Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, дизельне паливо, скраплений газ (пропан або суміш пропану з бутаном)
Очікувана вартість
892 750,00 UAH
UA-2019-12-10-003686-b 9065f09c92244affbda5c941753f2090
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Валентинівна Онішко

+380575351461 tendermrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Валківська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058657
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., м. Валки, вул. Харківська, 16
Контактна особа: Наталія Валентинівна Онішко
+380575351461
tendermrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 17:30
Початок аукціону: 26 грудня 2019 13:05
Очікувана вартість: 892 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 463,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14300 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м. Валки, відстань від заправних станцій, до адреси Замовника, має бути не більше 3 км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
17000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м. Валки, відстань від заправних станцій, до адреси Замовника, має бути не більше 3 км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
9300 літр
Скраплений газ (пропан або суміш пропану з бутаном)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м. Валки, відстань від заправних станцій, до адреси Замовника, має бути не більше 3 км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 16:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 16:32
проект договору.docx
10 грудня 2019 16:32
міська рада ТД.doc
10 грудня 2019 16:32
Додатки до ТД мр (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-10-003686-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 27 грудня 2019 12:40
ВИМОГА
керуючись ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:

1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» у закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-10-003686-b, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП "КАРАКАПТАН ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ" у закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-10-003686-b, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

3. Розглянути тендерну пропозицію ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС», що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2020 14:36
Вашу вимогу було частково враховано при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна", яку було відхилено рішенням тендерного комітету. Розгляд тендерної пропозиції ФОП Каракаптан Дмитро Валерійович тривває.

Документи подані скаржником

27 грудня 2019 12:40
IMG_0001.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000024 ● 44488390b29941b2a4fdc815eb3bfbd6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 19:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2020 №190
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
19. UA-2019-12-10-003686-b 10.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-21 08:31:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, дизельне паливо, скраплений газ (пропан або суміш с пропаном)), інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-10-003686-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-23 09:56:56

Відповідь на запит

ТОВ "Солвінг Сістемс" зверталися до Валківської міської ради листами з пропозиціями про внесення змін до договору. У відповідності до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання у випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, шляхом підвищення ціни за одиницю товару, внаслідок коливання ціни на ринку за одиницю товару. Факт коливання ціни підтверджувався Довідками з Торгово-промислової палати.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-02 15:43:16

Звернення за роз'ясненнями

Прохаємо надати роз’яснення, щодо інформації, яка повинна міститися в довідці ТПП для підтвердження коливання ціни товару. Яким нормативним документом це передбачено?
Торгово-промислова палата України надає у межах повноважень послуги щодо цінової інформації (для митного оформлення; для тендерних комісій різних галузей економіки, у повній відповідності з нормативно-правовою базою з питань публічних закупівель; трансфертного ціноутворення).
Нами проводилося порівняння середньої ціни довідки з ТПП за попередній період з довідкою ТПП на даний момент, на підставі чого робився висновок про факт коливання ціни.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 12 жовтня 2020 року подано адміністративний позов про скасування висновку до Харківського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 12 жовтня 2020

Документи:

03 листопада 2020 15:08
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:05
Ухвала_адмін_суд.PDF
03 листопада 2020 15:08
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:05
Ухвала_адмін_суд.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" 798 204,00
UAH з ПДВ
650 628,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРАКАПТАН ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ" 835 152,00
UAH з ПДВ
651 006,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 853 410,00
UAH з ПДВ
759 876,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ЛІЛІЯ" 828 288,00
UAH з ПДВ
786 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 14:02
Електронний підпис
26 грудня 2019 14:01
остаточна пропозиція.pdf
23 грудня 2019 16:07
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:01
Довідки з Банку.pdf
23 грудня 2019 16:01
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 грудня 2019 16:01
інші вимоги.pdf
23 грудня 2019 16:01
проект договору.pdf
23 грудня 2019 16:01
технічні вимоги.pdf
23 грудня 2019 16:01
тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2019 16:01
договір оренди АЗС 112 .pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 14:59
Інша інформація.pdf
24 грудня 2019 14:59
Св-во про Держ.реєстр..PDF
24 грудня 2019 14:59
Паспорт.PDF
24 грудня 2019 14:59
Ліцензія.PDF
24 грудня 2019 14:59
Дозвіл 282.19.63 від 10.06.19р..PDF
24 грудня 2019 14:59
Дозвіл 281.19.63 від 10.06.19р..PDF
24 грудня 2019 14:59
Додоток 4 Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 січня 2020 14:11
Електронний підпис
14 січня 2020 14:11
Довідки ст.17 (23).pdf
11 січня 2020 13:46
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:19
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:19
9. Акти МТБ.pdf
17 грудня 2019 12:19
8. Довідка з ПУМБ 05.12.2019.pdf
17 грудня 2019 12:19
7. Проект договору .pdf
17 грудня 2019 12:19
6. Лицензия Солвинг.pdf
17 грудня 2019 12:19
5. Договір Оптимакс.pdf
17 грудня 2019 12:19
4. Перелік АЗС Маршал.pdf
17 грудня 2019 12:19
3. Сертифікат СПБТ (2).pdf
17 грудня 2019 12:19
3. Паспорт СПБТ.pdf
17 грудня 2019 12:19
2. Статут ТОВ СС.pdf
17 грудня 2019 12:19
2. Статут (2).pdf
17 грудня 2019 12:19
2. Описи Солвінг.pdf
17 грудня 2019 12:19
2. Виписка Солвінг.pdf
17 грудня 2019 12:19
1. Рішення Учасника.pdf
17 грудня 2019 12:19
1. Рішення учасника 2.pdf
17 грудня 2019 12:19
1. Рішення ЗУ про ТОВ СС.pdf
17 грудня 2019 12:19
1. Рішення Засновника.pdf
17 грудня 2019 12:19
1. Рішення адреса.pdf
17 грудня 2019 12:19
1. Наказ на лиректора.pdf
17 грудня 2019 12:19
1. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2019 12:19
1. Витяг ПДВ (3).pdf
17 грудня 2019 12:19
1. Витяг 02.12.2019 (2).pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 12:30
Технічна документація.pdf
24 грудня 2019 12:30
Пропозиція .pdf
24 грудня 2019 12:30
Стаття 17.pdf
24 грудня 2019 12:30
Інші документи.pdf
24 грудня 2019 12:30
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна"

ФОП "КАРАКАПТАН ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ЛІЛІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна"
#38194448
Відхилено 650 628,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 13:45
ФОП "КАРАКАПТАН ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2590216515
Відхилено 651 006,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 13:33
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Переможець 759 876,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 13:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
759 876,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:59
дод угода 6.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 13:33
дод угода №5 солвінг.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 09:29
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 15:31
дод угода 4.pdf зміни до договору
09 липня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 17:05
дод угода 3.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 16:58
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 09:04
дод угода 2.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 10:15
ДОДАТКОВА УГОДА №1.pdf зміни до договору
27 січня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 09:33
договір №2.pdf укладений
27 січня 2020 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 212 673,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 445,50 UAH)