Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ ДОРІГ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Вебсайт: | https://amd.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ЗИГІНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Олексій Люмах +380532641332 yur.dpamd.pl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2023 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 001 474 952,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 007 374,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма № КБ-2в (УПВ)) та «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) складених у відповідності до МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Акта приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма № КБ-2в (УПВ) та «Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Надання послуг | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Виконавцю аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу послуг (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2023 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2023 16:58 |
ТД нова редакція 3.docx | |
03 серпня 2023 16:58 |
таблиця змiн 3.doc | |
31 липня 2023 15:16 |
ТД нова редакція 2.docx | |
31 липня 2023 15:16 |
таблиця змiн 2.doc | |
28 липня 2023 15:43 |
ТД нова редакція 1.docx | |
28 липня 2023 15:43 |
таблиця змiн 1.doc | |
25 липня 2023 16:53 |
таблиця змiн.doc | |
25 липня 2023 16:53 |
ТД нова редакція.docx | |
24 липня 2023 19:02 |
ТД.docx |
03 серпня 2023 16:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
03 серпня 2023 16:58 |
ТД нова редакція 3.docx
|
||||||||||||
03 серпня 2023 16:58 |
таблиця змiн 3.doc
|
||||||||||||
31 липня 2023 15:16 |
ТД нова редакція 2.docx
|
||||||||||||
31 липня 2023 15:16 |
таблиця змiн 2.doc
|
||||||||||||
28 липня 2023 15:43 |
ТД нова редакція 1.docx
|
||||||||||||
28 липня 2023 15:43 |
таблиця змiн 1.doc
|
||||||||||||
25 липня 2023 16:53 |
таблиця змiн.doc
|
||||||||||||
25 липня 2023 16:53 |
ТД нова редакція.docx
|
||||||||||||
24 липня 2023 19:02 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-06-000030 ● 375e2bb424c54dffa7b47aadf358ba96
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2023 13:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.09.2023 № 77-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
06.09.2023 № 77-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-07-24-012148-a, 24.07.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-13 12:22:49
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-24-012148-a-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації або підтверджуючих документів щодо наступного.
З огляду на наявність в електронній системі закупівель Додаткової угоди від 04.09.2023 № 3 до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 № 119-23, чи укладалися додаткові угоди №№ 1, 2 до вищевказаного договору . В разі їх укладення надати інформацію щодо їх неоприлюднення в електронній системі закупівель.
Інформацію або документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 15:50:51
Відповідь на звернення
30.08.2023 року було укладено додаткову угоду № 1 до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 № 119-23. Предметом вказаної додаткової угоди була домовленість сторін внести зміни до Додатку № 2 договору – План фінансування послуг та викласти його в новій редакції.
04.09.2023 року було укладено додаткову угоду № 2 до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 № 119-23. Предметом вказаної додаткової угоди була домовленість сторін внести зміни до Додатку № 2 договору – План фінансування послуг та викласти його в новій редакції.
Згідно п. 4.1 частини 4 Розділу VI (Результати тендеру та укладення договору про закупівлю) тендерної документації на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» істотними умови договору є, а саме:
- місце і дата укладення договору;
- предмет договору;
- договірна ціна та порядок розрахунків;
- умови та порядок надання послуг;
- строк дії договору та надання послуг.
Відповідно п. 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості закупівель) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей закупівель, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених цим пунктом. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей закупівель.
У зв’язку з тим, що додатковою угодою № 1 від 30.08.2023 року та додатковою угодою №2 від 04.09.2023 року не вносилися зміни до істотних умов договору про закупівлю, не було опубліковано повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2024-04-10-000043 ● c452c0f7427144778d10d26dcc97fbed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-07-24-012148-a 24.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 14:54:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-012148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Просимо надати пояснення (інформацію, документи,) щодо фактичного виконання договору та розрахунків за ним, станом на 31.12.2023.
2. Просимо надати пояснення (інформацію, документи) щодо обґрунтування необхідності укладання додаткової угоди від 17.01.2024 №16, якою збільшено обсяг закупівлі та ціну договору до 1 042 735 908,77 грн.
3. Просимо надати пояснення (інформацію, документи), які підтверджують об’єктивні обставини для продовження строку дії та виконання договору до 30.06.2024.
4. З урахуванням вимог підпункту 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та частини 6 статті 41 Закону, просимо надати пояснення (інформацію, документи) щодо здійснення нової закупівлі, послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області, на початку 2024 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 15:46:11
Пояснення
1. Обсяг фінансування та фактична сума виконання договору у 2023 році становить 378 552 112,38 грн., яка перерахована підряднику станом на 31.12.2023 року. Вказана інформація відображена у додатку №2 «План фінансування» до договору №119-23 від 24.08.2023 року у редакції згідно додаткової угоди № 16 від 17.01.2024 року. Додаткова угода №16 від 17.01.2024 року до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» опублікована в електронній системі закупівель.
2. Додаткова угода №16 від 17.01.2024 року до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» була укладена відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості закупівель), частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23.
Відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей закупівель істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до підпунктів 10 і 13 ( крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
Частиною шостою статті 41 Закону передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Ураховуючи вище викладене, сторони договору скористалися своїм правом та продовжили строк дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі та збільшили обсяг договору, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
3. Відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей закупівель та частини 6 статті 41 Закону дію договору про закупівлю було продовжено на строк достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік, а саме до 30.06.2024 року.
Обґрунтуванням продовження дії договору до 30.06.2024 року є те, що для оголошення закупівлі з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування на відповідний рік, замовнику необхідно скласти дефектний акт на підставі якого замовити послугу з виготовлення кошторисної документації.
Так у 2023 році після обстеження автомобільних доріг та складання дефектного акту, замовником було укладено договір на закупівлю послуг з розроблення кошторисної документації на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік з урахуванням вимог діючих нормативно- правових актів під час інженерно-технічного забезпечення експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Після його виконання було укладено договір на проведення експертної оцінки звіту про надання послуг за договором від 16.03.2023 №115-23 «Розроблення кошторисної документації на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік з урахуванням вимог діючих нормативно- правових актів під час інженерно-технічного забезпечення експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення». Вказаний договір було виконано 19.07.2023 року, що дало можливість оголосити закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік».
4. З метою проведення закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2024 рік», замовником після обстеження автомобільних доріг та складання дефектного акту, 13.03.2024 року було оголошено закупівлю послуг з розробки кошторисної документації: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2024 рік».
Станом на 19.04.2024 року у закупівлі послуг за ідентифікатором № UA-2024-03-13-009155-a триває розгляд тендерних пропозицій.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:42:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-24-012148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Просимо надати обґрунтоване пояснення доцільності збільшення вартості договору на 20 відсотків, за наявності відповідних залишків коштів за договором на 2024 рік в розмірі 466 764 854,77 грн.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 16:41:09
Пояснення
Обґрунтування доцільності збільшення вартості договору до 20 відсотків, за наявності відповідних залишків коштів за договором на 2024 рік, відбулося відповідно до реалізації наданого права згідно частини 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з виявленням порушення органом державного фінансового контролю, а саме: «За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності підстав для внесення змін до договору та своєчасності їх оприлюднення установлено порушення вимог підпункту 8 пункту 19 Особливостей» надаємо аргументовані заперечення. 24.08.2023 року, за результатом проведеної процедури закупівлі UA-2023-07-24- 012148-a, між ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» та ТОВ «РДС-ПОЛТАВА» укладено договір №119-23 на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 року». Ціна договору – 996 467 577,24 грн, термін надання послуг – до 31.12.2023 року. Відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості закупівель) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до підпунктів 10 і 13 ( крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Частиною шостою статті 41 Закону передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Додаткова угода №16 від 17.01.2024 року до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» була укладена відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей закупівель, частини 6 статті 41 Закону та пункту 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23, якою було збільшено суму початкового договору до 1 042 735 908,77 грн. та продовжено термін надання послуг до 30.06.2024 року. Різниця між сумою початкового договору, що становить 996 467 577,24 грн., і сумою договору після збільшення, що становить 1 042 735 908,77 грн., становить 46 268 331,53 грн., що в свою чергу становить 4,64 % від суми початкового договору (46 268 331,53/996 467 577,24 х 100) тобто сума договору збільшилася на 4,64% від суми початкового договору, що в межах до 20%, як того вимагає частина шоста статті 41 Закону. Ураховуючи вище викладене, сторони договору скористалися своїм правом та продовжили строк дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі та збільшили обсяг договору, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Стосовно аргументації органу державного фінансового контролю, щодо прийнятого рішення, а саме: «Отже Замовник за наявності відповідного фінансування на 2024 рік у сумі 466 764 854,77 грн уклав додаткову угоду №16 якою додатково збільшив обсяг фінансування в сумі 197 418 941,62 у зв’язку з чим загальний обсяг взятих зобов’язань на початку року становлять 67 % від вартості початкового договору, що у свою чергу перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, чим недотримався вимог підпункту 8 пункту 19 Особливостей» пояснюємо наступне. По-перше, у Замовника було відсутнє фінансування на 2024 рік в сумі 466 764 854,77 грн. на момент збільшення суми договору. По -друге, при укладені додаткової угоди № 16 не збільшувався обсяг фінансування на 2024 рік на суму 197 418 941,62 грн., а була зазначена суму коштів за договором за мінусом використаної суми у 2023 році. Тобто при збільшені суми договору до 1 042 735 908,77 грн., планом фінансування було зафіксовано суму виконання у 2023 році, яка становить 378 552 112,38 грн., та передбачено фінансування в сумі 664 183 796,39 грн. на 2024 рік, що не говорить про наявність його у повному обсязі. З плану фінансування який є Додатком № 2 до Договору №119-23 від 24.08.2023 року вбачається, що на 2024 рік сума 664 183 796,39 грн., складається з суми 20 000 000,00 грн. - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та суми 644 183 796,39 грн. – інші кошти місцевого бюджету (у разі наявного фінансування), що підтверджує взятий замовником обсяг зобов’язань на 2024 рік в сумі 20 000 000,00 грн. Частиною 6 статті 41 Закону передбачено право збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а не збільшення суми фінансування або взятих зобов’язань на наступний рік. Зважаючи на вищевикладені аргументи, порушення зазначені у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-24-012148-a відсутні, адже Замовником дотримано вимоги передбачені чинним законодавством.
2024-05-10 11:08:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду |
Дата публікації: | 20 травня 2024 |
Документи:
20 травня 2024 13:20
|
Електронний підпис |
20 травня 2024 13:16
|
Untitled.FR12.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС - ПОЛТАВА" |
996 467 577,24
UAH з ПДВ
|
996 467 577,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РДС - ПОЛТАВА" #43266571 |
Переможець |
996 467 577,24
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2023 17:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2023 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2024 10:19
|
ДУ_31_31.07.24.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2024 11:37
|
File.PDF | зміни до договору |
26 червня 2024 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 15:52
|
16_17.01.24.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:09
|
File.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:39
|
ДУ_12.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2023 13:36
|
ду_10_.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2023 13:27
|
Untitled.FR12.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2023 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 13:34
|
Untitled.FR12.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2023 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2023 09:24
|
ду.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2023 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2023 13:25
|
ДУ_№_3.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2023 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 10:17
|
Договір.pdf | укладений |
25 серпня 2023 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 3.2.2. розділу 3.2. , підпунктом 11.5. розділу 11 договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір), підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору, до Додатку №1 до Договору – Договірна ціна та Додатку №2 до Договору – План фінансування послуг та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 119-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 3.2.2. розділу 3.2. , підпунктом 11.5. розділу 11 договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір), підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору, до Додатку №1 до Договору – Договірна ціна та Додатку №2 до Договору – План фінансування послуг та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 119-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із технічною помилкою, що виникла під час друку Додатку №1 (Договірна ціна) до договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір), який викладено в новій редакції відповідно до додаткової угоди №5 від 11.09.2023 до Договору , Сторони домовились викласти Додаток №1 до Договору – Договірна ціна у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 119-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 3.2.2. розділу 3.2. , підпунктом 11.5. розділу 11 договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір), підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору, до Додатку №1 до Договору – Договірна ціна та Додатку №2 до Договору – План фінансування послуг та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 119-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 3.2.2. розділу 3.2. , підпунктом 11.5. розділу 11 договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір), підпунктом 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору, до Додатку №1 до Договору – Договірна ціна та Додатку №2 до Договору – План фінансування послуг та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 119-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір) домовилися внести зміни до пунктів 5.1., 10.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 119-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі - Договір) домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору, до Додатку №1 до Договору - Договірна ціна та Додатку №2 до Договору - План фінансування послуг та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 119-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, пунктом 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір) домовилися внести зміни до пунктів 5.1., 10.1. Договору та виклали їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 119-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, пунктом 11.5. договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2023 рік» від 24.08.2023 №119-23 (код ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (далі – Договір) домовилися внести зміни до пунктів 5.1., 10.1. Договору та викласти їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 119-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 31 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |