Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2020 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 46 006 035,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230 030,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 230030 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 17:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 17:37 |
Додаток 2 Технічне завдання на виконання робіт.pdf | |
26 червня 2020 17:37 |
додаток 7 до ТД_проект договору Радомишль.rar | |
26 червня 2020 17:37 |
ТД_Радомишль.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-25-000006 ● 30465cb32dbc4f3a9209671bb813a445
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2020 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.11.2020 № 75
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.11.2020 № 75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-26-008855-a 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-23 20:16:07
Заперечення на висновок Північно-східного офісу державної аудиторської служби України від 16.12.2020 за UA-M-2020-11-25-000006
У відповідь на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061835 Радомишль – ст. Ірша км 21+000 – 26+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ідентифікатор UA-2020-06-26-008855-a, яким зазначається, що:
- Замовник у пункті 1 розділу IV тендерної документації установив кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 року 18:00, в той час як закупівлю було оголошено 26.06.2020, а в оголошенні визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 13 липня 2020 18:00;
- Замовник на порушення вимог абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону у строк менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Щодо виявлених порушень, Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА зазначає наступне:
По першому питанню: згідно з вимогами п. 6 ч. 2 ст. 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кінцевий строк подання пропозицій.
Зауважуємо, що хоч у пункті 1 Розділу IV тендерної документації дійсно зазначено некоректну дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вирішальною, у даному випадку, є інформація, яку зазначено саме у оголошенні про закупівлю, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 26.06.2020 за ідентифікатором UA-2020-06-26-008855-a. Як вбачається з інформації на сайті Уповноваженого органу, у даній закупівлі було встановлено строк для подання пропозицій у 17 календарних днів, що відповідає п. 1 ч. 1 ст. 10 Закону, яким зазначається, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерна документація та проект договору про закупівлю публікується Замовником - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
В даному випадку, Замовником, нажаль, було допущено механічну помилку при зазначенні у тендерній документації строку для подання пропозицій, але вона жодним чином не могла вплинути на фактичний строк подачі пропозицій, оскільки система електронних закупівель, незалежно від даних, що вказує замовник, автоматично визначає мінімально необхідний термін для подачі пропозицій для кожного виду процедури закупівлі.
По другому питанню:
Відповідно до інформації, що міститься на сторінці закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061835 Радомишль – ст. Ірша км 21+000 – 26+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що розміщена на сайті електронних закупівель за ідентифікатором UA-2020-06-26-008855-a, 17.07.2020 Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської ОДА за № 479 від 17.07.2020, яким було відхилено пропозицію учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у зв'язку з невідповідністю її умовам тендерної документації.
Частиною 10 ст. 29 Закону передбачається, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до ч. 1 ст. 253 ЦК України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Згідно з умовами, що зазначені у ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тобто, із врахуванням вихідних днів – 18.07.2020 та 19.07.2020, строк для розгляду тендерної пропозиції, яка була визначена наступною найбільш економічно вигідною, розпочався 20.07.2020 та, відповідно, мав закінчитись 25.07.2020.
Під час розгляду цієї тендерної пропозиції, Замовником було виявлено невідповідність у документах, що стосуються кваліфікаційної частини, тому 22.07.2020 було опубліковано відповідну вимогу про усунення порушень. Таким чином, до закінчення п'ятиденного строку, встановленого для розгляду пропозиції, залишалось 3 робочі дні, що відповідає вимогам ч. 16 ст. 29 Закону.
Для підтвердження надаємо знімок екрану, зробленого на авторизованому майданчику, який використовує Замовник - Zakupki.prom.ua, з якого вбачається, що згадана вимога була опублікована у системі 22.07.2020 о 18:09 (Додаток №1).
Також, додаємо знімок екрану зробленого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – Prozorro (Додаток № 2), де вказано кінцевий строк для усунення порушень – 23.07.2020, що свідчить про публікацію даної вимоги Замовником не пізніше 22.07.2020.
Підсумовуючи вищевикладене, повідомляємо, що вказане у висновку Північно-східного офісу державної аудиторської служби України від 16.12.2020 за UA-M-2020-11-25-000006 порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» не визнається Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації, оскільки відсутній сам факт вчинення даного порушення.
Окрім того, просимо надати відповідь щодо вищевказаних заперечень протягом 5 робочих днів, у протилежному випадку, Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА буде вимушений звернутись до суду з метою оскарження даного висновку.
Водночас, всім членам тендерного комітету наголошено на необхідності неухильного дотримання всіх чинних нормативно-правових актів України та уважного і поглибленого розгляду питань, що стосуються закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061835 Радомишль – ст. Ірша км 21+000 – 26+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ідентифікатор UA-2020-06-26-008855-a, яким зазначається, що: - Замовник у пункті 1 розділу IV тендерної документації установив кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 року 18:00, в той час як закупівлю було оголошено 26.06.2020, а в оголошенні визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 13 липня 2020 18:00; - Замовник на порушення вимог абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону у строк менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Щодо виявлених порушень, Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА зазначає наступне: По першому питанню: згідно з вимогами п. 6 ч. 2 ст. 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кінцевий строк подання пропозицій. Зауважуємо, що хоч у пункті 1 Розділу IV тендерної документації дійсно зазначено некоректну дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вирішальною, у даному випадку, є інформація, яку зазначено саме у оголошенні про закупівлю, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 26.06.2020 за ідентифікатором UA-2020-06-26-008855-a. Як вбачається з інформації на сайті Уповноваженого органу, у даній закупівлі було встановлено строк для подання пропозицій у 17 календарних днів, що відповідає п. 1 ч. 1 ст. 10 Закону, яким зазначається, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерна документація та проект договору про закупівлю публікується Замовником - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. В даному випадку, Замовником, нажаль, було допущено механічну помилку при зазначенні у тендерній документації строку для подання пропозицій, але вона жодним чином не могла вплинути на фактичний строк подачі пропозицій, оскільки система електронних закупівель, незалежно від даних, що вказує замовник, автоматично визначає мінімально необхідний термін для подачі пропозицій для кожного виду процедури закупівлі. По другому питанню: Відповідно до інформації, що міститься на сторінці закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061835 Радомишль – ст. Ірша км 21+000 – 26+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що розміщена на сайті електронних закупівель за ідентифікатором UA-2020-06-26-008855-a, 17.07.2020 Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської ОДА за № 479 від 17.07.2020, яким було відхилено пропозицію учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у зв'язку з невідповідністю її умовам тендерної документації. Частиною 10 ст. 29 Закону передбачається, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до ч. 1 ст. 253 ЦК України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Згідно з умовами, що зазначені у ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, із врахуванням вихідних днів – 18.07.2020 та 19.07.2020, строк для розгляду тендерної пропозиції, яка була визначена наступною найбільш економічно вигідною, розпочався 20.07.2020 та, відповідно, мав закінчитись 25.07.2020. Під час розгляду цієї тендерної пропозиції, Замовником було виявлено невідповідність у документах, що стосуються кваліфікаційної частини, тому 22.07.2020 було опубліковано відповідну вимогу про усунення порушень. Таким чином, до закінчення п'ятиденного строку, встановленого для розгляду пропозиції, залишалось 3 робочі дні, що відповідає вимогам ч. 16 ст. 29 Закону. Для підтвердження надаємо знімок екрану, зробленого на авторизованому майданчику, який використовує Замовник - Zakupki.prom.ua, з якого вбачається, що згадана вимога була опублікована у системі 22.07.2020 о 18:09 (Додаток №1). Також, додаємо знімок екрану зробленого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – Prozorro (Додаток № 2), де вказано кінцевий строк для усунення порушень – 23.07.2020, що свідчить про публікацію даної вимоги Замовником не пізніше 22.07.2020. Підсумовуючи вищевикладене, повідомляємо, що вказане у висновку Північно-східного офісу державної аудиторської служби України від 16.12.2020 за UA-M-2020-11-25-000006 порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» не визнається Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації, оскільки відсутній сам факт вчинення даного порушення. Окрім того, просимо надати відповідь щодо вищевказаних заперечень протягом 5 робочих днів, у протилежному випадку, Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА буде вимушений звернутись до суду з метою оскарження даного висновку. Водночас, всім членам тендерного комітету наголошено на необхідності неухильного дотримання всіх чинних нормативно-правових актів України та уважного і поглибленого розгляду питань, що стосуються закупівель.
2020-12-23 20:19:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
38 810 338,80
UAH з ПДВ
|
38 810 338,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" |
45 999 032,16
UAH з ПДВ
|
45 999 032,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЛАН-ДОР" |
46 000 310,65
UAH з ПДВ
|
46 000 310,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Відхилено |
38 810 338,80
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 17:05
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" #40216774 |
Переможець |
45 999 032,16
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 17:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 18:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2020 09:15
|
15851_ТОВ_МІТТЕЛ_Гарантія_05_08_2020.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 17:29
|
52-20.pdf | укладений |
05 серпня 2020 17:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 52-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15851 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |