Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини підвального приміщення (їдальня) ліцей «Фонтанський» Фонтанської сільської ради щодо улаштування об’єкту цивільного захисту (укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, 55
Очікувана вартість
5 656 398,00 UAH
UA-2024-12-27-008957-a ● 91a95223e27c45c7ab75b401bfd68b21
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 44211502 |
Місцезнаходження: | 67571, Україна , Одеська обл., Фонтанка, вул. Степна, буд. 4 |
Контактна особа: |
Лукьянов Ігор Олександрович +380970216564 ykb_f@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2024 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2025 11:12 |
Очікувана вартість: | 5 656 398,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 281,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 28 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія Строк дії забезпечення банківської гарантії: відповідно вимог строку дії тендерної пропозиції Форма та вимоги забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Гарантія надається учасником Замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», чинних Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, розроблених Міжнародною торговою палатою, таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. В складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. Додатково, учасник надає у складі тендерної пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену банком-гарантом. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення), про що надається довідка видана банком - гарантом. Інформація та реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області Код ЄДРПОУ: 44211502; Місцезнаходження: Україна, 67571, Одеська область, Лиманський район, село Фонтанка(пн), вулиця Степна, будинок 4 Розрахунковий рахунок: UA538201720344241008400062200 Тендерна пропозиція в складі якої буде гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником на підставі пункту 41 Особливостей. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 28000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини підвального приміщення (їдальня) ліцей «Фонтанський» Фонтанської сільської ради щодо улаштування об’єкту цивільного захисту (укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, 55
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67571, Україна, Одеська область, Фонтанка, вул. Центральна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2024 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2024 14:53 |
ТД | |
27 грудня 2024 14:53 |
Проект договору | |
27 грудня 2024 14:53 |
ТЗ |
27 грудня 2024 15:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 грудня 2024 14:53 |
ТД
|
|||
27 грудня 2024 14:53 |
Проект договору
|
|||
27 грудня 2024 14:53 |
ТЗ
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду
Дата подання: 06 січня 2025 14:45
Дата відповіді: 06 січня 2025 17:23
Умовами тендерної документації передбачено: « Замовник вимагає у складі тендерної документації акт огляду об`єкта. Про що Учасник у складі своєї пропозиції надає акт огляду (Додаток 6), який повинен містити назву предмета закупівлі, номер оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, посаду, ініціали, прізвище та підпис посадової (уповноваженої) особи Учасника та представника Замовника, в присутності якого проведено огляд. Замовником зумовлено дану вимогу з метою підтвердження відповідності запропонованої пропозиції вимогам, встановленим замовником у Додатку 2. Проте відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі - ВСТАНОВЛЕНА ЗАМОВНИКОМ сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ ОПИС УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Тобто Замовник зобов’язаний передбачити всю необхідну інформацію в технічному завданні ( ДОДАТОК №2), в такому об’ємі що б її не довелося уточнювати, оскільки в протилежному випадку Замовник порушив умови законодавства та не надає повної інформації щодо робіт! Вимога щодо огляду об’єкту є дискримінаційною, порушує принципи здійснення закупівель та зумовлює штучне обмеження конкурентоспроможності потенційних учасників. Відповідно посилаючись на практику колегії АМКУ доводимо до відома Замовника, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, неодноразово була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 . У зв'язку з цим вимагаємо виключити дану вимогу з положень тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога Додатку 2 до Тендерної документації «Згідно Національного Стандарту України ДСТУ-НБВ.1.2-18:2016 та НАСТАНОВИ ЩОДО ОБСТЕЖЕННЯ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОЦІНКИ ЇХ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ Замовник вимагає у складі тендерної документації акт огляду об`єкта (1.3 Стандарт). Цей Стандарт поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення, консервації та ліквідації. Учасник, перед подачею пропозиції, повинен оглянути об'єкт в натурі у присутності особи, яка відповідає за дотримання вимог належного виконання робіт, призначених Замовником. Про що Учасник у складі своєї пропозиції надає акт огляду (Додаток 6), який повинен містити назву предмета закупівлі, номер оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, посаду, ініціали, прізвище та підпис посадової (уповноваженої) особи Учасника та представника Замовника, в присутності якого проведено огляд.» є цілком доцільною та не обмежує коло потенційних учасників, оскільки передбачена діючим законодавством України.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Тендерну документацію складену у відповідності із вимогами діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Звертаємо також увагу на те, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог тендерної документації у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Тендерну документацію складену у відповідності із вимогами діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Звертаємо також увагу на те, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог тендерної документації у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро