Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-14-24 Сколе – Славське на ділянці км 9+800 – км 18+000, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Overhaul of the road of public importance T-14-24 Skole – Slavske, km 9 + 800 – km 18 + 000, Lviv region (DK 021: 2015: 45453000-7 Overhaul and restoration)
Overhaul of the road of public importance T-14-24 Skole – Slavske, km 9 + 800 – km 18 + 000, Lviv region (DK 021: 2015: 45453000-7 Overhaul and restoration)
Очікувана вартість
377 268 458,00 UAH
UA-2021-06-10-005692-c ● 9146dd3a6ac746519559153e425736be
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Познанський Роман Орестович +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Poznanskyi Roman +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 червня 2021 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2021 13:36 |
Очікувана вартість: | 377 268 458,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 886 342,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним КЕП гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (Додаток № 10 до тендерної документації). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена замовником. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1886342 UAH |
Publication date: | 10 червня 2021 17:23 |
Enquiries until: | 04 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 липня 2021 21:00 |
Information
Estimated total value: | 377 268 458 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 886 342 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (Додаток № 10 до тендерної документації). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена замовником. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.
Розгорнути
Згорнути
Category of the Customer – a legal entity is a recipient of budget funds. The language in which tender offers should be prepared is Ukrainian. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Digital Transformation of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies" and Order of the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine "On approval of the form and requirements for tender security" of 14.12.2020 №2628 (Registered in the Ministry of Justice of Ukraine on March 03, 2021 № 275/35897) and in accordance with the Form of tender security, approved by the Order of the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine "On approval of the form and requirements for tender security" of 14.12.2020 №2628 (Registered in the Ministry of Justice of Ukraine on March 03, 2021 № 275/35897) (Annex № 10 to the tender documentation). The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document certified by the seal of the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank (if the signatory is not the chairman of the board). The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate bank guarantee for each lot. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Lviv region, IBAN 968201720355179011088001058 in GUDKSU in the Lviv region, MFO – 820172, USREOU – 25253009.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-14-24 Сколе – Славське на ділянці км 9+800 – км 18+000, Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Overhaul of the road of public importance T-14-24 Skole – Slavske, km 9 + 800 – km 18 + 000, Lviv region (DK 021: 2015: 45453000-7 Overhaul and restoration)
CPV: 45453000-7
Період постачання:
по 30 вересня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами. Здача до оплати виконаних робіт може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику та не проведення оплати. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс) в розмірі до 30 відсотків річної вартості робіт на строк не більше як три місяці. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2021 17:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2021 17:20 |
Технічна специфікація_Технічне завдання_част. 2.pdf | |
10 червня 2021 17:20 |
Технічна специфікація_Технічне завдання_част. 1.pdf | |
10 червня 2021 17:20 |
Тендерна документація.doc | |
10 червня 2021 17:20 |
Проект договору.doc |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 серпня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
374 500 000,00
UAH з ПДВ
|
372 613 657,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
375 200 000,00
UAH з ПДВ
|
373 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
372 613 657,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2021 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 15:16
|
ДУ 4 від 01.11.2023_розірвання.pdf | укладений |
01 листопада 2023 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2022 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2022 14:14
|
ДУ 3 80-09-21_продовження.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2021 17:25
|
Договір 80-09-21 від 01.09.2021.pdf | укладений |
02 вересня 2021 17:25
|
5_Сколе ст 668-779.pdf | укладений |
02 вересня 2021 17:25
|
4_Сколе ст 420-667_compressed.pdf | укладений |
02 вересня 2021 17:25
|
3_Сколе ст 259-419_compressed.pdf | укладений |
02 вересня 2021 17:24
|
2_Сколе ст129-258.pdf | укладений |
02 вересня 2021 17:24
|
1_Сколе ст1-128.pdf | укладений |
02 вересня 2021 17:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 80-09/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |