Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 komunkovelukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2022 13:40 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,18% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2022 09:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 09:44 |
Тендерна документація.doc | |
11 січня 2022 09:44 |
Додаток 5.doc | |
11 січня 2022 09:44 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
11 січня 2022 09:44 |
Додаток 3 Тех.Вимоги.doc | |
11 січня 2022 09:44 |
Додаток 2.doc | |
11 січня 2022 09:44 |
Додаток 1 Квал.крит..doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-22-000013 ● f18567c0bdcd4a65b5cebc5d2a414b03
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2022 13:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2022 № 14-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 22.07.2022 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-01-11-000652-a 11.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-22 14:27:57
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Утримання, ремонт та обслуговування вулично-дорожньої мережі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-11-000652-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-25 14:08:09
Пояснення
На Ваш запит від 22.07.2022р. про надання пояснень інформуємо, що розмір бюджетного призначення по закупівлі: «Утримання, ремонт та обслуговування вулично-дорожньої мережі» визначено згідно рішення сесії Ковельської міської ради від 23.12.2021р. № 16/7 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2022 рік» та річного плану закупівель на 2022 рік і складає 1 700 000,00 грн. з ПДВ. З даним рішенням можна ознайомитись на офіційному сайті Ковельської міської ради за посиланням http://kovelrada.gov.ua/councildecision/175-perelik_rishen_miskoi_radi_prijnyatih_na_pershomu_plenarnomu_zasidanni_16_sesii_miskoi_radi_vosmogo_sklikannya_23_grudnya_2021_roku_protokoli_vidkritogo_poimennogo_golosuvannya_protokol_sesii_spisok_vidsutnih_deputativ_na_zasidanni_ta_videotranslyaciya.html
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуги: Утримання, ремонт та обслуговування вулично-дорожньої мережі (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги).
Очікувану вартість предмета закупівлі послуги: Утримання, ремонт та обслуговування вулично-дорожньої мережі (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) розраховано згідно калькуляційних розрахунків на основі показників (потреба, фінансове забезпечення, виконання) попередніх років по аналогічній закупівлі з врахуванням бюджетного призначення на відповідний рік.
Одночасно, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про неможливість усунення порушень За результатом розгляду зобов’язань зазначених у Висновку оприлюдненому в електронній системі закупівель 08 серпня 2022 року Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області інформуємо: 1. Відповідно до пункту 2 частини другої Закону України «Про публічні закупівлі» в електронну систему закупівель завантажено 11 січня 2022 року о 09.44 год. файли «Додаток 2.doc», який містить вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників (переможця) вимогам згідно із законодавством та файл «Додаток 1 Квал.крит..doc», який встановлює кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям визначених частиною 2 ст.16 Закону. 2. Тендерна документація по закупівлі «Утримання, ремонт та обслуговування вулично-дорожньої мережі» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-11-000652-a) сформована на основі Примірної тендерної документація, яка затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Дана Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасник при подачі тендерної пропозиції по зазначеній закупівлі розміщає інформацію в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель та накладає кваліфікований цифровий підпис посадової особи. При підготовці тендерної документації помилково здійснено посилання на Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII, хоча на момент затвердження тендерної документації перша редакція документу прийнята 06.12.2019р. № 361-ІХ. Однак, внести зміни в тендерну документацію та завантажити оновлену інформацію до закупівлі на електронний майданчик після проведення електронного аукціону немає технічної можливості, оскільки електронною системою закупівель на даному етапі не передбачено внесення відповідних змін. 3. Надалі при формуванні тендерної документації до закупівлі буде враховано Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 року № 710 з детальним описом помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. 4. Абзацом першим частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Даним абзацом не встановлено імперативну вимогу оскільки тендерна документація «може містити», а не «повинна містити». 5. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуги: Утримання, ремонт та обслуговування вулично-дорожньої мережі (ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) учасником Ковельське комунальне підприємство «Добробут» 25 січня 2022 року завантажено документ від 24.01.2022р. № 33 не в повному обсязі, хоча фактично відображені об’єми послуг зазначені в позиціях 1-7 відповідали встановленим вимогам Замовника. Тому 28.01.2022р. о 09:31 год. Учаснику було направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме привести «Технічні вимоги до предмета закупівлі» відповідно до вимог тендерної документації. 28.01.2022р. о 10:29 год. Учасником завантажено документ від 24.01.2022р. № 33, який відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 6. Вимога в пункті 1 Розділу 3 тендерної документації закупівлі Замовником зазначена помилково, оскільки дана вимога стосується лише переговорної процедури закупівлі. Дана вимога повинна бути викладена в наступній редакції, а саме: «До складу ціни пропозиції учасники переговорної процедури закупівлі включають кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. До договірної ціни обов’язково прикласти розрахунки фактичної вартості: матеріалів, експлуатації будівельних машин і механізмів, розміру заробітної плати, загальновиробничих витрат, інших супутніх витрат, адміністративних витрат, прибутку». Враховуючи що закупівля (ID – UA-2022-01-11-000652-a) проведена за типом «відкриті торги», договірна ціна та розрахунки фактичної вартості: матеріалів, експлуатації будівельних машин і механізмів, розміру заробітної плати, загальновиробничих витрат, інших супутніх витрат, адміністративних витрат, прибутку, а також кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 складаються за результатом проведеного аукціону. Для Замовника дані розрахунки актуальні лише при укладанні договору, а не на момент подання тендерної пропозиції. Так 17 лютого 2022 року о 11:36 год. до електронної системи закупівель завантажено підписаний договір про надання послуг з утримання, ремонту та обслуговування вулично-дорожньої мережі від 17.02.2022р. № 23 між управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради та Ковельським комунальним підприємством «Добробут», а також файл «Договірна ціна до договору № 23 від 17.02.2022р..pdf» який відображає розрахунки фактичної вартості надання послуг з утримання, ремонту та обслуговування вулично-дорожньої мережі підписаний між Замовником та переможцем торгів – Ковельським комунальним підприємством «Добробут». Варто зазначити, що розірвання даного договору (припинення зобов’язань) призведе до звільнення найманих працівників, серед яких значна кількість з числа внутрішньо-переміщених осіб, посилить соціальну напругу серед населення в період воєнного стану в країні, а також до послаблення економічного стану регіону. Зважаючи на вищезазначене, виконати зобов’язання в частині здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про надання послуг з утримання, ремонту та обслуговування вулично-дорожньої мережі від 17.02.2022р. № 23 немає можливості.
2022-08-15 15:55:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2022 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Ковельське комунальне підприємство "Добробут" |
1 699 000,00
UAH з ПДВ
|
1 679 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІДЕЯ" |
1 696 200,00
UAH з ПДВ
|
1 696 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Ковельське комунальне підприємство "Добробут" #30514451 |
Переможець |
1 679 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 11:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 січня 2022 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 09:52
|
ДУ № 1 від 30.12.2022р..pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2022 11:37
|
Договірна ціна до договору № 23 від 17.02.2022р..pdf | укладений |
17 лютого 2022 11:36
|
Додаток до договору № 23 від 17.02.2022р..pdf | укладений |
17 лютого 2022 11:36
|
Договір № 23 від 17.02.2022р..pdf | укладений |
17 лютого 2022 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії Договору про надання послуг з утримання , ремонту та обслуговування вулично-дорожньої мережі № 23 від «17» лютого 2022 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |