Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Code according to DK 021: 2015 - 44160000-9 (Steel pipe)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 33855098 |
Вебсайт: | https://mvk.dp.ua |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця ШИРОКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Волкова Світлана +380675652263 mvk.kam@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Волкова Світлана +380675652263 mvk.kam@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Kamianskyi Miskvodokanal" Dnipropetrovskoi oblasnoi rady" |
National ID: | 33855098 |
Contact point: |
Svitlana Volkova +380675652263 mvk.kam@gmail.com |
Additional contacts: |
Волкова Світлана +380675652263 mvk.kam@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2021 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2021 15:27 |
Очікувана вартість: | 1 965 958,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 10 лютого 2021 14:24 |
Enquiries until: | 05 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 965 958 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 10 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Steel pipe Ø 630х12
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 150 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 11:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 11:35 |
Тендерна документація в новій редакції.doc | |
05 березня 2021 11:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
05 березня 2021 11:35 |
Проект договору в новій редакції.doc | |
05 березня 2021 08:16 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc |
05 березня 2021 11:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 березня 2021 11:35 |
Тендерна документація в новій редакції.doc
|
||||||
05 березня 2021 11:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
||||||
05 березня 2021 11:35 |
Проект договору в новій редакції.doc
|
||||||
05 березня 2021 08:16 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В тендерній документації Замовник торгів зазначає наступне:
«Для підтвердження якості запропонованої труби сталевої Учасник у складі своєї пропозиції надає:
- Сертифікат відповідності Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль Е) (Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України №27 від 16.01.2019р.);
- Сертифікат відповідності експертизи типу (Модуль В) (Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України №27 від 16.01.2019р.)
Вимога замовника торгів по зазначенню конкретних модулів необґрунтована і є порушенням вимог Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Відповідно до вимог Постанови Кабінету України №27 від 16.01.2019р.) тому що:
Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском (Відповідно до вимог Постанови Кабінету України №27 від 16.01.2019р.), а саме розділ «Процедури оцінки відповідності» пункт 44 регламентує:
«Обладнання, що працює під тиском, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника, який, зокрема, може обрати застосування однієї з процедур викладених для категорії, за якою його класифіковано. Виробник може обрати одну з процедур, що застосовується для вищої категорії (у разі наявності)».
Виходячи з цього, процедури оцінки – Модулі – вибирає виробник продукції в залежності від категорії по якій класифікується обладнання, що працює під тиском і в залежності від особистості свого виробництва та системи управління якості. В одну категорію, наприклад ІІІ, потрапляє кілька модулів - В і D, В і F, В і Е, В і С2, Н. Між собою порівнювати модулі некоректно, тому що є модулі які повністю включають в себе процедури перевірки зазначені для інших модулів окремо. Наприклад Модуль Н (відповідність на основі цілковитого забезпечення якості) оцінює усі процеси передбачені системою якості для модулів категорії ІІІ і більш ніж для Модуля Е. Також Модуль Н передбачає оцінку зазначену для Модуля В (експертиза типу - виду виробництва).
Таким чином вимога Замовника про надання Учасником в складі своєї тендерної пропозиції Сертифікатів відповідності по конкретно вказаним Модулям є такою, що суперечить вимогам Постанови Кабінету Міністрів України №27 від 16.01.2019р, дискримінує Учасників, які мають Сертифікати за іншими Модулями, навіть найвищими у відповідній категорії, та може свідчити про можливе штучне створення переваг для Учасника, який має Сертифікати згідно вимог, вказаних Замовником у тендерній документації.
На підставі вищеозначеного вимагаємо виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги про надання Учасником для підтвердження якості запропонованої труби сталевої Сертифікатів відповідності з прив'язкою до Модулів та зазначити у Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева)» наступне:
«Для підтвердження якості запропонованої труби сталевої Учасник у складі своєї пропозиції надає Сертифікат відповідності Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Відповідно до вимог Постанови Кабінету України №27 від 16.01.2019р.)».
В свою чергу, пунктом 43 Технічного регламенту передбачено наступні процедури оцінки відповідності, які необхідно застосовувати для різних категорій:
категорія III:
модулі В (тип проекту) і D;
модулі В (тип проекту) і F;
модулі В (тип виробництва) і Е;
модулі В (тип виробництва) і С2;
модуль Н.
Право Замовника визначити необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками; якщо опис характеристик скласти неможливо технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами) прямо передбачене ч. 1 та ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підпункт 3 п. 43 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), визначає перелік процедур оцінки відповідності, що застосовуються до категорії III. Цей перелік передбачає можливість застосування у тому числі процедур, передбачених модулями В (тип виробництва) і Е, тому вимога Замовника надати сертифікати відповідності за модулями B і E повністю відповідає чинним стандартам та законодавству.
Дійсно, відповідно до Технічного регламенту (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), обладнання, що працює під тиском обладнання, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника. Це означає, що будь-який виробник має можливість обрати у тому числі процедури оцінки відповідності, передбачені модулями В (тип виробництва) і Е, та отримати відповідні сертифікати, що вимагаються Замовником, тому Ваші твердження щодо дискримінаційності вимог Замовника є помилковими та необґрунтованими.
Враховуючи все вищевикладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
- Чому у тендерній документації не вказано з яких саме причин (технологічних, експлуатаційних й т.п) Замовник безальтернативно вимагає надання саме Сертифікату відповідності (Модуль Е) та Сертифікату відповідності експертизи типу (Модуль В)?
- Чому неприпустимо надання у складі тендерної документації Сертифікату Модуль Н? Відповідно до Технічного регламенту (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), обладнання, що працює під тиском, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника. Якщо підприємство обрало процедуру оцінки за найвищими вимогами – Модулем Н, навіщо й як проходити другу сертифікацію за іншою, менш вибагливою за вимогами до виробництва процедурою що суперечить Постанові КМУ від 16.01.2019 р. № 27 – «підприємство … повинно пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника.» - тобто мати Сертифікати на проходження оцінки відповідності по двум процедурам підприємство не має права!
Відповідно п. 42 Технічного регламенту (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27) Процедури оцінки відповідності, які необхідно застосовувати до обладнання, що працює під тиском, визначаються за категорією, за якою класифікується обладнання. В даному випадку це III категорія, яка передбачає процедуру оцінки за модулем Н.
Відповідно до Технічного регламенту (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27) оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються обладнання, що працює під тиском, або агрегатів, процесу, послуги, системи, особи чи органу, виконані.
Таким чином, немає підстав вважати, що обладнання, яке пройшло процедуру оцінки за Модулем Н не відповідає вимогам Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 р. №27 для категорії III . Крім того Модуль Н (відповідність на основі цілковитого забезпечення якості) забезпечує процедури оцінки передбачені в тому числі для Модулів В і Е.
Також звертаємо увагу на використанні Замовником у відповіді вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
У відповіді Замовник вказує, що право Замовника визначити необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками; якщо опис характеристик скласти неможливо технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами) прямо передбачене ч. 1 та ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Але Замовник замовчує, що у в ч.4 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» сказано, що «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Така відповідь Замовника на вимогу свідчить про не глибокі знання законодавства України або про навмисне їх ігнорування чи спроби маніпуляції ними.
У даний час КП ВОК «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» проводить тендер на закупівлю труб (№ у Прозоро UA-2021-02-17-000730-b) ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби та супутні вироби) у тендерній документації до якого також є вимога про надання Сертифікатів відповідності. Так, у Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби та супутні вироби), ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби та супутні вироби)» в п. 4.2 сказано:
«4.2 Учасник торгів повинен надати на вироби, що пропонуються, сертифікати відповідності Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 р. №27 згідно наступних процедур оцінки відповідності (або діючий сертифікат відповідності Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 р. №35):
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і D (відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу);
або
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і F (відповідність типу на основі перевірки обладнання, що працює під тиском);
або
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і Е (відповідність типу на основі забезпечення якості обладнання, що працює під тиском);
або
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і С2 (відповідність типу на основі внутрішнього контролю виробництва з проведенням перевірок обладнання, що працює під тиском, під наглядом через певні інтервали часу);
або
- модуль Н (відповідність на основі цілковитого забезпечення якості).
Учасник може обрати одну з вищезазначених процедур оцінки відповідності.».
Саме така вимога Замовника (КП ВОК «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО») повністю відповідає чинному законодавству України.
Чим саме труби для потреб КП «Кам`янський Міськводоканал» Дніпропетровської обласної ради» відрізняються від труб для потреб КП ВОК «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»? У чому необхідність надання сертифікатів по Модулям В та Е? Чому не підходить сертифікат по модулю вищого рівня?
На підставі сказаного ВИМАГАЄМО привести у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі» вимоги тендерної документації щодо надання Учасником Сертифікатів відповідності та зазначити у Додатку № 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева)» наступне:
«Учасник торгів повинен надати на вироби, що пропонуються, сертифікати відповідності Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 р. №27 згідно наступних процедур оцінки відповідності (або діючий сертифікат відповідності Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 р. №35):
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і D (відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу);
або
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і F (відповідність типу на основі перевірки обладнання, що працює під тиском);
або
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і Е (відповідність типу на основі забезпечення якості обладнання, що працює під тиском);
або
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і С2 (відповідність типу на основі внутрішнього контролю виробництва з проведенням перевірок обладнання, що працює під тиском, під наглядом через певні інтервали часу);
або
- модуль Н (відповідність на основі цілковитого забезпечення якості).
Учасник може обрати одну з вищезазначених процедур оцінки відповідності.».
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон про публічні закупівлі), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону про публічні закупівлі. Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону про публічні закупівлі). Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СТАЛЬКОМ» проаналізувавши тендерну документацію закупівлі «Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-10-008263-a, повідомляє Замовника про наявність в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (а саме вимог в Додатку №3 (Технічна специфікація) та п.2.1 Додатку №6 (Проект Договору) до тендерної документації) та вимагає у Замовника їх усунення шляхом внесення змін до тендерної документації.
В Додатку №3 до тендерної документації (Технічна специфікація) Замовник торгів зазначає наступне:
«Для підтвердження якості запропонованої труби сталевої Учасник у складі своєї пропозиції надає:
- Сертифікат відповідності Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль Е) (Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України №27 від 16.01.2019р.);
- Сертифікат відповідності експертизи типу (Модуль В) (Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України №27 від 16.01.2019р.).»
В п. 2.1. Додатка №6 до тендерної документації (Проект договору) Замовник торгів зазначає наступне:
«2.1. Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого та якість матеріалів (сировини) виготовлення цього Товару повинні відповідати державним технічним стандартам та підтверджуватися чинними сертифікатами відповідності Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль Е) та відповідності експертизи типу (Модуль В) (Відповідно до вимог Постанови Кабінету України №27 від 16.01.2019р.).»
Вимоги Замовника торгів по зазначенню конкретних модулів є необґрунтованими, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, порушуючи тим самим основну мету Закону про публічні закупівлі, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Відповідно до статті 2 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” (далі – Закон) ним регулюються відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а у випадках, визначених частиною другою статті 11 цього Закону, - перебуває в експлуатації в Україні, а також здійсненням добровільної оцінки відповідності.
Відповідно до пункту 44 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника, який, зокрема, може обрати застосування однієї з процедур, передбачених для категорії, за якою його класифіковано.
Відповідно до підпункту 3 пункту 43 Технічного регламенту передбачені такі процедури оцінки відповідності для обладнання, що працює під тиском, категорії ІІІ:
модулі В (тип проекту) і D;
модулі В (тип проекту) і F;
модулі В (тип виробництва) і Е;
модулі В (тип виробництва) і С2;
модуль Н.
Український виробник трубної продукції ТОВ “Український трубний завод” (продукцію саме цього виробника учасник ТОВ «ТД «СТАЛЬКОМ» хоче запропонувати Замовнику в даній закупівлі), отримав сертифікат відповідності № UA.TR.006.H.81001-20 з терміном дії до 13.04.2022 року за процедурою цілковитого забезпечення якості (модуль Н), що проведена призначеним органом з оцінки відповідності ТОВ “ТЕСКО”. Тобто виробником було обрано та пройдено процедуру оцінки відповідності за модулем Н.
Відповідно до Закону, документ про відповідність – декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Відповідно до статті 28 Закону у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено. За результатами проведеної процедури оцінки відповідності за модулем Н виробником ТОВ «Український трубний завод» складено декларацію про відповідність № UA.TR.006.H.81001-20 та задоволені вимоги, що передбачені Технічним регламентом.
Таким чином, інші можливі процедури оцінки відповідності, що передбачені Технічним регламентом, а саме: модулі В (тип проекту) і D; модулі В (тип проекту) і F; модулі В (тип виробництва) і Е; модулі В (тип виробництва) і С2, додатково до вже застосованої процедури цілковитого забезпечення якості (модуль Н) виробнику ТОВ “Український трубний завод” застосовувати немає потреби.
Отже, вибір та застосування процедур оцінки відповідності є відносинами, які виникають між виробником або його уповноваженим представником (від імені та під відповідальність виробника) та обраним призначеним органом з оцінки відповідності під час оцінки відповідності, що регулюються Законом і Технічним регламентом.
Надана вище інформація була підтверджена та надані відповідні роз’яснення виробнику ТОВ «Український трубний завод» від Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Лист №3304-04/7960-07 від 09.02.2021р.) та органу сертифікації та оцінки відповідності ТОВ «ТЕСКО» (Лист №949 від 15.04.2020р.), вказані листи додаються до вимоги.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо:
1) виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги про надання Учасником для підтвердження якості запропонованої труби сталевої Сертифікатів відповідності з прив'язкою до конкретних Модулів;
2) внести зміни до Додатку №3 тендерної документації («ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева)») та викласти вимоги Замовника в наступній редакції:
«Для підтвердження якості запропонованої труби сталевої Учасник у складі своєї пропозиції надає :
1. Сертифікати відповідності Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 р. №27 згідно наступних процедур оцінки відповідності (або діючий сертифікат відповідності Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 р. №35):
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і D (відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу);
або
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і F (відповідність типу на основі перевірки обладнання, що працює під тиском);
або
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і Е (відповідність типу на основі забезпечення якості обладнання, що працює під тиском);
або
- модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і С2 (відповідність типу на основі внутрішнього контролю виробництва з проведенням перевірок обладнання, що працює під тиском, під наглядом через певні інтервали часу);
або
- модуль Н (відповідність на основі цілковитого забезпечення якості);
Учасник може обрати одну з вищезазначених процедур оцінки відповідності.
2. Декларацію про відповідність згідно з технічним регламентом безпеки обладнання, що працює під тиском.».
3) внести зміни до Додатку №6 тендерної документації («Проект договору») та викласти п.2.1 в наступній редакції:
«2.1. Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого та якість матеріалів (сировини) виготовлення цього Товару повинні відповідати державним технічним стандартам та підтверджуватися чинними сертифікатами відповідності Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 р. №27), або діючий сертифікат відповідності Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» (Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 р. №35.).»
Скарги до процедури
Дата подання: 26 березня 2021 11:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-22-000129 ● 30531316308b45bc8cfeaa1f9c659e44
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2021 14:38 |
16.08.2021 № 432
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2021-02-10-008263-a 10.02.2021 Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" (код 33855098) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-26 16:41:19
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару Труба сталева за кодом ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-02-10-008263-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Відповідно до вимог частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Очікувана вартість закупівлі труб сталевих за номером ID: UA-2020-02-10-008263-а становить 1 965 958,00 грн (58 789,55 євро), що не відповідає вимогам статті 10 Закону.
Пояснити, чому оголошено та проведено відкриті торги з публікацією англійською мовою?
2. Відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІІ «Інші вимоги» Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає надання Довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. Довідка повинна бути не більше 20-ти денної давнини відносно дати розкриття тендерної пропозиції.
Відповідно до протоколу розкриття тендерної пропозиції UA-2021-02-10-008263-a, розміщеного в електронній системі закупівель, дата та час розкриття тендерної пропозиції/пропозиції: 16 квітня 2021 16:00.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ" встановлено, що в тендерній пропозиції зазначеного учасника завантажено у файлі «7_Довідки банків.pdf”, які видані 01.03.2021, 02.03.2021.
Таким чином, довідки видані більше 20-ти денної давнини відносно дати розкриття тендерної пропозиції, та тендерна пропозиція ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ" не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ «Інші вимоги» Додатку №1 до тендерної документації.
Пояснити, чому Замовником на етапі прекваліфікації учасника торгів ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" не дотримано вимоги частини 12 статті 29 Закону та тендерну пропозицію учасника допущено до оцінки всупереч нормі абзаца 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-30 13:32:04
ПОЯСНЕННЯ на запит Східного офісу Держаудитслужби від 26.08.2021р. у процедурі закупівлі UA-2021-02-10-008263-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Східного офісу Держаудитслужби
від 26.08.2021р. у процедурі закупівлі UA-2021-02-10-008263-a
17.08.2021р. на підставі рішення про початок моніторингу № 432 від 16.08.2021 Відділом контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби було розпочато моніторинг закупівлі Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева) Code according to DK 021: 2015 - 44160000-9 (Steel pipe), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-10-008263-a.
26.08.2021р. через електронну систему закупівель Замовнику надіслано Запит про надання пояснення на конкретно поставлені питання. Дата, до якої необхідно надати відповідь на пояснення, зазначена в електронній системі закупівель – 01.09.2021р. 00:00.
По суті поставлених питань пояснюємо наступне.
1. Планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється Замовником протягом року в залежності від його потреб. Так, у поточному році Замовником планувалося до проведення декілька процедур за кодом ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби.
Відповідно до вимог абз. 2 ч. 10 ст. 3акону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Згідно відповіді Міністерства економіки України на запит 330/2017: «замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону в межах єдиної процедури.»
Так, Замовником, за одним і тим же предметом закупівлі, що визначений за кодом ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, у поточному році проводились закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева та деталі з’єднувальні), з очікуваною вартістю - 1 300 000,00 грн.; Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева), з очікуваною вартістю 1 965 958,00 грн.; Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба та деталі з’єднувальні) 270 000,00 грн; Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба та деталі з’єднувальні), з очікуваною вартістю 90 000,00 грн.; Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба та деталі з’єднувальні), з очікуваною вартістю 420 000,00 грн.
Загальна очікувана вартість вищевказаних закупівель в межах єдиної процедури складає - 4 045 958,00 грн.
Враховуючи те, що очікувана вартість закупівель, предмет яких визначений за одним кодом ДК 021:2015:44160000-9, в межах єдиної процедури у поточному році складає 4 045 958,00 грн. або 138 330 090,23 євро, (розраховано за курсом НБУ станом на 27.01.2021р. – на момент оголошення першої закупівлі за кодом ДК 021:2015:44160000-9), наявна підстава для застосування процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
На виконання вимог частини третьої статті 10 Закону, з метою уникнення порушень абз. 2 ч. 10 ст. 3акону, закупівля UA-2020-02-10-008263-а, з очікуваною вартістю 1 965 958,00 грн., оголошена із застосуванням процедури відкриті торги з публікацією англійською мовою.
2. Відповідно до вимог абз. 3 ч.1 ст. 28 Закону «У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.». Частиною 2 цієї статті встановлено, що «Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Відповідно до вимог ч. 12 ст. 29 Закону «Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.»
Отже, у розумінні Закону, розкриття всіх файлів тендерної пропозиції відбувається у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Оскільки Замовник бажав отримати довідку з банку з найбільш актуальними даними, приближеними саме на дату її розкриття, тому у тендерній документації даної закупівлі було зазначено саме: «Довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. Довідка повинна бути не більше 20-ти денної давнини відносно дати розкриття тендерної пропозиції.»
Відповідно до інформації, що внесена Замовником до ЕСЗ при оголошенні даної закупівлі, закінчення строку подання тендерних пропозицій – 15.03.2021р. о 10:00. Тобто довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах повинна бути не більше 20-ти денної давнини відносно 15.03.2021р.
Ця вимога була зрозуміла учасникам та жоден з них не звертався до Замовника за роз’ясненням.
На виконання даної вимоги, Учасником - ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ" у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «7_Довідки банків.pdf», які видані 01.03.2021, 02.03.2021, та які не більше 20-денної давнини відносно дати розкриття документів його тендерної пропозиції – 15.03.2021р. Отже, учасником виконано всі вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації та підстав для відхилення його тендерної пропозиції не було. Саме тому Замовником і було прийнято рішення про допущення ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ" до аукціону.
Як того вимагає Закон, після розкриття файлів тендерних пропозицій, з дотриманням строку для їх розгляду, Замовником було розглянуто тендерні пропозиції усіх учасників на відповідність вимогам тендерної документації та прийнято рішення стосовно кожного учасника. Протокол розгляду тендерних пропозицій сформовано ЕСЗ автоматично 22.03.2021р.
Стосовно не дотримання ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" вимоги частини 12 статті 29 Закону та допущення до оцінки тендерної пропозиції цього учасника всупереч нормі абзаца 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону надати пояснення не маємо можливості, оскільки ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" не надавало тендерну пропозицію у дану закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом проведення Східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу закупівлі за предметом Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева) Code according to DK 021: 2015 - 44160000-9 (Steel pipe), Комунальне підприємство "Кам'янський міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" (далі – Замовник) повідомляє наступне: Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «Цей Закон застосовується:… до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень…». Відповідно до частини 3 статті 10 Закону: «Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро.». Відповідно до абзацу 2 частини 10 статті 3 Закону: «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.». Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Визначаючи вид закупівлі за конкретним предметом, Замовник повинен дотримуватися вартісних меж, встановлених Законом. Саме з причини того, що загальна вартість предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби у 2021 році перевищує суму, еквівалентну 133,0 тисячам євро та для того, щоб не ділити предмет закупівлі на частини, з метою уникнення застосування Закону, зокрема положень його частини третьої статті 10, Замовник провів процедуру закупівлі за предметом Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева) за порядком проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Треба зазначити, що за даними електронної системи закупівель існує більше ніж 20 000 закупівель з очікуваною вартістю, що не перевищує суму, еквівалентну 133,0 тисячам євро, але вони проводяться, або були проведені із застосуванням процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Навіть Державна аудиторська служба України (Код за ЄДРПОУ 40165856), як замовник, проводила закупівлі з очікуваною вартістю 1 672 500,00 грн. та 744 900,00 грн. із застосуванням процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою (UA-2019-06-11-001591-a; UA-2019-05-31-000859-c). Тобто ці замовники, так само як і ми, визначаючи процедуру закупівлі, виходили з вартості загальної річної потреби в конкретному предметі закупівлі, а не з очікуваної вартості закупівлі, що оголошувалася за частковою потребою. З огляду на Висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Код за ДК 021:2015 – 44160000-9 (Труба сталева) Code according to DK 021: 2015 - 44160000-9 (Steel pipe), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-10-008263-a та з метою вжиття заходів щодо недопущення в подальшому виявлених порушень норм Закону в частині дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, вказані зауваження Замовник бере до уваги, враховує їх, приймає до виконання та зобов’язується не застосовувати норми частини 3 статті 10 Закону при оголошенні наступних закупівель, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує суму, еквівалентну 133,0 тисячам євро. Також буде проведено роботу щодо більш ретельного опрацювання вимог Закону, та будуть передбачені кошти для передплати електронного видання щодо моніторингу законодавства з можливістю отримання експертної підтримки у сфері публічних закупівель.
2021-09-14 15:52:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 1 частини 1, пункту 1 частини 1 та частини третьої статті 10 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK-2-16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Кам'янський Міськводоканал" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 33855098 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця ШИРОКА, будинок 16 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ЗСП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2021 14:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ - ДНІПРО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2021 14:29
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ЗСП" |
1 534 416,00
UAH з ПДВ
|
1 534 416,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ - ДНІПРО" |
1 885 950,00
UAH з ПДВ
|
1 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" |
1 949 500,00
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ" |
1 908 353,00
UAH з ПДВ
|
1 908 353,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ЗСП" #43468078 |
Рішення скасоване |
1 534 416,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 15:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ЗСП" #43468078 |
Відхилено |
1 534 416,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 15:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ - ДНІПРО" #39120314 |
Рішення скасоване |
1 599 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 14:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ - ДНІПРО" #39120314 |
Відхилено |
1 599 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 14:19
|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" #37180015 |
Рішення скасоване |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 09:55
|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" #37180015 |
Відхилено |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 10:19
|
ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ" #39122725 |
Переможець |
1 908 353,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 15:38
|
Договір № 135-21.pdf | укладений |
07 червня 2021 15:37
|