Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02498582 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15 |
Контактна особа: |
Нікітенко Євген Ігорович +380382656535 zhenya.nikitenko.rob@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2023 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 154 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 772 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 150 000,00 (сто п’ятдесят тисяч гривень) гривень. Строк дії забезпечення: не менше строку встановленого п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Управління капітального будівництва Хмельницької міської ради (код ЄДРПОУ 02498582, місцезнаходження замовника – 29013, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, будинок 15), IBAN UA248201720355299003000053419 в ДКС України, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком 6 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Для гарантій, наданих банками-нерезидентами, — BidBond. Банківська гарантія або резервний акредитив (стендбай), що надається банком-нерезидентом, має бути підпорядкована уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торговельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). BidBond повинна бути авізована через авізуючий банк — резидент України. Учасник-нерезидент у складі тендерної пропозиції подає авізуванняBindBond, проведене авізуючим банком в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контргарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних настанов, ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2023 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2023 15:11 |
Перелік змін в документацію.docx | |
29 травня 2023 15:11 |
2.6. Гарантія НР.doc | |
29 травня 2023 15:11 |
2. ТД водогін НР.docx | |
22 травня 2023 17:04 |
2.5. Проєкт договору ЗАМОВНИК.doc | |
22 травня 2023 17:04 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
22 травня 2023 17:04 |
2.3. Технічне завдання вода.docx | |
22 травня 2023 17:04 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону.docx | |
22 травня 2023 17:04 |
2.1. Кваліфікаційні критерії вода.docx |
29 травня 2023 15:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2023 15:11 |
Перелік змін в документацію.docx
|
|||
29 травня 2023 15:11 |
2.6. Гарантія НР.doc
|
|||
29 травня 2023 15:11 |
2. ТД водогін НР.docx
|
|||
22 травня 2023 17:04 |
2.5. Проєкт договору ЗАМОВНИК.doc
|
|||
22 травня 2023 17:04 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc
|
|||
22 травня 2023 17:04 |
2.3. Технічне завдання вода.docx
|
|||
22 травня 2023 17:04 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону.docx
|
|||
22 травня 2023 17:04 |
2.1. Кваліфікаційні критерії вода.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-27-000004 ● ce0c72cb59c74079ac56503e9f9f0fcb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2023 16:54 |
Н А К А З
25.09.2023 № 85-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 25.09.2023 № 85-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
3. UA-2023-05-22-012001-a, яку проводить Управління капітального будівництва Хмельницької міської ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-12 10:52:47
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2023-05-22-012001-a, яку проводить УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Під час дослідження договору від 22.06.2023 №01-1-23 встановлено вимоги щодо надання авансу, в частині п.4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати», а саме на підставі норм Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» № 1764 від 27.12.2001 року, Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070 та Постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22 липня 2020 р. № 641, Замовник надає Підряднику попередню оплату (аванс) в розмірі не більше 30 (тридцяти) % вартості річного обсягу на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на строк не більше 90 календарних днів.
• В той же час додатковою угодою від 22.08.2023 №2 (пункт 4.2 договору від 22.06.2023 №01-1-23) змінено розмір попередньої оплати, яка у 2023 році складає 2,955 млн грн, замість визначених договором 0,00 грн, на підставі підпункту 7 пункту 19 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова).
• Поряд з цим, пунктом 3.1.1 договору сума бюджетних асигнувань на 2023 рік затверджено на рівні 9,00 гривень.
• Крім того, система Prozorro не містить завантаженої додаткової угоди від 14.08.2023 №1 до договору від 22.06.2023 №01-1-23, якою можливо вносились зміни в істотні умови договору, в частині суми бюджетних асигнувань на 2023 рік.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів (надання авансу у сумі 2,955 млн з недотриманням п.4.1 розділу 4 договору та не оприлюднення додаткової угоди від 14.08.2023 №1) надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-17 15:54:06
Пояснення
Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю робіт (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації індустріального парку «Хмельницький» по вул. Вінницьке шосе, 18 в м. Хмельницькому (коригування)», оголошення UA-2023-05-22-012001-a.
Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
На момент укладання договору від 22.06.2023 №01-1-23 в Управління капітального будівництва Хмельницької міської ради були відсутні бюджетні асигнування на фінансування робіт у 2023 році.
Відповідно до п.3.1.1 договору, Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає 9,00 (дев’ять гривень) грн 00 коп., в тому числі ПДВ 1,50 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2023 році є кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади.
Рішенням позачергової 31 сесії Хмельницької міської ради №7 від 28.07.2023 виділено бюджетні асигнування на «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації індустріального парку «Хмельницький» по вул. Вінницьке шосе, 18 в м. Хмельницькому (коригування)».
У зв’язку із збільшенням бюджетних асигнувань на 2023 рік 14.08.2023 було укладено додаткову угоду №1.
Відповідно до п.19 Особливостей, Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, особливостями визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей оприлюднюється із підстав передбачених пунктом 19.
Скільки додаткова угода № 1 та № 2 не змінювали істотних умов договору, що визначені п.19 Особливостей, Замовник мав право їх не оприлюднювати.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням капітального будівництва Хмельницької міської ради Висновок від 18.10.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-22-012001-a, розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до Висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених нібито порушень. По-перше, щодо не оприлюднення додаткової угоди від 14.08.2023 №1. Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю робіт (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації індустріального парку «Хмельницький» по вул. Вінницьке шосе, 18 в м. Хмельницькому (коригування)», оголошення UA-2023-05-22-012001-a. Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). На момент укладання договору від 22.06.2023 №01-1-23 в Управління капітального будівництва Хмельницької міської ради були відсутні бюджетні асигнування на фінансування робіт у 2023 році. Відповідно до п.3.1.1 договору, Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає 9,00 (дев’ять гривень) грн 00 коп., в тому числі ПДВ 1,50 грн. Джерелом фінансування виконання робіт у 2023 році є кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Рішенням позачергової 31 сесії Хмельницької міської ради №7 від 28.07.2023 виділено бюджетні асигнування на «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання та каналізації індустріального парку «Хмельницький» по вул. Вінницьке шосе, 18 в м. Хмельницькому (коригування)». У зв’язку із збільшенням бюджетних асигнувань на 2023 рік 14.08.2023 було укладено додаткову угоду №1. Відповідно до п.п.6.4.2 п.4 Розділу VI тендерної документації, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування – пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; Відповідно до п.п.6.4.2 п.4 Розділу VI тендерної документації, Основними (істотними) умовами договору, укладеного за результатами даної закупівлі, є: • найменування та реквізити сторін; • місце і дата укладення договору підряду; • предмет договору підряду; • договірна ціна; • строки виконання робіт; • права та обов'язки сторін; • порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; • порядок залучення субпідрядників; • вимоги до організації робіт; • порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; • джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); • порядок розрахунків за виконані роботи; • порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); • гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; • відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; • порядок врегулювання спорів; • порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. Відповідно до п.13.4 Договору від 22.06.2023 №01-1-23, згідно Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» істотними (основними) умовами договору є: • найменування та реквізити сторін; • місце і дата укладення договору підряду; • предмет договору підряду; • договірна ціна; • строки виконання робіт; • права та обов'язки сторін; • порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; • умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; • порядок залучення субпідрядників; • вимоги до організації робіт; • порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; • умови здійснення технічного нагляду за виконанням робіт; • джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); • порядок розрахунків за виконані роботи; • порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); • гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; • відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; • порядок врегулювання спорів; • порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. Пунктом 13.5 Договору передбачено, що зміна істотних умов може здійснюватися за згодою сторін у випадках, що передбачені п.19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України 12.10.2022 №1178, про що укладається додаткова угода із подальшим оприлюдненням таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п.13.6 Договору, інші зміни, що не стосуються істотних (основних) умов договору, згідно ЦКУ, ГКУ та Особливостей, вносяться шляхом укладання додаткової угоди без оприлюднення таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.19 Особливостей, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Відповідно до п.11 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до абз.4 п.10 Особливостей, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 цих особливостей, оприлюднюються відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, особливостями визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей оприлюднюється із підстав передбачених виключно пунктом 19. Водночас оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про внесення змін до договору в частині фінансування робіт у поточному році, а ні Законом, а ні Особливостями не передбачено. Оскільки додаткова угода № 1 та № 2 змінювали істотні умови договору, однак такі зміни не передбачені, а ні п.19 Особливостей, а ні ст.41 Закону, у замовника був відсутній обов’язок їх оприлюднювати. По-друге, щодо зобов’язання оприлюднення додаткової угоди від 14.08.2023 №1. Відповідно до п.11 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до абз.4 п.10 Особливостей, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 цих особливостей, оприлюднюються відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, Законом та Особливостями встановлений строк для оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору лише для випадків, які передбачені п.19 Особливостей. Оприлюднення повідомлень про внесення змін до договору, у випадках, які не передбачені п.19 Особливостей, не має визначеного строку. А тому, оприлюднення додаткової угоди від 14.08.2023 №1 у жовтні 2023 року не є порушенням строків оприлюднення інформації про закупівлі.
2023-10-23 14:05:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп” |
153 999 900,00
UAH з ПДВ
|
153 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп” #36397828 |
Переможець |
153 999 900,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2024 15:09
|
ДУ 9.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2024 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2024 17:15
|
ДУ_8.PDF | зміни до договору |
09 жовтня 2024 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2024 17:31
|
ДУ_ 7.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2024 14:53
|
ДУ _ 6.pdf | зміни до договору |
06 червня 2024 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 15:58
|
ДУ _ 5.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 15:09
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 15:07
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 14:45
|
img20231017_13371042.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 11:00
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2023 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 17:48
|
Договір ДЦ скан.pdf | укладений |
22 червня 2023 17:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою Сторін, керуючись пунктами 13.1, 13.2, 13.2.1,13.3,13.4,13.5, Договору про закупівлю робіт від 22.06.2023 № 01-1-23, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, Сторони домовились пункт 4.2. Договору викласти в наступній редакції: «Розмір попередньої оплати, що фінансується у 2023 році становить 2 955 000 (два мільйони дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 492 500 (чотириста дев’яносто дві тисячі п’ятсот) гривень 00 копійок» |
Номер договору про закупівлю: | 01-1-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо визначення суми бюджетних асигнувань на 2023 рік. Додаткова угода від 14.08.2023 №1 оприлюднюється 23.10.2023 на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-22-012001-a. Оскільки додаткова угода від 14.08.2023 №1 не змінює істотних умов договору із випадків визначених п.19 Особливостей та в електронному майданчику відсутня технічна можливість зазначити дату укладання додаткової угоди 14.08.2023, Управлінням зазначається 23.20.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 01-1-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою Сторін, керуючись пунктами 13.1, 13.2, 13.2.1, 13.3, 13.4, 13.5 Договору, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, Сторони домовились: 1.1. Підпункт 3.1.1 Договору викласти в наступній редакції: «Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає 19 710 000 (дев’ятнадцять мільйонів сімсот десять тисяч) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 3 285 000 гривень 00 копійок». 1.2. Пункт 4.2. Договору викласти в наступній редакції: «Розмір попередньої оплати, що фінансується у 2023 році становить 5 913 000 (п’ять мільйонів дев’ятсот тринадцять тисяч) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 985 500 гривень 00 копійок». |
Номер договору про закупівлю: | 01-1-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. За взаємною згодою Сторін, керуючись пунктами 13.1, 13.2, 13.2.1, 13.5 Договору, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, Сторони домовились: 1.1. Підпункт 3.1.1 Договору викласти в наступній редакції: «Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає 1 397 000 (один мільйон триста дев’яносто сім тисяч ) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 232 833 гривні 33 копійки. Джерелом фінансування виконання робіт у 2024 році є кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади». 1.2. Пункт 3.1. доповнити підпунктом 3.1.2., виклавши його у наступній редакції: «3.1.2. Вартість фінансування робіт у 2023 році складає 19 710 000 (дев’ятнадцять мільйонів сімсот десять тисяч) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 3 285 000 гривень 00 копійок. Вартість виконаних робіт у 2023 році складає 13 797 000 (тринадцять мільйонів сімсот дев’яносто сім тисяч) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 2 299 500 гривень 00 копійок. Джерелом фінансування виконання робіт у 2023 році є кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. |
Номер договору про закупівлю: | 01-1-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. За взаємною згодою Сторін, керуючись пунктами 13.1, 13.2, 13.2.1, 13.5 Договору, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, Сторони домовились: 1.1. Підпункт 3.1.1 Договору викласти в наступній редакції: «Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає 1 365 693 (один мільйон триста шістдесят п’ять тисяч шістсот дев’яносто три) гривні 73 копійки, в тому числі ПДВ 227 615 гривень 62 копійки. Джерелом фінансування виконання робіт у 2024 році є кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. |
Номер договору про закупівлю: | 01-1-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. За взаємною згодою Сторін, керуючись пунктами 13.1, 13.2, 13.2.1, 13.5 Договору, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, рішенням позачергової тридцять шостої сесії Хмельницької міської ради від 21.12.2023 № 15 «Про бюджет Хмельницької міської територіальної громади на 2024 рік» (із змінами) Сторони домовились: 1.1. Підпункт 3.1.1 Договору викласти в наступній редакції: «Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає 3 963 000 (три мільйони дев’ятсот шістдесят три тисячі) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 660 500 гривень 00 копійок. Джерелом фінансування виконання робіт у 2024 році є кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади.» 1.2. Пункт 4.2. Договору викласти в наступній редакції: «4.2. Розмір попередньої оплати, що фінансується у 2024 році становить 1 188 900 (один мільйон сто вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 198 150,00 гривень.» 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. |
Номер договору про закупівлю: | 01-1-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. За взаємною згодою Сторін, керуючись пунктами 13.1, 13.2, 13.2.1, 13.5 Договору, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, відповідно до рішення позачергової 42 сесії Хмельницької міської ради від 25.07.2024 № 3 «Про надання дозволу на укладення договорів про співпрацю з товариством з обмеженою відповідальністю «Керуюча компанія «Міський індустріальний парк Хмельницького» щодо будівництва інженерно-транспортних мереж до індустріального парку «Хмельницький» та Договору № 1 про співпрацю від 02.08.2024 укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Керуюча компанія «Міський індустріальний парк Хмельницького» в особі директора Пендилюка Олександра Володимировича що діє на підставі Статуту та рішення єдиного учасника №02/2024 від 02.08.2024, Сторони домовились: 1.1. Підпункт 3.1.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1.1. Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає 3 963 000 (три мільйони дев’ятсот шістдесят три тисячі) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 660 500 гривень 00 копійок, фінансування з бюджету Хмельницької міської територіальної громади.» 1.2. Пункт 3.1. Договору доповнити підпунктом 3.1.3, виклавши його у наступній редакції: «3.1.3. Джерелом фінансування залишку виконання робіт в сумі 132 924 206 (сто тридцять два мільйона дев’ятсот двадцять чотири тисячі двісті шість) гривень 27 копійок, є кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та інші не заборонені чинним законодавством України , а саме: - в сумі 66 462 103 (шістдесят шість мільйонів чотириста шістдесят дві тисячі сто три) гривні 13 копійок - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади; - в сумі 66 462 103 (шістдесят шість мільйонів чотириста шістдесят дві тисячі сто три) гривні 14 копійок - кошти Товариства з обмеженою відповідальністю «Керуюча компанія «Міський індустріальний парк Хмельницького». 1.3. Пункт 3.4. Договору викласти в наступній редакції: «3.4. Фінансування робіт буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів та з інших джерел не заборонених чинним законодавством України». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. |
Номер договору про закупівлю: | 01-1-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. За взаємною згодою Сторін, керуючись пунктами 13.1, 13.2, 13.2.1, 13.5 Договору, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, рішенням позачергової тридцять шостої сесії Хмельницької міської ради від 21.12.2023 № 15 «Про бюджет Хмельницької міської територіальної громади на 2024 рік» (із змінами), Сторони домовились: 1.1. На підставі отриманого позитивного експертного звіту від 30.04.2024 № 23-0020/01-24 по коригуванню проєктної документації, договірну ціну на залишок виконання робіт, що становить 132 924 206 (сто тридцять два мільйона дев’ятсот двадцять чотири тисячі двісті шість) гривні 27 копійок. 1.2. Підпункт 3.1.1 Договору викласти в наступній редакції: «Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає: - 11 590 000 (одинадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто тисяч) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 1 931 666 гривень 67 копійок. Джерелом фінансування виконання робіт є кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади; - 10 500 000 (десять мільйонів п’ятсот тисяч) гривень 00 копійок. Джерелом фінансування виконання робіт є кошти Товариства з обмеженою відповідальністю «Керуюча компанія «Міський індустріальний парк Хмельницького». 1.3. Пункт 4.2. Договору викласти в наступній редакції: «4.2. Розмір попередньої оплати, що фінансується у 2024 році становить 3 475 800 (три мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч вісімсот) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 579 300 гривні копійки». 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. |
Номер договору про закупівлю: | 01-1-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. За взаємною згодою Сторін, керуючись пунктами 13.1, 13.2, 13.2.1, 13.5 Договору, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України, рішенням позачергової тридцять шостої сесії Хмельницької міської ради від 21.12.2023 № 15 «Про бюджет Хмельницької міської територіальної громади на 2024 рік» (із змінами), Сторони домовились: - в підпункту 3.1.1 Договору слова та цифри «11 590 000 (одинадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто тисяч) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 1 931 666 гривень 67 копійок.» замінити на слова та цифри «7 487 515 (сім мільйонів чотириста вісімдесят сім тисяч п’ятсот п’ятнадцять) гривень 71 копійок, в тому числі ПДВ 1 247 919 гривень 29 копійок.» |
Номер договору про закупівлю: | 01-1-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |