Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Чернігівводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03358222 |
Вебсайт: | https://water.cn.ua |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Жабинського, 15 |
Контактна особа: |
Росла Христина Петрівна +380952850176 khrosla@water.cn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2024 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 22 698 882,13 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 113 494,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2024 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2024 16:17 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-06-000041 ● 17f3b0d59b7343c4ab370a604b555f66
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.01.2025 № 1-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олена БОНДАРЕНКО
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2024-10-24-013885-a 24.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-14 12:40:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Реконструкція водопроводу діаметром 500 мм по вулиці Жуковського від насосної № 1 «Ялівщина» до вулиці Грибоєдова в м. Чернігові» Коригування 2» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», очікуваною вартістю 22 698 882,13 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-24-013885-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 27.11.2024 № 271124, укладеного Замовником з КОНСОРЦІУМ «УТБ», з підтверджуючими документами.
3. Просимо повідомити, з наданням підтверджуючих документів, чи дотримано переможцем закупівлі КОНСОРЦІУМ «УТБ» вимоги абзацу другого пункту 17 Особливостей, а саме : «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
4. Відповідно до вимог пункту 2 додатку №1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Учасники у складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій наступною інформацією та документами згідно наведеної нижче форми. До довідки включаються обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі. При залученні власної техніки Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, при залученні орендованої техніки - копії договору оренди, копію договору надання послуг».
У тендерній пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ» надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що потрібні для виконання договору від 04.11.2024 № 636/11, відповідно до якої учасником під час виконання робіт буде задіяний власний автокран MS0005635 (КРАЗ 250 КТА-28-02 АІ 5619 НІ). Проте, в тендерній пропозиції учасника надано свідоцтво на КРАЗ 65053, при цьому відсутнє свідоцтво на КРАЗ 250, чим не дотримано вимогу пункту 2 додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Також, у вищезазначеній довідці зазначено, що учасником під час виконання робіт буде задіяна власна люлька будівельна MS0000957 (ЛZLP630, 6м (зав. № 15897). Проте, в тендерній пропозиції учасника надано інвентарну картку ОЗ (бухгалтерський облік) на люльку будівельну ZLP630, при цьому не підтверджуючі документи на люльку будівельну ЛZLP630, чим не дотримано вимогу пункту 2 додатку №1 до тендерної документації Замовника.
5. В тендерній пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ» на виконання вимог підпункту 4.2.3 пункту 4 додатку № 6 до тендерної документації надано сертифікат відповідності (файл - Відповідность муфта _2023.PDF) та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.06.2020 № 12.2-18-3/14280 (файл - СЄС муфта _2023.PDF) на «Деталі з’єднувальні та крани з поліетилену для терморезисторного та стикового зварювання пластикових труб при будівництві та ремонті газо-, водопроводів та каналізації», виробник продукції «FOX FITTINGS SP. Z O.O.SP.K PRISONERS OF AUSCHWITZ 50 43-330 WILAMOWICE, Poland/Польща».
При цьому, у відомості цін на матеріальні ресурси (файл - 4. Договірна ціна та розрахунки.pdf), наданої в тендерній пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «УТБ», на виконання вимог пункту 9 розділу «Вимоги щодо формування вартості (ціни) тендерної пропозиції учасника, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону» додатку
№ 4 до тендерної документації Замовника, зазначено країна походження муфти 225 терморезисторної, муфти ППР 110х63, муфти ППР 32х1"ЗР, муфти ППР 32х1"ВР, муфти ППР 50х1 1/2"ЗР, муфти ППР 63х32 – Україна, муфти з’єднувальної ПЕ 32 та муфти з’єднувальної ПЕ 50 – Італія, що не відповідає інформації зазначеній у сертифікаті відповідності та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.06.2020 № 12.2-18-3/14280.
6. Згідно з пунктом 7 додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Учасник повинен надати в складі технічної пропозиції офіційний лист від заводу – виробника обладнання про наявність офіційного сервісного центру на території України та персоналу, що здатний проводити сервіс Товару (засувок)».
Проте, у складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «УТБ» відсутній вищезазначений документ, який віднесено Замовником до технічної частини пропозиції, чим порушено вимоги пункту 7 додатку № 6 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, просимо повідомити, у зв’язку з чим Замовником в порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМ «УТБ», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-16 15:25:43
Надання пояснень
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікувана вартість визначені на підставі затвердженої в установленому законодавством порядку проектної документації. Замовником не розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на власному веб-сайті, так як комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів та на нього не розповсюджується дія постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Документи додаються.
2. Станом на 16.01.2025 розпочато будівельні (підготовчі) роботи. Акти виконаних робіт не надавались та не підписувались.
3. Під час укладання договору підряду Переможцем процедури закупівлі на виконання робіт «Реконструкція водопроводу діаметром 500 мм по вулиці Жуковського від насосної № 1 "Ялівщина" до вулиці Грибоєдова в м. Чернігові» Коригування 2» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Консорціумом «УТБ» було надано документи та інформацію про право підписання договору про закупівлю. Підтверджуючі документи додаються.
4. На вимогу, встановлену Замовником в п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, Учасником – КОНСОРЦІУМ «УТБ» у складі тендерної пропозиції було надано інвентарну картку ОЗ (бухгалтерський облік) від 01.09.2024, в якій зазначений Основний засіб Автокран КРАЗ 250 КТА-28-02 АІ 5619 НІ з інвентарним номером MS0005635 та Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу для підтвердження наявності в Учасника даної техніки. Щодо вказаних розбіжностей в базі даних 1С підприємства та свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу повідомляємо, що під час внесення даних щодо Основного засобу «Автокран КРАЗ 250 КТА-28-02 АІ 5619 НІ» в базу даних підприємства 1С дані щодо кранової установки «КТА-28-02» були вказані вірно, але помилково внесені дані щодо марки шасі «КРАЗ 250» (яка виготовлялася до 1994 року) замість марки КРАЗ 65053 (яка почала виготовлятися з 1994 року), що вказана в свідоцтві.
Щодо інформації, зазначеної в довідці, що Учасником під час виконання робіт буде задіяна власна люлька будівельна MS0000957 (ЛZLP630, 6м (зав. № 15897) повідомляємо, що Учасником була здійснена формальна (несуттєва) помилка при внесенні даних в поле «марка у разі наявності» ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, ЩО ПОТРІБНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ- помилково внесена буква «Л», допущення якої учасником не призведе до відхилення його (їх) тендерної пропозиції відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника.
5. На вимогу, встановлену Замовником у п. 4 Додатку №6 до тендерної документації, на підтвердження якісних характеристик на деталі з’єднувальні «компресійні», а саме: муфта з’єднувальна ПЕ 32 та муфта з’єднувальна ПЕ 50, Учасником у складі тендерної пропозиції було надано сертифікат відповідності № UA.1О393.00144-24 та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.06.2023 №12.2-18-3/7933, в яких зазначено виробник продукції - "UNIDELTA S.p.A.", Via Capparola Sotto 4,1-25078 Vestone (BS), ltaly (Італія). Ці позиції (муфта з’єднувальна ПЕ 32 та муфта з’єднувальна ПЕ 50) зазначені у відомості цін на матеріальні ресурси, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції, п. 73 та п. 74 відповідно з вказаною країною походження – Італія, що підтверджено вищезазначеними документами.
На підтвердження якісних характеристик на деталі з’єднувальні «встик» та деталі з’єднувальні «терморезисторні» Учасником надано сертифікат відповідності № UA0.YT.032101-23 та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.06.2020 №12.2-18-3/14280, в яких зазначено виробник продукції «FOX FITTINGS SP. Z O.O.SP.K PRISONERS OF AUSCHWITZ 50 43-330 WILAMOWICE, Poland/Польща». У зв’язку з тим, що замовником сертифікату відповідності та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є
ТОВ «ТРУБНИЙ АЛЬЯНС» м. Київ у відомості цін на матеріальні ресурси Учасником було помилково вказано країну походження цих позицій – Україна. Проте слід зазначити, що дана невідповідність жодним чином не вплине на якість поставленого товару для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а при поставці зазначених муфт, підрядником будуть надані актуальні сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (термін дії сертифікату № UA0.YT.032101-23, наданого Учасником у складі тендерної пропозиції, закінчився 30 листопада 2024 року).
6. На вимогу, встановлену Замовником в п. 7 Додатку №6 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано офіційний лист від заводу – виробника обладнання про наявність офіційного сервісного центру на території України та персоналу, що здатний проводити сервіс Товару (засувок) – файл «4.2.2-4.2.3 Технічна документація.rar\Засувки Havle\+3.7.1 Сервіс сертифікати. pdf". Підтверджуючі документи додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальником юридичного відділу КП «Чернігівводоканал» було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та направлено її на прослуховування вебінару по напрямку професіоналізації фахівців у сфері публічних закупівель, проведеного програмою з управління державними фінансами в Україні (EU4PFM), одним з основних питань якого є виявлення проблем в реалізації закупівельних функцій, шляхи їх подолання, можливості для поглибленого навчання та плани Мінекономіки щодо зміцнення спроможностей учасників закупівельної сфери. Ваші зауваження були прийняті до уваги та будуть враховані в подальшій роботі.
2025-01-31 11:28:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та статті 5 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "УТБ" |
22 298 421,84
UAH з ПДВ
|
22 298 421,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "УТБ" #44547450 |
Переможець |
22 298 421,84
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2024 13:47
|
Договір підряду | укладений |
29 листопада 2024 13:45
|