Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УКП "Комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 03366285 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., місто Умань, вулиця Горького, будинок 19 |
Контактна особа: |
Скляренко Ірина Юріївна +380474433241 komunalnyk_uman@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2021 12:47 |
Очікувана вартість: | 3 396 655,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 983,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 12:54 |
1. Тендерна документація льодові поля.docx | |
07 жовтня 2021 12:54 |
2. Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-30-000010 ● 1aa280b33dd84f9cb7c2a7e7f9c023d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2022 11:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.11.2022 №80-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.11.2022 №80-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-10-07-006889-b 07.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-07 12:49:28
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна машина (чіллер) для сезонного катка, льодозаливочна машина)» (ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-07-006889-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання:
Чи Виконавцем - ТОВ «ПРАЙМХОЛОД» поставлено товар згідно Договору про закупівлю від 11.11.2021 року № 181/21 (далі – Договір) в повному обсязі у строк, передбачений пунктом 7.3.6 Договору, тобто до – 18.12.2021 року, та в якому обсязі Замовником здійснено оплату по Договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-08 12:55:13
Пояснення
За результатами розгляду Вашого запиту про надання пояснення, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі по тексту – Закон № 922) УМАНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМУНАЛЬНИК» повідомляє наступне:
Виконавцем ТОВ «ПРАЙМХОЛОД» на виконання Договору про закупівлю від 11.11.2021 року № 181/21 (далі – Договір) поставлено товар згідно видаткової накладної №45 від 07 грудня 2021 року (додається) в повному обсязі, у строк, передбачений пунктом 7.2.6 Договору. Замовником здійснено оплату по Договору в обсязі одного товару, а саме: холодильної машини (чіллер) для сезонного катка – 2 899 855,00 грн., оплата льодовозаливочної машини не проведена. Інформація про платежі за Договором відображена в електронній системі публічних закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-07-006889-b, скріншот додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-15 15:37:06
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна машина (чіллер) для сезонного катка, льодозаливочна машина)» (ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-07-006889-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання:
Чому Замовником всупереч вимог частини п’ятої статті 41 Закону внесено зміни до істотних умов договору у випадку не передбаченому Законом, а саме - змінено порядок здійснення оплати за товар, який не є покращенням якості предмета закупівлі , на підставі пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-20 14:34:53
Пояснення
За результатами розгляду Вашого запиту про надання пояснення, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі по тексту – Закон) УМАНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОМУНАЛЬНИК» повідомляє наступне:
У ст. 41 Закону вказано, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 180 Господарського кодексу (далі – ГК), зміст господарського договору становлять умови, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов’язань, як погоджених сторонами, так і тих, що приймаються ними як обов’язкові умови договору відповідно до законодавства. При цьому договір уважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо всіх його істотних умов. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Під час укладення господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору (ч. 3 ст. 180 ГК). Довідково: умови про предмет у договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. А строком дії договору є час, упродовж якого діють господарські зобов’язання сторін, що виникли на його основі. Згідно із ч. 5 ст. 180 ГК ціна в договорі визначається в порядку, установленому цим кодексом, іншими законами та актами Кабміну.
З огляду на зазначене: законодавство не відносить порядок розрахунків до істотних умов договору. Крім того, в тендерній документації не визначалось, що порядок розрахунків – це істотна умова договору, тому надалі вони можуть змінюватись за угодою сторін.
Керуючись вищевикладеним, після укладення Договору про закупівлю №181/21 від 11 листопада 2021 р. (далі – Договір) між Уманським комунальним підприємством «Комунальник» (надалі - Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМХОЛОД» (надалі - Виконавець) досягнуто згоди, щодо здійснення попередньої оплати відповідно до п. 15-1 Постанови Кабінету міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641, де зазначається, що розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів дозволено здійснювати попередню оплату будь-яких товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 % вартості їх річного обсягу на строк не більше 3 місяців. Тому, 11 листопада 2021 року між Замовником та Виконавцем було укладено Додаткову угоду №1 про зміни та доповнення до Договору. З метою дотримання принципів прозорості та відкритості, забезпечення вільного доступу до інформації про укладений договір та всі зміни до нього, в тому числі для органів Казначейства на місцях, які реєструють зобов’язання, після оприлюднення додаткової угоди на сайті Уповноваженого органу та з метою виконання вимог пп. “11” ч. 1 ст. 10, Замовник здійснив оприлюднення змін до договору. Оскільки функціоналом авторизованого електронного майданчика, з яким працює Замовник, а саме «Держзакупівлі.Онлайн», передбачені поля для заповнення інформації у відповідності до форми повідомлення про внесення змін до договору, затвердженої Наказом МЕРТ № 490 від 22.03.2016 зі змінами, якою встановлені випадки для внесення змін лише до істотних умов договору згідно з частиною п’ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", та не передбачено можливості встановлення іншої підстави, тому Замовником було прийнято рішення вибрати підставу: Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа зобов’язується не допускати порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) при складанні тендерної документації, відповідно до Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області по процедурі закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна машина (чіллер) для сезонного катка, льодозаливочна машина) [номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-10-07-006889-b], шляхом включення в тендерні документації подальших процедур закупівель прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Уповноважена особа повторно ознайомилась з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та пунктом 19 частини другої статті 22 Закону.
2022-12-27 16:30:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМХОЛОД" |
3 296 655,00
UAH з ПДВ
|
3 296 655,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" |
3 396 655,00
UAH з ПДВ
|
3 396 655,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТ БАЗІС" |
3 396 655,00
UAH з ПДВ
|
3 396 655,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМХОЛОД" #37153053 |
Переможець |
3 296 655,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2021 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 12:11
|
ДУ _2 181-21.PDF | зміни до договору |
06 січня 2022 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 16:53
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2021 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 12:56
|
договір | укладений |
11 листопада 2021 12:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Холодильна машина (чіллер) для сезонного катка | 1 | шт |
2 899 855,00
UAH з ПДВ
|
Льодозаливочна машина | 1 | шт |
396 800,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 листопада 2021 09:58
|
988 996,00 UAH | UA768201720344341013100036683 УКП "Комунальник" |
UA438201720355919600000710655 ТОВ "ПРАЙМХОЛОД" |
Оплачений |
16 грудня 2021 11:07
|
1 910 859,00 UAH | UA768201720344341013100036683 УКП "Комунальник" |
UA893802810000002600518990301 ТОВ "ПРАЙМХОЛОД" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Розділу 4 «Порядок здійснення оплати» Договору та викласти Пункт 4.1. в наступній редакції: «4.1. Замовник до початку поставки при наявності коштів на рахунку фінансування на момент оплати по Товару перераховує Виконавцю попередню оплату впродовж 5 робочих днів з моменту підписання даної додаткової угоди в розмірі 30% від ціни договору - 3 296 655,00 грн. (три мільйони двісті дев'яносто шість тисяч шістсот п'ятдесят п'ять гривень 00 копійок) в т. ч. ПДВ – 549 442,50 грн. (п'ятсот сорок дев'ять тисяч чотириста сорок дві гривні 50 копійок), попередня оплата, що становить 988 996,00 грн. (дев'ятсот вісімдесят вісім тисяч дев'ятсот дев'яносто шість гривень 00 копійок) в т. ч. ПДВ 164 832,67 грн. (сто шістдесят чотири тисячі вісімсот тридцять дві гривні 67 копійок) на розрахунковий рахунок Виконавця, відкритий в Управлінні ДКСУ у Дарницькому районі м. Київ. Виконавець використовує попередню оплату на цілі, передбачені умовами Розділу 1 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 181/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 10.3.4 Договору про закупівлю від «11» листопада 2021 року №181/21 (далі – Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, Сторони дійшли до взаємної згоди уклавши цю Додаткову угоду (далі – Угода) до Договору про таке: 1. Пункт 11.1 Договору викласти в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до «01» травня 2022 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 181/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Холодильна машина (чіллер) для сезонного катка | 1 | шт |
2 899 855,00
UAH з ПДВ
|
Льодозаливочна машина | 1 | шт |
396 800,00
UAH з ПДВ
|