Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підіймально-транспортувальне обладнання (Вилковий навантажувач)
Lifting and handling equipment (Forklift)
Lifting and handling equipment (Forklift)
Очікувана вартість
3 691 243,03 UAH
UA-2020-10-16-000391-c ● 90f54f3626864393882474d8422f6576
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Барсен Ігор Михайлович (044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Потапенко Станіслав (044) 461-22-74 potapenko-sv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Barsen Igor Mikhailovich (044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua |
Additional contacts: |
Potapenko Stanislav (044) 461-22-74 potapenko-sv@utg.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2020 08:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 14:56 |
Очікувана вартість: | 3 691 243,03 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 912,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 16 жовтня 2020 08:48 |
Enquiries until: | 06 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 листопада 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 3 691 243 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 36 912 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-06-003053-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Вилковий навантажувач». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-06-003053-c, in accordance with quality and technical specifications purchase «Forklift». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Вилковий навантажувач (42415110-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Forklift (42415110-2)
CPV: 42410000-3
Період постачання:
по 31 березня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2020 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2020 16:04 |
тд_1001_20_201_додаток_4_проект договору н.р..pdf | |
05 листопада 2020 16:04 |
тд_1001_20_201_додаток_3_вимоги до переможця н.р..pdf | |
05 листопада 2020 16:04 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_3.pdf | |
29 жовтня 2020 15:35 |
тд_1001_20_201_додаток_1_технічні вимоги_н.р..pdf | |
16 жовтня 2020 08:45 |
тд_1001_20_201.pdf | |
16 жовтня 2020 08:45 |
тд_1001_20_201_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf | |
16 жовтня 2020 08:45 |
тд_1001_20_201_додаток_2_перелік інформації.pdf | |
16 жовтня 2020 08:45 |
тд_1001_20_201_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf | |
16 жовтня 2020 08:45 |
тд_1001_20_201_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf | |
16 жовтня 2020 08:45 |
тд_1001_20_201_додаток_5-в_опитувальник_екологія_безпека_праці.pdf | |
16 жовтня 2020 08:45 |
тд_1001_20_201_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо цінової пропозиції
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:20
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 10:32
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо надати уточнення щодо пункту у Додатку І до ТД (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ). Пункт 1.22 Проведення технічного обслуговування Постачальником: "Цінова пропозиція повинна враховувати регламентні технічні обслуговування (ТО) 2-х навантажувачів вилочних...". Враховуючи те, що закуповується 4 одиниці вилкових навантажувачів, просимо уточнити, в цінову пропозицію потрібно урахувати лише ТО 2х навантажувачів, або все ж таки ТО усіх 4х одиниць? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:46
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 10:22
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо скасувати пункт 1.23 у Додатку І до ТД (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ). Так як, в пункті 1.23 вимагаєте надання Висновку експертизи щодо відповідності обладнання підвищеної небезпеки вимогам нормативно правових актів з питань охорони праці та промислової безпеки, що чинні на теріторії України (оригінал), який згідно постанові Кабінету Міністрів України №8 зі змінами № 617 від 08.07.2020р. не вимагає надання такого висновку.
Також просимо надати уточнення щодо пункту у Додатку І до ТД (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) до пункту 1.23 наявність повного пакету документів для реєстрації в Експертно-технічному центрі ДЕРЖПРАЦІ України, відповідно вимог «Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.10.2010 №8, так як згідно останіх змін від постачальників вимагається надання: договору продажу, декларації про відповідність, інструкції, сервісної книжки та паспорту на техніку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У відповідності до частини другої ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Питання, які поставлені по даній процедурі, прийняті до відома та опрацьовуються. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
У відповідності до частини другої ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Питання, які поставлені по даній процедурі, прийняті до відома та опрацьовуються. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
Технічне завдання
Дата подання: 26 жовтня 2020 09:41
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 10:33
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо надати Тендерну документацію в форматі Word. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня.
Розміщення тендерної документації та додатків до неї у форматах «.doc», «.docx», «.xls» або «.xlsx» може нести подальше її некоректне відображення у електронній системі. Маючи попередній негативний досвід, вважаємо за доцільне викладення умов тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу у форматі «.pdf». Для копіювання (в тому числі перетворення в інші формати) інформації з формату «.pdf», у разі необхідності, існують спеціальні програмні засоби та ресурси, в т.ч. безкоштовні.
Розміщення тендерної документації та додатків до неї у форматах «.doc», «.docx», «.xls» або «.xlsx» може нести подальше її некоректне відображення у електронній системі. Маючи попередній негативний досвід, вважаємо за доцільне викладення умов тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу у форматі «.pdf». Для копіювання (в тому числі перетворення в інші формати) інформації з формату «.pdf», у разі необхідності, існують спеціальні програмні засоби та ресурси, в т.ч. безкоштовні.
Загальне питання
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:21
Дата відповіді: 02 листопада 2020 17:37
Доброго дня! Шановний Замовник, просимо надати уточнення. Згідно підпункту Додатка 2: "*під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації;". Згідно словника ЄЗС ДК 021:2015 до категорії 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання за показником четвертої цифри належать різні товари, окрім вилкових навантажувачів. Отже, чи можна надати договір за предметом закупівлі, що входить до вище зазначеної категорії, навіть, якщо цей товар не є вилковим навантажувачем?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Згідно пункту 2 Додатку ІІ до тендерної документації вимагається інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, у вигляді сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці/листі (згідно підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів.
Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного тендерній документації, тобто 42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання.
Згідно пункту 2 Додатку ІІ до тендерної документації вимагається інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, у вигляді сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**, що наведений/-і учасником в довідці/листі (згідно підпункту 2.1.1.) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів.
Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного тендерній документації, тобто 42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання.
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 03 листопада 2020 15:23
Дата відповіді: 04 листопада 2020 08:18
Шановний Замовник, прошу надати роз'яснення відповідно до ст.10 Закону "Про Публічні закупівлі", а саме: відповідно до пункту 2 Додатку ІІ до Тендерноїй Документації, Вами вимагається надання аналогічного договору за предметом згідно коду 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання. По данному коду є різні предмети закупівлі, наприклад: стрічка конвеєрна, підіймальні крани, підіймальні пристрої, ескалатори, талі та підіймачі тощо. Якщо учасник надасть аналогічний договір за кодом (наприклад на стрічку конвеєрну, підіймальний кран, ескалатор, таль тощо), а не за предметом закупівлі - вилковий навантажувач, то чи призведе це до дискваліфікації такого учасника? Просимо надати чітку відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного тендерній документації, тобто 42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання.
В разі надання аналогічного договору на поставку Підіймально-транспортувальне обладнання (наприклад на стрічку конвеєрну, підіймальний кран, ескалатор, таль тощо), то це не призведе до дискваліфікації такого учасника.
Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного тендерній документації, тобто 42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання.
В разі надання аналогічного договору на поставку Підіймально-транспортувальне обладнання (наприклад на стрічку конвеєрну, підіймальний кран, ескалатор, таль тощо), то це не призведе до дискваліфікації такого учасника.
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 05 листопада 2020 10:56
Дата відповіді: 06 листопада 2020 12:25
Шановний замовник, наша компанія бажає прийняти участь у Закупівлі та має можливість запропонувати техніку, яка відповідає Вашим вимогам. Але є одна незначна відмінність. Просимо розглянути можливість внесення змін до пункту 1.19 (Додатка І до ТД): "Вікна кабіни повинні бути оснащені склоочисниками (передній і задній)", змінити на: "Вікна кабіни повинні бути оснащені склоочисниками (передній)". Згідно до технічних умов заводу-виробника, якого представляє наша компанія, передбачено встановлення заднього вікна, що відкривається, і, через це не передбачена можливість встановлення склоочисника на заднє вікно. Вимога не є такою, що вплине на роботу навантажувача, передній склоочисник може використовуватися у разі необхідності під час роботи навантажувача, що дуже зручно, адже водію не треба відволікатися, якщо щось потрапило на скло. В той час, як задній склоочисник не має принципової важливості та його відсутність ніяк не вплине на роботу на навантажувачі. Просимо видалити з технічного завдання вимогу, щодо необхідності у задньому склоочиснику та надати нашій компанії можливість приймати участь у даному тендері.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, в т.ч. технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 та з дотриманням законодавства в цілому.
Технічні вимоги даного предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, яка буде використовуватись під час виробничої діяльності нашого підприємства.
Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, в т.ч. технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 та з дотриманням законодавства в цілому.
Технічні вимоги даного предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, яка буде використовуватись під час виробничої діяльності нашого підприємства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-16-000391-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ЕКВІВЕС», Код ЄДРПОУ:37502259
Дата подання: 03 листопада 2020 11:43
невідповідність тендерної документації
Доброго дня!
В Проекті договору дотаток 4 до тендерної документації, п.13 Строк дії договору пп.13.1 , вказано : Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє в частині поставки Товарів по "31" березня 2020 року, а в частині розрахунків - до їх повного виконання.
Вимагаємо виправити дату дії договору та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
В Проекті договору дотаток 4 до тендерної документації, п.13 Строк дії договору пп.13.1 , вказано : Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє в частині поставки Товарів по "31" березня 2020 року, а в частині розрахунків - до їх повного виконання.
Вимагаємо виправити дату дії договору та внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2020 16:15
Доброго дня. До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 грудня 2020
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКМАН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:37
|
ТОВ "Зевс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ «ЕКВІВЕС» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВ-ТРАНС-АВТО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:43
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ЕКВІВЕС» |
2 630 436,00
UAH
|
2 462 087,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
2 690 000,00
UAH
|
2 463 080,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКМАН" |
3 625 000,00
UAH
|
2 618 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Зевс" |
2 946 477,00
UAH
|
2 834 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВ-ТРАНС-АВТО" |
3 119 920,00
UAH
|
2 835 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" |
3 553 000,00
UAH
|
3 553 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ЕКВІВЕС» #37502259 |
Переможець |
2 462 087,00
UAH
|
10 грудня 2020 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 16:18
|
Додаткова_угода_№1_від_12.03.2021.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 13:55
|
Протокол 1001_20_201_пр_д.pdf | укладений |
09 лютого 2021 13:46
|
2102000030_від_08.02.2021.pdf | укладений |
09 лютого 2021 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4) ч.5 ст. 41 (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2102000030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |