Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ковбасні вироби
Очікувана вартість
56 730,00 UAH
UA-2020-12-03-013114-b 917b23e3002c4eb9b6d2b942b5103aad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Степанченко

+380975813211 baratov_pnd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БАРАТІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 02770110
Місцезнаходження: 55604, Україна , Миколаївська обл., с. Баратівка , вул. Степова,1
Контактна особа: Лілія Степанченко
+380975813211
baratov_pnd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2020 17:14
Початок аукціону: 21 грудня 2020 14:03
Очікувана вартість: 56 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 567,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


усі документи які готуються учасниками повинні бути викладені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
186 кілограми
сосиски в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
186 кілограми
сарделі в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
186 кілограми
ковбаса копчена Сервілат в/г або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 17:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 17:15
ТД ковбасні вироби - відкриті торги.docx
03 грудня 2020 17:15
Протокол №364 ковбасні вироби.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-25-000012 ● ff23cbecdaec45e68c568d131c793dcc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2021 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.02.2021 № 127

Одеса


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.02.2021.



Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2021 № 127

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 1 UA-2020-12-03-013114-b 03.12.2020

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ваші рекомендації буде взято до уваги

2021-03-12 15:27:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 36 270,00
UAH з ПДВ
30 996,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 41 877,90
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 15:28
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:27
оновлена пропозиція.pdf
24 грудня 2020 15:27
Документи переможця.pdf
16 грудня 2020 08:55
Електронний підпис
16 грудня 2020 08:54
6.pdf
16 грудня 2020 08:54
5.pdf
16 грудня 2020 08:54
4.pdf
16 грудня 2020 08:54
3.pdf
16 грудня 2020 08:54
2.pdf
16 грудня 2020 08:54
1.pdf

Публічні документи

19 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
19 грудня 2020 17:10
технічні вимоги.pdf
19 грудня 2020 17:10
цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2020 17:10
СЕРТИФІКАТ СУБХП.pdf
19 грудня 2020 17:10
Мед. книжка комірника.pdf
19 грудня 2020 17:10
Мед. книжка водія.pdf
19 грудня 2020 17:10
кваліфікаційні вимоги.pdf
19 грудня 2020 17:10
Довідка банку.pdf
19 грудня 2020 17:10
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
19 грудня 2020 17:10
Анал. догов.Ковбаса.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2708509339
Переможець 30 996,90
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 17:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2708509339

№ рішення у справі

65/48-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2708509339
30 996,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 16:06
ДУ3,1.jpg зміни до договору
29 березня 2021 15:11
ДУ3,2.jpg зміни до договору
29 березня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:17
IMG_20210105_144942.jpg укладений
05 січня 2021 15:16
IMG_20210105_144828.jpg укладений
05 січня 2021 15:16
IMG_20210105_144816.jpg укладений
05 січня 2021 15:16
IMG_20210105_144809.jpg укладений
05 січня 2021 15:16
IMG_20210105_144800.jpg укладений
05 січня 2021 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 19 687,29
UAH