Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (м’ясо яловиче свіжоморожене, окорок курячий охолоджений, бедро куряче охолоджене, філе куряче охолоджене)
Очікувана вартість
532 800,00 UAH
UA-2020-02-18-003355-b 91f6948653bd4b44bf917a2592e5f943
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цьмох

492744 stansilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348444
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Контактна особа: Олександр Цьмох
492744
stansilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 16:33
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 16:33
Початок аукціону: 06 березня 2020 15:12
Очікувана вартість: 532 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 664,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5050 кілограми
М’ясо (м’ясо яловиче свіжоморожене, окорок курячий охолоджений, бедро куряче охолоджене, філе куряче охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 16:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ М'ясо.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 лютого 2020 12:44
Дата відповіді: 21 лютого 2020 16:21
Чи повинен Учасник надати в складі тендерної пропозиції документи зазначені в кваліфікаційних вимогах додатку 2 до тендерної документації? А саме: Кваліфікаційні вимоги: 1. Предмет закупівлі повинен відповідати технічним характеристикам та вимогам державних стандартів України, а також підтверджуватися посвідченням про якість чи декларацією виробника. У посвідченні про якість або декларації виробника наводиться найменування підприємства-виробника, дата відвантаження, найменування і сорт продукту, вид упаковки, дата і час виготовлення, умови зберігання, термін зберігання і відповідність певній нормативній документації. 2. Учасник має пред’явити реєстраційний номер з державного реєстру потужностей операторів ринка або експлуатаційний дозвіл виданий територіальним органом Держпродспоживслужби. 3. Учасник має надати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005) (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення). 4. Товар поставляється з: товарно-транспортною накладною, посвідченням про якість/ сертифікатом відповідності, ветеринарною довідкою. 5. Термін зберігання - залежно від температурного режиму. 6. Учасник має надати результати досліджень на показники мікробіологічної безпеки, проведені відповідно до вимог Наказу МОЗ України №548 від 19.07.2019р. Доставка здійснюється відповідно до заявок (дата та кількість вказується у заявці). Постачальник повинен самостійно, за свої кошти, проводити навантажувально розвантажувальні роботи. Постачання: - здійснюється спеціальним автотранспортом, котрий призначений для перевезення продуктів харчування, які потребують особливих умов зберігання, за рахунок учасника у відповідності заявкам Замовника. - Машина повинна мати діючий санітарний паспорт, виданий територіальною санітарно-епідеміологічною станцією. - Довідку про проходження санітарної обробки кожних десять днів. - Водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні виконувати вантажно-розвантажувальні роботи, а також повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом ( халатом, рукавицями). - М’ясо повинне мати супровідні документи, що підтверджують його походження, безпечність і якість, відповідність державним стандартам України (ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, і збереження). - Продукти харчування поставляються згідно заявок наданих від навчальних закладів. При прийомі продуктів харчування постачальник повинен надавати документи, які засвідчують якість та безпеку продукції. За якість та безпечність товару Постачальник відповідає до моменту передачі товару представнику Замовника. Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленого товару для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує Постачальник. У разі встановлення невідповідності товару заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення товару Постачальник та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання товару. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації учасник має надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) установленим замовником (згідно Додатку №2 цієї документації).
Отже, учасник повинен документально підтвердити зазначену інформацію, тобто надати відповідні підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення про якість чи декларація виробника або сертифікат відповідності або інші документи, які підтверджують якість та безпеку товару (мають бути надані на товар, що буде постачатися);
- копію експлуатаційного дозволу та/або підтвердження про державну реєстрацію потужностей оператора ринку;
- документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника (Постачальника) процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005) (учасники, які не отримали відповідних сертифікатів надають лист-пояснення щодо їх відсутності з посиланням на норми чинного законодавства відповідно до яких учасник не зобов'язаний проходити сертифікацію / або щодо проходження учасником сертифікації із зазначенням орієнтовного терміну завершення);
- результати досліджень на показники мікробіологічної безпеки, проведені відповідно до вимог Наказу МОЗ України №548 від 19.07.2019р.;
- копію (копії) санітарного паспорту на автотранспорт, довідку про проходження санітарної обробки кожних десять днів;
- копії медичної книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів водія транспорту, а також осіб, що супроводжують продукти.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" 519 786,00
UAH з ПДВ
519 786,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА" 528 027,00
UAH з ПДВ
528 027,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 13:52
Електронний підпис
13 березня 2020 13:50
Довідка.zip
06 березня 2020 17:35
Електронний підпис
04 березня 2020 15:57
Електронний підпис
04 березня 2020 15:56
п.23. Декларації.PDF
04 березня 2020 15:56
п.22. Проект договору.PDF
04 березня 2020 15:56
п.2. Тендерна пропозиція.PDF
04 березня 2020 15:56
п.1. Реєстр.PDF

Публічні документи

05 березня 2020 11:05
Електронний підпис
05 березня 2020 10:54
Експертний висновок 6.pdf
05 березня 2020 10:54
Договір УЛАР2019 .pdf
05 березня 2020 10:54
Експертний висновок 3.pdf
05 березня 2020 10:54
Експертний висновок 5.pdf
05 березня 2020 10:54
Договір УЛАР.pdf
05 березня 2020 10:54
Експертний висновок 4.pdf
05 березня 2020 10:54
Експертний висновок 2.pdf
05 березня 2020 10:53
Досвід договора.pdf
05 березня 2020 10:53
Відгук яловичина 2019.pdf
05 березня 2020 10:53
Відгук яловичина 2018.pdf
05 березня 2020 10:53
Відгук курятина 2019.pdf
05 березня 2020 10:53
Відгук курятина 2018.pdf
05 березня 2020 10:53
Лист відгук.pdf
05 березня 2020 10:53
Медична книжка.pdf
05 березня 2020 10:53
Довідка мат-тех база.pdf
05 березня 2020 10:53
Довідка ст 17.pdf
05 березня 2020 10:53
Лист-гарантія.pdf
05 березня 2020 10:53
Лист-згода.pdf
05 березня 2020 10:53
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2020 10:53
Гарантійний лист.pdf
05 березня 2020 10:53
Лист-погодження.pdf
05 березня 2020 10:53
Додаток 2 Тех.pdf
05 березня 2020 10:53
Додаток 3 Договор.pdf
05 березня 2020 10:53
Додаток 1 Пропозиція.pdf
05 березня 2020 10:53
Статут.pdf
05 березня 2020 10:53
ВИТЯГ.pdf
05 березня 2020 10:53
Експлуатац_йний дозв_л.PDF
05 березня 2020 10:53
Протокол №5.pdf
05 березня 2020 10:53
Сер-т система упр якістю.PDF
05 березня 2020 10:53
Лист-згода Морозов.pdf
05 березня 2020 10:53
Довіреність 1.pdf
05 березня 2020 10:53
Витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 10:53
Протокол голова.PDF
05 березня 2020 10:53
Наказ голова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2224708158
Переможець 519 786,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2224708158
519 786,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 08:32
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:35
дод. уг. №2 до дог. №54 від 30.03.20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 14:31
додаткова угода №1.pdf укладений
06 липня 2020 14:16
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
06 липня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 14:06
kyoScan-‎3‎.‎30‎.‎2020-‎14‎.‎02‎.‎22.pdf укладений
30 березня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із зменшенням фінансування, у зв’язку з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно із п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», необхідно зменшити обсяги закупівлі та внести зміни до договору з ФОП Якімець В.І. (2224708158) від 30.03.2020 року про закупівлю товарів №54, виклавши пункт 3.1. Договору в новій редакції: «3.1 Ціна цього Договору становить 404786,00 (Чотириста чотири тисячі сімсот вісімдесят шість) грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ – 67464,33 (Шістдесят сім тисяч чотириста шістдесят чотири) грн. 33 коп. Загальна сума додаткової угоди становить мінус 115000,00 (сто п’ятнадцять тисяч) грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ – 19166,67 (Дев’ятнадцять тисяч сто шістдесят шість) грн. 67 коп.», а також оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до ч.ч.7,8 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): категорія замовника - орган місцевого самоврядування Цивільного та Господарського кодексів України та чинного законодавства у сфері закупівель, зокрема, ч.6 ст. 41 Прикінцевих та Перехідних Положень Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року, уклали цю додаткову угоду про наступне (далі - Угода): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на момент укладення договору), з метою продовження дії договору № 54 про закупівлю товарів від 30.03.2020 року (далі – Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: 1. П. 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Поставка товару здійснюється протягом дії Договору.» 2. П. 10.1. викласти в наступній редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.03.2021 року. В разі набрання чинності іншого договору на закупівлю відповідного предмету закупівлі дія даного договору припиняється».
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 226 884,72
UAH (в тому числі ПДВ 37 814,12 UAH)