Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061835 Радомишль – ст. Ірша км 21+000 – 26+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
46 006 035,60 UAH
UA-2020-06-26-008855-a 92fafa1cface47fca59cfcc8f1f37e17
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 13:32
Очікувана вартість: 46 006 035,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230 030,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 230030 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061835 Радомишль – ст. Ірша км 21+000 – 26+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12200, Україна, Житомирська область, Радомишль, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 061835 Радомишль - ст. Ірша км 21+000 - 26+000
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 17:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 17:37
Додаток 2 Технічне завдання на виконання робіт.pdf
26 червня 2020 17:37
додаток 7 до ТД_проект договору Радомишль.rar
26 червня 2020 17:37
ТД_Радомишль.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-25-000006 ● 30465cb32dbc4f3a9209671bb813a445
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2020 11:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


25.11.2020 № 75

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.





Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.11.2020 № 75
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-26-008855-a 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-23 20:16:07

Заперечення на висновок Північно-східного офісу державної аудиторської служби України від 16.12.2020 за UA-M-2020-11-25-000006

У відповідь на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061835 Радомишль – ст. Ірша км 21+000 – 26+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ідентифікатор UA-2020-06-26-008855-a, яким зазначається, що:
- Замовник у пункті 1 розділу IV тендерної документації установив кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 року 18:00, в той час як закупівлю було оголошено 26.06.2020, а в оголошенні визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 13 липня 2020 18:00;
- Замовник на порушення вимог абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону у строк менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Щодо виявлених порушень, Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА зазначає наступне:
По першому питанню: згідно з вимогами п. 6 ч. 2 ст. 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кінцевий строк подання пропозицій.
Зауважуємо, що хоч у пункті 1 Розділу IV тендерної документації дійсно зазначено некоректну дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вирішальною, у даному випадку, є інформація, яку зазначено саме у оголошенні про закупівлю, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 26.06.2020 за ідентифікатором UA-2020-06-26-008855-a. Як вбачається з інформації на сайті Уповноваженого органу, у даній закупівлі було встановлено строк для подання пропозицій у 17 календарних днів, що відповідає п. 1 ч. 1 ст. 10 Закону, яким зазначається, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерна документація та проект договору про закупівлю публікується Замовником - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
В даному випадку, Замовником, нажаль, було допущено механічну помилку при зазначенні у тендерній документації строку для подання пропозицій, але вона жодним чином не могла вплинути на фактичний строк подачі пропозицій, оскільки система електронних закупівель, незалежно від даних, що вказує замовник, автоматично визначає мінімально необхідний термін для подачі пропозицій для кожного виду процедури закупівлі.
По другому питанню:
Відповідно до інформації, що міститься на сторінці закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061835 Радомишль – ст. Ірша км 21+000 – 26+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що розміщена на сайті електронних закупівель за ідентифікатором UA-2020-06-26-008855-a, 17.07.2020 Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської ОДА за № 479 від 17.07.2020, яким було відхилено пропозицію учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у зв'язку з невідповідністю її умовам тендерної документації.
Частиною 10 ст. 29 Закону передбачається, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до ч. 1 ст. 253 ЦК України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Згідно з умовами, що зазначені у ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тобто, із врахуванням вихідних днів – 18.07.2020 та 19.07.2020, строк для розгляду тендерної пропозиції, яка була визначена наступною найбільш економічно вигідною, розпочався 20.07.2020 та, відповідно, мав закінчитись 25.07.2020.
Під час розгляду цієї тендерної пропозиції, Замовником було виявлено невідповідність у документах, що стосуються кваліфікаційної частини, тому 22.07.2020 було опубліковано відповідну вимогу про усунення порушень. Таким чином, до закінчення п'ятиденного строку, встановленого для розгляду пропозиції, залишалось 3 робочі дні, що відповідає вимогам ч. 16 ст. 29 Закону.
Для підтвердження надаємо знімок екрану, зробленого на авторизованому майданчику, який використовує Замовник - Zakupki.prom.ua, з якого вбачається, що згадана вимога була опублікована у системі 22.07.2020 о 18:09 (Додаток №1).
Також, додаємо знімок екрану зробленого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – Prozorro (Додаток № 2), де вказано кінцевий строк для усунення порушень – 23.07.2020, що свідчить про публікацію даної вимоги Замовником не пізніше 22.07.2020.
Підсумовуючи вищевикладене, повідомляємо, що вказане у висновку Північно-східного офісу державної аудиторської служби України від 16.12.2020 за UA-M-2020-11-25-000006 порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» не визнається Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації, оскільки відсутній сам факт вчинення даного порушення.
Окрім того, просимо надати відповідь щодо вищевказаних заперечень протягом 5 робочих днів, у протилежному випадку, Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА буде вимушений звернутись до суду з метою оскарження даного висновку.
Водночас, всім членам тендерного комітету наголошено на необхідності неухильного дотримання всіх чинних нормативно-правових актів України та уважного і поглибленого розгляду питань, що стосуються закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061835 Радомишль – ст. Ірша км 21+000 – 26+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ідентифікатор UA-2020-06-26-008855-a, яким зазначається, що: - Замовник у пункті 1 розділу IV тендерної документації установив кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 року 18:00, в той час як закупівлю було оголошено 26.06.2020, а в оголошенні визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 13 липня 2020 18:00; - Замовник на порушення вимог абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону у строк менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Щодо виявлених порушень, Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА зазначає наступне: По першому питанню: згідно з вимогами п. 6 ч. 2 ст. 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кінцевий строк подання пропозицій. Зауважуємо, що хоч у пункті 1 Розділу IV тендерної документації дійсно зазначено некоректну дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вирішальною, у даному випадку, є інформація, яку зазначено саме у оголошенні про закупівлю, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 26.06.2020 за ідентифікатором UA-2020-06-26-008855-a. Як вбачається з інформації на сайті Уповноваженого органу, у даній закупівлі було встановлено строк для подання пропозицій у 17 календарних днів, що відповідає п. 1 ч. 1 ст. 10 Закону, яким зазначається, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерна документація та проект договору про закупівлю публікується Замовником - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. В даному випадку, Замовником, нажаль, було допущено механічну помилку при зазначенні у тендерній документації строку для подання пропозицій, але вона жодним чином не могла вплинути на фактичний строк подачі пропозицій, оскільки система електронних закупівель, незалежно від даних, що вказує замовник, автоматично визначає мінімально необхідний термін для подачі пропозицій для кожного виду процедури закупівлі. По другому питанню: Відповідно до інформації, що міститься на сторінці закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 061835 Радомишль – ст. Ірша км 21+000 – 26+000, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що розміщена на сайті електронних закупівель за ідентифікатором UA-2020-06-26-008855-a, 17.07.2020 Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської ОДА за № 479 від 17.07.2020, яким було відхилено пропозицію учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у зв'язку з невідповідністю її умовам тендерної документації. Частиною 10 ст. 29 Закону передбачається, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до ч. 1 ст. 253 ЦК України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Згідно з умовами, що зазначені у ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, із врахуванням вихідних днів – 18.07.2020 та 19.07.2020, строк для розгляду тендерної пропозиції, яка була визначена наступною найбільш економічно вигідною, розпочався 20.07.2020 та, відповідно, мав закінчитись 25.07.2020. Під час розгляду цієї тендерної пропозиції, Замовником було виявлено невідповідність у документах, що стосуються кваліфікаційної частини, тому 22.07.2020 було опубліковано відповідну вимогу про усунення порушень. Таким чином, до закінчення п'ятиденного строку, встановленого для розгляду пропозиції, залишалось 3 робочі дні, що відповідає вимогам ч. 16 ст. 29 Закону. Для підтвердження надаємо знімок екрану, зробленого на авторизованому майданчику, який використовує Замовник - Zakupki.prom.ua, з якого вбачається, що згадана вимога була опублікована у системі 22.07.2020 о 18:09 (Додаток №1). Також, додаємо знімок екрану зробленого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – Prozorro (Додаток № 2), де вказано кінцевий строк для усунення порушень – 23.07.2020, що свідчить про публікацію даної вимоги Замовником не пізніше 22.07.2020. Підсумовуючи вищевикладене, повідомляємо, що вказане у висновку Північно-східного офісу державної аудиторської служби України від 16.12.2020 за UA-M-2020-11-25-000006 порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» не визнається Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації, оскільки відсутній сам факт вчинення даного порушення. Окрім того, просимо надати відповідь щодо вищевказаних заперечень протягом 5 робочих днів, у протилежному випадку, Департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА буде вимушений звернутись до суду з метою оскарження даного висновку. Водночас, всім членам тендерного комітету наголошено на необхідності неухильного дотримання всіх чинних нормативно-правових актів України та уважного і поглибленого розгляду питань, що стосуються закупівель.

2020-12-23 20:19:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 38 810 338,80
UAH з ПДВ
38 810 338,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 45 999 032,16
UAH з ПДВ
45 999 032,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАН-ДОР" 46 000 310,65
UAH з ПДВ
46 000 310,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 16:38
Електронний підпис
13 липня 2020 15:36
Календарний графік.pdf
13 липня 2020 15:36
13.imd
13 липня 2020 15:35
Довідка про Учасника.pdf
13 липня 2020 14:55
Статут Оттема (1).pdf
13 липня 2020 14:54
Скан витягу ПДВ.pdf
13 липня 2020 14:54
Сертифікат ИССО.PDF
13 липня 2020 14:54
Рішення Оттема (2).PDF
13 липня 2020 14:54
Новий статут РДС.pdf
13 липня 2020 14:54
Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ.PDF
13 липня 2020 14:54
Довідки за Ст.17.pdf
13 липня 2020 14:54
Довідка про Учасника.pdf
13 липня 2020 14:54
Довідка ДЕРЖСТАТ (2).pdf
13 липня 2020 14:53
Витяг з ЄДР 07.07.2020.pdf
13 липня 2020 14:53
Лист від ДСМ.pdf
13 липня 2020 14:52
Лист від АТЛ.pdf
13 липня 2020 14:51
Трудова книжка Кілор.PDF
13 липня 2020 14:50
Трудова книжка Боцу.PDF
13 липня 2020 14:50
ЦПУ Мазуренко.pdf
13 липня 2020 14:50
Копії усіх дипломів.pdf
13 липня 2020 14:50
КБ 68К ч.3.PDF
13 липня 2020 14:50
КБ 68К ч.2.pdf
13 липня 2020 14:49
КБ 68К ч.1.pdf
13 липня 2020 14:49
КБ 42Б ч.4.PDF
13 липня 2020 14:49
КБ 42Б ч.3.PDF
13 липня 2020 14:49
КБ 42Б ч.2.pdf
13 липня 2020 14:49
КБ 42Б ч.2-1.PDF
13 липня 2020 14:49
КБ 42Б ч.1.pdf
13 липня 2020 14:49
Дог.№42Б.pdf
13 липня 2020 14:49
Дог.№ 68К.pdf
13 липня 2020 14:49
Відгук САД Одеса (2).pdf
13 липня 2020 14:49
лист 061835.pdf
13 липня 2020 14:49
ДЦ №1 Дог. №18-02-2020.pdf
13 липня 2020 14:49
Договір поставки.pdf
13 липня 2020 14:49
АТЕСТАТ.pdf
13 липня 2020 14:49
Довідка АБЗ 061835.pdf
13 липня 2020 14:49
лист про покриття 281.rar
13 липня 2020 14:49
виписка 281.rar
13 липня 2020 14:49
016-001-25189-2020.zip

Публічні документи

27 липня 2020 15:46
Електронний підпис
23 липня 2020 15:26
Електронний підпис
23 липня 2020 15:23
Техніка 2.pdf
23 липня 2020 15:23
Техніка 1.pdf
23 липня 2020 15:21
Техніка_МАЗ Фреза.zip
23 липня 2020 15:20
Ф1 Додаток6.pdf
23 липня 2020 15:20
Відгук житомир 2.pdf
23 липня 2020 15:19
Техніка3.pdf
13 липня 2020 16:30
Електронний підпис
13 липня 2020 16:29
1Тендерна проп.zip
13 липня 2020 16:29
4Кваліфікація3.zip
13 липня 2020 16:29
2Забезпечення.zip
13 липня 2020 16:29
ДЦ1_1.pdf
13 липня 2020 16:29
ДЦ3.pdf
13 липня 2020 16:29
4Кваліфікація2.zip
13 липня 2020 16:29
ДЦ2_2.pdf
13 липня 2020 16:29
ДЦ2_1.pdf
13 липня 2020 16:29
4Кваліфікація1.zip
13 липня 2020 16:29
3Інші документи.zip
13 липня 2020 16:29
5Технічна частина1.zip
13 липня 2020 16:29
ДЦ1_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"

ТОВ "БЛАН-ДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Відхилено 38 810 338,80
UAH з ПДВ
17 липня 2020 17:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
Переможець 45 999 032,16
UAH з ПДВ
24 липня 2020 17:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 18:09

Документи

17 липня 2020 17:05
Електронний підпис
17 липня 2020 17:03
протокол № 479.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність у кольоровій скан-копії листа – відгуку від замовника про виконання аналогічних договорів. Не розбірливо вказана дата видачі листа – відгука, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 3 Додатку 6 тендерної документації. 2. Невідповідність наданої інформації до Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати належним чином завірені копії (в деяких випадках нотаріально) актів приймання -передачі майна (спецтехніки, автомобілів) по договору № 03/03 оренди спецтехніки без екіпажу (водія) від 01.03.2019 року та по договору оренди автомобілів від 26.03.2020 року. 3. Невідповідність наданої інформації до Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, які не мають чіткого вигляду повного (завершеного) документу…, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати належні копії технічних паспортів на автотранспорт, механізми. 4. Невідповідність наданої інформації у Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати належним чином завірені копії технічних паспортів, або інших реєстраційних документів по 6 та 33 позиції Форми 1. 5. Невідповідність наданої інформації у Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, а саме у договорі надання послуг з ТОВ «Білоцерківською ШЕУ» про шліфувальну машину у кількості 2, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати підтверджуючий документ права користування (оренди) вказаною технікою. 6. Невідповідність наданої інформації у Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з вказаною інформацією в оборотно-сальдовій відомості на компресор Danzul 50 л, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
45 999 032,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:01
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 09:15
15851_ТОВ_МІТТЕЛ_Гарантія_05_08_2020.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 17:29
52-20.pdf укладений
05 серпня 2020 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 52-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15851
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 896 669,85
UAH (в тому числі ПДВ 7 649 444,98 UAH)