Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 305+618 – км 311+009, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance H-02 / M-06 / - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhyshchiv - Kaniv - Sofiyivka on the section km 305+618 + 000 - km 311 + 009, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance H-02 / M-06 / - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhyshchiv - Kaniv - Sofiyivka on the section km 305+618 + 000 - km 311 + 009, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
194 351 912,60 UAH
UA-2020-11-26-005927-a ● 93a89585fbf24153a84606ad9b3bbd49
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 15:56 |
Очікувана вартість: | 194 351 912,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 971 759,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 971759.56 UAH |
Publication date: | 26 листопада 2020 16:25 |
Enquiries until: | 10 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 194 351 913 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 971 760 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 305+618 – км 311+009, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-02 — /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Overhaul of the public road of state importance H-02 / M-06 / - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhyshchiv - Kaniv - Sofiyivka on the section km 305+618 + 000 - km 311 + 009, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців. Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 січня 2021 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2021 16:08 |
Армування укосів земляного полотна на підходах до шляхопроводу.pdf | |
05 січня 2021 16:07 |
3_Н-02 км 305-311. Поперечні профілі конструкції дорожнього одягу.pdf | |
23 грудня 2020 13:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зі змінами.doc | |
23 грудня 2020 13:52 |
перелік змін до ТД.pdf | |
23 грудня 2020 13:14 |
Додатки до ТД зі змінами.pdf | |
23 грудня 2020 13:14 |
ТД кап.ремонт Н-02 км 305+618 - км 311+009 зі змінами.pdf | |
26 листопада 2020 16:38 |
ТД кап.ремонт Н-02 км 305+618 - км 311+009.pdf | |
26 листопада 2020 16:38 |
Додатки до ТД.pdf | |
26 листопада 2020 16:37 |
Підсумкова відомість ресурсів 305-311.rtf | |
26 листопада 2020 16:36 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
05 січня 2021 16:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 січня 2021 16:08 |
Армування укосів земляного полотна на підходах до шляхопроводу.pdf
|
|||||||||
05 січня 2021 16:07 |
3_Н-02 км 305-311. Поперечні профілі конструкції дорожнього одягу.pdf
|
|||||||||
23 грудня 2020 13:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зі змінами.doc
|
|||||||||
23 грудня 2020 13:52 |
перелік змін до ТД.pdf
|
|||||||||
23 грудня 2020 13:14 |
Додатки до ТД зі змінами.pdf
|
|||||||||
23 грудня 2020 13:14 |
ТД кап.ремонт Н-02 км 305+618 - км 311+009 зі змінами.pdf
|
|||||||||
26 листопада 2020 16:38 |
ТД кап.ремонт Н-02 км 305+618 - км 311+009.pdf
|
|||||||||
26 листопада 2020 16:38 |
Додатки до ТД.pdf
|
|||||||||
26 листопада 2020 16:37 |
Підсумкова відомість ресурсів 305-311.rtf
|
|||||||||
26 листопада 2020 16:36 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 04 січня 2021 14:04
Дата відповіді: 05 січня 2021 16:05
Прохання розмістити креслення поперечних профілів д/о та специфікацію геотекстильних матеріалів, так як не зрозумило які матеріали використовуються? Також прохання уточнити чи можливе закладення в договірну ціну дальність транспортування піску іншу ані ж 110 км так як прописано в технічному завданні?
Відповідь: Надаємо креслення по об'єкту: ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка на ділянці км 305+618 – км 311+009, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Також звертаємо Вашу увагу, що технічним завданням не передбачено транспортування піску на відстань 110 км.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 січня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2021 13:07
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
180 745 000,00
UAH з ПДВ
|
180 745 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
188 521 360,00
UAH з ПДВ
|
188 521 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
180 745 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:14
|
20_4_23 Н-02 305-311.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:14
|
20_3_369 від 23.12.21 Н-02 км 305-311.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 16:44
|
Додаткова угода № 20-2-135 від 08.06.2021.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 11:17
|
20_1_31 від 12.03.21 Н-02 км 305-311.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 11:36
|
договір №20 від 26.02.21р. км 305- км 311.pdf | укладений |
26 лютого 2021 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 93 000,00 грн. (дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 500,00 грн. (п’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 180 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/1/31 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 2 000,00 грн. (дві тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 333,33 грн. (триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 91 000,00 грн. (дев’яносто одна тисяча гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 166,67 грн. (п’ятнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 року № 406. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/2/135 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 91 000,00 грн. (дев’яносто одну тисячу гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 15 166,67 грн. (п’ятнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.). Продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 180 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/3/369 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року.» Сума договору після внесення змін: 180 745 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/4/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |