Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТЛОВО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23570929 |
Місцезнаходження: | 07500, Україна , Київська обл., смт. Баришівка, пров. Банний, буд. 3 |
Контактна особа: |
Іванна Івасенко +380457651541 baryshivka_zhek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2020 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2020 11:11 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 1 469 748,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 697,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2020 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2020 13:24 |
ТД.doc | |
09 грудня 2020 13:24 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-27-000027 ● f36d746b8fdb4dcaaed6b671e39a3af8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24
Витяг з Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-12-09-007736-c 09.12.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-18 09:38:19
Відповідь на заперечення
Доброго дня. Чекаємо відповіді на заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-09-007736-c, оприлюднене нами в електронній системі закупівель 03 лютого 2021 року. Дякуємо за розуміння.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-09-007736-c 1.Щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору: Відповідно до п.п. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до статті 16 Закону подає учасник у складі своєї тендерної пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку №1 до цієї тендерної документації. Згідно з п.8 Додатку №1 до ТД, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору підтверджується довідкою в довільній формі про виконання Учасником аналогічного(их) договору(ів) з наступною інформацією: - найменування замовника; - адреса замовника; - предмет договору; - номер та дата договору; - ПІП особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі; - контактний телефон особи зі сторони замовника, відповідальної за здійснення закупівлі. Завірена копія не менше одного договору. На виконання вказаних вимог Учасником – ТОВ «Промпобутсервіс» було надано Довідку з вищезазначеною інформацією (вих. №51 від 25.11.20) та завірену копію договору від 03.08.20 №82 на закупівлю пального з Трубізьким МУВГ. Тобто вимоги п.п. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації та п.8 Додатку №1 до ТД Учасником – ТОВ «Промпобутсервіс» виконано. Крім того, повідомляємо, що Баришівська ЖЕК має багаторічний досвід співпраці з даним постачальником пального (з 2007 року). Всі зобов’язання за раніше укладеними з ТОВ «Промпобутсервіс» договорами сторонами виконано, що підтверджується необхідними документами (копії попередньо укладеного договору від 25.02.20 №49/1 та накладних (вибірково) додаються). 2. Щодо наявності сертифіката на дизпаливо: Відповідно до п. 7 Р.ІІІ ТД, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Згідно з Додатком №3 до ТД, постачальник забезпечує якість поставленої Замовнику продукції згідно державних стандартів та галузевих технічних умов на неї. Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам учаснику необхідно надати копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів та/або паспортів якості та/або посвідчень, висновок санітарно-гігієнічної і санітарно-епідеміологічної експертизи на всі види продукції тощо). В складі тендерної пропозиції учасником – ТОВ «Промпобутсервіс» надано паспорт на дизпаливо, що підтверджує відповідність дизельного пального встановленим у ТД вимогам. Тобто учасником – ТОВ «Промпобутсервіс» виконано вимоги п. 7 Р.ІІІ ТД та Додатку №3 до ТД. Додатково надаємо скановану копію сертифікату відповідності на дизельне паливо. 3. Щодо договорів оренди АЗС: Відповідно до п. 7 Додатку №1 до ТД щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, зберігання товару, тощо, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику. Учасником - ТОВ «Промпобутсервіс» було надано копії договорів оренди АЗС, тобто вимоги п. 7 Додатку №1 до ТД зі сторони учасника виконано. Додатково надаємо акти приймання-передачі майна АЗС, як додатки до наданих учасником договорів оренди АЗС. 4. Щодо наявності в учасника відповідного обладнання та МТБ: Відповідно до п. 7 Додатку №1 до ТД щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору, адреси АЗС, які знаходяться на відстані від адреси підприємства, враховуючі транспортну розв’язку, туди та в зворотньому напрямку сукупно не більше 14 км, підписана уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою учасника (за наявності). На виконання вказаних вимог Учасником – ТОВ «Промпобутсервіс» надано довідку про відповідне обладнання та належної матеріально-технічної бази із вказанням адрес АЗС (вих. №51 від 25.11.20) та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (вих. № 47 від 25.11.20). Тобто вимоги п.7 Додатку №1 до ТД учасником повністю виконано. 5. Щодо адреси розташування АЗС: На виконання вимог п. 7 Додатку №1 до ТД Учасником - ТОВ «Промпобутсервіс» надано довідку від 25.11.20 №51, де чітко вказано, що Учасник має АЗС за адресою: Київська обл, смт. Баришівка, вул. Софіївська 34/200. Тобто вимоги п. 7 Додатку №1 до ТД щодо наявності АЗС, які знаходяться на відстані від адреси Баришівської ЖЕК, враховуючи транспортну розв’язку, туди та в зворотньому напрямку сукупно не більше 14 км, учасником виконано. Отже, тендерна пропозиція учасника - ТОВ «Промпобутсервіс» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД. Відповідно до п.1 Розділу V ТД, єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Тому за результатами проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом Бензин А-92, А-95, дизельне паливо (код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти») переможцем визначено Учасника з найбільш економічно вигідною ціною - ТОВ «Промпобутсервіс». Таким чином, Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення публічних закупівель.
2021-02-03 11:09:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 11 ст. 29 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Промпобутсервіс |
1 468 800,00
UAH з ПДВ
|
1 468 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 469 500,00
UAH з ПДВ
|
1 469 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Промпобутсервіс #36999936 |
Переможець |
1 468 800,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2020 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 11:12
|
Додаткова угода №7.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 16:32
|
Додаткова угода № 6.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 16:35
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 16:33
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 13:00
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 15:28
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 14:38
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 14:21
|
договір Промпобутсервіс.pdf | укладений |
11 січня 2021 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1.3 договору (джерела фінансування закупівлі: -місцевий бюджет - 1 254 748,00 грн.; -власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – 214 052,00 гривень). |
Номер договору про закупівлю: | 11/01/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни: А-92 - 23,10 грн за 1 л. Дизельне паливо -23,89 грн за 1 л. |
Номер договору про закупівлю: | 11/01/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення вартості пального |
Номер договору про закупівлю: | 11/01/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 11/01/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 11/01/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 11/01/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 11/01/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |