівецької , Більшівецької громад Івано-Франківського району, Івано-Франківської області, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, погодження зміни цільового призначення Кабінетом Міністрів України, забезпечення оформлення речових прав на земельні ділянки
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77162, Україна, Івано-Франківська область, С. Крилос, приймання-передача наданих послуг буде здійснюватись за адресою замовника: 77162, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, с. Крилос. Безпосереднє місце надання послуг –Галицька ОТГ, Більшівецька ОТГ, Бурштинська ОТГ, Дубівецька ОТГ Івано-Франківський район Івано-Франківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Платежі здійснюються Замовником протягом десяти календарних днів на підставі Актів приймання-передачі виконаних послуг, підписаних обома Сторонами | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2023 12:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2023 12:27 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
26 липня 2023 12:27 |
ТД землеустрій НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
04 липня 2023 10:26 |
додатки до ТД.docx |
26 липня 2023 12:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2023 12:27 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
26 липня 2023 12:27 |
ТД землеустрій НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
04 липня 2023 10:26 |
додатки до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 04 липня 2023 15:06
Дата відповіді: 05 липня 2023 17:03
Шановний Замовнику. Чи буде підтвердженням як аналогічного договору надання виконаного договору з предметом закупівлі " Розроблення проекту землеустрою в постійне користування релігійній громаді села" , власником якої є згідно витягу з ЄДРПОУ "громада села"?
Відповідь: Доброго дня! Під аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування ДЕРЖАВНОМУ або КОМУНАЛЬНОМУ підприємству, установі, організації, оскільки замовник згідно цього предмету закупівлі відноситься до державної форми власності.
тендерна пропозиція
Дата подання: 05 липня 2023 13:21
Дата відповіді: 05 липня 2023 17:05
Шановний Замовнику!
У шаблоні "Тендерної пропозиції" (Додаток №1 до тендерної документації) Замовник повинен зазначити: "Ми погоджуємося оплатити юридичний супровід даної процедури у розмірі 10000,00 грн. (десять тисяч грн.) у разі акцепту нашої пропозиції*" та є примітка
*п. включається в форму пропозиції торгів за бажанням Учасника, в разі якщо Учасник не погоджується оплатити юридичний супровід даної процедури це не є підставою для відхилення пропозиції цього Учасника та підставою для неукладання договору з переможцем торгів.
Прохання уточнити, чи може Учасник зазначити іншу суму ніж вказано Замовником, наприклад, 5000 грн.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! *п. включається в форму пропозиції торгів за бажанням Учасника, в разі якщо Учасник не погоджується оплатити юридичний супровід даної процедури це не є підставою для відхилення пропозиції цього Учасника та підставою для неукладання договору з переможцем торгів. Тобто не варто відступати від форми пропозиції стосовно суми оплати юридичних послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-07-04-002371-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ", Код ЄДРПОУ:34605133
Дата подання: 06 липня 2023 12:10
Дискримінаційна вимога
Добрий день, шановний замовник!
У тендерній документації ви зазначили, що під аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування державному або комунальному підприємству, установі, організації, оскільки замовник згідно цього предмету закупівлі відноситься до державної форми власності (далі – проект землеустрою).
Тобто із такої умови ТД виходить, що контрагентом по аналогічному договору учасника має бути підприємство/установа/організація державної або комунальної власності.
Таким чином ви штучно обмежуєте можливість участі у закупівлі тих учасників, які мають аналогічний досвід, але послуги надавалися органу місцевого самоврядування, наприклад.
Ми наголошуємо на тому, що предмет закупівлі (суть і зміст послуг, обсяг обов’язків виконавця) є однаковий, незалежно від того чи послуги надаються державному, комунальному підприємству, установі, організації чи іншій бюджетній установі чи навіть приватній.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації і дозволити підтверджувати відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів» шляхом надання аналогічного договору на з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування. Тобто без конкретизації суб’єкта, якому такі послуги надавалися.
У випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звертатися до АМКУ за захистом наших прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
У тендерній документації ви зазначили, що під аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування державному або комунальному підприємству, установі, організації, оскільки замовник згідно цього предмету закупівлі відноситься до державної форми власності (далі – проект землеустрою).
