Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво споруди цивільного захисту для Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького на вул. Довженка, 6 м. Хмельницький» (Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
39 150 825,60 UAH
UA-2023-09-06-014830-a 90e7854285704466aeaa0aae5f9a4d15
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Гафуров

+0382647863 pshchuvka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 22774245
Місцезнаходження: 29006, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Довженка, 6
Контактна особа: Денис Гафуров
+0382647863
pshchuvka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2023 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2023 00:00
Початок аукціону: 14 вересня 2023 13:35
Початок аукціону: 14 вересня 2023 13:35
Очікувана вартість: 39 150 825,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 391 508,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво споруди цивільного захисту для Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького на вул. Довженка, 6 м. Хмельницький»
(Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29006, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул.Довженка,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2023 19:04

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 вересня 2023 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2023 12:48
таблиця змін (3).docx
08 вересня 2023 12:48
Додаток № 2 (1).docx
06 вересня 2023 19:04
додаткок 3 обсяги робіт.pdf
06 вересня 2023 19:04
ТД Нове будівництво.doc
06 вересня 2023 19:04
Додаток 4 Проєкт договору .docx
08 вересня 2023 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2023 21:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2023 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2023 12:48
таблиця змін (3).docx
07 вересня 2023 21:28
таблиця змін (3).docx
08 вересня 2023 12:48
Додаток № 2 (1).docx
07 вересня 2023 21:28
Додаток № 2 .docx
06 вересня 2023 19:04
Додаток № 2 .docx
06 вересня 2023 19:04
додаткок 3 обсяги робіт.pdf
06 вересня 2023 19:04
ТД Нове будівництво.doc
06 вересня 2023 19:04
Додаток 4 Проєкт договору .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-09-06-014830-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Кужель Олександр Анатолійович", Код ЄДРПОУ:3269616075
Дата подання: 08 вересня 2023 12:12
вимога про скасування або усунення дискримінаційних вимог
Шановна Уповноважена особа, хочу звернути увагу на вимоги Тендерної документації, а сама:
1. Чому ви акцент зробили на сумі статутного капіталу учасника, а не на кваліфікації щодо якості та стажу виконаних робіт? Чому саме сума 2,5 млн.грн для Вас є пріорітетною, хоча дана сума ніяк не впливає на залишкові кошти в учасника та спроможність бути платоспроможнім при виконані робіт без отримання авансових платежів.
2. "Цікава" вимога щодо надання "...надати скан-копії дипломів вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги». ". Так як предмет закупівлі є нове будівництво спорути укриття, а не доріг!!!
3. Ознайомившись з вимогами матеріально-технічного забезпечення, таке враження, що мають виконуватися роботи щодо асфальтування доріг...
Під час ознаомлення з обсягами робіт та роботами мають бути задіяні екскаватори, бетонозмішувачі та вантажні автомобілі, кран, ну ніяк не техніка для прокладання доріг.
4. Також Вами вимагається наявність сертифікатів системи ISO. У відповідності до статті 5 «Основні принципи акредитації України» Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з сертифікації є добровільна річ, а отже вимагати обов’язковість акредитації органів з сертифікації є незаконно. В Україні відсутні законодавчі вимоги щодо обов’язковості акредитації органів з сертифікації систем менеджменту, а отже при розгляді тендерної документації зверталась увага на явність сертифікатів, як доказ якості та безпечності продукції.
Просимо розглянути наші вимоги та внести відповідні зміни в ТД, при неможливості внести зміни скасувати Закупівлю та оголосити Закупівлю згідно вимог чинного законодавства та таку, що не буде дискримінувати право учасників на участь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2023 12:48
доброго дня
щодо професії робітників будуть несені зміни до тд
мінімальний перелік техніки який передбачений тд було взято з проектно-кошторисної документації
щодо начявності статутного капіталу/обігових коштів повідомляємо, що Капітал підприємства характеризує загальну вартість засобів у грошовій, матеріальній і нематеріальній формах, які інвестуються у формування його активів., та є показником можливості виконання робіт
щодо сертифікації к відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:

1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;

2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація
повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що
закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного
технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару
(товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення
екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в
тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або
сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з
9
оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим
способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів
необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих
характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення
незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання
Сертифікату системи управління якістю

аналогічна позиція наведена в рішені АМКУ №9066-р/пк-пз від 26.04.2021
Номер вимоги: UA-2023-09-06-014830-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Кужель Олександр Анатолійович", Код ЄДРПОУ:3269616075
Дата подання: 10 вересня 2023 22:34
Дискримінаційні вимоги
Хочеться наголосити, що статутній капітал не має практичного значення і ніяк неможе бути гарантом фінансової спроможності підприємства виконати якісно та вчасно роботи, для підтвердження змоги виконувати роботи беруть до уваги основні засоби, активи, грошовий оборот але ніяк не розмір статутного капіталу. Просимо ознайомитися з визначенням статутного капіталу та його призначенням щодо введення господарської діяльності підприємства, а саме ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".

Щодо вимоги сертифікації ISO, повідомляємо, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.

Вимагаємо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2023 11:53
Шановний ФОП Кужель Олександр Анатолійович на Вашу вимогу щодо дискримінаційних вимог в черговий раз повідомляємо:
1 Щодо статутного капіталу:
Статутний капітал – це сума внесків засновників підприємства, яка виступає як мінімальна вартість активів підприємства і гарантія інтересів кредиторів цього підприємства. Питання формування статутного капіталу частково регламентовані нормами Цивільного кодексу ( ст. 115, 144, 155). Загальна потреба в капіталі створеного підприємства базується на сукупності його потреб у формуванні оборотних і необоротних активів, за рахунок яких буде здійснюватися виконання робіт (оскільки умови закупівлі не передбачають надання попередньої оплати для закупівлі матеріалі, устаткування та забезпечити початок виконання робіт без коштів замовника)
Забезпечення оптимальної структури капіталу є підтвердженням факту фінансової міцності підприємства. Наявність статутного капіталу є невід’ємною умовою функціонування господарських товариств.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Серед іншого варто зазначити, що Ви є Фізичною особою-підприємцем, та у Вас не може бути статутного капіталу згідно чинного законодавства, а тому вимогою для ФОП у тендерні документації передбачено, що Ви повинні мати на рахунку кошти в сумі не менше 6% від вартості закупівлі (оскільки умови закупівлі не передбачають надання попередньої оплати для закупівлі матеріалі, устаткування та забезпечити початок виконання робіт без коштів замовника).
Також згідно аналізу Вашої діяльності в системі Прозорро, ви здійснюєте ВИКЛЮЧНО продаж будівельних матеріалів, та повністю відсутній досвід виконання будь яких будівельних робіт.
Тому, просимо додатково повідомити Вас, яким чином Замовником обмежено ваші права в частині неможливості прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, та яка саме вимога тендерної документації дискримінує Вас як учасника процедури закупівлі, та замовником будуть внесені зміни частині умов, що Вас дискримінують.
2. Щодо сертифікату ISO:
ПОВТОРНО ПОВІДОМЛЯЄМО, щодо сертифікації к відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або
сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з
оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим
способом, визначеним законодавством. З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів
необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих
характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення
незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання
Сертифікату системи управління якістю
Аналогічна позиція наведена в рішені органу оскарження АМКУ №9066-р/пк-пз від 26.04.2021

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-11-000035 • 682cab154aad4417974976b29d47fc88
Автор звернення: Палічук Аліна Леонідівна
Дата створення звернення: 2023-09-11 23:35
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
дані витрати є не на часі
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-11-000033 • 4acbd22fe0434fed9524fbf5eda0efcf
Автор звернення: Палічук Аліна Леонідівна
Дата створення звернення: 2023-09-11 23:24
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
такі витрати є не начасі
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000154 ● 239ab32c359148d38e9e5bbdeaabda9f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2024 № 6-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 15.01.2024 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2023-09-06-014830-a 06.09.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Лілія Бондар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-19 11:17:18

Про надання інформації (пояснень, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із нового будівництва споруди цивільного захисту для Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького на вул. Довженка, 6 м. Хмельницький» (Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) Спеціалізованою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-06-014830-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтверджуючими документами (зведений кошторисний розрахунок, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-24 23:50:47

відповідь







Розрахунок очікуваної вартості було здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку проектно- кошторисної документаці, яка пройшла експертизу.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
А саме таким замовникам:
• Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органам місцевого самоврядування;
• головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня);
• суб’єктам господарювання державного сектора економіки.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, Розрахунок очікуваної вартості робіт здійснюється на основі будівельних норм:
• визначення очікуваної вартості робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості будівництва) тобто , очікувана вартість об’єкта будівництва (предмета закупівлі) визначається з урахуванням вартості розроблення проєктної документації (в тому числі її експертизи) та вартості виконання будівельних робіт, інших витрат, устаткування, меблів та інвентарю.



• очікувана вартість закупівлі робіт здійснення технічного нагляду визначається відовідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості будівництва), а саме розмір коштів, що включається до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР на етапі складання інвесторської кошторисної документації, не може перевищувати вартісних показників, визначених пунктом 4.32. цієї Настанови, є лімітом відповідних коштів і підставою для визначення очікуваної вартості закупівель.

Враховуючи вищевикладене, варто зазначити, що положення Постанови № 710, не розповсюджується на замовника, оскільки СЗОШ № 12 на розпорядником бюджетних коштів, тому очікувана вартість предмета закупівлі визначається згідно затвердженої проектно кошторисної документації на будівництво.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-24 12:01:06

Про надання інформації (пояснень, документів)

Питання для надання пояснень додано окремим файлом

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-29 23:55:26

відповідь

На ваше звернення повідомляю, щоперевірка даної процедури закупівлі здійснювалася Рахунковою палатою України, за результатами складено акт та і відповідно протокол про адміністративне правопорушення в частині невідхилання пропозиції переможця. Згідно чинного законодавства повідомляю про неможливість притягнення двічі до відповідальності за одне і теж правопорушення. Копія протоколу додається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-24 16:09:37

Про надання інформації (пояснень, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із нового будівництва споруди цивільного захисту для Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького на вул. Довженка, 6 м. Хмельницький» (Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) Спеціалізованою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-06-014830-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: у 2023 році - 15 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
З метою реалізації положень Закону прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товару та здійснення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації здійснюється на підставі переліку товарів, визначеного в підпункті 2 пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема дизель-генераторні установки, генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням та ін.
Локальним кошторисом на будівельні роботи №04-01-01 на плиту МДП з огородженням під дизель-генератор передбачено комплекс робіт щодо монтажу та огородження під дизель-генератор, при цьому розділом IV визначено необхідний перелік устаткування, зокрема, Дизель-генератор 40кВт в погодозахисному кожусі DJ55NT.
На виконання зазначених робіт учасником ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей» надано Локальний кошторис на будівельні роботи №04-01-01 та Відомість ресурсів до локального кошторису, в розділі IV якого визначено встановлення учасником устаткування – Дизель-генератора 40кВт в погодозахисному кожусі DJ55NT вартістю 914 250грн..
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення, яким чином учасник ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" підтвердив ступінь локалізації виробництва запропонованого товару – Дизель-генератора 40кВт в погодозахисному кожусі DJ55NT вартістю 914 250грн?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-29 23:53:31

відповідь

На ваше звернення повідомляю, щоперевірка даної процедури закупівлі здійснювалася Рахунковою палатою України, за результатами складено акт та і відповідно протокол про адміністративне правопорушення в частині невідхилання пропозиції переможця. Згідно чинного законодавства повідомляю про неможливість притягнення двічі до відповідальності за одне і теж правопорушення. Копія протоколу додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2023 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" 38 980 222,12
UAH з ПДВ
38 588 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ВІП КОНТРОЛЬ 39 015 159,95
UAH з ПДВ
39 015 159,95
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „БУДМОНОЛІТ ПЛЮС“" 39 019 356,79
UAH з ПДВ
39 019 356,79
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХМОНТАЖ" 39 145 258,56
UAH з ПДВ
39 145 258,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІНТЕР. БУД." 39 147 496,09
UAH з ПДВ
39 147 496,09
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 вересня 2023 13:38
Електронний підпис
17 вересня 2023 13:36
банкрутство
17 вересня 2023 13:36
корупція
17 вересня 2023 13:36
мвс
17 вересня 2023 13:36
пункт 47
13 вересня 2023 20:25
Електронний підпис
13 вересня 2023 20:23
Розрахунок ЗП.pdf
13 вересня 2023 20:23
Розрахунки.pdf
13 вересня 2023 20:23
проект договору.pdf
13 вересня 2023 20:23
Довідки.pdf
13 вересня 2023 20:23
відомості про уч та п 47 .pdf
13 вересня 2023 20:23
акт обстеження.pdf

Публічні документи

11 вересня 2023 19:27
Електронний підпис
11 вересня 2023 19:26
1262-23 ВіпКонтроль.pdf
11 вересня 2023 19:26
витяг.pdf
11 вересня 2023 19:26
S1499201 Квитанція _2.pdf
11 вересня 2023 19:26
Статут.pdf

Публічні документи

13 вересня 2023 17:13
Електронний підпис
13 вересня 2023 17:13
Електронний підпис
13 вересня 2023 17:12
16_Статут .pdf
13 вересня 2023 17:12
13_Виписка з ЄДР.pdf
13 вересня 2023 17:12
11_Наказ на директора.pdf
13 вересня 2023 17:12
17_Штатний розпис.pdf
13 вересня 2023 17:12
12_Фінансова звітність.pdf

Публічні документи

13 вересня 2023 17:32
Електронний підпис
13 вересня 2023 17:32
Електронний підпис
13 вересня 2023 17:31
Електронний підпис
13 вересня 2023 17:31
Електронний підпис
13 вересня 2023 17:30
Електронний підпис
13 вересня 2023 17:30
Електронний підпис
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 012.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 0010.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 006.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 008.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 004.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Опис 001.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 003.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Ліцензія 2016-2021р 002.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 002.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 011.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 009.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 005.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Ліцензія 2016-2021р 001.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 007.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
Виписка ЄДР (Килимник).PDF.p7s
13 вересня 2023 17:30
Статут СТМ 2019р 001.jpg.p7s
13 вересня 2023 17:30
свідоцтво ПДВ.bmp.p7s
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 002.jpg
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 009.jpg
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 004.jpg
13 вересня 2023 17:18
Ліцензія 2016-2021р 001.jpg
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 0010.jpg
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 006.jpg
13 вересня 2023 17:18
Виписка ЄДР (Килимник).PDF
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 003.jpg
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 012.jpg
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 005.jpg
13 вересня 2023 17:18
Ліцензія 2016-2021р 002.jpg
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 011.jpg
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 008.jpg
13 вересня 2023 17:18
Опис 001.jpg
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 007.jpg
13 вересня 2023 17:18
Статут СТМ 2019р 001.jpg
13 вересня 2023 17:18
свідоцтво ПДВ.bmp

Публічні документи

12 вересня 2023 15:01
Електронний підпис
12 вересня 2023 15:01
Електронний підпис
12 вересня 2023 15:00
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ВІП КОНТРОЛЬ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „БУДМОНОЛІТ ПЛЮС“"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХМОНТАЖ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ІНТЕР. БУД."

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"
#41233649
Переможець 38 588 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2023 09:27

Документи

15 вересня 2023 09:27
Довідка НАЗК
15 вересня 2023 09:27
Електронний підпис
15 вересня 2023 09:25
ПРОТОКОЛ (1).pdf
14 вересня 2023 14:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2023 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"
#41233649
38 588 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2023 09:27
Довідка НАЗК
15 вересня 2023 09:27
Електронний підпис
15 вересня 2023 09:25
ПРОТОКОЛ (1).pdf
14 вересня 2023 14:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 травня 2024 13:21
Дод угода Гайвей.pdf зміни до договору
09 травня 2024 13:17
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2024 11:20
2.pdf зміни до договору
02 лютого 2024 11:18
1 ст..pdf зміни до договору
02 лютого 2024 11:18
3.pdf зміни до договору
02 лютого 2024 11:18
2 ст..pdf зміни до договору
02 лютого 2024 11:18
1.pdf зміни до договору
02 лютого 2024 11:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 10:12
ду2укриття.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:09
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 10:33
sndtca32.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 10:28
Електронний підпис укладений
22 вересня 2023 17:43
укриття договыр.pdf укладений
22 вересня 2023 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постановою КМУ від 28.04.2023 № 419«Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти», постановою КМУ від 27.12.2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», ст. 180 ГК України, ст.638 ЦК України стороно погодили надання попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): асигнування на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні асигнування на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 2.1. викласти в новій редакції: "2.1. Вартість робіт за договором становить 38588000,00 (тридцять вісім мільйонів п'ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ. фінансування робіт у 2023 році становить 6104459,22 (шість мільйонів сто чотири тисячі чотириста п'ятдесят дев'ять грн. 22 коп.) з ПДВ, з них: - за рахунок коштів місцевого бюджету - 2178150,22 (два мільйони сто сімдесят вісім тисяч сто п'ятдесят грн. 22 коп.) з ПДВ. - за рахунок коштів субвенції державного бюджету - 3926309,00 (три мільйони дев'ятсот двадцять шість тисяч триста дев'ять грн. 00 коп.) з ПДВ. Фінансування робіт у 2024 році становить - за рахунок коштів місцевого бюджету 14728899,11 (чотирнадцять мільйонів сімсот двадцять вісім тисяч вісімсот дев'яносто дев'ять грн. 11 коп.) з ПДВ. Фінансування робіт у 2025 році буде здійснюватись в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів."
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML