Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гідрохімічне промивання систем опалення навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 13.Код ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2023-09-19-014010-a ● 91daef9e4c5b4996994c81820102b906
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Вебсайт: | http://vnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13 |
Контактна особа: |
Катерина Султанова +380332249047 ketsultan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Гідрохімічне промивання систем опалення навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 13.Код ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2023
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані Послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2023 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2023 10:21 |
Тендерна документація промивання нова редакція.pdf | |
22 вересня 2023 10:21 |
Перелік змін.docx | |
19 вересня 2023 16:53 |
Додаток 4 проект договору.docx |
22 вересня 2023 10:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2023 10:21 |
Тендерна документація промивання нова редакція.pdf
|
|||
22 вересня 2023 10:21 |
Перелік змін.docx
|
|||
19 вересня 2023 16:53 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Яку продукцію повинен сертіфікувати посточальник як що відповідно закупівлі е лише послуга
Дата подання: 20 вересня 2023 20:43
Дата відповіді: 22 вересня 2023 10:10
Відповідно пункту 2 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» до додатку №2 ФОП зобов’язан надати скан-копію сертифікату відповідності системи менеджменту якості, прошу надати роз’яснення який предмет закупівлі, послуга, повинна мати сертифікат і який заново створений орган в Україні, його видає якщо в предметі закупівлі відсутня поставка будь якої продукції а е лише послуга.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені відповідні зміни в Тендерну документацію
Порушення ЗУ "Про захист персональних даних"
Дата подання: 20 вересня 2023 22:28
Дата відповіді: 22 вересня 2023 17:26
Відповідно пункту 1,3 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» до додатку №2 ФОП зобов’язан надати копію паспорта, та копію ідентифікаційного номеру, ця вимога суперечить ЗУ «Про захист персональних даних» так як замовник не має можливості захистити їх від доступу до них так як вони будуть розміщені для свобідного доступу. Замовником порушуються мої права відповідно до п.2 ч.2 ст.8 ЗУ «Про захист персональних даних» Суб'єкт персональних даних має право, тобто я маю право отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Замовник не має можливості надати мені інформацію про третіх осіб які мають можливість доступу в інтернеті до моїх персональних даних.
На підставі викладеного прошу вилучити с тендерної документації вимоги стосовно розміщення моїх персональних даних в свобідному доступі в інтернеті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час дії правового режиму воєного стану, Замовники та учасники публічних закупівель керуються постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Згідно з положень тендерної документації Замовника, факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь.
Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)*.
Оскільки у Замовника відсутня можливість самостійно перевірити належність особи-учасника до громадянства той чи іншої країни, з метою убезпечення замовника від співпраці з країною-агресором та з учасником зареєстрованим на окупованій території, для підтвердження права підпису тендерної пропозиції учасник надає:
-скан-копію паспорту громадянина України (надаються 1-2 сторінки, 3-6 сторінки (за наявності відміток) та 11-16 сторінки) або скан-копію з обох сторін безконтактного електронного носія (у випадку наявності паспорта громадянина України виготовленого у формі ID-картки) з довідкою, що підтверджує місце проживання фізичної особи, виданою відповідним уповноваженим органом або посвідка на постійне проживання (постійне проживання в Україні);
- скан-копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або картки платника податків.
Згідно Пункту 9 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів України затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків»
- У разі розміщення в електронній системі закупівель інформації шкідливого та/або образливого характеру, та/або інформації, що не стосується проведення закупівлі, Уповноважений орган на підставі рішення комісії приймає рішення про надання адміністраторові дозволу на припинення публічного доступу до такої інформації.
У разі розміщення в електронній системі закупівель інформації, що містить персональні дані особи, яка не надавала згоду на їх публікацію, Уповноважений орган приймає на підставі рішення комісії рішення про надання адміністраторові дозволу на припинення публічного доступу до такої інформації технічними засобами.”
Таким чином, в учасника закупівлі перед поданням пропозиції є можливість припинити публічний доступ до особистої інформації, тобто визначити її конфіденційною. Ця інформація буде доступною для перегляду лише замовнику. В свою чергу, інші учасники закупівлі, та будь-які інші особи у мережі Інтернет, будуть позбавленні можливості переглядати документи, що визначені учасником конфіденційними та здійснювати неправомірну обробку персональних даних.
Звертаємо увагу, що учасникам заборонено визначати конфіденційною інформацію, що стосується змісту тендерної (цінової пропозиції), її технічних та кваліфікаційних критеріїв.
Згідно з положень тендерної документації Замовника, факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь.
Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)*.
Оскільки у Замовника відсутня можливість самостійно перевірити належність особи-учасника до громадянства той чи іншої країни, з метою убезпечення замовника від співпраці з країною-агресором та з учасником зареєстрованим на окупованій території, для підтвердження права підпису тендерної пропозиції учасник надає:
-скан-копію паспорту громадянина України (надаються 1-2 сторінки, 3-6 сторінки (за наявності відміток) та 11-16 сторінки) або скан-копію з обох сторін безконтактного електронного носія (у випадку наявності паспорта громадянина України виготовленого у формі ID-картки) з довідкою, що підтверджує місце проживання фізичної особи, виданою відповідним уповноваженим органом або посвідка на постійне проживання (постійне проживання в Україні);
- скан-копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду або картки платника податків.
Згідно Пункту 9 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів України затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків»
- У разі розміщення в електронній системі закупівель інформації шкідливого та/або образливого характеру, та/або інформації, що не стосується проведення закупівлі, Уповноважений орган на підставі рішення комісії приймає рішення про надання адміністраторові дозволу на припинення публічного доступу до такої інформації.
У разі розміщення в електронній системі закупівель інформації, що містить персональні дані особи, яка не надавала згоду на їх публікацію, Уповноважений орган приймає на підставі рішення комісії рішення про надання адміністраторові дозволу на припинення публічного доступу до такої інформації технічними засобами.”
Таким чином, в учасника закупівлі перед поданням пропозиції є можливість припинити публічний доступ до особистої інформації, тобто визначити її конфіденційною. Ця інформація буде доступною для перегляду лише замовнику. В свою чергу, інші учасники закупівлі, та будь-які інші особи у мережі Інтернет, будуть позбавленні можливості переглядати документи, що визначені учасником конфіденційними та здійснювати неправомірну обробку персональних даних.
Звертаємо увагу, що учасникам заборонено визначати конфіденційною інформацію, що стосується змісту тендерної (цінової пропозиції), її технічних та кваліфікаційних критеріїв.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІК.» |
174 945,00
UAH з ПДВ
|
174 945,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІК.» #39619664 |
Переможець |
174 945,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2023 12:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 вересня 2023 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2024 11:49
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 січня 2024 11:49
|
Зразок договору про надання послуг.doc | зміни до договору |
18 жовтня 2023 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 15:44
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2023 16:18
|
Договір.pdf | укладений |
09 жовтня 2023 16:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Гідрохімічне промивання систем опалення навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 13.Код ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення | 1 | послуга |
174 945,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, листа Постачальника № 12/10/23-Г-3 від 12 жовтня 2023 р. про необхідність продовження строку виконання зобов’язань щодо постачання товару Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг. Ця зміна не призводить до збільшення загальної суми за Договором. 2. Внести зміни до пункту 4.1 розділу IV Договору «Порядок та строки надання послуг», виклавши його в такій редакції: «4.1. Строк надання послуг: до 20 жовтня 2023 року». 3. Усі інші умови Договору, не охоплені Додатковою угодою, залишаються незмінними і є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Додаткова угода укладена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, для кожної зі Сторін. 5. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору № 461-18В від 09.10.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 461-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, листа Постачальника № 12/10/23-Г-3 від 12 жовтня 2023 р. про необхідність продовження строку виконання зобов’язань щодо постачання товару Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг. Ця зміна не призводить до збільшення загальної суми за Договором. 2. Внести зміни до пункту 4.1 розділу IV Договору «Порядок та строки надання послуг», виклавши його в такій редакції: «4.1. Строк надання послуг: до 20 жовтня 2023 року». 3. Усі інші умови Договору, не охоплені Додатковою угодою, залишаються незмінними і є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Додаткова угода укладена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, для кожної зі Сторін. 5. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору № 461-18В від 09.10.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 461-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Гідрохімічне промивання систем опалення навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки за адресою м. Луцьк, пр. Волі, 13.Код ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення | 1 | послуга |
174 945,00
UAH
|