Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД»
Очікувана вартість
1 749 982,42 UAH
UA-2020-05-25-005488-b ● 906970c118434342a6e48eeae3dd50ed
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Валерійович 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
10.02.2020 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» (UA-2020-02-10-002020-a).
З переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «АГРАНБУД» (Надалі – ТОВ «АГРАНБУД»), був укладений Договір Підряду № 172/20 – 25 від 11.03.2020 на суму 3 562 242,65 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від «23» квітня 2020 року № V-0067-20/ПРОЕКСП.
Відповідно до проектної документації передбачено виконання обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проектно-кошторисною документацією, а саме:
- Відредаговано обсяги виконання робіт на архітектурні та конструктивні рішення.
- Відредаговано обсяги на роботи з електроосвітлення, в тому числі на придбання устаткування електрообладнання та електроосвітлення.
- Відредаговано обсяги робіт по :
- влаштуванню гарячого водопроводу (Т3,Т4)+;
- влаштуванню каналізації (К1,К2,К3);
- системі вентиляції та опалення.
- Враховано обсяги робіт по слабкострумовій системі, а саме :
- оповіщення про пожежу;
- пожежної сигналізації;
- на придбання устаткування систем пожежної сигналізації та безпеки;
- на автоматизацію внутрішнього протипожежного водопроводу, та автоматизацію клапанів протипожежних;
- на систему контролю довибухонебезпечних концентрацій газу, а також придбання устаткування по її влаштуванню;
- на комплексну автоматизацію;
- на структуровану кабельну систему та робоче місце, а також придбання устаткування по її влаштуванню;
- на радіофікацію;
- на систему контролю та управління доступом.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «АГРАНБУД», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «АГРАНБУД», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» з ТОВ «АГРАНБУД» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку ТОВ «ПРОЕКСП» від «23» квітня 2020 року № V-0067-20/ПРОЕКСП.
3. Договір Підряду № 172/20 – 25 від 11.03.2020 по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД».
4. Доповідна записка заступника директора Лисиченка В.В. від 25.05.2020 №172/754.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Тарнавський А.Ф. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД». Секретар тендерного комітету Сидоренко О.В. повідомив, що застосувати переговорну процедуру закупівлі можливо після проведення з учасником переговорів та запропонував надіслати ТОВ «АГРАНБУД» запрошення щодо участі у переговорах стосовно закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД».
З переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «АГРАНБУД» (Надалі – ТОВ «АГРАНБУД»), був укладений Договір Підряду № 172/20 – 25 від 11.03.2020 на суму 3 562 242,65 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від «23» квітня 2020 року № V-0067-20/ПРОЕКСП.
Відповідно до проектної документації передбачено виконання обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проектно-кошторисною документацією, а саме:
- Відредаговано обсяги виконання робіт на архітектурні та конструктивні рішення.
- Відредаговано обсяги на роботи з електроосвітлення, в тому числі на придбання устаткування електрообладнання та електроосвітлення.
- Відредаговано обсяги робіт по :
- влаштуванню гарячого водопроводу (Т3,Т4)+;
- влаштуванню каналізації (К1,К2,К3);
- системі вентиляції та опалення.
- Враховано обсяги робіт по слабкострумовій системі, а саме :
- оповіщення про пожежу;
- пожежної сигналізації;
- на придбання устаткування систем пожежної сигналізації та безпеки;
- на автоматизацію внутрішнього протипожежного водопроводу, та автоматизацію клапанів протипожежних;
- на систему контролю довибухонебезпечних концентрацій газу, а також придбання устаткування по її влаштуванню;
- на комплексну автоматизацію;
- на структуровану кабельну систему та робоче місце, а також придбання устаткування по її влаштуванню;
- на радіофікацію;
- на систему контролю та управління доступом.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «АГРАНБУД», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «АГРАНБУД», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» з ТОВ «АГРАНБУД» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку ТОВ «ПРОЕКСП» від «23» квітня 2020 року № V-0067-20/ПРОЕКСП.
3. Договір Підряду № 172/20 – 25 від 11.03.2020 по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД».
4. Доповідна записка заступника директора Лисиченка В.В. від 25.05.2020 №172/754.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Тарнавський А.Ф. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД». Секретар тендерного комітету Сидоренко О.В. повідомив, що застосувати переговорну процедуру закупівлі можливо після проведення з учасником переговорів та запропонував надіслати ТОВ «АГРАНБУД» запрошення щодо участі у переговорах стосовно закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 09:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 червня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 15 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
25 травня 2020 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРАНБУД" #42143944 |
Переможець |
1 749 982,42
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 09:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:05
|
ДУ №2 до Дог._172-20-89.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 17:07
|
ДУ №1 до Дог.172_20-89.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 14:49
|
Дог 172_20-89 від 15.06.2020.pdf | укладений |
15 червня 2020 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №172/20-89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із уточненням обсягів робіт; Зменшення обсягів закупівлі; Покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | №172/20-89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |