Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09320000-8 – Пари, гарячої води та пов’язаної продукції (постачання пари та гарячої води на альтернативних видах палива)
Очікувана вартість
2 837 877,00 UAH
UA-2020-03-04-002849-a 9331086b351b4496841c66fc4680e7fd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапчук Максим Володимирович

380631560506 maximko96@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний університет "Житомирська політехніка "
Код ЄДРПОУ: 05407870
Вебсайт: http://ztu.edu.ua
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103
Контактна особа: Остапчук Максим Володимирович
380631560506
maximko96@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до статті 1 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000р. № 1682-III природна монополія - це стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб’єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України відповідно до його повноважень. До зазначеного переліку, як суб’єкт господарювання, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку транспортування теплової енергії включено Приватне підприємство "Тепло Житомира" .У зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин на постачання пара та гарячої води на альтернативних видах палива

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 14:12
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Обсяги закуповуваних послуг: 2100 Гкал. Місце надання послуг: м. Житомир, вул. Чуднівська, 103. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 Гігакалорія
09320000-8 – Пари, гарячої води та пов’язаної продукції (постачання пари та гарячої води на альтернативних видах палива)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Чуднівська,103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Постачальник: щомісячно направляє у паперовому вигляді акт приймання-передачі послуг для оплати відповідно до встановлених тарифів, У розрахункових документах зазначаються вартість та кількість наданих послуг за відповідний період, а також розмір діючих тарифів. Оплата вартості послуг здійснюється Споживачем щомісячно у безготівковій формі у п'ятиденний строк з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок.; Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

04 березня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Тепло Житомира"
#40639673
Переможець 2 837 877,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 14:12

Документи

04 березня 2020 14:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 14:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Тепло Житомира"
#40639673
2 837 877,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 14:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 09:05
Тепло Житомира 14.12.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 09:03
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 13:52
ЖТКЕ дод угода № 2.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 10:17
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 12:25
Договір 16 від 17.03.2020.pdf укладений
17 березня 2020 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Розділ 3 п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: 3.1.Загальна ціна послуг за даним договором складає – 2 837 877.00 грн. (два мільйона вісімсот тридцять сім тисяч вісімсот сімдесят сім гривень 00 коп ) в т.ч ПДВ- 472 979.50( чотириста сімдесят дві тисячі дев’ятсот сімдесят дев’ять гривень 50 коп), сума асигнувань передбачених кошторисом на 10 місяців становить – 2 062 900.00грн ( два мільйони шістдесят дві тисячі дев’ятсот гривень 00 коп.), сума відшкодування орендарями становить – 35 000.00( тридцять п’ять тисяч грн 00 коп.). Сума договору може бути зменшена за взаємною згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 3 п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: - Сума цього Договору становить 2303586.00 грн.(Два мільйони триста три тисячі п’ятсот вісімдесят шість грн.00 копійок), в т.ч. ПДВ – 383931.00 грн.( Триста вісімдесят три тисячі дев’ятсот тридцять одна гривня 00 копійок),сума асигнувань передбачених кошторисом на 11 місяців становить -1879 300,00 (один мільйон вісімсот сімдесят дев’ять тисяч триста грн. 00 коп.) сума відшкодування орендарями становить-2000,00(дві тисячі грн. 00 коп.). Сума договору може бути зменшена за взаємною згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі змінами бюджетних асигнувань сторони домовились суму зареєстрованих бюджетних зобов’язань по договору зменшити на – 858 500.00 грн ( Вісімсот п'ятдесят вісім тисяч п'ятсот гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 837 877,00
UAH (в тому числі ПДВ 472 979,50 UAH)