Тобто із такої умови ТД виходить, що контрагентом по аналогічному договору учасника має бути підприємство/установа/організація державної або комунальної власності.
Таким чином ви штучно обмежуєте можливість участі у закупівлі тих учасників, які мають аналогічний досвід, але послуги надавалися органу місцевого самоврядування, наприклад.
Ми наголошуємо на тому, що предмет закупівлі (суть і зміст послуг, обсяг обов’язків виконавця) є однаковий, незалежно від того чи послуги надаються державному, комунальному підприємству, установі, організації чи іншій бюджетній установі чи навіть приватній.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації і дозволити підтверджувати відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів» шляхом надання аналогічного договору на з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування. Тобто без конкретизації суб’єкта, якому такі послуги надавалися.
У випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звертатися до АМКУ за захистом наших прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2023 16:03
На Вашу вимогу повідомляємо, що аналогічний договір наданий органу місцевого самоврядування буде відповідати вимогам тендерної документації. Зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-07-04-002371-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ", Код ЄДРПОУ:34605133
Дата подання: 07 липня 2023 17:12
Дата подання: 07 липня 2023 17:12
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга
щодо встановлення замовником у тендерній документації дискримінаційних умов
І. Підстави подання скарги та посилання на порушення процедури закупівлі
04.07.2023 року Галицький Національний природний парк (далі – Замовник) оголосив відкриті торги з особливостями на закупівлю Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної власності орієнтовною площею 6011 га в постійне користування Галицькому національному парку із зміною цільового призначення із земель лісогосподарського призначення на землі природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення для збереження та використання національних природних парків (для збереження та використання Галицького національного природного парку), які розташовані за межами населених пунктів Бурштинської , Галицької , Дубівецької , Більшівецької громад Івано-Франківського району, Івано-Франківської області, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, погодження зміни цільового призначення Кабінетом Міністрів України, забезпечення оформлення речових прав на земельні ділянки ( UA-2023-07-04-002371-a), (далі - Закупівля).
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «МОЯ ЗЕМЛЯ» (надалі - Скаржник) маємо намір взяти участь у цій Закупівлі, але за результатами аналізу тендерної документації, яка затверджена Рішенням уповноваженої особи Галицького національного природного парку «04» липня 2023 року № 2, виявили вимогу, яка обмежує участь суб’єктів господарювання у Закупівлі, зокрема й нашу. Встановлення у тендерній документації дискримінаційної вимоги порушує наше законне право на участь у цій Закупівлі.
Відповідно до пункту 3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації замовник встановив кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Вимоги для надання учасниками документів, якими б підтверджувалася відповідність кваліфікаційному критерію викладені у такій редакції:
«3. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати:
3.1. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання не менше 2 (двох) аналогічних за предметом закупівлі договорів.
3.2. Копію аналогічних договорів за предметом закупівлі договору (договорів)та копії документів, які підтверджують його (їх) виконання в повному обсязі (підписаний сторонами акт прийому-передачі наданих послуг (виконаних робіт), Витяг (и) з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (надається на кожну земельну ділянку на всю площу згідно договору), рішення уповноваженого суб’єкта згідно ст.186 Земельного кодексу України про затвердження документації із землеустрою та Відгук замовника робіт (послуг) згідно аналогічного договору.
* Під аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування державному або комунальному підприємству, установі, організації, оскільки замовник згідно цього предмету закупівлі відноситься до державної форми власності (далі – проект землеустрою)».
Ми вважаємо, що визначення замовником ознак аналогічності договорів є дискримінаційним. Зокрема, згідно приміткою, яка позначена «*»замовник встановив, що під аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування саме: державному або комунальному підприємству, установі, організації.
ІІ. Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
Акцент замовника на те, що земельна ділянка має бути відведена виключно державному або комунальному підприємству, установі, організації є дискримінаційним, а також навмисно звужує та виключає можливість підтвердити аналогічний досвід щодо виконання аналогічних послуг, якщо земельна ділянка відводилася органу місцевого самоврядування, наприклад сільській чи міській раді.
Таке формулювання вимоги фактично означає, що стороною договору має бути державне/комунальне підприємство, установа чи організація, для якої/якого розроблявся проект із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Правове регулювання розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок міститься у статті 50 ЗУ «Про землеустрій». Аналіз цієї статті дозволяє зробити висновок, що вимоги до документації проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок є однаковими, незалежно від того чи документація виконується щодо земель державної чи комунальної власності. Більше того, немає значення кому ця документація в подальшому передається – органу місцевого самоврядування, державному органу, підприємству, установі чи організації будь-якої форми власності, тому що документація в будь-якому разі виконується згідно із вимогами ст.50 ЗУ «Про землеустрій». Обов’язки виконавця також є завжди однаковими, незалежно від того, для кого він розробляє проект документації.
ІІІ. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі,
Скаржник є суб’єктом господарювання, який здійснює діяльність із 2006 року та має чималий досвід надання послуг щодо із розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, а також супутніх послуг. Для цього у нас наявні висококваліфіковані спеціалісти та відповідна матеріально-технічна база.
В якості підтвердження та доказів надаємо деякі аналогічні договори, які стосувалися надання послуг, аналогічних до предмета Закупівлі. Самі земельні ділянки щодо яких ми надавали послуги були державною або комунальною власністю, але розроблені проекти документацій ми передавали таким суб’єктам:
1) Управлінню міського господарства Мукачівської міської ради (предмет договору – виготовлення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування), (договір №2 від 16.04.2021 року, копія додана до Скарги);
2) Углянській сільській раді (предмет договору –проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки), (договір №37/2021 від 05.05.2021 року, копія додана до Скарги);
Управління міського господарства Мукачівської міської ради та Углянська сільська рада не є підприємствами/установами/організаціями ні державної, ні комунальної власності. У них інша організаційно-правова форма, зокрема – це органи місцевого самоврядування.
Таким чином, вимога про надання аналогічних договорів саме щодо розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування державному або комунальному підприємству, установі, організації унеможливлює нашу участь у Закупівлі Замовника, чим порушує наші законні права та інтереси, а також принцип недискримінації, який передбачений ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити факт наявності у тендерній документації дискримінаційних вимог.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Додатки та докази до скарги:
1. Тендерна документація, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Галицького національного природного парку від «04» липня 2023 року № 2.
2. Аналогічний Договір №2 від 16.04.2021 року
3. Аналогічний Договір №37/2021 від 05.05.2021 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 липня 2023 18:55
рішення від 11.07.2023 № 10299.pdf
Дата публікації: 11 липня 2023 18:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2023 № 11205.pdf
Дата публікації: 25 липня 2023 13:47
рішення від 24.07.2023 № 11205.pdf
Дата публікації: 26 липня 2023 11:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 26 липня 2023 12:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2023 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН "УКРЗЕМКОНСАЛТ" |
871 595,00
UAH з ПДВ
|
871 595,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ" |
1 482 000,00
UAH з ПДВ
|
1 187 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" |
1 668 000,00
UAH з ПДВ
|
1 188 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" |
1 986 000,00
UAH з ПДВ
|
1 189 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ" |
1 987 000,00
UAH з ПДВ
|
1 961 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КАЙЛАС-К" |
2 144 124,00
UAH з ПДВ
|
2 144 124,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ" |
2 270 000,00
UAH з ПДВ
|
2 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН "УКРЗЕМКОНСАЛТ" #38725815 |
Відхилено |
871 595,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2023 09:01
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 серпня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЗЕМЛЕУСТРІЙ" #36324770 |
Переможець |
1 187 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2023 12:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2023 08:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2024 09:50
|
дод. угода №5.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2024 10:40
|
дод. угода №4.pdf | зміни до договору |
02 липня 2024 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 14:36
|
дод.угода №3 до землеустрою.pdf | зміни до договору |
03 червня 2024 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2024 08:42
|
дод. угода №2 на землеустрій.pdf | зміни до договору |
16 січня 2024 08:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 12:01
|
дод.угода №1 на землю.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2023 09:01
|
тендерниий дог 2.pdf | укладений |
18 серпня 2023 08:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |