Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
Очікувана вартість
24 748 074,52 UAH
UA-2024-03-06-001862-a ● 9098b4cb37814db98c13797215f2dcce
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Ганна Павлівна 380956832837 prochytanska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 11:48 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 11:48 |
Очікувана вартість: | 24 748 074,52 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 247 480,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ: 25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 742442.24 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 7 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату вартості Послуг на підставі «Акту приймання наданих послуг» та «Довідки про вартість наданих послуг та витрати», оформлених згідно Додатків Д та Е Методики визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення М 42.1-37641918-789:2024 , протягом 10 (десяти) робочих днів з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 10:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 10:05 |
6. ТЗ утримання КПП перелік 1.docx | |
06 березня 2024 10:05 |
ТД Утримання КПП Перелік 1 06.03.2024.docx | |
06 березня 2024 10:05 |
7. Проект договору КПП утримання 2024 р..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-06-001862-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 01 квітня 2024 12:59
Щодо відхилення просимо надати розяснення
Шановний Замовнику! Просимо надати розяснення яким саме чином ви визначили наявність однієї снігоприбиральної машини, а не двох?? Згідно оборотно-сальнової відомості ми маємо: машину для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ20-07 та машину для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів КАМАЗ 53605. Це дві окремі машини, а не одна як те ви зазначили у протоколі відхилення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 квітня 2024 13:35
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно довідки від 30.03.2024 №02 Замовник вбачає, що вами як Учасником надано на підтвердження наявності машин для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів техніку, яка складається з основного транспортного засобу КАМАЗ 53605 та додаткового обладнання для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ-20-07. При цьому у довідці зазначено, що у Учасника наявні дві машини для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів, так як кількість зазначена у довідці відноситься відповідно до кожної позиції, зазначеної у ній.
Згідно технічних характеристик КАМАЗ 53605 є самоскидом і не виконує функції техніки для очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів, якщо додатково на нього не встановлене відповідне обладнання, про що має бути засвідчено у довідці та документах, на підтвердження права власності.
Так, на підтвердження вами надано нову оборотно-сальдову відомість, у якій ви замінили найменування «Самосвал КАМАЗ 53605» на «Машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів КАМАЗ 53605», проте технічні характеристики даного виду техніки обмежені, а учасником про наявність додаткового обладнання, яким оснащений самоскид, не зазначено ні у довідці, ні у документах, що підтверджують наявність такої техніки.
Таким чином, у вашій тендерній пропозиції наявне підтвердження лише однієї машини для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів.
Згідно довідки від 30.03.2024 №02 Замовник вбачає, що вами як Учасником надано на підтвердження наявності машин для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів техніку, яка складається з основного транспортного засобу КАМАЗ 53605 та додаткового обладнання для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ-20-07. При цьому у довідці зазначено, що у Учасника наявні дві машини для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів, так як кількість зазначена у довідці відноситься відповідно до кожної позиції, зазначеної у ній.
Згідно технічних характеристик КАМАЗ 53605 є самоскидом і не виконує функції техніки для очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів, якщо додатково на нього не встановлене відповідне обладнання, про що має бути засвідчено у довідці та документах, на підтвердження права власності.
Так, на підтвердження вами надано нову оборотно-сальдову відомість, у якій ви замінили найменування «Самосвал КАМАЗ 53605» на «Машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів КАМАЗ 53605», проте технічні характеристики даного виду техніки обмежені, а учасником про наявність додаткового обладнання, яким оснащений самоскид, не зазначено ні у довідці, ні у документах, що підтверджують наявність такої техніки.
Таким чином, у вашій тендерній пропозиції наявне підтвердження лише однієї машини для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів.
Номер вимоги: UA-2024-03-06-001862-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 30 квітня 2024 10:24
Неправомірний акцепт ТОВ "Евродор"
Шановний Замовнику! Просимо застосовувати рівне та неупереджене ставлення до всіх учасників ринку, в тому числі й до ТОВ "Евродор".
Відповідно до примітки п.1.1 дод.3 до тендерної документації * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України).
Станом на сьогодні, згідно норм чинного законодавства договори про надання послуг НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ право користування технікою оскільки такі не передаються для користування учаснику. В рамках таким чином встановлених вимог тендерної документації ТОВ "Евродор" договорами про надання послуг №12/09 від 12.09.2023 року та №123 від 14.09.2023 року НЕ ПІДСТВЕРДИЛО ПРАВО КОРИСТУВАННЯ, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Заздалегіть наголошуємо, що станом на сьогодні в цій частині наявна діюча практика АМКУ, де позиція є ідентичною нашій. А тому просимо скасувати таке неправомірне рішення про визначення ТОВ "Евродор" Переможцем, а у інакшому випадку ми будемо скаржитись до АМКУ.
Долучаємо ідентичне рішення АМКУ та звертаємо вашу увагу, що така практика є діючою на протязі багатьох років
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до примітки п.1.1 дод.3 до тендерної документації * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України).
Станом на сьогодні, згідно норм чинного законодавства договори про надання послуг НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ право користування технікою оскільки такі не передаються для користування учаснику. В рамках таким чином встановлених вимог тендерної документації ТОВ "Евродор" договорами про надання послуг №12/09 від 12.09.2023 року та №123 від 14.09.2023 року НЕ ПІДСТВЕРДИЛО ПРАВО КОРИСТУВАННЯ, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Заздалегіть наголошуємо, що станом на сьогодні в цій частині наявна діюча практика АМКУ, де позиція є ідентичною нашій. А тому просимо скасувати таке неправомірне рішення про визначення ТОВ "Евродор" Переможцем, а у інакшому випадку ми будемо скаржитись до АМКУ.
Долучаємо ідентичне рішення АМКУ та звертаємо вашу увагу, що така практика є діючою на протязі багатьох років
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 травня 2024 16:48
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 1.1. додатку 3 до тендерної документації учасник закупівлі подає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1.1., згідно з якою має бути вказано зазначення приналежності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці.
Згідно примітки до таблиці 1.1. пункту 1.1 додатку 3 до тендерної документації «*якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування ТОЩО (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України)», що дає можливість надавати техніку не тільки власну або у праві користування, але і залучені у інший, визначений законодавством України спосіб.
При цьому Закон не обмежує використання матеріально-технічної бази та технологій правовим статусом їх набуття (володіння, користування), а для закупівлі робіт або послуг прямо передбачає можливість залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, що визначено у частині 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та / або «наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід», учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Законом встановлена імперативна норма щодо необхідності надання у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників/співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за умови, що обсяг таких робіт чи послуг становить не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, отже у випадку залучення субпідрядників / співвиконавців у обсязі, що не перевищує 20 відсотків, учасник не зобов’язаний подавати додаткову інформацію про це.
Наголосимо, що вимога щодо надання лише власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій чи такого, що знаходиться у учасника виключно у праві користування, без можливості підтвердження даного кваліфікаційного критерію договором надання послуг, була б дискримінаційною і відхилення пропозиції учасника через це було б не правомірним, про що свідчить практика рішень Антимонопольного комітету (рішення № 9251-р/пк-пз від 27.04.2021, №16781-р/пк-пз від 15.11.2019, №4538 від 11.05.2022, № 10272-р/пк-пз від 10.07.2023)
Відповідно до вимог пункту 1.1. додатку 3 до тендерної документації учасник закупівлі подає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1.1., згідно з якою має бути вказано зазначення приналежності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці.
Згідно примітки до таблиці 1.1. пункту 1.1 додатку 3 до тендерної документації «*якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування ТОЩО (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України)», що дає можливість надавати техніку не тільки власну або у праві користування, але і залучені у інший, визначений законодавством України спосіб.
При цьому Закон не обмежує використання матеріально-технічної бази та технологій правовим статусом їх набуття (володіння, користування), а для закупівлі робіт або послуг прямо передбачає можливість залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, що визначено у частині 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та / або «наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід», учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Законом встановлена імперативна норма щодо необхідності надання у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників/співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за умови, що обсяг таких робіт чи послуг становить не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, отже у випадку залучення субпідрядників / співвиконавців у обсязі, що не перевищує 20 відсотків, учасник не зобов’язаний подавати додаткову інформацію про це.
Наголосимо, що вимога щодо надання лише власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій чи такого, що знаходиться у учасника виключно у праві користування, без можливості підтвердження даного кваліфікаційного критерію договором надання послуг, була б дискримінаційною і відхилення пропозиції учасника через це було б не правомірним, про що свідчить практика рішень Антимонопольного комітету (рішення № 9251-р/пк-пз від 27.04.2021, №16781-р/пк-пз від 15.11.2019, №4538 від 11.05.2022, № 10272-р/пк-пз від 10.07.2023)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-06-001862-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 05 квітня 2024 18:10
Дата подання: 05 квітня 2024 18:10
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2024 17:23
рішення від 09.04.2024 № 6271.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 17:22
інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 № 6790.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 13:56
рішення від 16.04.2024 № 6790.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2024 10:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасувати Рішення від 01.04.2024 №5 по процедурі закупівлі:
Код 79990000-0 – Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»),
UA-2024-03-06-001862-a.
2. Оприлюднити повідомлення про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі у вигляді цього протоколу протягом одного з дня прийняття даного рішення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
23 461 176,00
UAH з ПДВ
|
22 574 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
24 050 700,00
UAH з ПДВ
|
22 575 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Рішення скасоване |
22 574 999,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2024 15:30
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" #33387560 |
Рішення скасоване |
22 575 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 14:50
|
|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
22 574 999,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 14:57
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" #33387560 |
Переможець |
22 575 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2024 16:35
|
ПР виправлення тех помилки _26.06.2024.PDF | зміни до договору |
26 червня 2024 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2024 16:07
|
1У-КПП-24 ДУ2 від 26.06.24.PDF | зміни до договору |
26 червня 2024 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2024 16:04
|
ДУ6 31 05 2024 1УКПП ТОВ ЕВРОДОР.PDF | зміни до договору |
26 червня 2024 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2024 08:42
|
ДУ 1 від 22.05.24 Д1У-КПП-24.PDF | зміни до договору |
23 травня 2024 08:42
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 15:33
|
ПР9 щодо продовж строку уклад договору КПП1.PDF | укладений |
15 травня 2024 15:33
|
1У КПП 24 Евродор 15 05 24.PDF | укладений |
15 травня 2024 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з технічною (механічною) помилкою, відповідно до пункту 12.3. розділу 12. «Дія договору та порядок змін його умов», внести зміни до пункту 3.1. розділу 3. «Ціна договору» та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 22 575 000,00 грн (Двадцять два мільйони п’ятсот сімдесят п’ять тисяч грн 00 коп.), у тому числі ПДВ – 3 762 500,00 грн (Три мільйони сімсот шістдесят дві тисячі п’ятсот грн 00 коп.).» |
Номер договору про закупівлю: | 1У/КПП/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 11.3. та абзацу 4 пункту 11.5. розділу 11. «Дія договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 11.1. розділу 11. «Дія договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: «11.1. Цей Договір діє до 30 червня 2024 року та в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 1У/КПП/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з невідповідністю одиниць виміру, зазначених в графах 5,6 Додатку 2 «ДОГОВІРНА ЦІНА», відповідно до пункту 12.3. розділу 12. «Дія договору та порядок змін його умов», Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 2 «ДОГОВІРНА ЦІНА» та викласти його у наступній редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 1У/КПП/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При моніторингу сторінки на електронному майданчику з договором від 26.06.2024 було виявлено, що додаткова угода від 31.05.2024 №6 до договору від 29.11.2023 №1У/КПП знаходиться на електронному майданчику в статусі «Чернетка», в результаті чого вона була випадково розміщена оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро». Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 № 3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправити технічні (механічні помилки) при заповненні документів у сфері публічних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття уповноваженою особою рішення про виправлення таких помилок, оформленого відповідним протоколом, який підписується уповноваженою особою. Сканована копія протоколу засідання уповноваженої особи оприлюднюється на веб-порталі. Враховуючи вищенаведене, у зв’язку з необхідністю виправлення технічної помилки за номером тендеру в ЦБД: UA-2024-03-06-001862-a, додаткову угоду від 31.05.2024 №6 до договору від 29.11.2023 №1У/КПП вважати неактуальною, яка була помилково розміщена. |
Номер договору про закупівлю: | 1У/КПП/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |