Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Екскаватор-навантажувач
Очікувана вартість
49 800 000,00 UAH
UA-2024-08-01-003335-a ● 8fa58de4e97b484dbda0b6af65d68b8d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2024 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2024 21:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 15:42 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2024 15:42 |
Очікувана вартість: | 49 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 249 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1 494 000,00 грн (один мільйон чотириста дев’яносто чотири тисячі гривень 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 7 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1494000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 одиниця
Екскаватор-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, за адресами підприємств-одержувачів вказаних у додатку 2 проекту договору (додаток 4 тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | По факту поставки Товару, при наявності коштів на закупівлю Товару на рахунку Замовника, з відстрочкою платежу протягом календарного бюджетного року. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2024 11:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2024 11:46 |
Оголошення про проведення торгів.doc | |
01 серпня 2024 11:45 |
ТД - Ескаватор-навантажувач.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Заперечення щодо технічних вимог у специфікації на екскаватор-навантажувач
Дата подання: 02 серпня 2024 12:15
Дата відповіді: 05 серпня 2024 16:17
Шановні добродії,
Ми, ТОВ "Цеппелін Україна ТОВ" , хочемо запропонувати для участі у цьому тендері екскаватор-навантажувач CAT 428-07. Ця машина перевищує по показниках переважну кількість вимог, вказаних у тендерній документації і не відповідає лише одній вимогі щодо потужності двигуна. Потужність двигуна, згідно тендерної документації має бути 95 к.с., або вище. На CAT 428-07 встановлено двигун потужністю 94 к.с. Таким чином, суто формально обмежується можливість нашої участі у тендері, що у свою чергу штучно обмежує конкурентність цих торгів. Прошу вас переглянути вимогу щодо потужності двигуна машини, щоб ми мали змогу взяти участь у цьому тендері.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Потужність двигуна не менше 95 к.с. визначена умовами та структурами робіт, що будуть виконуватись зазначеною технікою. Тим паче, у каталозі техніки, що поставляє ТОВ з ІІ «Цепелін Україна ТОВ», є екскаватор-навантажувач з потужністю двигуна 101 к.с. Вимога не є дискримінаційною.
Щодо ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Дата подання: 02 серпня 2024 13:53
Дата відповіді: 05 серпня 2024 16:17
Шановний Замовник! Тендерною документацією вимагається : "Для проведення технічних обслуговувань та гарантійних ремонтів, Учасник повинен мати власну або залучену базу з відповідними умовами для гарантійного обслуговування та продажу техніки в м. Києві (сервісний центр, сервісну базу з відповідними умовами, тощо) або не більше 30 км від меж м. Києва". ВИМАГАЄМО видалить дискримінаційну вимогу, а саме: "в м. Києві (сервісний центр, сервісну базу з відповідними умовами, тощо) або не більше 30 км від меж м. Києва" , та зазначити: "Для проведення технічних обслуговувань та гарантійних ремонтів, Учасник повинен мати власну або залучену базу з відповідними умовами для гарантійного обслуговування та продажу техніки на території України". Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Ані Закон, ані Особливості не містять жодних обмежень щодо розміщення бази обслуговування техніки.
Згідно вимог тендерної документації, Учасник повинен мати власну або залучену базу з відповідними умовами для гарантійного обслуговування та продажу техніки в м. Києві (сервісний центр, сервісну базу з відповідними умовами, тощо) або не більше 30 км від меж м. Києва. Ця вимога обумовлена зменшенням додаткових витрат підприємствами-одержувачами на транспортування техніки до сервісних центрів, сервісних баз для гарантійного обслуговування та сервісу техніки. Техніка, що планується придбати, буде працювати в межах м. Києва, тому існує необхідність мати бази з ремонту та обслуговування техніки саме в м. Києві або не більше 30 км від межі м. Києва. Досвід роботи з обслуговування та ремонту техніки показує, що існує багато підприємств, які спроможні обслуговувати і ремонтувати дану техніку. Розташування баз за вказаними межами може призвести до збільшення часу та витрат на виконання робіт та переміщення техніки. Вимога не є дискримінаційною.
Ані Закон, ані Особливості не містять жодних обмежень щодо розміщення бази обслуговування техніки.
Згідно вимог тендерної документації, Учасник повинен мати власну або залучену базу з відповідними умовами для гарантійного обслуговування та продажу техніки в м. Києві (сервісний центр, сервісну базу з відповідними умовами, тощо) або не більше 30 км від меж м. Києва. Ця вимога обумовлена зменшенням додаткових витрат підприємствами-одержувачами на транспортування техніки до сервісних центрів, сервісних баз для гарантійного обслуговування та сервісу техніки. Техніка, що планується придбати, буде працювати в межах м. Києва, тому існує необхідність мати бази з ремонту та обслуговування техніки саме в м. Києві або не більше 30 км від межі м. Києва. Досвід роботи з обслуговування та ремонту техніки показує, що існує багато підприємств, які спроможні обслуговувати і ремонтувати дану техніку. Розташування баз за вказаними межами може призвести до збільшення часу та витрат на виконання робіт та переміщення техніки. Вимога не є дискримінаційною.
Щодо документального досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 02 серпня 2024 14:05
Дата відповіді: 05 серпня 2024 16:18
Шановний Замовник! Вами встановлена вимога : Учасник повинен надати - "скановану(і) копію(ї) листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів), який датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, який(і) повинен(ні) містити: №, дату, предмет Договору, найменування, обсяги, строк поставки та якість поставленого Товару". ДАНА ВИМОГА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки зазначена обовязкова наявність в ВІДГУКУ інформація - №, дату, предмет Договору, найменування, обсяги, строк поставки та якість поставленого Товару". ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ НА ТЕ, ЩО ВІДГУК НАДАЄТЬСЯ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ та ІНФОРМАЦІЯ ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ ТА ЯКУ БАЖАЄ ВКЛЮЧИТИ КОНТРАГЕНТ (ЗАМОВНИК) -ВИДАЛИТЬ ВСТАНОВЛЕНИЙ ПЕРЕЛІК. ТАКОЖ НА ПІДСТАВІ ЧОГО ВИ ВСТАНОВЛЮЄТЕ - ВІДГУК "датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі" ? ЦЕ ЧІТКЕ ПОРУШЕННЯ, ЯКЩО У ПОТЕНЦІЙНОГО УЧАСНИКА НАЯВНИЙ ВІДГУК ЗА ВИКОНАНИЙ ДОГОВІР, ЯКИЙ НАДАНИЙ УЧАСНИКУ - 2023 році , або на початку 2024 року - ТО ВЖЕ, ЦІЙ ВІДГУК НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ДОСВІД ВИКОНАНЯ ДОГОВОРУ? ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ НЕЗАКОНУ ВИМОГУ -"датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі". Ознакомьтесь з практикою АМКУ та внесить відповідні зміни. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Ані Закон, ані Особливості не містить жодних обмежень щодо періоду, за який учасник надає лист-відгук.
Вимогами тендерної документації передбачено, що лист-відгук повинен містити конкретну інформацію стосовно найменування, обсягів, строк поставки та якості поставленого товару, щоб в подальшому розуміти як Учасник виконував аналогічні договори, тому строк місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі не містить дискримінаційних умов, а дає можливість Учаснику коректно та якісно підготувати свою пропозицію та підтвердити свою благонадійність та виконання гарантійних умов по виконанню договору у разі наявності такого.
Також, хочемо зазначити, що для стабільно працюючої компанії, у якої є успішний досвід виконання аналогічних договорів, отримання позитивного листа-відгука не викликає перешкод.
Ані Закон, ані Особливості не містить жодних обмежень щодо періоду, за який учасник надає лист-відгук.
Вимогами тендерної документації передбачено, що лист-відгук повинен містити конкретну інформацію стосовно найменування, обсягів, строк поставки та якості поставленого товару, щоб в подальшому розуміти як Учасник виконував аналогічні договори, тому строк місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі не містить дискримінаційних умов, а дає можливість Учаснику коректно та якісно підготувати свою пропозицію та підтвердити свою благонадійність та виконання гарантійних умов по виконанню договору у разі наявності такого.
Також, хочемо зазначити, що для стабільно працюючої компанії, у якої є успішний досвід виконання аналогічних договорів, отримання позитивного листа-відгука не викликає перешкод.
Щодо відомостей з ЄДРПОУ
Дата подання: 02 серпня 2024 14:14
Дата відповіді: 05 серпня 2024 16:18
Шановний Замовник! Вами вимагається: "Учасником надаються відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що датований після оголошення закупівлі", Просимо внести зміни та зазначити "Учасником надаються відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що датований не раніше 2024 року". Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» визначено, що відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» Кабінет Міністрів України постановляє: установити, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та / або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати таких додаткових заходів, зокрема, зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Повідомляємо, що в Учасників є безліч способів в отриманні відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України як на безоплатній так і на платній основі. Враховуючи викладене, дана умова ніяким чином не порушує права та законні інтереси Учасників, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.
Щодо вимог пункту 8 розділу 3 Інші вимоги
Дата подання: 02 серпня 2024 14:19
Дата відповіді: 05 серпня 2024 16:19
Вимогами п 8 передбачено: "Учасник повинен представити в своїй пропозиції на запропонований товар, зображення (проспект), а також детальні технічні характеристики з підтвердженням їх технічною документацією виробника українською мовою, та керівництво з експлуатації". Повідомляємо, що керівництво з експлуатації надається Замовнику при постачанні техніки, ВИМАГАЄМО видалити надання "керівництво з експлуатації" з вимог п 8 розділу 3 інші вимоги. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керівництво з експлуатації є уніфікованим продуктом, тому його наявність підтверджує готовність потенційного учасника щодо поставки вказаної техніки. А на конкретно кожну одиницю надається безпосередньо при постачанні техніки.
Щодо завірення документів
Дата подання: 02 серпня 2024 14:36
Дата відповіді: 05 серпня 2024 16:20
Шановний Замовник! Вами передбаченно в п 8 розділу 3 Інші вимоги замовника: "Надати сертифікати якості та/або сертифікат відповідності та/або декларацію про відповідність на продукцію що пропонується до постачання завірену печаткою виробника." Повідомляємо, що сертифікати якості та/або сертифікат відповідності та/або декларацію про відповідність на продукцію оформлюється виробником (сертифікат якості) при готовності товару до відвантаженню АБО уповноваженим органом з оцінки відповідності на території України ( сертифікат відповідності та/або декларація про відповідність) при наявності товару на складі у потенційного учасника та надаються Замовнику при відвантажені - тому вимога, щодо надання сертифікату якості та/або сертифікат відповідності та/або декларацію про відповідність на продукцію що пропонується до постачання завірену печаткою виробника" є дискримінаційною, оскільки виконати цю вимогу могуть ті учасники, у яких техніка в наявності. Просимо видалити цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність сертифікатів передбачається потребою у розумінні, що техніка є в наявності, а який сертифікат надавати – це вибір потенційного учасника.
Щодо сайту
Дата подання: 02 серпня 2024 14:48
Дата відповіді: 05 серпня 2024 16:20
Шановний Замовник! Вами встановлена вимога: "Учасник повинен надати довідку із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування)" Надайте розьяснення, на підставі яких нормативних документів Вами встановлено обмеження - "не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування". Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Згідно вимог тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати посилання саме на сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура з можливістю його скачування, з метою отримання достовірної та офіційної інформації від Учасника. Відповідно до Закону України від 28.07.2023 № 3284-IX «Про використання доменних імен у спеціальному публічному домені» офіційний веб-сайт – це сукупність програмних засобів, розміщених за унікальною адресою в мережі Інтернет, разом з інформаційними ресурсами, що перебувають у розпорядженні певних суб’єктів, яка утворюється з метою висвітлення діяльності, оприлюднення відповідно до закону інформації, взаємного обміну інформацією з фізичними та юридичними особами з питань, пов’язаних з діяльністю таких суб’єктів, є офіційним джерелом інформації від таких суб’єктів, забезпечує доступ юридичних та фізичних осіб до цих інформаційних ресурсів та інших інформаційних послуг.
Згідно вимог тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати посилання саме на сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура з можливістю його скачування, з метою отримання достовірної та офіційної інформації від Учасника. Відповідно до Закону України від 28.07.2023 № 3284-IX «Про використання доменних імен у спеціальному публічному домені» офіційний веб-сайт – це сукупність програмних засобів, розміщених за унікальною адресою в мережі Інтернет, разом з інформаційними ресурсами, що перебувають у розпорядженні певних суб’єктів, яка утворюється з метою висвітлення діяльності, оприлюднення відповідно до закону інформації, взаємного обміну інформацією з фізичними та юридичними особами з питань, пов’язаних з діяльністю таких суб’єктів, є офіційним джерелом інформації від таких суб’єктів, забезпечує доступ юридичних та фізичних осіб до цих інформаційних ресурсів та інших інформаційних послуг.
Щодо додатку 3 п. 3 Організаційні вимоги
Дата подання: 02 серпня 2024 14:55
Дата відповіді: 05 серпня 2024 16:20
Замовник! Вами в вимогах п 3 "Організаційні вимоги" встановленно надання: "копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі". Надайте розьяснення, відповідно до Постанови 861 не передбаченно надання Замовнику -"копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі". Відповідно до яких пунктів чинного законодавства Вами вимагається надання копії або витягу конструкторської документації, яка є таємницією виробника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація Замовника була складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також інших нормативних актів затверджених в Україні.
Відповідно до пункту 5 Постанови КМУ від 02.08.2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» Замовником встановлена дана вимога щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів.
Відповідно до пункту 5 Постанови КМУ від 02.08.2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» Замовником встановлена дана вимога щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів.
щодо перекладу документів
Дата подання: 02 серпня 2024 15:05
Дата відповіді: 05 серпня 2024 16:21
Шановний Замовник! Вами встановлена вимога : "Документи, надані Учасниками іншою мовою повинні мати переклад на українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України." Просимо Вас внести зміни та зазначити : "Документи, надані Учасниками іншою мовою повинні мати переклад на українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України "АБО завірений учасником процедури закупівлі". Також звертаємо Вашу увагу на те, що 27.06.24 року вступив в силу Закон України "Про застосування англійської мови в Україні". Відповідно до Стаття 3. "Особи, які зобов’язані володіти англійською мовою" - "керівників, членів виконавчого органу, членів наглядової ради (ради директорів) та інших посадових осіб державних підприємств, господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі" тому вивчайте англійську мову, а не вимагайте "нотаріально засвідчення підпису перекладача на території України".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація Замовника була складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також інших нормативних актів затверджених в Україні.
На сьогоднішній день урядом наголошується на обов’язковості дотримання норм Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 р. № 2704-VIII, у статті 1 якого зазначено, що єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова, а згідно зі статтею 37 цього ж Закону – мовою листування громадських об’єднань, політичних партій та інших юридичних осіб, зареєстрованих в Україні, з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної і комунальної форм власності в Україні є державна мова.
Тому, вимоги тендерної документації щодо підготовки тендерних пропозицій не суперечать законодавству України.
На сьогоднішній день урядом наголошується на обов’язковості дотримання норм Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 р. № 2704-VIII, у статті 1 якого зазначено, що єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова, а згідно зі статтею 37 цього ж Закону – мовою листування громадських об’єднань, політичних партій та інших юридичних осіб, зареєстрованих в Україні, з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної і комунальної форм власності в Україні є державна мова.
Тому, вимоги тендерної документації щодо підготовки тендерних пропозицій не суперечать законодавству України.
Дискримінаційна вимога, що обмежує коло учасників.
Дата подання: 05 серпня 2024 10:58
Дата відповіді: 06 серпня 2024 12:56
Шановний Замовник, вимога про надання: «копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі» - вказана вимога стосується не Учасника (резидента), а виробника, який може бути також нерезидентом. Чинним Законодавством України не заборонено поставку імпортного товару, що має локалізацію в Україні. Не менше 20%, відповідно до вимог постанови 861. Вважаючи, що учасник може пропонувати імпортний товар з забезпеченням вимог щодо локалізації не менше 20% в поточному році, відповідно до постанови 861, в такому випадку конструкторсько-технологічна документація належить нерезиденту, що є виробником (нерезидент), який має право нерозголошення зазначеної інформації, відповідно до законодавства країни походження (не Україна). Умовами ТД передбачені строки що дозволяють поставку імпортного товару з подальшою локалізацією, тому «предмет закупівлі» - не може бути відображеним в балансі учасника (резидента), зокрема на дату подання пропозиції (ще до виконання вимог постанови 861 – щодо локалізації). Вважаючи на те, що товар може бути імпортним – вказана вище вимога - є тиском на третю сторону виробника (нерезидента), та не залежить від учасника (резидента), тому, слід вважати її дискримінаційною, та такою що обмежує коло учасників. Вимагаємо усунути вказану, вимогу, та не порушувати ст5, Закону України про публічні закупівлі: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Звертаємо увагу, що ст. 5 Закону – як раз розповсюджується саме до Учасників. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність, та видалити дискримінаційну вимогу, та не обмежувати Учасників. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної документації розроблені з урахуванням норм діючого законодавства і жодним чином не обмежують участь як резидентів так і нерезидентів. Відповідно до вимог Постанови КМУ від 02.08.2022р., №861, який регламентує порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, а саме в пункті 5 зазначається «До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли: наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;»
Таким чином, наша вимога надання у складі пропозиції «копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі» лише дублює надання документів, які мають бути у наявності у виробника при внесені товару в реєстр виробників, що не є обмеженням Учасників як резидентів та і не резидентів.
У тендерній документації відсутня вимога надання комерційної таємниці, тому копії або ВИТЯГУ з конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі достатньо для виконання даної вимоги.
При внесенні товару в реєстр виробників, виробники зобовʼязані виконати вимоги Постанови КМУ №861 від 02.09.2022 року, у якій зокрема зазначений вказаний перелік документів, тому вимога щодо надання у складі пропозиції саме цих документів, які підтверджують ступінь локалізації відповідно до цієї Постанови, не може вважатися дискримінаційними.
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;»
Таким чином, наша вимога надання у складі пропозиції «копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі» лише дублює надання документів, які мають бути у наявності у виробника при внесені товару в реєстр виробників, що не є обмеженням Учасників як резидентів та і не резидентів.
У тендерній документації відсутня вимога надання комерційної таємниці, тому копії або ВИТЯГУ з конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі достатньо для виконання даної вимоги.
При внесенні товару в реєстр виробників, виробники зобовʼязані виконати вимоги Постанови КМУ №861 від 02.09.2022 року, у якій зокрема зазначений вказаний перелік документів, тому вимога щодо надання у складі пропозиції саме цих документів, які підтверджують ступінь локалізації відповідно до цієї Постанови, не може вважатися дискримінаційними.
Щодо п.п. 3.4 п. 3 Додатку 3 до тендерної документації
Дата подання: 05 серпня 2024 12:00
Дата відповіді: 06 серпня 2024 12:57
Шановний Замовнику!
В ході ознайомлення з тендерною документацією на закупівлю було виявлено, що п.п. 3.4 п.3 «Організаційні положення» Додатку 3 до тендерної документації не містить ніякої інформації. Прохання надати роз’яснення щодо змісту зазначеного підпункту та, в разі необхідності, внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що п.п. 3.4 п.3 «Організаційні положення» Додатку 3 до тендерної документації не передбачено зазначення жодної інформації.
Щодо наявності бази з відповідними умовами для обслуговування техніки
Дата подання: 05 серпня 2024 12:12
Дата відповіді: 06 серпня 2024 12:57
Шановний Замовник! Просимо Вас вести зміни в розділ 2, п.1.1, підпункт 1.1.1 та 1.1.2, а саме зазначити в м. Київ або в Київській області. Дякуємо.
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що Замовником встановлена вимога щодо підтвердження Учасниками наявності власної або залученої бази з відповідними умовами для гарантійного обслуговування та продажу техніки в м. Києві (сервісний центр, сервісну базу з відповідними умовами, тощо) або не більше 30 км від меж м. Києва. З огляду на зазначене, зміни в цій частині до тендерної документації вноситись не будуть.
Щодо вимог пп 3.3 п 3 Організаційні положення
Дата подання: 05 серпня 2024 12:39
Дата відповіді: 06 серпня 2024 12:57
Шановний Замовник! Пп 3.3 п 3 Організаційні положення -передбачено: "3.3. Для аналізу дотримання Учасниками норм пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про публічні закупівлі”, у складі пропозиції Учасник має надати:
- копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі; - гарантійний лист, що на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) з їх зазначенням та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України із їх зазначенням; - лист-підтвердження від виробника запропонованого товару що здійснюють його гарантійного і післягарантійного обслуговування на території України з наданням переліку сервісних центрів"
Дана вимога порушує Закон України "Про Публічні закупівлі", а саме: "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним" . Повідомляємо, що ТОВАР, який включений до переліку товару, який підтверджує ступень локалізації, опублікований в ПРОЗОРО з документами, які вимагає ПОСТАНОВА 861 зі змінами. Інформація є ПУБЛІЧНОЮ для аналізу. Також Постановою 861 передбачені, які саме документи має право вимагати. "Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). " ТОМУ ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ п 3.3 п 3 Організаційні положення - до вимог чинного законодавства у сфері Публічних закупівель. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо, при внесенні товару в реєстр виробників, виробники зобовʼязані виконати вимоги Постанови КМУ № 861 від 02.09.2022 року, у якій зокрема зазначений вказаний перелік документів, тому вимога щодо надання у складі пропозиції саме цих документів, які підтверджують ступінь локалізації відповідно до цієї Постанови, не може вважатися дискримінаційними. Зміни в цій частині до тендерної документації вноситись не будуть.
Щодо керівництво по експлуатації
Дата подання: 05 серпня 2024 14:45
Дата відповіді: 06 серпня 2024 12:58
Шановний Замовник! Тендерна документація містить наступне: Учасник повинен представити в своїй пропозиції на запропонований товар, зображення (проспект), а також детальні технічні характеристики з підтвердженням їх технічною документацією виробника українською мовою, та керівництво з експлуатації. Кожен пункт детальної техніко-економічні характеристики повинен містити посилання на відповідну технічну документацію (сторінку та пункт), копія якої надається у складі тендерної пропозиції учасника. Надати сертифікати якості та/або сертифікат відповідності та/або декларацію про відповідність на продукцію що пропонується до постачання завірену печаткою виробника". Вимагаємо внести зміни в умови п8 розділу 2 до тендерній документації та зазначити в наступній редакції: "Учасник повинен представити в своїй пропозиції на запропонований товар, зображення (проспект), а також детальні технічні характеристики з підтвердженням їх виробником українською мовою". Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо, зміни в цій частині до тендерної документації вноситись не будуть.
Щодо відповіді
Дата подання: 05 серпня 2024 16:41
Дата відповіді: 06 серпня 2024 12:58
Шановний Замовник! Ваша відповідь: "Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Ані Закон, ані Особливості не містять жодних обмежень щодо розміщення бази обслуговування техніки. Згідно вимог тендерної документації, Учасник повинен мати власну або залучену базу з відповідними умовами для гарантійного обслуговування та продажу техніки в м. Києві (сервісний центр, сервісну базу з відповідними умовами, тощо) або не більше 30 км від меж м. Києва. Ця вимога обумовлена зменшенням додаткових витрат підприємствами-одержувачами на транспортування техніки до сервісних центрів, сервісних баз для гарантійного обслуговування та сервісу техніки. Техніка, що планується придбати, буде працювати в межах м. Києва, тому існує необхідність мати бази з ремонту та обслуговування техніки саме в м. Києві або не більше 30 км від межі м. Києва. Досвід роботи з обслуговування та ремонту техніки показує, що існує багато підприємств, які спроможні обслуговувати і ремонтувати дану техніку. Розташування баз за вказаними межами може призвести до збільшення часу та витрат на виконання робіт та переміщення техніки. Вимога не є дискримінаційною." ВИМОГА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ до УЧАСНИКІВ , які не мають БАЗИ в м.Київ та не більше 30 км від межі м. Києва. КРІМ ТОГО ВАМИ передбачено в п. 12 - що постачальник буде забезпечувати виїзд мобільної сервісної бригади для усунення поломок на базі ЗАМОВНИКА. Відповідно - вимога наявність БАЗИ в м.Київ та не більше 30 км від межі м. Києва - є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ , що обмежує коло учасників. ТАКОЖ ПРОЦЕДУРА ОГОЛОШЕННА НІ НА ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ АБО ЇЇ РЕМОНТУ, А НА ПОСТАЧАННЯ ТЕХНІКИ, ТОМУ ВИМАГАЄМО УСУНУТИ ПОРУШЕННЯ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ця вимога обумовлена зменшенням додаткових витрат підприємствами-одержувачами на транспортування техніки до сервісних центрів, сервісних баз для гарантійного обслуговування та сервісу техніки. Техніка, що планується придбати, буде працювати в межах м. Києва, тому існує необхідність мати бази з ремонту та обслуговування техніки саме в м. Києві або не більше 30 км від межі м. Києва.
Щодо лист відгука
Дата подання: 05 серпня 2024 17:00
Дата відповіді: 06 серпня 2024 12:58
Замовник! Ваша відповідь: "лист-відгук повинен містити конкретну інформацію стосовно найменування, обсягів, строк поставки та якості поставленого товару, щоб в подальшому розуміти як Учасник виконував аналогічні договори, тому строк місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі не містить дискримінаційних умов, а дає можливість Учаснику коректно та якісно підготувати свою пропозицію та підтвердити свою благонадійність та виконання гарантійних умов по виконанню договору у разі наявності такого. Також, хочемо зазначити, що для стабільно працюючої компанії, у якої є успішний досвід виконання аналогічних договорів, отримання позитивного листа-відгука не викликає перешкод." НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ, ЧОМУ НЕ МОЖЛИВО ВСТАНОВИТИ як Учасник виконував аналогічні договори? ЯКЩО В ЛИСТІ БУДЕ СТОЯТИ ДАТА та РІК наприклад 01.09.2023 або 05.04.2024? ДОГОВІР ВЖЕ ВИКОНАННИЙ, НАЯВНІ ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ ТА АКТИ ПРИЙМАННЯ -ПЕРЕДАЧІ!!!!!! ЧОМУ САМЕ - строк місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі? ВАМ ПРИНЦИПОВА , ЯКА СТОЇТЬ ДАТА НА ЛИСТІ ВІДГУКУ? ДАНИЙ ДОКУМЕНТ НЕ Є БУХГАЛТЕРСЬКИМ ДОКУМЕНТОМ!!! УБЕРИТЬ ДАНУ ВИМОГУ, ОСКІЛЬКИ ДАТА НА ВІДГУКУ НЕ ВПЛИВАЄ НА ДОСВІД ВИКОНАННЯ ДОГОВОРІВ ПОТЕНЦІЙНОГО УЧАСНИКА.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за вашу велику зацікавленість і небайдужість до даної закупівлі та в свою чергу повідомляємо, що не бачимо проблеми у здійсненні Учасником повторного запиту у попереднього Замовника щодо надання листа-відгуку з оновленою інформацією щодо аналогічного досвіду. Дана інформація не несе ніяких фінансових затрат Учасника та не потребує великого проміжку часу на отримання відповіді.
Щодо сертифікатів
Дата подання: 05 серпня 2024 17:06
Дата відповіді: 06 серпня 2024 12:59
Замовник! Ваша відповідь: "Наявність сертифікатів передбачається потребою у розумінні, що техніка є в наявності, а який сертифікат надавати – це вибір потенційного учасника." ЩО ВИ БУДИТИ РОЗУМІТИ, ЯКЩО ТЕРМІН ПОСТАЧАННЯ - ПРОТЯГОМ 90 календарних днів з дати надання заявки ЗАМОВНИКОМ? ВЖЕ НАЯВНИЙ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ЗАКУПІВЛІ? ТЕХНІКА ВИГОТОВЛЕНА ТА ЧЕКАЄ від Вас ЗАМОВЛЕННЯ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Ваше звернення є не коректним та не стосується вимог тендерної документації.
Щодо сайту
Дата подання: 05 серпня 2024 17:12
Дата відповіді: 06 серпня 2024 12:59
Замовник! Ваша відповідь: "Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Згідно вимог тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати посилання саме на сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура з можливістю його скачування, з метою отримання достовірної та офіційної інформації від Учасника. Відповідно до Закону України від 28.07.2023 № 3284-IX «Про використання доменних імен у спеціальному публічному домені» офіційний веб-сайт – це сукупність програмних засобів, розміщених за унікальною адресою в мережі Інтернет, разом з інформаційними ресурсами, що перебувають у розпорядженні певних суб’єктів, яка утворюється з метою висвітлення діяльності, оприлюднення відповідно до закону інформації, взаємного обміну інформацією з фізичними та юридичними особами з питань, пов’язаних з діяльністю таких суб’єктів, є офіційним джерелом інформації від таких суб’єктів, забезпечує доступ юридичних та фізичних осіб до цих інформаційних ресурсів та інших інформаційних послуг." ВАША ВІДПОВІДЬ -НЕ МІСТИТЬ НАЯВНІСТЬ ОБМЕЖЕНЬ, ЯКІ ВСТАНОВИЛИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ - не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Ваше звернення є не коректним та не стосується вимог тендерної документації.
Керівництво з експлуатації – сканувати понад 300 сторінок для надання в складі пропозиції?
Дата подання: 05 серпня 2024 17:13
Дата відповіді: 06 серпня 2024 12:59
Шановний Замовник, Керівництво з експлуатації містить понад 300 сторінок, як Ви собі уявляєте надання керівництва з експлуатації в сканованому вигляді в складі пропозиції? такий об’єм інформації навіть система прозорро не пропустить, що унеможливлює участі, через дискримінаційну вимогу. Просимо видалити дану вимогу з наданням у складі пропозиції, а обов’язкове надання керівництва з експлуатації одночасно з поставкою Товару. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що файли формату pdf. за допомогою різних програм можна стискати або розділяти на декілька частин. Відповідно до п. 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій Учасників складає не менще, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Цього часу достатньо для того, щоб Учасник зміг ознайомитись з вимогами, оцінити свої можливості та за власної потреби підготувати інформацію та документи, що вимагаються умовами тендерної документації.
щодо перекладу документів
Дата подання: 05 серпня 2024 17:21
Дата відповіді: 06 серпня 2024 12:59
Ваша відповідь: "Тендерна документація Замовника була складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також інших нормативних актів затверджених в Україні. На сьогоднішній день урядом наголошується на обов’язковості дотримання норм Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 р. № 2704-VIII, у статті 1 якого зазначено, що єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова, а згідно зі статтею 37 цього ж Закону – мовою листування громадських об’єднань, політичних партій та інших юридичних осіб, зареєстрованих в Україні, з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної і комунальної форм власності в Україні є державна мова. Тому, вимоги тендерної документації щодо підготовки тендерних пропозицій не суперечать законодавству України." ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК - КРАЩЕ ВІДПИСАТИСЯ, НІЖ ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!!!! ВАС ТІЛЬКИ ПОПРОСИЛИ ДОБАВИТЬ -"ПЕРЕКЛАД ЗАВІРЕНИЙ УЧАСНИКОМ!" ДЛЯ ЕКОНОМІЇ КОШТІВ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ. ВИ ВВАЖАЄТЕ ЩО ПЕРЕКЛАД ТА НОТАРІАЛЬНІ ПОСЛУГИ БЕЗПЛАТНІ? ЗАТО ВИ НАПИСАЛИ - в пункті 6.6 Інші умови "Витрати учасника, пов'язані з підготовкою та поданням тендерних пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися)! ТА ДОВОЛЬНІ !!! ВНЕСИТЬ ЗМІНИ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що дана вимога у тендерній документації встановлена, у разі якщо в пропозиції Учасника наявні документи, надані Учасниками іншою мовою, то вони повинні мати переклад на українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України. Переклад має бути здійснений на професійному рівні для того, щоб передати зміст та суть наданого документу як Замовнику так і решті зацікавлених осіб.
Щодо ПОСТАНОВИ 861
Дата подання: 05 серпня 2024 17:24
Дата відповіді: 06 серпня 2024 13:00
Ваша відьповідь: "Тендерна документація Замовника була складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також інших нормативних актів затверджених в Україні. Відповідно до пункту 5 Постанови КМУ від 02.08.2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» Замовником встановлена дана вимога щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів". ПОСТАНОВОЮ 861 НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО НАДАННЯ ЗАМОВНИКУ -"копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі". УВАЖНО ЧИТАЙТЕ ВИМОГИ ПОСТАНОВИ 861 та НЕ ВВОДИТЬ В ОМАНУ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ!!!! ВИДАЛИТЬ ВИМОГУ ЯКА НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, відповідно до пункту 5 Постанови КМУ від 02.08.2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» зазначається «До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли: наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;»
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;»
Вимога до сайту виробника: не наявності сайту, а яким саме має бути сайт виробника лише за побажанням Замовника Київатодор – тиск на третю сторону що не є учасником закупівлі – та є дискримінаційною вимогою.
Дата подання: 05 серпня 2024 17:38
Дата відповіді: 06 серпня 2024 13:00
Шановний Замовник, Ви вважаєте, що маєте право, вимагати не лише наявність сайту у виробника, а вважаєте, що вправі ставити вимоги до самого сайту, та те що ви забажаєте – те має виробник і розмістити, під забаганку окремих Замовників з інших країн, інформацію, яку ви вважаєте за необхідне? Посилання на сайт – це одна вимога, але вказувати що саме має бути на сайті у виробника – це вже дискримінаційна вимога. Тобто виробник з іншої країни (нерезидент) – має виконувати побажання Київатодору, стосовно вимоги: «Учасник повинен надати довідку із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування)». Наголошуємо, виробник самостійно визначає, яку інформацію має розміщати на своєму сайті, даною вимогою Ви створюєте тиск на Учасника, який є представником виробника, та участь у закупівлі залежить від дії третьої сторони – на що учасник не може вплинути, така вимога є дискримінаційною, та така що навмисно діями замовника – обмежує в участі. Вам ніхто не забороняє, скористатися правом ст29, закону України: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, в точу числі й до виробника Товару з уточнюючою інформацією. Ви порушуєте Закон, висуваючи дискримінаційну вимогу до учасників, зокрема ст. 5 Закону України про публічні закупівлі: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Надання інформації, яка не залежить від учасника, створюючи тиск через учасника на третю сторону, що не є учасником в даній закувлі – дискримінаційною вимогою, так як від бажання або небажання третьої сторони, залежить можливість учаснику приймати участь у закупівлі - вимагаємо видалити вказану дискримінаційну вимогу. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, офіційний веб-сайт – це сукупність програмних засобів, розміщених за унікальною адресою в мережі Інтернет, разом з інформаційними ресурсами, що перебувають у розпорядженні певних суб’єктів, яка утворюється з метою висвітлення діяльності, оприлюднення відповідно до закону інформації, взаємного обміну інформацією з фізичними та юридичними особами з питань, пов’язаних з діяльністю таких суб’єктів, є офіційним джерелом інформації від таких суб’єктів, забезпечує доступ юридичних та фізичних осіб до цих інформаційних ресурсів та інших інформаційних послуг. Тому Замовником встановлена вимога з метою одержання достовірної інформації для оцінки пропозиції Учасника.
ЩОДО ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 05 серпня 2024 17:43
Дата відповіді: 06 серпня 2024 13:00
ЗАМОВНИК! ВИ ВПЕВНЕНІ, ЩО У ВАС НАЯВНА ПОТРЕБА В ЕКСКАВАТОРАХ-НАВАНТАЖУВАЧАХ? А ТО ОПЯТЬ ОТРИМУЄТЕ СЛУЖБОВУ ЗАПИСКУ ВІД ГОЛОВНОГО МЕХАНІКА ТА СКАСУЮТЕ ПРОЦЕДУРУ, ЯК В МИНУЛІЙ ЗАКУПІВЛІ (UA-2023-05-19-011796-a).
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що Замовник усвідомлює, які закупівлі оголошуються ним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Також зазначаємо, що всі закупівлі оголошуються Замовником за потребою.
Дискримінаційні вимоги до Учасників – корупційні зловживання Замовника.
Дата подання: 05 серпня 2024 17:48
Дата відповіді: 06 серпня 2024 13:01
Шановний Замовник, на підставі яких норм чинного законодавства України, ви висуваєте вимоги, що у виробника - повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування. Тобто виробник має налаштувати сайт, на Вашу вимогу? А звернутись до виробника на електронну пошту, або через сайт з запитом на отримання файлу – то не «панська справа». Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Ваше звернення є не коректним та не зрозумілим.
Замовник перевищує свої повноваження через встановлення дискримінаційних вимог.
Дата подання: 05 серпня 2024 17:52
Дата відповіді: 06 серпня 2024 13:01
Вимога про надання у складі пропозиції: «копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі». Просимо надати роз’яснення: в чийому балансі має бути відображено, якщо виробник (нерезидент) – не є Учасником? Дякую за роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що інформація повинна відображатися на балансі того на кого зареєстрованого право інтелектуальної власності.
Учасник – локалізує товар, відповідно до постанови 861, а Замовник порушує ст. 5 Закону.
Дата подання: 05 серпня 2024 17:58
Дата відповіді: 06 серпня 2024 13:01
Шановний Замовник, чому ви вимагаєте від Учасників надання у складі пропозиції: «копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі». Наприклад учасник – не виробник товару, а представник виробника, та наділений правом від виробника на локалізацію Товару в Україні. Просимо надати роз’яснення, на яких законних підставах чинного законодавства, Ви встановлюєте дискримінаційну вимогу до учасників, які не виробники, а представники виробника в Україні, що унеможливлює прийняти участі в закупівлі через дискримінаційну вимогу та перевищення повноважень замовника. Вимагаємо видалити вказану дискримінаційну вимогу, що підпадає під ст. 5 закону України про публічні закупівлі: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення повідомляємо, що тендерна документація Замовника була складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також інших нормативних актів затверджених в Україні в тому числі Постанови КМУ від 02.08.2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-08-01-003335-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Констракшн Машинері", Код ЄДРПОУ:32828388
Дата подання: 22 серпня 2024 14:24
Дата подання: 22 серпня 2024 14:24
На рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
СКАРГА
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
01 серпня 2024 року КОМУНАЛЬНОЮ КОРПОРАЦІЄЮ «КИЇВАВТОДОР» (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка ідентифікатор: UA-2024-08-01-003335-a.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» (далі- Скаржник) запропоновані до продажу 12 універсальних екскаваторів-навантажувачів JCB 3СХ Sitemaster (далі –Товар) виробництва Велика Британія (Сполучене Королівство).
Протоколом уповноваженої особи Комунальної корпорації «Київавтодор» від 20.08.2024 №21/647-2 розгляду тендерних пропозицій, оформлено рішення, яким відхилена тендерна пропозиція Скаржника на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі –Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі –Постанова).
Замовник, як на підставу для відхилення тендерної пропозиції, послався на відсутність завантаження Скаржником інформації та документального підтвердження відповідно до вимог підпункту 3.3 частини 3 «Організаційні положення» Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» тендерної документації.
Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Вважаємо, що рішення Замовника, оформлене протоколом від 20.08.2024 №21/647-2, про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» є протиправним і незаконним, ухваленим із порушенням вимог Тендерної документації, положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне з огляду на наступне:
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження
Як на підставу для відхилення тендерної пропозиції Замовник посилається на ненадання Скаржником (відсутність завантаження) інформації та документального підтвердження, яка вимагається підпунктом 3.3 частини 3 «Організаційні положення» Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» тендерної документації.
Підпунктом 3.3 частини 3 «Організаційні положення» Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» тендерної документації передбачено наступне:
3.3. Для аналізу дотримання Учасниками норм пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про публічні закупівлі”, у складі пропозиції Учасник має надати:
- копію або витяг конструкторсько-технологічної документації та/або підтвердження зареєстрованого право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
- гарантійний лист, що на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) з їх зазначенням та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України із їх зазначенням;
- лист-підтвердження від виробника запропонованого товару що здійснюють його гарантійного і післягарантійного обслуговування на території України з наданням переліку сервісних центрів.
Зважаючи на зміст зазначеного вище підпункту, наведені у цьому підпункті документи та інформація подається для проведення Замовником аналізу дотримання запропонованого учасником товару вимогам пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон).
Підпунктом 1 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону передбачено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків; у 2023 році - 15 відсотків; у 2024 році - 20 відсотків; у 2025 році - 25 відсотків; у 2026 році - 30 відсотків; у 2027 році - 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
В той же час, відповідно до останнього абзацу підпункту 4 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Таким чином, визначений Замовником у підпункті 3.3 частини 3 «Організаційні положення» Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» тендерної документації перелік документів подається учасниками відносно товарів, які підпадають під вимоги про локалізацію, встановлені підпунктом 1 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону.
Отже, Замовник має право посилатися на недотримання Скаржником вимог підпункту 3.3 частини 3 «Організаційні положення» Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» тендерної документації лише в тому разі, якщо запропонований Скаржником товар підпадає під обмеження, які встановлені пунктом 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону.
Якщо на запропонований до продажу товар не поширюються вимоги встановлені пунктом 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону, то Замовник не має підстав для висновку про невідповідність пропозиції Скаржника абзацу другому підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Скаржником у складі тендерної пропозиції запропоновано до закупівлі 12 універсальних екскаваторів-навантажувачів JCB 3СХ Sitemaster (далі –Товар) виробництва Велика Британія (Сполучене Королівство) за сформованою під час торгів ціною 45 480 000,00 грн.
Походження Товару підтверджено Скаржником шляхом завантаження у складі тендерної пропозиції файлу «39.Сертифікат про походження товар.pdf», у якому міститься сертифікат, виданий ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЮ ПАЛАТОЮ ДОЛИНИ ТЕМЗИ від 25.03.2021 №РА 2706371 про походження Товару, з підтвердженням країни походження: UNITED KINGDOM (Сполучене Королівство).
У гарантійному листі щодо локалізації від 09.08.2024 №CML34-09/08/2024R, який завантажено Скаржником у складі тендерної пропозиції під назвою «38.Гарантійний лист щодо Локалізації.pdf» зверталась увага Замовника на те, що постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 №782 внесені зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості).
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 3 Особливостей положення пункту 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі".
Згідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Міністерства економіки України до складу учасників Угоди про державні закупівлі входить, поряд з іншими, Україна та Сполучене Королівство Великої Британії і Північної Ірландії (Сполучене Королівство). Також між Україною та Сполученим Королівством укладена Угода про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії, яка підписана 08.10.2020 та набрала чинності для України 01.01.2021.
Зважаючи на зазначене, положення пункту 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" не застосовуються до запропонованого Скаржником до закупівлі Товару, який є походженням з Сполученого Королівства.
У зв’язку із зазначеним, положення підпунктів 1 та 2 пункту 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дотримання ступеня локалізації на рівні не менше 20 відсотків, не застосовуються до закупівлі Товару запропонованого Скаржником, оскільки така закупівля підпадає під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
У зв’язку із зазначеним, Замовник мав в своєму розпорядженні всі необхідні документи та інформацію необхідні для проведення аналізу дотримання Скаржником норм пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про публічні закупівлі”, проведення якого передбачалось підпунктом 3.3 частини 3 «Організаційні положення» Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» тендерної документації.
Отже, у Замовника були відсутні підстави відхиляти тендерну пропозицію Скаржника та застосовувати для цього абзац другий підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Рішення Замовника, оформлене Протоколом від 20.08.2024 №21/647-2, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», а саме – неправомірно відхиливши її, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний і неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ».
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ».
У зв’язку із вищевикладеним,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2024-08-01-003335-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене Протоколом від 20.08.2024 №21/647-2, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» на підставі абз.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічно\ специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Осодливостей) та опубліковане на електронному майданчику 20.08.2024р.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій:
-сертифікат про походження товару, виданий ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЮ ПАЛАТОЮ ДОЛИНИ ТЕМЗИ від 25.03.2021 №РА 2706371 про походження Товару, з підтвердженням країни походження: UNITED KINGDOM (Сполучене Королівство);
-гарантійний лист щодо локалізації від 09.08.2024 №CML34-09/08/2024R;
-роздруківка з офіційного сайту Міністерства економіки України за посиланням: https://www.me.gov.ua/Documents/MoreDetails?lang=uk-UA&id=ade90a64-f7d7-4ed9-b20b-4bdacfd38810&title=OfitsiiniDokumenti-legislation, з інформацією про перелік країн –учасниць міжнародних угод з Україною;
-тендерна документація Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2024 16:21
рішення від 26.08.2024 № 14248.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2024 16:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2024 № 14728.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2024 15:41
рішення від 03.09.2024 № 14728.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2024 16:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ " ЦЕППЕЛІН УКРАЇНА ТОВ " |
43 344 000,00
UAH з ПДВ
|
43 344 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Констракшн Машинері" |
45 480 000,00
UAH з ПДВ
|
45 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
49 248 000,00
UAH з ПДВ
|
48 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укравтозапчастина |
49 799 998,80
UAH з ПДВ
|
49 247 071,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ " ЦЕППЕЛІН УКРАЇНА ТОВ "
#30178004 |
Відхилено |
43 344 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 11:03
|
|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Відхилено |
45 480 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 14:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
48 999 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 10:18
|
|
ТОВ Укравтозапчастина #30722204 |
Відхилено |
49 247 071,20
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2024 09:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2024 16:08
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій