Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочеві набори одиноким та малозабезпеченим верствам населення (овочі)
Очікувана вартість
83 500,00 UAH
UA-2020-10-21-002673-c ● 91194e88722c415b8e9ff429955cad80
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498541 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б |
Контактна особа: |
Кучеренко Владислава Вадимівна 380444059271 sv_zarp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2020 11:44 |
Очікувана вартість: | 83 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 417,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 упаковка
Овочеві набори одиноким та малозабезпеченим верствам населення (овочі) (ДК 021:2015 – 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи»).
Номенклатурна позиція:
код ДК 021:2015:03221111-7 – Буряк;
код ДК 021:2015:03221112-4 – Морква;
код ДК 021:2015:03221113-1 – Цибуля.
Номенклатурна позиція:
код ДК 021:2015:03221111-7 – Буряк;
код ДК 021:2015:03221112-4 – Морква;
код ДК 021:2015:03221113-1 – Цибуля.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 листопада 2020
—
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Продавця на підставі накладних протягом 10 банківських днів після поставки товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2020 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2020 13:58 |
Оголошення.docx | |
21 жовтня 2020 12:00 |
Проек договору.docx |
22 жовтня 2020 14:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 жовтня 2020 13:58 |
Оголошення.docx
|
|||
21 жовтня 2020 12:00 |
Проек договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
порушення принципів закупівель
Дата подання: 21 жовтня 2020 20:00
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 13:57
Відповідно до п 6.3. Копії відповідних документів на власний або орендований автотранспорт, яким будуть здійснювати доставку продуктів харчування. Договір оренди на транспортний засіб, який використовує Учасник. Якщо Учасник використовує договір надання транспортних послуг, то Ваша вимога надати саме договір оренди трансортного засобу є неправомірна. Чи, все таки, можна надати договір на транспортні послуги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, після оцінки Вашого питання було прийнято рішення щодо внесення змін до п. 6.3. додатку 2 до оголошення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-21-002673-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2604310654
Дата подання: 09 листопада 2020 15:07
Причини відхилення.
Протоколом №6 від5.11.2020 р. мою пропозицію було відхилено як таку,що не відповідає умовам тендерної документації . Згоден,я не подав сан обробку і Сертифікат ISO . Справа в тому,що паралельно готовилися на участь у Вашій організації два тендери,і менеджер не замітив,ЩО У ОДНАКОВИХ ЗАКУПІВЛЯХ ,МОЖУТЬ БУТИ РІЗНІ ВИМОГИ. Так у закупівлі на КАРТОПЛЮ UA 2020-10-21-004314-c вимоги щодо сертифікату ISO не було. Очевидно,висуваючи вимогу щодо Сертифікату безпечності ,Замовник і РОЗПОРЯДНИК БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ,мав намір вибрати серед учасників достойного,щоб морква ,буряк і цибуля відповідали безпечності ,тому ,НАПЕВНО,І БУЛИ ЗАВИЩЕНІ ПОЧАТКОВІ ЦІНИ. Це повне право Замовника,але.. Питання: чому даної вимоги не було в тендерній документації на ЗАКУПІВЛЮ КАРТОПЛІ,(UA- 2020-10-21-004314-с) ,яку днем раніше Ви проводили?ВИХОДИТЬ ТАК ,ЩО ВИ ПОДІЛИЛИ ЛЮДЕЙ НА ДВА СОРТИ І БЕЗПЕЧНІСТЬ КАРТОПЛІ ВАС НЕ ЦІКАВИТЬ? ЧИ КАРТОПЛЮ БЕЗ СЕРТИФІКАТУ БЕЗПЕЧНОСТІ ІСТИ МОЖНА,А МОРКВУ І БУРЯК НІ? Таке враження ,як на мене,що "ПЕРЕМОЖЕЦЬ"в даній закупівлі був відомий зазделегідь,і саме під нього і "виписувалася "документація.Можливо я помиляюся,але Я ПРОШУ НАДАТИ ОБГРУНТОВАНУ ВІДПОВІДЬ НА МОЄ ПИТАННЯ,ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. В гіршому випадку,я буду ппосити відповіді в інших кабінетах.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 11:47
Шановний Учаснику, закупівля була проведена згідно чинного законодавства України і Замовник самостійно вирішує, які документи і для якої закупівлі вимагати. А вимоги такого характеру, повинні були надаватися до закінчення терміну подання пропозицій. На майбутнє, у вас є період уточнення, у якому ви можете задавати питання та вимоги, які вас не влаштовують.
Щодо того, що Ви зазначили про поділ людей на так звані «сорти», повідомляємо, що товари обох закупівель UA-2020-10-21-004314-c та UA-2020-10-21-002673-c від 21.10.2020 будуть надаватися одиноким та малозабезпеченим верствам населення ОДНИМ НАБОРОМ, тому ніякого поділу тут немає.
Очікуємо Вас з повним пакетом документів у наступних закупівлях.
Щодо того, що Ви зазначили про поділ людей на так звані «сорти», повідомляємо, що товари обох закупівель UA-2020-10-21-004314-c та UA-2020-10-21-002673-c від 21.10.2020 будуть надаватися одиноким та малозабезпеченим верствам населення ОДНИМ НАБОРОМ, тому ніякого поділу тут немає.
Очікуємо Вас з повним пакетом документів у наступних закупівлях.
Номер вимоги: UA-2020-10-21-002673-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2604310654
Дата подання: 09 листопада 2020 15:53
Не відповідність тендерним вимогам.
Протоколом № 30 від 6.11 2020р. ТОВ АС- ТРЕЙД було визначено переможцем в даній закупівлі. Не погоджуюсь з даним рішенням відповідальної особи Кучеренко В.В. по слідуючих причинах. 1. в ДОД. 1 тендерної документації чітко вказано ,що продукція має бути ВРОЖАЮ 2020 РОКУ,А ТАКОЖ МАТИ КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ ,не меньше 80% .Також в Дод 1 п. 6.2. чітко вказано ,що учасник повинен надати в складі своєї пропозиції документи,які посвідчують якістьпродукції,що є предметом закупівлі. Так в складі своєї тендерної пропозиції ТОВ АС ТРЕЙД не надав сертифікату якості,декларації виробника,або іншого документу про якість НА ЦИБУЛЮ. Що є грубим порушенням умов закупівлі. В оприлюднених документах якості,а саме Декларація виробника НА БУРЯК від 2.06.2020 р. ВКАЗАНО,ЩО ДАНА ПРОДУКЦІЯ СЕРТИФІКУВАЛАСЯ 1.06 2020 РОКУ І МАЄ ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ 3 МІСЯЦІ. Як людина з Дипломом Державної Агроакадемії ,ставлю до відома пані Кучеренко В.В.,щоб провести сертифікацію продукції,то її,по перше ,треба мати. А ТАКА ОВОЧЕВА КУЛЬТУРА ,ЯК БУРЯК,НЕ ЗБИРАЄТЬСЯ НА ПОЧАТКУ ЧЕРВНЯ,БО ВИСІВАЄТЬСЯ ТІЛЬКИ В КІНЦІ КВІТНЯ,ПОЧАТОК ТРАВНЯ(в залежності від погодних умов) А, ЩОБ ЗА МІСЯЦЬ, ВИРІС БУРЯК,таких сортів і гібридів в світі не існує. Тобто,Вам намагаються "поставити продукцію точно не ВРОЖАЮ 2020 РОКУ. Що є грубим порушенням ТЕНДЕРНИХ ВИМОГ. Така сама ситуація з морквою. ПИТАННЯ ДО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ,Ви дійсно хочете закупити ОВОЧІ для МАЛОЗАХИЩЕНИХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ,за ціною ,яка БІЛЬША НА 9960 гривень,ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ ЯКИХ ЗАКІНЧИВСЯ ,ЩЕ ДВА МІСЯЦІ НАЗАД,А ДЕЯКІ(ЦИБУЛЯ) ВЗАГАЛІ НЕ ВІДОМОГО ПОХОДЖЕННЯ,ОСКІЛЬКИ НЕ МАЮТЬ ДОКУМЕНТУ ЯКОСТІ ? Прошу Вас ,в установлений Законом термін ,надати обгрунтовану відповідь(не відписки) на моє запитання. В гіршому випадку вимушений буду звернутися з заявою в МВД міста Києва ,ПРО ВЖИТТЯ ЗАХОДІВ,ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ШЛЯХОМ ЗЛОЧИННИХ ЗЛОВЖИВАННЬ,І звернути увагу на порушення в даній Закупівлі ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ АУДИТУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 11:49
Шановний Учаснику, у поданих Учасником-переможцем деклараціях постачальника/виробника у терміні придатності до споживання зазначено: «Якщо після закінчення гарантійного терміну зберігання продукція має відповідні органолептичні показники, вона може бути придатною для подальшого зберігання та реалізації», що Замовника повністю влаштувало. Крім того Учасником-переможцем було надано гарантійний лист щодо забезпечення якості товару де гарантують поставити безпечний, придатний до споживання товар, з рівнем якості у відповідності до вимог нормативно-технічних документів.
Також повідомляємо що якість овочів Замовником перевіряється при поставці товару.
Також повідомляємо що якість овочів Замовником перевіряється при поставці товару.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-21-002673-c.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2604310654
Дата подання: 10 листопада 2020 22:41
Визначення переможця.
На жаль,на мою першу вимогу обгрунтованоъ вІдповІдІ не отримав.Мушу повторити питання,НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ВИ НАМАГАЄТЕСЬ ЗАКУПИТИ ОВОЧІ ПО ЗАВИЩЕНИМ ЦІНАМ,ЯКІ НЕ Є ВРОЖАЄМ 2020 РОКУ, ЯКІ МАЮТЬ СУМНІВНЕ ПОХОДЖЕННЯ, З ВІДСУТНІМ СЕРТИФІКАТОМ ЯКОСТІ,ТА НЕ МОЖУТЬ МАТИ ЗАЛИШКОВИЙ ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ 80%,ЯК ВИМАГАЄ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ,ОСКІЛЬКИ ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ ЗАКІНЧИВСЯ ЩЕ В ВЕРЕСНІ. Закон один для всіх,чи рахуєте ,що ви ЗАКОН?
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 11 листопада 2020 11:59
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2020 11:59
Шановний Учаснику всі ваші вимоги були взяті до уваги і прийнято рішення провести повторну оцінку пропозицій Учасників спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець "Сидоревич Євгеній Миколайович" |
67 584,00
UAH з ПДВ
|
57 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
68 800,00
UAH з ПДВ
|
57 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" |
74 880,00
UAH з ПДВ
|
67 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець "Сидоревич Євгеній Миколайович" #3189218077 |
Відхилено |
57 599,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 18:10
|
ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" #2604310654 |
Відхилено |
57 600,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 16:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" #40733720 |
Рішення скасоване |
67 560,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 11:59
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" #40733720 |
Відхилено |
67 560,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 12:35
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій