Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу КМР «Кіноконцертний зал «МИР» за адресою: пр. Перемоги,35, м.Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
1 724 054,40 UAH
UA-2020-08-17-008934-a 8ff5414a0f6a4447a14404ae9d0c9b92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жаннета Сокуренко

+380672516000 dndzmir@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КІНОКОНЦЕРТНИЙ ЗАЛ "МИР"
Код ЄДРПОУ: 20245169
Місцезнаходження: 51937, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, просп. Перемоги, буд. 35
Контактна особа: Жаннета Сокуренко
+380672516000
dndzmir@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 22:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 14:03
Очікувана вартість: 1 724 054,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 240,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Обсяг виконання робіт 1 шт. (роботи) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу КМР «Кіноконцертний зал «МИР» за адресою: пр. Перемоги,35, м.Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51937, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, пр. Перемоги, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, одним платежем. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 11:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 11:44
ТД від 17.08.2020 к.р. покрівлі МИР_форм помилки.doc
25 серпня 2020 11:44
від 25.08.20 про внесення змін до ТД Зміни 1.doc
25 серпня 2020 11:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН выд 25.08.2020.doc
17 серпня 2020 22:43
Додаток 5 від 17.08.doc
17 серпня 2020 22:43
Додаток 4.doc
17 серпня 2020 22:43
Додаток 3.doc
17 серпня 2020 22:43
Додаток 2.doc
17 серпня 2020 22:43
Додаток 1_17.08.doc
25 серпня 2020 11:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 22:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 11:44
ТД від 17.08.2020 к.р. покрівлі МИР_форм помилки.doc
17 серпня 2020 22:43
ТД від 17.08.2020 к.р. покрівлі МИР_.doc
25 серпня 2020 11:44
від 25.08.20 про внесення змін до ТД Зміни 1.doc
25 серпня 2020 11:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН выд 25.08.2020.doc
17 серпня 2020 22:43
Додаток 5 від 17.08.doc
17 серпня 2020 22:43
Додаток 4.doc
17 серпня 2020 22:43
Додаток 3.doc
17 серпня 2020 22:43
Додаток 2.doc
17 серпня 2020 22:43
Додаток 1_17.08.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000010 ● 49367b55f4e64251ad35da84e3455bac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

28.01.2021 № 10

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.01.2021р. № 003100-18/866-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2021 № 10

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6
UA-2020-08-17-008934-a
17.08.2020
Комунальний заклад Камянської міської ради "Кіноконцертний зал "МИР" (код за ЄДРПОУ 20245169) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-02 15:50:19

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом «ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-08-17-008934-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до тендерної пропозиції ФОП «ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ» у договірну ціну увійшли адміністративні витрати у розмірі 6,02437 тис. грн без урахування податків.
При цьому, у пункті 3.2 Додатку 5 до Тендерної документації зазначено, що учасник розраховує ціну тендерної пропозиції відповідно до Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Згідно із Правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів регламентується пунктом 6.2 цих Правил.
Підпунктом 6.2.6 Правил визначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н БД.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Так, відповідно до вимог розділу 5.3 Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405 (зі змінами), визначення підрядником на стадії визначення ціни договору адміністративних витрат здійснюється на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, та завантаженості будівельної організації.
ФОП «ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ» відповідно до реєстраційних документів не має будівельної організації та апарату управління та з огляду на зазначене не має підстав для нарахування у договірній ціні та в актах приймання виконаних будівельних робіт примірної форми №КБ-2в адміністративних витрат.
З урахуванням роз’яснень Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», які розміщенні на офіційному сайті Мінрегіону України, адміністративні витрати при складанні договірної ціни фізичною особою-підприємцем не враховуються.
Отже, учасник торгів ФОП «ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, що у свою чергу призводить до завищення договірної ціни. Крім того, відповідно до п. 1 розд. V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Але на порушення пункту 16 статті 29 Закону замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів не виявив вищевказану невідповідність в інформації, що подана учасником у тендерній пропозиції та не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З приводу вказаного просимо надати пояснення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-05 13:15:49

ПЯСНЕННЯ на запит Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 02.02.2021 року про включення у договірну ціну, яка подана ФОП «ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ» на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу КМР «Кіноконцертний зал «МИР» за адресою: пр. Перемоги,35, м.Кам’янське»

На запит Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 02.02.2021 року про включення у договірну ціну, яка подана ФОП «ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ» на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу КМР «Кіноконцертний зал «МИР» за адресою: пр. Перемоги,35, м.Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») адміністративних витрат у розмірі 6,02437 тис. грн.. без урахування податків пояснюємо наступне.
Відповідно до розділу 3 Державних будівельних норм України "Правила визначення вартості будівництва" ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом від 27.08.2000 р N 174 на стадії проектування розраховують кошторисну вартість будівництва в складі інвесторської кошторисної документації; на стадії визначення підрядника робіт (проведення тендеру) - ціну тендерної пропозиції Учасника (договірна ціна, яка може бути твердою, динамічною, періодичною); на стадії взаєморозрахунків - уточнюють окремі вартісні показники, визначені на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, закріпленому в договорі.
На перших двох стадіях ціноутворення - проектування і вибору підрядника - адмінвитрати переважно визначають на підставі усереднених показників, наданих Держбудом (в гривнях в розрахунку на один людино-годину загальної кошторисної трудомісткості (додаток 13 до Правил *), а на стадії узгодження договірної ціни сторони обчислюють адміністративні витрати або на підставі усереднених показників Держбуду, або розрахунково, виходячи з фактичних даних підрядника (пп.3.1.18.4, п.4.3 Правил).
Усереднені показники Держбуду підтверджувати не потрібно, на відміну від розрахункового методу. Зазначені витрати включаються до вартості будівельно-монтажних робіт за будівельним контрактом пропорційно базі розподілу, яка обирається будівельно-монтажною організацією самостійно (собівартість відповідного об'єкта витрат, прямі витрати тощо). Перелік адміністративних витрат, що враховано усередненими показниками, наданими Держбудом, наведено в розділі I додатка 2 (крім пунктів 7, 13, 15, 16 і витрат з операційної оренди та страхування майна) до Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт.
З цього випливає, що по розрахунковому методу підрядник самостійно вибирає базу розподілу: прямі витрати, собівартість контракту, загальну кошторисну трудомісткість робіт (саме таку базу прийняв Держбуд) тощо.
Отже, учасник торгів ФОП «ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ» зазначив у тендерній пропозиції достовірну інформацію та подана Учасником пропозиція не призводить до завищення договірної ціни.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не порушував норми Закону України «Про публічні закупівлі», та має на меті оскаржити висновок, прийнятий за результатом моніторингу, у судовому порядку.

2021-02-23 16:35:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: З висновком не згодні, позов подано до суду від 03.03.2021
Дата публікації: 03 березня 2021

Документи:

03 березня 2021 16:15
Електронний підпис
03 березня 2021 14:52
позов подано до суду.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ" 1 424 712,11
UAH з ПДВ
1 424 712,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОММОНТАЖ-М" 1 627 837,79
UAH з ПДВ
1 627 837,79
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАВРИЩЕВ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" 1 722 054,00
UAH з ПДВ
1 722 054,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2020 21:03
Електронний підпис
13 вересня 2020 20:58
МВД.jpg
11 вересня 2020 14:50
ДОВІДКИ ПЕРЕМОЖЕЦЬ.PDF
11 вересня 2020 14:50
pdf.pdf
11 вересня 2020 14:50
Довідка.zip
02 вересня 2020 09:15
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:05
паспорт частково.pdf
02 вересня 2020 09:04
паспорт частково 2.pdf
01 вересня 2020 22:12
Відгук.PDF
01 вересня 2020 22:12
Смета.PDF
01 вересня 2020 22:12
Проєкт договору.PDF
01 вересня 2020 22:12
Паспорт частково та ИНН.pdf
01 вересня 2020 22:12
Паспорт 16 стр..pdf
01 вересня 2020 22:12
Договір про відходи.PDF
01 вересня 2020 22:12
Всі документи.PDF
01 вересня 2020 22:12
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

02 вересня 2020 08:58
Електронний підпис
02 вересня 2020 08:52
смета вся.pdf
02 вересня 2020 08:52
Інші довідки.pdf
02 вересня 2020 08:51
ДЦ.pdf
02 вересня 2020 08:51
достав інф.jpg
02 вересня 2020 08:51
Додаток 5 від 17.08.pdf
02 вересня 2020 08:51
Додаток 3 ТЗ.pdf
02 вересня 2020 08:51
дод.4 КП.jpg
02 вересня 2020 08:51
відсут кредитів.jpg
02 вересня 2020 08:51
пдв.jpg
02 вересня 2020 08:51
наказ.jpg
02 вересня 2020 08:51
ГОС рег.pdf
02 вересня 2020 08:51
статут новий.pdf
02 вересня 2020 08:51
протокол.pdf
02 вересня 2020 08:51
опис устава.jpg
02 вересня 2020 08:51
Лицензія і дозволи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ "ПРОММОНТАЖ-М"

ФОП "ЛАВРИЩЕВ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3490205117
Переможець 1 424 712,11
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 13:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРОБЙОВ ЄВГЕНІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3490205117
1 424 712,11
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 17:10
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 17:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:08
img20201229_14422717.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 14:25
ДОДАТКОВА УГОДА №1 .pdf зміни до договору
29 вересня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 11:49
смета20200921_16504865.pdf укладений
22 вересня 2020 11:42
ДОГОВІР 21.09.20.pdf укладений
22 вересня 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою приведення у відповідність умов договору та додатків до нього, уклали цю Додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3. Розділу 3 Договору у наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 1 424 712 грн. 11 коп. (один мільйон чотириста двадцять чотири тисячі сімсот дванадцять гривень 11 коп.), (без ПДВ.). 2020 рік – 1 070 446 грн. 48 коп. (один мільйон сімдесят тисяч чотириста сорок шість гривень 48 коп.), (без ПДВ.) 2021 рік – 354 265 грн. 63 коп. (триста п’ятдесят чотири тисячі двісті шістдесят п’ять гривень 63 коп.), (без ПДВ)» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування робіт» в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 4120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.3. Розділу 3 Договору у наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 1 424 712 грн. 11 коп. (один мільйон чотириста двадцять чотири тисячі сімсот дванадцять гривень 11 коп.), (без ПДВ.) 2020 рік – 741891 грн. 17 коп. (сімсот сорок одна тисяча вісімсот дев’яносто одна гривня 17 коп.), (без ПДВ.) 2021 рік – 682820 грн. 94 коп. (шістсот вісімдесят дві тисячі вісімсот двадцять гривень 94 коп.), (без ПДВ)»
Номер договору про закупівлю: 4120
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна платіжних реквізитів ЗАМОВНИКА
Номер договору про закупівлю: 4120
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 424 712,11
UAH