Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 22774245 |
Місцезнаходження: | 29006, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Довженка, 6 |
Контактна особа: |
Денис Гафуров +0382647863 pshchuvka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2023 13:35 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2023 13:35 |
Очікувана вартість: | 39 150 825,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 391 508,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2023 12:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2023 12:48 |
таблиця змін (3).docx | |
08 вересня 2023 12:48 |
Додаток № 2 (1).docx | |
06 вересня 2023 19:04 |
додаткок 3 обсяги робіт.pdf | |
06 вересня 2023 19:04 |
ТД Нове будівництво.doc | |
06 вересня 2023 19:04 |
Додаток 4 Проєкт договору .docx |
08 вересня 2023 12:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 вересня 2023 12:48 |
таблиця змін (3).docx
|
||||||
08 вересня 2023 12:48 |
Додаток № 2 (1).docx
|
||||||
06 вересня 2023 19:04 |
додаткок 3 обсяги робіт.pdf
|
||||||
06 вересня 2023 19:04 |
ТД Нове будівництво.doc
|
||||||
06 вересня 2023 19:04 |
Додаток 4 Проєкт договору .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Чому ви акцент зробили на сумі статутного капіталу учасника, а не на кваліфікації щодо якості та стажу виконаних робіт? Чому саме сума 2,5 млн.грн для Вас є пріорітетною, хоча дана сума ніяк не впливає на залишкові кошти в учасника та спроможність бути платоспроможнім при виконані робіт без отримання авансових платежів.
2. "Цікава" вимога щодо надання "...надати скан-копії дипломів вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги». ". Так як предмет закупівлі є нове будівництво спорути укриття, а не доріг!!!
3. Ознайомившись з вимогами матеріально-технічного забезпечення, таке враження, що мають виконуватися роботи щодо асфальтування доріг...
Під час ознаомлення з обсягами робіт та роботами мають бути задіяні екскаватори, бетонозмішувачі та вантажні автомобілі, кран, ну ніяк не техніка для прокладання доріг.
4. Також Вами вимагається наявність сертифікатів системи ISO. У відповідності до статті 5 «Основні принципи акредитації України» Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з сертифікації є добровільна річ, а отже вимагати обов’язковість акредитації органів з сертифікації є незаконно. В Україні відсутні законодавчі вимоги щодо обов’язковості акредитації органів з сертифікації систем менеджменту, а отже при розгляді тендерної документації зверталась увага на явність сертифікатів, як доказ якості та безпечності продукції.
Просимо розглянути наші вимоги та внести відповідні зміни в ТД, при неможливості внести зміни скасувати Закупівлю та оголосити Закупівлю згідно вимог чинного законодавства та таку, що не буде дискримінувати право учасників на участь.
щодо професії робітників будуть несені зміни до тд
мінімальний перелік техніки який передбачений тд було взято з проектно-кошторисної документації
щодо начявності статутного капіталу/обігових коштів повідомляємо, що Капітал підприємства характеризує загальну вартість засобів у грошовій, матеріальній і нематеріальній формах, які інвестуються у формування його активів., та є показником можливості виконання робіт
щодо сертифікації к відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація
повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що
закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного
технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару
(товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення
екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в
тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або
сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з
9
оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим
способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів
необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих
характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення
незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання
Сертифікату системи управління якістю
аналогічна позиція наведена в рішені АМКУ №9066-р/пк-пз від 26.04.2021
Щодо вимоги сертифікації ISO, повідомляємо, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Вимагаємо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
1 Щодо статутного капіталу:
Статутний капітал – це сума внесків засновників підприємства, яка виступає як мінімальна вартість активів підприємства і гарантія інтересів кредиторів цього підприємства. Питання формування статутного капіталу частково регламентовані нормами Цивільного кодексу ( ст. 115, 144, 155). Загальна потреба в капіталі створеного підприємства базується на сукупності його потреб у формуванні оборотних і необоротних активів, за рахунок яких буде здійснюватися виконання робіт (оскільки умови закупівлі не передбачають надання попередньої оплати для закупівлі матеріалі, устаткування та забезпечити початок виконання робіт без коштів замовника)
Забезпечення оптимальної структури капіталу є підтвердженням факту фінансової міцності підприємства. Наявність статутного капіталу є невід’ємною умовою функціонування господарських товариств.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Серед іншого варто зазначити, що Ви є Фізичною особою-підприємцем, та у Вас не може бути статутного капіталу згідно чинного законодавства, а тому вимогою для ФОП у тендерні документації передбачено, що Ви повинні мати на рахунку кошти в сумі не менше 6% від вартості закупівлі (оскільки умови закупівлі не передбачають надання попередньої оплати для закупівлі матеріалі, устаткування та забезпечити початок виконання робіт без коштів замовника).
Також згідно аналізу Вашої діяльності в системі Прозорро, ви здійснюєте ВИКЛЮЧНО продаж будівельних матеріалів, та повністю відсутній досвід виконання будь яких будівельних робіт.
Тому, просимо додатково повідомити Вас, яким чином Замовником обмежено ваші права в частині неможливості прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, та яка саме вимога тендерної документації дискримінує Вас як учасника процедури закупівлі, та замовником будуть внесені зміни частині умов, що Вас дискримінують.
2. Щодо сертифікату ISO:
ПОВТОРНО ПОВІДОМЛЯЄМО, щодо сертифікації к відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або
сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з
оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим
способом, визначеним законодавством. З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів
необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих
характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення
незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання
Сертифікату системи управління якістю
Аналогічна позиція наведена в рішені органу оскарження АМКУ №9066-р/пк-пз від 26.04.2021
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000154 ● 239ab32c359148d38e9e5bbdeaabda9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2024 № 6-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 15.01.2024 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2023-09-06-014830-a 06.09.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Лілія Бондар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-19 11:17:18
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із нового будівництва споруди цивільного захисту для Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького на вул. Довженка, 6 м. Хмельницький» (Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) Спеціалізованою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-06-014830-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтверджуючими документами (зведений кошторисний розрахунок, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-24 23:50:47
відповідь
Розрахунок очікуваної вартості було здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку проектно- кошторисної документаці, яка пройшла експертизу.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
А саме таким замовникам:
• Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органам місцевого самоврядування;
• головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня);
• суб’єктам господарювання державного сектора економіки.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, Розрахунок очікуваної вартості робіт здійснюється на основі будівельних норм:
• визначення очікуваної вартості робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості будівництва) тобто , очікувана вартість об’єкта будівництва (предмета закупівлі) визначається з урахуванням вартості розроблення проєктної документації (в тому числі її експертизи) та вартості виконання будівельних робіт, інших витрат, устаткування, меблів та інвентарю.
• очікувана вартість закупівлі робіт здійснення технічного нагляду визначається відовідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості будівництва), а саме розмір коштів, що включається до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР на етапі складання інвесторської кошторисної документації, не може перевищувати вартісних показників, визначених пунктом 4.32. цієї Настанови, є лімітом відповідних коштів і підставою для визначення очікуваної вартості закупівель.
Враховуючи вищевикладене, варто зазначити, що положення Постанови № 710, не розповсюджується на замовника, оскільки СЗОШ № 12 на розпорядником бюджетних коштів, тому очікувана вартість предмета закупівлі визначається згідно затвердженої проектно кошторисної документації на будівництво.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 12:01:06
Про надання інформації (пояснень, документів)
Питання для надання пояснень додано окремим файлом
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 23:55:26
відповідь
На ваше звернення повідомляю, щоперевірка даної процедури закупівлі здійснювалася Рахунковою палатою України, за результатами складено акт та і відповідно протокол про адміністративне правопорушення в частині невідхилання пропозиції переможця. Згідно чинного законодавства повідомляю про неможливість притягнення двічі до відповідальності за одне і теж правопорушення. Копія протоколу додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 16:09:37
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із нового будівництва споруди цивільного захисту для Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького на вул. Довженка, 6 м. Хмельницький» (Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) Спеціалізованою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-06-014830-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: у 2023 році - 15 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
З метою реалізації положень Закону прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товару та здійснення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації здійснюється на підставі переліку товарів, визначеного в підпункті 2 пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема дизель-генераторні установки, генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням та ін.
Локальним кошторисом на будівельні роботи №04-01-01 на плиту МДП з огородженням під дизель-генератор передбачено комплекс робіт щодо монтажу та огородження під дизель-генератор, при цьому розділом IV визначено необхідний перелік устаткування, зокрема, Дизель-генератор 40кВт в погодозахисному кожусі DJ55NT.
На виконання зазначених робіт учасником ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей» надано Локальний кошторис на будівельні роботи №04-01-01 та Відомість ресурсів до локального кошторису, в розділі IV якого визначено встановлення учасником устаткування – Дизель-генератора 40кВт в погодозахисному кожусі DJ55NT вартістю 914 250грн..
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення, яким чином учасник ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" підтвердив ступінь локалізації виробництва запропонованого товару – Дизель-генератора 40кВт в погодозахисному кожусі DJ55NT вартістю 914 250грн?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 23:53:31
відповідь
На ваше звернення повідомляю, щоперевірка даної процедури закупівлі здійснювалася Рахунковою палатою України, за результатами складено акт та і відповідно протокол про адміністративне правопорушення в частині невідхилання пропозиції переможця. Згідно чинного законодавства повідомляю про неможливість притягнення двічі до відповідальності за одне і теж правопорушення. Копія протоколу додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2023 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" |
38 980 222,12
UAH з ПДВ
|
38 588 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВІП КОНТРОЛЬ |
39 015 159,95
UAH з ПДВ
|
39 015 159,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „БУДМОНОЛІТ ПЛЮС“" |
39 019 356,79
UAH з ПДВ
|
39 019 356,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХМОНТАЖ" |
39 145 258,56
UAH з ПДВ
|
39 145 258,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕР. БУД." |
39 147 496,09
UAH з ПДВ
|
39 147 496,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" #41233649 |
Переможець |
38 588 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2024 15:36
|
Лист (1).pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 15:29
|
дод угода 5 Гайвей грудень.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2024 13:21
|
Дод угода Гайвей.pdf | зміни до договору |
09 травня 2024 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2024 11:20
|
2.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 11:18
|
1 ст..pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 11:18
|
3.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 11:18
|
2 ст..pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 11:18
|
1.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:12
|
ду2укриття.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 10:33
|
sndtca32.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 17:43
|
укриття договыр.pdf | укладений |
22 вересня 2023 17:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постановою КМУ від 28.04.2023 № 419«Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти», постановою КМУ від 27.12.2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», ст. 180 ГК України, ст.638 ЦК України стороно погодили надання попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | асигнування на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні асигнування на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 2.1. викласти в новій редакції: "2.1. Вартість робіт за договором становить 38588000,00 (тридцять вісім мільйонів п'ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ. фінансування робіт у 2023 році становить 6104459,22 (шість мільйонів сто чотири тисячі чотириста п'ятдесят дев'ять грн. 22 коп.) з ПДВ, з них: - за рахунок коштів місцевого бюджету - 2178150,22 (два мільйони сто сімдесят вісім тисяч сто п'ятдесят грн. 22 коп.) з ПДВ. - за рахунок коштів субвенції державного бюджету - 3926309,00 (три мільйони дев'ятсот двадцять шість тисяч триста дев'ять грн. 00 коп.) з ПДВ. Фінансування робіт у 2024 році становить - за рахунок коштів місцевого бюджету 14728899,11 (чотирнадцять мільйонів сімсот двадцять вісім тисяч вісімсот дев'яносто дев'ять грн. 11 коп.) з ПДВ. Фінансування робіт у 2025 році буде здійснюватись в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів." |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання робіт згідно пп.4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Листа ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГАЙВЕЙ" №219 від 04.12.2024 р. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |