Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
Код ЄДРПОУ: | 34621490 |
Вебсайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
Контактна особа: |
Незять Вікторія 380974448434 tenderkpdorav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Тендерна документація
28 грудня 2023 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2023 14:57 |
Обгрунтування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-12-000019 ● 80bf8897b319486b858fae3abac74eeb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 12:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.01.2024 № 3-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 12.01.2024 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2023-12-28-007360-a від 28.12.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 14:52:33
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-28-007360-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, послуги (роботи), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців та вибрано саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОВНІШАГРОТРАНС-1» (код ЄДРПОУ 38608452), з яким укладено договір без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 16:10:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі з предмету Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) (UA-2023-12-28-007360-a) Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» (далі – Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області по суті поставлених питань пояснює наступне.
15.12.2024 Замовником були оголошені відкриті торги з предмету Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) (UA-2023-12-15-014660-a). При підготовці тендерної документації до процедури закупівлі, Замовником визначалася очікувана вартість вищезазначеного предмета на підставі проведених попередніх ринкових консультацій шляхом отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які займаються постачанням даного виду товару, враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяги, умови оплати та поставки, інші можливі чинники, що можуть впливати на вартість товару, що є предметом закупівлі, досвід попередніх закупівель із зазначеного предмету, керуючись рекомендаціями Методики, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначена очікувана вартість зазначеного предмету закупівлі і була застосована в закупівлі з предмету Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) (UA-2023-12-28-007360-a), що наразі є предметом моніторингу, яка проводилася за нагальною потребою в обсязі необхідного товару в січні 2024 року без застосування відкритих торгів через оскарження оголошеної процедури закупівлі, яке ще досі триває. (Комерційні пропозиції від потенційних учасників надаються)
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням фактичної потреби Замовника, виходячи з характеру та специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням умов чинного законодавства.
Стосовно документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Замовник повідомляє наступне.
У зв’язку з існуючою нагальною потребою підприємства в закупівлі за предметом «Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини), та з тим, що наразі триває оскарження за процедурою закупівлі із зазначеного предмету, наявні об’єктивні обставини, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі необхідного в січні місяці обсягу хлору рідкого у контейнерах та коагулянтів.
Відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості):
Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
… 4) існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником;
…За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
На виконання вищезазначених вимог Особливостей Замовником оприлюднено документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у вигляді Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей, що погоджене керівником Замовника.
У якості документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Замовник надає посилання на відкриті торги із зазначеного предмету закупівлі, за якими наразі триває оскарження https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-15-014660-a
Стосовно критеріїв, за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців та вибрано саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОВНІШАГРОТРАНС-1» (код ЄДРПОУ 38608452), з яким укладено договір без використання електронної системи закупівель Замовник повідомляє наступне.
Оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, Замовником здійснено на підставі комерційних пропозицій, від суб’єктів господарювання, які займаються постачанням даного виду товару, враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяги, умови оплати та доставки. Комерційна пропозиція ТОВ "ЗОВНІШАГРОТРАНС-1" була найбільш економічно вигідною з огляду на вищевказані умови.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОВНІШАГРОТРАНС-1" #38608452 |
Переможець |
4 294 854,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2023 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір1.pdf | укладений |
28 грудня 2023 14:57
|