Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 03328528 |
Місцезнаходження: | 39631, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вулиця Київська, 69 |
Контактна особа: |
Романко Анна Михайлівна +380930099140 s.yarik80@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2021 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 12:49 |
Очікувана вартість: | 4 032 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 14:48 |
Додаток 4 Форма пропозиція.docx | |
02 листопада 2021 14:48 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
02 листопада 2021 14:48 |
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі.docx | |
02 листопада 2021 14:48 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
02 листопада 2021 14:48 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000006 ● 01a0f82fa449418e931acaa0c2a7de32
- Статус: завершено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2022 № 144
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022, від 11 квітня 2022 року № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
16.05.2022 № 144
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-02-002172-c, 02.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-19 14:17:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-02-002172-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи є Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області розпорядником бюджетних коштів, якщо так, то чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-11-02-002172-c відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-24 14:45:47
Надання пояснення
На Ваш запит від 19.05.2022 року Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» повідомляє наступне.
Пунктом 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Для підготування річного плану закупівель та відкритих торгів з закупівлі запасних частин, комплектуючих для транспортних засобів Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» направило запит від 01.10.2021 року до декількох підприємств, які займаються постачанням запасних частин та комплектуючих для транспортних засобів, щодо їх вартості на ринку.
На підставі отриманих комерційних пропозицій підприємство здійснило оголошення про проведення відкритих торгів з зазначенням вимог про технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі за мінімальною отриманою ціновою пропозицією
Слід звернути увагу, що оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-02-002172-c, яке оприлюднено 02 листопада 2021 року на офіційному веб-порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-02-002172-c, де в графі джерело фінансування закупівлі зазначено «Власний бюджет» (кошти від господарської діяльності підприємства).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель несе рекомендований характер:
«4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;».
Вищезазначена постанова стосується державних органів, органів місцевого самоврядування та державних підприємств. Будь-які вимоги до комунальних підприємств в даній постанові відсутні.
З огляду на вищевикладене, Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» не повинне розміщати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, оскільки закупівля здійснюється для власних потреб та за власні грошові кошти.
З діяльністю підприємства ми можете ознайомитись за наступним посиланням: https://kremen.gov.ua/index.php?view=single-kp&dep-id=20.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ВЕЛИЧКО АНАСТАСІЯ ВАЛЕРІЇВНА |
4 031 604,00
UAH з ПДВ
|
4 031 604,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЬКІН МАКСИМ |
4 032 000,00
UAH з ПДВ
|
4 032 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВЕЛИЧКО АНАСТАСІЯ ВАЛЕРІЇВНА #3319106841 |
Переможець |
4 031 604,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 10:21
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
28 грудня 2022 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 15:48
|
Договір.PDF | укладений |
01 грудня 2021 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист ФОП Величко А.В. від 20.12.2022р.,продовжити дію договору на початок наступного року в обсязі, що не перевищує 20%суми |
Номер договору про закупівлю: | 03/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |