Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» код 34120000-4 за ДК 021:2015 (міські автобуси довжиною понад 11,9 метрів з низьким рівнем підлоги 100%)
Motor vehicles for transportation of 10 or more persons" code 34120000-4 according to DK 021: 2015 (city buses over 11.9 meters in length with a low floor level of 100%)
Очікувана вартість
43 500 000,00 UAH
UA-2019-09-19-002606-b 8fc5244fd2644734a8b94c15658e28be
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тисмінецька

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
National ID: 31725604
Contact point: Tatiana Tysminetska
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 11:11
Очікувана вартість: 43 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 19 вересня 2019 17:48
Enquiries until: 25 жовтня 2019 18:00
Complaints submission until: до 31 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 листопада 2019 18:00

Information

Estimated total value: 43 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 435 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
«Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» код 34120000-4 за ДК 021:2015 (міські автобуси довжиною понад 11,9 метрів з низьким рівнем підлоги 100%) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київ, м. Київ, адреса філії надається після повідомлення Продавця про готовність партії до відвантаження
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Motor vehicles for transportation of 10 or more persons" code 34120000-4 according to DK 021: 2015 (city buses over 11.9 meters in length with a low floor level of 100%) (source of financing - local budget)
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 24 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають між сторонами в межах відповідних бюджетних призначень. Попередня оплата може надаватись у розмірі до 70% від суми договору протягом 5 (п’яти) банківських днів у разі наявності коштів та за наявності належно оформленого рішення головного розпорядника коштів у порядку передбаченому законодавством України. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 16:55
ЗТД 5 Міські автобуси довжиною понад 11_9 м.docx
28 жовтня 2019 16:55
Перелік змін 5.docx
23 жовтня 2019 17:11
Перелік змін 4.docx
22 жовтня 2019 16:26
Перелік змін 3.docx
10 жовтня 2019 15:03
Перелік змін 2.docx
10 жовтня 2019 11:41
Перелік змін1.docx
28 жовтня 2019 17:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 17:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 15:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 12:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 16:55
ЗТД 5 Міські автобуси довжиною понад 11_9 м.docx
23 жовтня 2019 17:11
ЗТД 4 Міські автобуси довжиною понад 11_9 м.docx
22 жовтня 2019 16:26
ЗТД 3 Міські автобуси довжиною понад 11_9 м.docx
10 жовтня 2019 15:03
ЗТД 2 Міські автобуси довжиною понад 11_9 м.docx
10 жовтня 2019 11:41
ЗТД Міські автобуси довжиною понад 11_9 м.docx
19 вересня 2019 17:48
ТД Міські автобуси довжиною понад 11_9 м.docx
28 жовтня 2019 16:55
Перелік змін 5.docx
23 жовтня 2019 17:11
Перелік змін 4.docx
22 жовтня 2019 16:26
Перелік змін 3.docx
10 жовтня 2019 15:03
Перелік змін 2.docx
10 жовтня 2019 11:41
Перелік змін1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

середньорічний пробіг автобусів
Дата подання: 30 вересня 2019 11:34
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 17:38
Доброго дня. Просимо повідомити орієнтовний середньорічний пробіг автобуса? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Орієнтовний середньорічний пробіг автобуса - 76 356 км

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-19-002606-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ БКМ-УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:41361608
Дата подання: 07 жовтня 2019 15:54
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА
ВИМОГА
в порядку ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скасована
Дата: 07 жовтня 2019 16:03
Причина: ПОМИЛКА В ЗВЕРНЕННІ
Номер вимоги: UA-2019-09-19-002606-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ БКМ-УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:41361608
Дата подання: 07 жовтня 2019 16:04
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
ВИМОГА
в порядку ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас із вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2019-09-19-002606-b «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» код 34120000-4 за ДК 021:2015 (міські автобуси довжиною понад 11,9 метрів з низьким рівнем підлоги 100%) та внесенням змін до Тендерної документації.
У відповідності до п. 2 розділу ІІ Тендерної документації, Замовник має право з власної ініціативи та/або за результатами звернень, та/або на підставі рішення органу оскарження, та/або за результатами отриманого висновку органу державного фінансового контролю внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена інформація оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону.

Звертаємо Вашу увагу, що Тендерною документацією передбачено, а саме Додаток 2 Таблиця 1 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)» передбачені кваліфікаційні вимоги:
№ з/п Кваліфікаційна вимога Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі
1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.1. Аналогічний договір (поставки міських автобусів) з усіма додатками за будь-який період 2017-2019 рр.
Тобто, у Тендерній документації передбачено одну кваліфікаційну вимогу, передбачену переліком кваліфікаційних вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
В свою чергу, в якості документів, що підтверджують відповідність Учасника такій кваліфікаційній вимозі зазначено: Аналогічний договір (поставки міських автобусів) з усіма додатками за будь-який період 2017-2019 рр.
Однак, на наше переконання, документами, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі по тексту – МТБ) є документи про власність або оренду такого обладнання та МТБ.
В свою чергу, Аналогічний договір (поставки міських автобусів) з усіма додатками за будь-який період 2017-2019 рр. не є документом, що підтверджує кваліфікаційну вимогу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а є підтверджуючим документом стосовного іншого окремого кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Так, ч. 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовника застосовувати всі кваліфікаційні критерії.
Проте, Тендерним комітетом КП «Київпастранс» при підготовці Тендерної документації було допущено помилки, які унеможливлюють виконання вимог документації та суперечать положенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, стосовно кваліфікаціного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», вважаємо за необхідне зазначити наступне:
Враховуючи предмет закупівлі - громадський транспорт для перевезення пасажирів, вважаємо, що наявність досвіду виконання аналогічних договорів позбавляє потенційних учасників, які є новоствореними підприємствами чи ще не здійснювали аналогічних поставок, однак мають таку можливість, взяти участь у даній закупівлі.
На наше переконання, подання учасником у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та подання документів, які підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі є достатньою гарантією того, що учасник має можливість здійснити поставку предмета закупівлі.
Тобто, вимога про наявність досвіду виконання аналогічних договорів є невиправданою та призводить до штучного звуження числа потенційних учасників закупівлі. Більше того, така вимога є певною мірою дискримінаційною та порушує вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи наведене, з метою забезпечення можливості новостворених підприємств та підприємств, у яких відсутній досвід виконання поставок автобусів, на участь у процедурі закупівлі,

ПРОСИМО:

1. Внести зміни до Тендерної документації, шляхом виключення із п. 1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації «Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі» вимоги стосовно подання Аналогічного договору (поставки міських автобусів) з усіма додатками за будь-який період 2017-2019 рр.
2. Зазначити у Тендерній документації у п. 1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації «Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційній вимозі» перелік документів, які необхідні для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційній вимозі «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 жовтня 2019 11:45
прийнято рішення задовольнити частково вимогу звернення
Номер вимоги: UA-2019-09-19-002606-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС", Код ЄДРПОУ:37965405
Дата подання: 11 жовтня 2019 17:51
Щодо умов тендерної документації
1. Строк поставки:
4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) До 24.12.2019 року

Виробничиний цикл виготовлення автобуса становить від 6 до 8 місяців. Тобто на тендер може вийти тільки той виробник який має готові автобуси на складі, що відповідають вимогам цієї тендерної документації.
Таким чином, даний пункт обмежує конкуренцію та не допускає до участі в торгах інших виробників автобусів.
2. Щодо технічних вимог до автобуса.
2.1 Потужність двигуна
Вимога Тендерної документації:
18. Потужність номінальна, кВт, не менше 220
Вказана вимога Замовника є дискримінуючою та суттєво обмежує конкуренцію, з огляду на наступне.
Аналогічні автобуси для перевезення пасажирів у містах як правило мають двигун з меншою потужністю, ніж 220 кВт. Наприклад автобус А18501 «Електрон» потужність двигуна якого становить 214 кВт.
Таким чином, даний пункт обмежує конкуренцію та не допускає до участі в торгах інших виробників автобусів. Крім того, застосування більш потужних двигунів збільшує витрати палива, що зумовлює більші експлуатаційні витрати для Замовника.

2.2 Об’єм паливного бака.
Вимога Тендерної документації:
25. Ємність паливного баку, л, не менше 200
Вказана вимога Замовника є дискримінуючою та суттєво обмежує конкуренцію, з огляду на наступне.
Для умов експлуатації, описаних в тендерній документації, а також в умовах міста не потрібен такий великий бак. По статистиці експлуатації автобусів у місті Києві денний пробіг становить 300 км за 16 годин роботи на маршруті тобто за дві зміни водіїв. 160 л. палива вистачає на пробіг 450 км при роботі в міському циклі.
Об’єм паливного бака є конструктивною особливістю конкретного транспортного засобу, який випускається певним виробником.
Діючими нормативними документами не визначено вимог до об’єму паливного баку, а тому в кожного виробника об’єм паливного бака відрізняється, зокрема, у автобусів А185 «Електрон» об’єм паливного бака - 160 л.
Об’єм паливного бака понад 200 л потрібен для автобусів зі значно більшою витратою палива, наприклад такою як у автобуса МАЗ203015.
Таким чином, дана вимога тендерної документації порушує принципи закупівель, визначені ст. 3 Закону, оскільки обмежує конкуренцію та не допускає до участі в торгах інших виробників автобусів, а також не сприяє максимальній економії та ефективності при проведенні даної закупівлі.

З метою усунення обмежень конкуренції, які виникають через наведені вище вимоги тендерної документації вимагаємо внести такі зміни в тендерну документацію:

4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 8 місяців з дати підписання договору.

18. Потужність номінальна, кВт, не менше 210

25. Ємність паливного баку, л, не менше 160
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 16:55
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги звернення

Документи

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 листопада 2019
UA-2019-09-19-002606-b8fc5244fd2644734a8b94c15658e28be
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВТОДЕРЖПОСТАЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 листопада 2019 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2019 14:08
Електронний підпис
04 листопада 2019 14:07
техчастина.PDF
04 листопада 2019 14:07
ст17.PDF
04 листопада 2019 14:07
ст16.PDF
04 листопада 2019 14:07
повноваження на підписання.PDF
04 листопада 2019 14:07
опис зі статутом.pdf
04 листопада 2019 14:07
згода на укладаня договору.PDF
04 листопада 2019 14:07
згода з техвимогами.PDF
04 листопада 2019 14:07
ВИТЯГ ПДВ.pdf

Документи

04 листопада 2019 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2019 16:10
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:10
Електронний підпис
04 листопада 2019 14:43
КПТ дозвіл виробника 12м.pdf
04 листопада 2019 14:43
КПТ стаття 17.pdf
04 листопада 2019 14:43
КПТ свідоцтва.pdf
04 листопада 2019 14:43
КПТ наявність досвіду.pdf
04 листопада 2019 14:43
КПТ договір на гарантію.pdf
04 листопада 2019 14:43
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified (1).pdf
04 листопада 2019 14:43
License with EDS .pdf
04 листопада 2019 14:43
G1019-8401-GL1_tender.pdf
04 листопада 2019 14:43
Підписаний_G1019-8401-GL_tender.pdf

Документи

04 листопада 2019 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 листопада 2019 12:47
Довідка МВС.pdf
15 листопада 2019 12:47
Довідка ДПІ.pdf
04 листопада 2019 16:38
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:38
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:38
Технічна специфікація 11,9 м.pdf
04 листопада 2019 16:37
Статут + повноваження.pdf
04 листопада 2019 16:37
Рішення учасника ст 44 - 4514679.pdf
04 листопада 2019 16:37
Про уповноважену особу.pdf
04 листопада 2019 16:37
Про код доступу.pdf
04 листопада 2019 16:37
Про захист довкілля.pdf
04 листопада 2019 16:37
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 листопада 2019 16:37
Довідка ст. 17.pdf
04 листопада 2019 16:37
Відгук.pdf
04 листопада 2019 16:37
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС"

ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ"

ТОВ "АВТОДЕРЖПОСТАЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОДЕРЖПОСТАЧ" 43 449 000,00
UAH з ПДВ
39 585 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" 43 470 000,00
UAH з ПДВ
43 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 12:47
Довідка МВС.pdf
15 листопада 2019 12:47
Довідка ДПІ.pdf
04 листопада 2019 16:38
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:38
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:38
Технічна специфікація 11,9 м.pdf
04 листопада 2019 16:37
Статут + повноваження.pdf
04 листопада 2019 16:37
Рішення учасника ст 44 - 4514679.pdf
04 листопада 2019 16:37
Про уповноважену особу.pdf
04 листопада 2019 16:37
Про код доступу.pdf
04 листопада 2019 16:37
Про захист довкілля.pdf
04 листопада 2019 16:37
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 листопада 2019 16:37
Довідка ст. 17.pdf
04 листопада 2019 16:37
Відгук.pdf
04 листопада 2019 16:37
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 16:10
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:10
Електронний підпис
04 листопада 2019 14:43
КПТ дозвіл виробника 12м.pdf
04 листопада 2019 14:43
КПТ стаття 17.pdf
04 листопада 2019 14:43
КПТ свідоцтва.pdf
04 листопада 2019 14:43
КПТ наявність досвіду.pdf
04 листопада 2019 14:43
КПТ договір на гарантію.pdf
04 листопада 2019 14:43
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified (1).pdf
04 листопада 2019 14:43
License with EDS .pdf
04 листопада 2019 14:43
G1019-8401-GL1_tender.pdf
04 листопада 2019 14:43
Підписаний_G1019-8401-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОДЕРЖПОСТАЧ"

ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОДЕРЖПОСТАЧ"
#41354189
39 585 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:09
Звіт 52.19-577 АВТОДЕРЖПОСТАЧ ТОВ (2).doc укладений
27 грудня 2019 16:09
Звіт 52.19-577 АВТОДЕРЖПОСТАЧ ТОВ (2).doc укладений
27 грудня 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 16:03
ДУ №1 до 52.19-577.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 15:51
повідомлення ДУ1 52.19-577 ТОВ АВТОДЕРЖПОСТАЧ п.3ч.4 ст.36.docx зміни до договору
20 грудня 2019 15:51
повідомлення ДУ1 52.19-577 ТОВ АВТОДЕРЖПОСТАЧ п.3ч.4 ст.36.docx зміни до договору
20 грудня 2019 15:48
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 17:40
52.19-577.pdf укладений
04 грудня 2019 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 52.19-577
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 24 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 584 999,99
UAH (в тому числі ПДВ 6 597 500,00 UAH)