Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43917815 |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., селище міського типу Макарів Бучанського району, вул. Освіти, буд. 15 |
Контактна особа: |
Левченко Тетяна Григорівна +380994981477 osvitamakariv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2024 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 13:15 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 13:15 |
Очікувана вартість: | 74 915 584,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 350000,00 грн (триста п'ятдесят тисяч гривень 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї тендерної документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 350000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету: Отримувач - Відділ освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради, код за ЄДРПОУ 43917815, р/р: UA418201720344231026400113714 в ДКСУ, м. Київ, МФО 820172. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2024 13:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2024 12:05 |
перелік_змін.pdf | |
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_3-Д.pdf | |
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_3-Г.pdf | |
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_11.pdf | |
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_10.pdf | |
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_3-Б.pdf | |
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_3-А.pdf | |
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_3.pdf | |
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_2.pdf | |
22 серпня 2024 12:05 |
Тендерна_документацiя.pdf |
22 серпня 2024 13:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 серпня 2024 12:05 |
перелік_змін.pdf
|
|||||||||
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_3-Д.pdf
|
|||||||||
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_3-Г.pdf
|
|||||||||
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_11.pdf
|
|||||||||
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_10.pdf
|
|||||||||
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_3-Б.pdf
|
|||||||||
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_3-А.pdf
|
|||||||||
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_3.pdf
|
|||||||||
22 серпня 2024 12:05 |
додаток_2.pdf
|
|||||||||
22 серпня 2024 12:05 |
Тендерна_документацiя.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Середньорічний оборот розраховується за всі 5 (п’ять) останніх фінансових років (період 2019-2023 фінансові роки) на базі наданих учасником документів річної фінансової звітності (сума оборотів за ці 5 років розділена на 5). У разі відсутності діяльності за будь-який рік (незалежно від причин), як у вашому випадку - за 2019 рік, річний оборот за такий рік включається до розрахунку зі значенням 0 (нуль) грн.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-25-000067 ● 7be10ab498694c428b4a46649932399a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.10.2024 №91-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024 ,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.10.2024 №91-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2024-08-06-007186-a, 06.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-31 12:13:54
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Маковищанської гімназії Макарівської селищної ради Бучанського району Київської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-06-007186-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином Вами дотримано вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в частині надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації від 15 серпня 2024 року протягом трьох днів з дати його оприлюднення?
4. Яким чином учасником ТОВ «Укрбудінжинірінг», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо підтвердження його фінансової спроможності стосовно середньорічного обороту протягом 5 останніх календарних років не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Оскільки згідно даних вебсайту https://youcontrol.com.ua/ чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2019 рік ТОВ «Укрбудінжинірінг» становить 25189,0 тис грн, а відтак середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років становить менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі ((25189,0 тис. грн (2019 рік) + 39284,5 тис. грн (2020 рік) + 22286,8 тис. грн (2021 рік) + 0 тис. грн (2022 рік) + 13656,8 тис. грн (2023 рік))/5=20083,42 тис.грн, що є менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі 74915,58 тис.грн).
5. Чи укладався договір з ТОВ «Укрбудінжинірінг» за результатами проведеної закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-05 13:01:55
Пояснення на запит
На Ваш запит про надання пояснень, що оприлюднено в Системі Prozorro 2024-10-31 12:13:54 повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічні та якісних характеристики предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, здійснено на підставі документів проектно-кошторисної документації та експертного звіту, які оприлюднено з тендерною документацією.
файл «Додаток 3-А» - Пояснювальна записка до проекту будівництва.
файл «Додаток 3-Б» - Звіт про проведення експертизи проекту будівництва.
файл «Додаток 3-Г» - том 8 "Проект організації будівництва"
файл «Додаток 3-Д» - том 9 "Кошторисна документація"
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті за посилання - https://new.makariv-rada.gov.ua/
3. Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
У разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів. Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні.
07 серпня 2024 о 09:25 та 09:33 год Замовником було отримано запит за роз’ясненнями до процедури закупівлі, відповіді на які Замовником було надано протягом трьох днів, а саме 09 серпня 2024 о 17:14 та 17:18 год.
15 серпня 2024 о 16:29 год Замовником було отримано новий запит за роз’ясненнями до процедури закупівлі, відповідь на який було оприлюднено 22 серпня 2024 о 15:05 год, одночасно з продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні.
4. Щодо підтвердження виконання учасником-переможцем ТОВ «Укрбудінжинірінг», вимоги тендерної документації, стосовно його фінансової спроможності та підтвердження середньорічного обороту протягом 5 останніх календарних років не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Згідно даних веб-сайту https://youcontrol.com.ua/ чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» складає: 2019 рік - 25189,0 тис. грн.; 2020 рік - 39284,5 тис. грн.; 2021 рік - 22286,8 тис. грн.; 2022 рік - 0 тис. грн.; 2023 рік - 13656,8 тис. грн.
Відповідно до пункту 2.1. Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 у статті "Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)" відображається дохід від реалізації продукції, товарів, робіт і послуг без непрямих податків і зборів та інших вирахувань з доходу. Таким чином, виходячи із вимог діючого законодавства з питань фінансової звітності показники чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) подаються в тому числі без урахування ПДВ.
Учасник, ТОВ «Укрбудінжинірінг», є платником податку на додану вартість.
Тендерна документація містить детальний опис розуміння поняття річного обороту, проте не містить обмеження щодо системи оподаткування Учасників. Таким чином, при визначенні критерію оцінки щодо підтвердження його фінансової спроможності стосовно середньорічного обороту протягом 5 останніх календарних років не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі учасник, ТОВ «Укрбудінжинірінг», з урахуванням системи оподаткування Учасника має наступну фінансову спроможність: 2019 рік - 30226,8 тис. грн. з ПДВ; 2020 рік – 47141,4 тис. грн. з ПДВ; 2021 рік – 26744,16 тис. грн. з ПДВ; 2022 рік - 0 тис. грн. з ПДВ; 2023 рік – 16388,16 тис. грн. з ПДВ.
Отже, сумарний показник складає 120500,52 тис. грн., а відтак середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років становить 24100,104 тис. грн., що є більш 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі 74915,58 тис. грн.
5. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Протокольним рішенням № 99 від 02 жовтня 2024 року, у зв’язку з наявною необхідністю детального розгляду кошторисної документації переможця процедури закупівлі, строк для укладання договору було продовжено до 60 днів. Договір про закупівлю робіт (договір підряду) укладено 01 листопада 2024 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-06 12:55:12
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Маковищанської гімназії Макарівської селищної ради Бучанського району Київської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-06-007186-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Просимо пояснити чому умови договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, оскільки згідно з календарним графіком виконання робіт, поданим в складі тендерної пропозиції, роботи розпочинаються у вересні, а згідно з договором про закупівлю робіт, виконання робіт розпочинається у листопаді?
2. З яких підстав додатковою угодою від 01 листопада 2024 №1 до договору про закупівлю робіт від 01 листопада 2024 року №KV05B_11 внесені зміни щодо продовження строку дії договору до 31 грудня 2025 року та строку виконання робіт, а також виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
3. Яким чином переможцем торгів ТОВ «Укрбудінжинірінг», виконані вимоги тендерної документації в частині внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення його виконання: банківської гарантії, розмір забезпечення має складати 5 % від вартості договору та банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю (договір від 01 листопада 2024 року №KV05B_11 з урахуванням внесених змін) (пункт 7 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-11 21:16:47
Пояснення на запит
На Ваш запит про надання пояснень, що оприлюднено в Системі Prozorro 2024-11-06 12:55:12 повідомляємо наступне:
1. Щодо календарного графіка виконання робіт, оприлюдненого з Договором про закупівлю робіт (договір підряду) від 01 листопада 2024 року №KV05B_11 (далі – Договір).
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції, зокрема, проектом календарного графіку виконання робіт. Відповідно до Приміток щодо заповнення Додатку 2 Календарний графік виконання робіт до Договору про закупівлю робіт (договір підряду), відлік місяців/періодів ведеться з дати набрання чинності Договору про закупівлю робіт (договір підряду) згідно пункту 1.4. Договору (п.1.4. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами). Отже, у складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі міститься проект календарного графіку виконання робіт з орієнтовною датою підписання договору про закупівлю робіт (договір підряду). Оскільки договір про закупівлю робіт по даній закупівлі було укладено 01 листопада 2024 року початок виконання робіт змінено відповідно до дати його підписання.
2. Щодо додаткової угоди від 01 листопада 2024 №1 до Договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 01 листопада 2024 року №KV05B_11 (далі – Договір).
Відповідно до п.17.4. розділу 17 Договору істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсягів, крім випадків, наведених у пункті 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (під час їх застосування) або ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Підпунктом 4 пункту 19 Особливостей передбачено «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
У зв’язку з недостатньою кількістю бюджетних призначень (бюджетних асигнувань) на 2024 рік, що унеможливлює реєстрацію фінансових зобов’язань Замовником в повному обсязі, та на підставі Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2024 року №87-р «Про розподіл у 2024 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках Програми з відновлення України між місцевими бюджетами» (зі змінами), наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 23 липня 2023 року № 630 «Про затвердження переліку проєктів, які фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках Програми з відновлення України» (зі змінами) Замовником було прийнято рішення щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
3. Щодо забезпечення виконання Договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 01 листопада 2024 року №KV05B_11 (далі – Договір).
Переможцем торгів ТОВ «Укрбудінжинірінг» виконані вимоги пункту 7 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення його виконання: банківської гарантії у розмірі забезпечення 5 % від вартості Договору, що підтверджується банківською гарантією від 25.09.2024 № 119175/V-2827. Додатковою угодою від 01 листопада 2024 №1 до Договору за ініціативою Замовника було продовжено строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт. Після підписання Договору та подальшого внесення змін до нього відсутня технічна можливість завантаження будь-яких документів Учасником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі буде оскаржено в суді
2024-11-26 23:01:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до Київського окружного адміністративного суду 03 грудня 2024 року |
Дата публікації: | 04 грудня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 320/58904/24 |
Дата відкриття провадження: | 10 січня 2025 |
Документи:
13 січня 2025 15:18
|
Електронний підпис |
13 січня 2025 15:07
|
ухвала.pdf |
04 грудня 2024 20:18
|
Електронний підпис |
04 грудня 2024 20:09
|
КВИТАНЦІЯ ПРО ОПЛАТУ.jpg |
04 грудня 2024 20:09
|
2-2-f8809200-b16a-11ef-9887-e97ee127fc6b.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2024 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
72 913 445,41
UAH з ПДВ
|
72 913 445,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" |
74 817 883,48
UAH з ПДВ
|
74 817 883,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ #38800331 |
Переможець |
72 913 445,41
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2024 16:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2024 13:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 16:01
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 15:11
|
договір.pdf | укладений |
01 листопада 2024 14:37
|
протокол.pdf | укладений |
01 листопада 2024 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | КV05В_11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |