Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва, який обслуговує КП «Київпастранс», код 72260000-5 за ДК 021:2015 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»
Очікувана вартість
17 698 700,00 UAH
UA-2021-06-17-003437-c 90b36d4b5d414e3c8e7062c958493453
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Гуленко

+380684594204 povna.natali@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Наталя Гуленко
+380684594204
povna.natali@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин.
Пунктом 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 27.04.2018 № 706 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» (далі по тексту – Розпорядження) передбачено створити автоматизовану систему обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності шляхом інтеграції та адаптації існуючих автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів в міському наземному пасажирському транспорті міста Києва і автоматизованої системи проходу пасажирів в метрополітені міста Києва до потреб цієї системи.
Пунктом 2 Розпорядження визначено комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» особою, уповноваженою здійснювати справляння плати за транспортні послуги, що надаються та оплачуються з використанням автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності.
Пунктом 1 розпорядження виконавчого органу київської міської ради (київська міська державна адміністрація) від 26.10.2018 № 1934 «Про введення в дослідну експлуатацією автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» (із змінами та доповненнями) передбачено увести в дослідну експлуатацію автоматизовану системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності: у Київському метрополітені, фунікулері, міській електричці, у трамваях і тролейбусах, автобусних маршрутах загального користування, які працюють у звичайному режимі руху, а також автобусних маршрутах загального користування, які працюють в режимі маршрутного таксі №№ 150 – 600.
Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (Ліцензіат) укладено договір про надання послуг від 18.09.2018 № 4467 з Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ» (Ліцензіар), предметом якого є надання дозволу на використання (ліцензії) програмного забезпечення - автоматизована система обліку оплати проїзду (далі – АСОП) в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності з впровадженням (встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії усіх елементів АСОП, що передбачає постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – Твір), у зв’язку з чим Ліцензіар надає Ліцензіату виключну ліцензію на використання Твору, що дає Ліцензіату право на використання Твору у встановлених цим договором межах та на визначений договором строк.
При цьому виключна ліцензія – ліцензія, яка видається лише одному ліцензіату і виключає можливість використання ліцензіаром об’єкта права інтелектуальної власності у сфері, що обмежена цією ліцензією, та видачі іншим особам ліцензій на використання цього об’єкта у зазначеній сфері.
За цим договором передаються права на використання Твору на адміністративній територіях міста Києва та Київської області у встановлених згідно законодавства адміністративних межах та, відповідно, надані права на використання Твору поширюються тільки на вказану територію.
Згідно ліцензії серії ЕК № 0001 Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ» надає Комунальному підприємству «Головний інформаційно-обчислювальний центр» виключний дозвіл (ліцензію) на використання комп’ютерної програми «ГЕРЦ. Е-КВИТОК», володільцем якої є Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ», наступним способом:
Відтворення Твору;
Публічне виконання, демонстрацію, показ та інформування щодо Твору;
Використання Твору у власній фінансово-господарській діяльності;
Комерційне використання твору,
Надає права дозволу на використання Твору іншими особами та перешкоджання неправомірному використанню Твору, в тому числі заборону на таке використання іншими особами.
Ліцензія на комп’ютерну програму «ГЕРЦ. Е-КВИТОК» передається в порядку та на умовах, визначених Договором від 18.09.2018 № 4467, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ» та Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Згідно умов Договору, Ліцензія видана 01.10.2018 терміном дії на 70 (сімдесят) років для використання її на території міста Києва та Київської області на всі ролі, передбачені АСОП.
Розпорядженням виконавчого органу київської міської ради (київська міська державна адміністрація) від 22.10.2018 № 1887 «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 24.10.2018 за № 221/2069) (далі по тексту – Порядок) (із мінами та доповненнями) затверджено Порядок функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності.
Відповідно до пункту 1.3. розділу 1 Порядку дія цього Порядку поширюється на юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, а також фізичних осіб, які є учасниками автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності.
Відповідно до пункту 3.2. розділу 3 Порядку учасниками відносин в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, серед інших, є оператор та перевізник.
Відповідно до пункту 3.5. розділу 3 Порядку оператором автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності є Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Відповідно до пункту 3.6. розділу 3 Порядку перевізниками є суб’єкти господарювання, що здійснюють на комерційній основі перевезення пасажирів транспортними засобами загального користування та в установленому законодавством порядку надають транспортні послуги, а також забезпечують експлуатацію та утримання об’єктів міського пасажирського транспорту міста Києва незалежно від форм власності.
Згідно пункту 3.11. розділу 3 Порядку приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності здійснюється на підставі договорів про надання послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, що укладається з оператором.
Відповідно до пункту 6.2. розділу 6 Порядку перевізники зобов’язані укласти договори про надання послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності з оператором.
Враховуючи вищевикладене комунальному підприємству «Київпастранс», як перевізнику, на виконання вимог пункту 6.2. розділу 6 Порядку, необхідно укласти договір про надання послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності з оператором - Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин.
Отже, необхідність та підстави для проведення переговорної процедури на закупівлю Послуги в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва, який обслуговує КП «Київпастранс», код 72260000-5 за ДК 021:2015 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» відповідно до вимог Закону є.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2021 15:43
Оскарження наміру укласти договір: 28 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва, який обслуговує КП «Київпастранс», код 72260000-5 за ДК 021:2015 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, м. Київ, м Київ , Космічна 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оператор АСОП ініціює перерахування коштів на поточний рахунок Перевізника в порядку, визначеному Регламентом АСОП та отримує оплату за надані послуги в розмірі, передбаченому п.5.1 цього Договору, шляхом переказу Перевізником на поточний рахунок Оператора АСОП належних Оператору АСОП коштів не пізніше наступного робочого дня, після находження відповідних коштів Перевізнику за надані транспортні послуги. Пiсляоплата 1 Робочі 100

Тендерна документація

17 червня 2021 14:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 14:27
Повідомлення про намір укласти договір.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-06-25-000008 • bd03d04c479d45a98e3d0d097a2212b2
Автор звернення: ТОВ ГЕРЦ
Дата створення звернення: 2021-06-25 15:47
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
В Проведеній закупівлі послуг зловживають підставою "відсутність конкуренції з технічних причин". Окрім єдиного учасника-переможця, можливість ініціювати перерахування коштів на поточний рахунок Перевізника може будь-яка установа, що працює з АСОП (працювала), в т.ч. ТОВ "ГЕРЦ" та ТОВ "ФК "ГЕРЦ" (які надавали такі послуги раніше та надають такі послуги у інших містах). Розпорядження КМДА від 22.10.2018 № 1887 не може мати більшу юридичну силу ніж Закон про публічні закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-29-000125 ● 659ff7ee175344a08d21d5a2afeb9973
  • Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2021 15:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

№ 746
29.11.2021
Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручень Держаудитслужби від 15.11.2021 №003100-18/14497-2021 та від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 29.11.2021 №746

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-06-17-003437-c 17.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-29 16:03:29

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва, який обслуговує КП «Київпастранс», код 72260000-5 за ДК 021:2015 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-17-003437-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Надати документи, що підтверджують правомірність застосування переговорної процедури закупівлі на які Замовник посилається в обґрунтуванні застосування переговорної процедури.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-30 15:54:13

Щодо надання відповіді

У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 29.11.2021 р. об 16:03 до переговорної процедури закупівлі: Послуги в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва, який обслуговує КП «Київпастранс», код 72260000-5 за ДК 021:2015 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» оприлюдненої на веб - порталі Уповноваженого органу за № ID: UA-2021-06-17-003437-c повідомляємо, що переговорна процедура закупівлі застосовувалась замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин (п 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно запиту надаємо документи, що підтверджують правомірність застосування переговорної процедури.


Додатки :
1. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 27.04.2018 № 706 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності».
2. Договір про надання послуг від 18.09.2018 № 4467 (та додатки до договору) між Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (Ліцензіат) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ» (Ліцензіар).
3. Розпорядження виконавчого органу київської міської ради (київська міська державна адміністрація) від 26.10.2018 № 1934 «Про введення в дослідну експлуатацією автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності».



Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
#04013755
Переможець 17 698 700,00
UAH з ПДВ
17 червня 2021 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2021 15:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
#04013755
17 698 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 09:50
53.21-153.pdf укладений
07 липня 2021 09:49