Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)»
Очікувана вартість
47 050 448,00 UAH
UA-2025-02-27-004460-a ● 8fa3acdf561d489e82659b18fb49c185
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 30083966 |
Вебсайт: | http://www.ntec.mk.ua/ |
Місцезнаходження: | 00000, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Вул. *********** |
Контактна особа: |
Ісайкін Микола Миколайович 380666491606 pto11@ntec.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2025 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2025 15:54 |
Очікувана вартість: | 47 050 448,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 235 252,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вул. ***********
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 10 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного досвіду
Дата подання: 27 лютого 2025 17:32
Дата відповіді: 28 лютого 2025 12:07
Згідно тендерної документації:
"Аналогічним вважається договір на виконання робіт з реконструкції, та/або капітального ремонту тепломагістралі та/або теплових мереж з використанням попередньо ізольованої труби діаметром не менш ніж 500 мм способом підземної безканальної прокладки."
Звертаємо увагу, що всі види комплексу будівельно-монтажних робіт з підземного прокладання сталевих трубопроводів, як з використанням попередньо ізольованої труби, так і труби з заводською ізоляцією, є практично ідентичними. В обох випадках комплекс робіт включає наступні види робіт: земляні роботи, зварювально-монтажні роботи, контроль якості зварних з'єднань, ізоляція зварних з'єднань, випробування змонтованого трубопроводу. Таким чином, вказане вище формулювання однозначно несе в собі положення, які являються дискримінаційними до можливого кола потенційних учасників.
Тому, з метою недискримінації учасників, а також розширення кола потенційних учасників, що посилить конкуренцію та, як наслідок, сприятиме формуванню оптимальної ціни договору, просимо викласти даний абзац в наступній редакції:
"Аналогічним вважається договір на виконання робіт з будівництва, та/або реконструкції, та/або капітального ремонту сталевих трубопроводів способом підземної прокладки сумарною довжиною не менше 572 м. п."
(оскільки згідно підсумкової відомості ресурсів даної закупівлі кількість труби ф720/920 = 572 м. п.).
Якщо Замовник прагне акцентувати увагу саме на технічному критерію в плані забезпечення постачання Підрядником нової та якісної попередньо ізольованої труби ф720/920, то доцільно встановити цю вимогу шляхом обов'язкового надання Учасником в складі тендерної пропозиції сертифікатів та зразків паспортів на попередньо ізольовану трубу ф720/920.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши ваше звернення щодо внесення змін до формулювання вимог до аналогічного договору, повідомляємо наступне. Встановлені вимоги до аналогічного договору не є дискримінаційними, оскільки вони спрямовані на підтвердження досвіду виконання робіт, максимально наближених до предмета закупівлі. Використання попередньо ізольованої труби діаметром не менш ніж 500 мм способом підземної безканальної прокладки має ключове значення для якісного та своєчасного виконання робіт. Незважаючи на певну подібність загального комплексу будівельно-монтажних робіт при підземному прокладанні сталевих трубопроводів, прокладка попередньо ізольованих труб має свої особливості, зокрема у вимогах до технології монтажу, контролю стиків, а також специфіки випробувань. Включення сталевих труб до предмета договору змінює технологію виконання робіт і не може вважатися ідентичним видом робіт, оскільки відсутні такі складові, як контрольні системи герметичності (системи дистанційного контролю і моніторингу витоків), безканальне прокладання та ізоляційне покриття (такі як влаштування теплоізоляційного покриття стиків труб з використанням спіненого поліуретану, кінцевих елементів, місць проходження через огороджувальні конструкції з чітким дотриманням технології робіт). Тому, досвід саме з використанням попередньо ізольованих труб є критично важливим для зменшення ризиків при реалізації даного проєкту. Також, звертаємо Вашу увагу, що вимоги до аналогічного договору сформовані на основі попереднього досвіду реалізації подібних проєктів та відповідають найкращим практикам у галузі. Наявність сертифікатів та паспортів на попередньо ізольовані труби є важливим, але цього недостатньо для підтвердження досвіду виконання відповідних робіт. Вимога щодо аналогічного договору саме з прокладанням попередньо ізольованих труб дозволяє оцінити компетентність учасника у виконанні робіт відповідного рівня складності. З огляду на викладене, вважаємо зміну формулювання недоцільною, оскільки поточна вимога не є дискримінаційною, а лише спрямована на забезпечення якісного та надійного виконання робіт.
імд
Дата подання: 28 лютого 2025 14:35
Дата відповіді: 28 лютого 2025 16:04
просимо завантажити нульовий файл
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, уточніть, що саме ви маєте на увазі під "нульовим файлом"?
Нульовий файл
Дата подання: 28 лютого 2025 16:22
Дата відповіді: 03 березня 2025 15:19
Просимо завантажити файл інформаційної моделі кошторису з нульовими цінами у форматі програмного комплексу АВК-5 (ims або imd).
Дякуємо
Відповідь: Добрий день!
Шановний Учаснику, відповідаючи на Ваше питання щодо завантаження файлу інформаційної моделі кошторису з нульовими цінами у форматі програмного комплексу АВК-5 (ims або imd) повідомляємо наступне. Згідно з вимогами законодавства, замовник не має юридичного обов’язку надавати нульовий кошторис або кошторис з нульовими цінами, оскільки це не передбачено жодними нормативними актами в сфері публічних закупівель. Учасники повинні самостійно підготувати кошторисну документацію на основі своїх розрахунків, ринкових даних, та очікуваної вартості закупівлі. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що Замовник виклав підсумкову відомість ресурсів без зазначення цін та робочий проєкт, які дають учасникам рівні умови для визначення вартості робіт та матеріалів. Підсумкова відомість ресурсів містить необхідний перелік матеріальних ресурсів для прорахунку, але ціни мають бути визначені учасниками відповідно до ринкових умов та актуальних ставок. На основі порядку складання кошторисної документації учасники мають самостійно здійснювати всі розрахунки щодо вартості робіт, матеріалів та інших ресурсів, керуючись фактичними даними про ринок та своїми розрахунками. Замовник надає лише вихідні дані, а остаточне визначення вартості здійснюється учасниками.
Шановний Учаснику, відповідаючи на Ваше питання щодо завантаження файлу інформаційної моделі кошторису з нульовими цінами у форматі програмного комплексу АВК-5 (ims або imd) повідомляємо наступне. Згідно з вимогами законодавства, замовник не має юридичного обов’язку надавати нульовий кошторис або кошторис з нульовими цінами, оскільки це не передбачено жодними нормативними актами в сфері публічних закупівель. Учасники повинні самостійно підготувати кошторисну документацію на основі своїх розрахунків, ринкових даних, та очікуваної вартості закупівлі. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що Замовник виклав підсумкову відомість ресурсів без зазначення цін та робочий проєкт, які дають учасникам рівні умови для визначення вартості робіт та матеріалів. Підсумкова відомість ресурсів містить необхідний перелік матеріальних ресурсів для прорахунку, але ціни мають бути визначені учасниками відповідно до ринкових умов та актуальних ставок. На основі порядку складання кошторисної документації учасники мають самостійно здійснювати всі розрахунки щодо вартості робіт, матеріалів та інших ресурсів, керуючись фактичними даними про ринок та своїми розрахунками. Замовник надає лише вихідні дані, а остаточне визначення вартості здійснюється учасниками.
підтвердження аналогічного досвіду
Дата подання: 07 березня 2025 17:04
Дата відповіді: 10 березня 2025 10:49
В Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги) до Тендерної документації зазначено, що "Аналогічним вважається договір на виконання робіт з реконструкції, та/або капітального ремонту тепломагістралі та/або теплових мереж з використанням попередньо ізольованої труби діаметром не менш ніж 500 мм способом підземної безканальної прокладки."
Така вимога не відповідає ДСТУ-Н Б В.2.5-35:2007. «Теплові мережі та мережі гарячого водопостачання з використанням попередньо теплоізольованих трубопроводів. Настанова з проектування, монтажеві, приймання та експлуатації», та ДБН В.2.5-39-2008 "Теплові мережі", та КНУ РЕКН Збірник 24 «Теплопостачання та газопроводи – зовнішні мережі». Так як склад робіт для улаштування трубопроводів від діаметру 50мм. до діаметру 1200мм. є однаковий.
Конкретизація діаметру труби є вимогою, яка прямо не передбачена законодавством у сфері публічних закупівель та законодавством у інших сферах. Це фактично особиста вимога та власна думка Замовника, яка може призвести до зловживання у процедурі закупівлі як замовником, так і учасниками, дискримінувати інших учасників та створити недобросовісну конкуренцію.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції.
Стаття 5 Закону встановлює принципи здійснення публічних закупівель. До таких принципів відноситься добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлення надмірних вимог може призводити до порушення основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Антимонопольний комітет України вже неодноразово звертав уваги на такі порушення з боку Замовників при підготовці тендерної документації.
Проведення торгів з зазначеними вище порушеннями є не тільки підставою для визнання ускладнених за результатом таких торгів договорів недійними, а і притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб Замовника. Зокрема відповідальність за порушення законодавства про закупівлі передбачена ст. 164 14 Кодексу про адміністративне правопорушення.
АМКУ, Рахункова палата та органи прокуратури неухильно слідкують за додержанням Замовником вимог законодавства при проведенні публічних закупівель, оскільки допущені порушення можуть свою призвести до порушують інтересів держави.
Для непорушення принципів дотримання добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінація та забезпечення рівне ставлення до учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням, вважаємо за необхідне внести зміни в тендерну документацію в Вас частині в становлення обмежень щодо аналогічних робіт, а саме виключити застереження щодо діаметру трубу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації в частині кваліфікаційних вимог, повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник має право самостійно визначати предмет закупівлі, встановлювати кваліфікаційні вимоги до учасників та умови виконання договору, з урахуванням потреби в забезпеченні якісного та ефективного виконання робіт. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір” (постанова Верховного Суду від 15.08.2023 у справі № 922/4852/21). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. При цьому Замовник зобов’язаний керуватися принципами недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та об'єктивного визначення переможця. Встановлення вимоги щодо виконання аналогічних договорів із застосуванням попередньо ізольованих труб діаметром не менше 500 мм способом підземної безканальної прокладки зумовлене специфікою об’єкта закупівлі. Ця вимога не є дискримінаційною, оскільки безпосередньо пов’язана з технічними характеристиками об’єкта реконструкції та спрямована на залучення кваліфікованих підрядників із відповідним досвідом. Роботи з прокладання теплових мереж великого діаметру мають свою специфіку, що включає конструктивні особливості - труби великого діаметру потребують спеціального обладнання з відповідною вантажепідйомністю та технологій монтажу, що відрізняються від аналогічних робіт із трубами меншого діаметру з меншими габаритами та вагою. Монтаж таких труб передбачає складніші методи зварювання, контролю якості швів та ізоляції, що потребують відповідного досвіду. Крім, того згідно з п.3.2. НПАОП 0.00-1.16-96 при атестації зварювальників необхідно враховувати розміри зварювальних деталей. Тепломережі великого діаметру працюють під значними навантаженнями, тому помилки при їх монтажі можуть призвести до аварій та значних фінансових втрат. Щодо посилань на нормативні документи, зазначені у Вашому зверненні, слід зауважити, що ДСТУ-Н Б В.2.5-35:2007, ДБН В.2.5-39-2008 та КНУ РЕКН Збірник 24 встановлюють загальні правила проектування, монтажу та експлуатації теплових мереж, але не обмежують право замовника визначати кваліфікаційні вимоги, що відповідають технічним особливостям об'єкта закупівлі. Крім того, практика Антимонопольного комітету України свідчить, що встановлення вимог щодо досвіду виконання аналогічних договорів є законним за умови, якщо вони обґрунтовані специфікою закупівлі. У цьому випадку кваліфікаційна вимога щодо діаметру труб безпосередньо пов’язана з предметом закупівлі, а тому не порушує принципів добросовісної конкуренції. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що Замовник також зазначає, що 27.02.2025 на запитання іншого учасника вже було надано відповідь із зазначеного питання. Враховуючи викладене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації в частині кваліфікаційних вимог, повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник має право самостійно визначати предмет закупівлі, встановлювати кваліфікаційні вимоги до учасників та умови виконання договору, з урахуванням потреби в забезпеченні якісного та ефективного виконання робіт. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір” (постанова Верховного Суду від 15.08.2023 у справі № 922/4852/21). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. При цьому Замовник зобов’язаний керуватися принципами недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та об'єктивного визначення переможця. Встановлення вимоги щодо виконання аналогічних договорів із застосуванням попередньо ізольованих труб діаметром не менше 500 мм способом підземної безканальної прокладки зумовлене специфікою об’єкта закупівлі. Ця вимога не є дискримінаційною, оскільки безпосередньо пов’язана з технічними характеристиками об’єкта реконструкції та спрямована на залучення кваліфікованих підрядників із відповідним досвідом. Роботи з прокладання теплових мереж великого діаметру мають свою специфіку, що включає конструктивні особливості - труби великого діаметру потребують спеціального обладнання з відповідною вантажепідйомністю та технологій монтажу, що відрізняються від аналогічних робіт із трубами меншого діаметру з меншими габаритами та вагою. Монтаж таких труб передбачає складніші методи зварювання, контролю якості швів та ізоляції, що потребують відповідного досвіду. Крім, того згідно з п.3.2. НПАОП 0.00-1.16-96 при атестації зварювальників необхідно враховувати розміри зварювальних деталей. Тепломережі великого діаметру працюють під значними навантаженнями, тому помилки при їх монтажі можуть призвести до аварій та значних фінансових втрат. Щодо посилань на нормативні документи, зазначені у Вашому зверненні, слід зауважити, що ДСТУ-Н Б В.2.5-35:2007, ДБН В.2.5-39-2008 та КНУ РЕКН Збірник 24 встановлюють загальні правила проектування, монтажу та експлуатації теплових мереж, але не обмежують право замовника визначати кваліфікаційні вимоги, що відповідають технічним особливостям об'єкта закупівлі. Крім того, практика Антимонопольного комітету України свідчить, що встановлення вимог щодо досвіду виконання аналогічних договорів є законним за умови, якщо вони обґрунтовані специфікою закупівлі. У цьому випадку кваліфікаційна вимога щодо діаметру труб безпосередньо пов’язана з предметом закупівлі, а тому не порушує принципів добросовісної конкуренції. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що Замовник також зазначає, що 27.02.2025 на запитання іншого учасника вже було надано відповідь із зазначеного питання. Враховуючи викладене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Щодо дефектного акту
Дата подання: 10 березня 2025 22:12
Дата відповіді: 11 березня 2025 11:48
Шанований Замовнику!
Просимо надати дефектний акт для правильного формування договірної (кошторисної) ціни.
Дякуємо!
Відповідь: Дякуємо за ваш запит. Повідомляємо, що всі необхідні дані містяться в наявній проєктній документації та представленому ПВР, у яких наведено перелік матеріалів та види робіт, які необхідно виконати. Учасник може використовувати цю інформацію для визначення договірної (кошторисної) ціни.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро