Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Анісіфорова Світлана Анатоліївна 380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 31 581 176,49 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 157 905,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма банківської гарантії наведена у Додатку 10 до тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 157 905,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції, банківські реквізити Замовника детально визначені в пунктах 2 та 3 розділу ІІI цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 157905 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 9 до тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 46 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 1% від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30130000-9: Поштова техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в додатку 6 до тендерної документації. Постачальник протягом 5-ти (п’яти) робочих днів після виконання доставки, розвантаження і складування Товару та/або Запасних частин, у визначене Договором місце поставки, що підтверджується наданою Постачальником вантажно-митної декларації (або завіреної копії), виставляє Покупцю рахунок на попередню оплату (аванс), в розмірі 85% (вісімдесят п'ять) відсотків від загальної вартості Товару, визначеної згідно з п. 1-5 Специфікації №1, та вартості Запасних частин, визначеної в Специфікації №3, який Покупець зобов’язаний оплатити протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання рахунку. | Аванс | 5 | Робочі | 85 |
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в додатку 6 до тендерної документації. Остаточний розрахунок за поставлений Товар та Запасні частини здійснюється Покупцем впродовж 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) належним чином оформленої податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Сума до сплати визначається як різниця між загальною вартістю поставленого Товару та/або Запасних частин, узгодженою Сторонами в Акті приймання-передачі Товару згідно з п. 3.7.1 Договору, та сумою авансу, сплаченою згідно з п. 3.12.1 Договору. Оплата за Запасні частини, замовлені для відновлення Комплекту запасних частин Покупця (у разі використання Постачальником під час негарантійного ремонту Запасної частини з Комплекту запасних частин Покупця), здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару або Запасних частин, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі Товару, за умови реєстрації Постачальником в ЄРПН належним чином оформленої податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Сума до сплати визначається як загальна вартість Товару або Запасних частин, зазначена у відповідному Акті приймання-передачі Товару. Оплата за Послуги здійснюється до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за звітним, в межах якого було надано Послуги, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, складеного у порядку, передбаченому умовами Договору та, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН до дати оплати. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 15 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 16:45 |
ТД ВТ з Особливостями_сортувальники.docx.p7s | |
27 березня 2023 16:45 |
ТД ВТ з Особливостями_сортувальники.docx | |
27 березня 2023 16:45 |
Додаток 6 до ТД. Проєкт Договору. Сортувальне обладнання.docx.p7s | |
27 березня 2023 16:45 |
Додаток 6 до ТД. Проєкт Договору. Сортувальне обладнання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-21-000049 ● 2eb73cb7f21240d5ac9f6483868fea44
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 10:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-03-27-010771-a 27.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-03 10:13:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сортувального обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-27-010771-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту п.6 Розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 20:08:54
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
В порядку ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначається на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Очікувана вартість розрахована на основі договору минулого періоду №031122-05 від 03.11.2022р., який укладений за результатами проведення спрощеної закупівлі на Сортувальне обладнання (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-26-010466-a). Розрахунок очікуваної вартості сформовано з урахуванням загального обсягу необхідного сортувального обладнання з його чотирирічним технічним обслуговуванням та комплектом запасних частин, що є предметом цієї закупівлі. За результатом цього розрахунку очікувана вартість склала 31581176,49 грн. з ПДВ. (Розрахунок наведено в завантаженому поясненні нижче).
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік та сформована на основі договору минулого періоду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: АТ «Укрпошта» є єдиним національним оператором поштового зв’язку та має близько 11000 відділень, які забезпечують покриття у 100% населених пунктів України та надає поштові, логістичні, фінансові й торговельні послуги для приватних осіб та корпоративних клієнтів. Для своєчасного забезпечення діяльності товариства необхідне технологічне та якісне сортувальне обладнання. Технічні та якісні характеристики сортувального обладнання визначалися з урахуванням конструкції будівель – місць розташування обладнання. Так, лінійна конструкція обладнання дає можливість вивільнити додаткову площу для операційних завдань центрів оброблення пошти. Визначення кількості модульних складових відбувалось за потребами напрямків сортування та запланованого навантаження по відправленням. З технологічних міркувань вибрано сортувальник з конструкцією лотків, що нахиляються. Це забезпечує сортування більш делікатних відправлень.
Умови закупівлі встановлені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики обладнання, що закуповується, повністю відповідають потребам користувачів та нормативно-правовим актам України. Технічні та якісні характеристики відповідають діючим галузевим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби у поточному році. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. Переможцем процедури закупівлі ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ" виконано вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації та надано в електронному вигляді забезпечення виконання договору з урахуванням положень розділу 7 договору про закупівлю, проєкт якого наведено в Додатку 6 до тендерної документації, – оригінал банківської гарантії за №1053/23-ГВ, виданої АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», в розмірі 1 % (одного відсотка) вартості Договору, а саме 315 811 гривень 76 копійок (Триста п'ятнадцять тисяч вісімсот одинадцять гривень 76 копійок). Гарантія набуває чинності з дати підписання та діє до «31» травня 2024 року включно. Гарантія №1053/23-ГВ додається.
3. Переможцем процедури закупівлі ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ" виконано вимоги частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а саме: відповідно до вимог розділу 3 додатку 7 до тендерної документації учасником-переможцем надані та завантажені в електронну систему закупівель копії:
- наказу №1-к від 15.09.2015 р. про вступ на посаду директора ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ",
- протоколу №1 від 15.09.2015р. загальних зборів засновників (учасників) Товариства,
- протоколу №7 від 31.03.2023р. загальних зборів засновників (учасників) Товариства,
- Статуту,
- Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом 10.04.2023. Наведені вище документи додаються.
Умовами розділу 3 додатку 7 тендерної документації передбачено, якщо документ(и) для укладення договору про закупівлю завантажений(і) учасником у складі тендерної пропозиції під час її подання у електронну систему закупівель, то повторне завантаження такого(их) документу(ів) не вимагається.
Стосовно виконання норми частини другої статті 41 цього ж Закону щодо надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі слід зазначити, що статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 зі змінами визначено вичерпний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Для видів діяльності, яку здійснює учасник-переможець для виробництва сортувального обладнання, що закуповувалось за цією процедурою, не передбачено отримання дозволу або ліцензії відповідно до зазначеного Закону. Враховуючи викладене, в тендерній документації для цієї процедури закупівлі не зазначалися відповідні вимоги.
Додатки:
- банківська гарантія №1053/23-ГВ.
- документи згідно пункту 3 пояснення у файлах «Уставні_УІС.pdf», «Протокол загальних зборів.pdf», «ВИТЯГ ЄДР.pdf».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ" |
31 581 176,49
UAH з ПДВ
|
31 581 176,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ" #40016414 |
Переможець |
31 581 176,49
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 09:32
|
TOV UKRAINSKI INTELEKTUALNI SYSTEMYDohovir 190423-16E (1).zip | укладений |
21 квітня 2023 09:31
|