Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Коломийської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143442 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10 |
Контактна особа: |
Ольга Палагнюк +380343322463 ol_pal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2024 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2024 16:54 |
Тендерна документація панелі( нова редакція).pdf | |
18 липня 2024 16:54 |
Додаток 4 (в новій редакції) перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям.docx | |
18 липня 2024 16:54 |
Тендерна документація(нова редакція).docx | |
18 липня 2024 16:54 |
Перелік змін.docx | |
18 липня 2024 16:54 |
Перелік змін.pdf | |
16 липня 2024 15:57 |
Додаток 5 перелік документів ,що має надати переможець.docx | |
16 липня 2024 15:57 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
16 липня 2024 15:57 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
16 липня 2024 15:57 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx |
18 липня 2024 16:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 липня 2024 16:54 |
Тендерна документація панелі( нова редакція).pdf
|
|||
18 липня 2024 16:54 |
Додаток 4 (в новій редакції) перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям.docx
|
|||
18 липня 2024 16:54 |
Тендерна документація(нова редакція).docx
|
|||
18 липня 2024 16:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
18 липня 2024 16:54 |
Перелік змін.pdf
|
|||
16 липня 2024 15:57 |
Додаток 5 перелік документів ,що має надати переможець.docx
|
|||
16 липня 2024 15:57 |
Додаток 3 проект договору.docx
|
|||
16 липня 2024 15:57 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
16 липня 2024 15:57 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-25-000004 ● 07f8eb2ea63d4bcc80a7148c30417f9e
- Статус: завершено ● Дата: 11 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2024 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2024 №39-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 25.09.2024 №39-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-07-16-007366-a 16.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 16.09.2024 №003100-18/11483-2024.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-26 15:23:30
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Інтерактивні панелі (в комплекті вбудований комп’ютер, мобільний стенд та додаткове оснащення); код 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-007366-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-01 08:58:16
Відповідь на запит
УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Я, Уповноважена особа Управління освіти Коломийської міської ради Христина Качмарська , на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі( UA-M-2024-09-25-000004) по предмету закупівлі Інтерактивні панелі (в комплекті вбудований комп’ютер, мобільний стенд та додаткове оснащення) ; код 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-16-007366-a) повідомляю:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення: за КЕКВ 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування відповідно до програми «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти ( у тому числі з дошкільними підрозділами (відділеннями,групами))» за КПКВК 0611021 КФКВК 0921 на дату оголошення закупівлі становить 6 220 000,00 грн. відповідно до бюджетного розпису Коломийської територіальної громади видатки спеціального фонду.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі становить 3 620 000 грн.
Замовником, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін та інформації з веб-сайтів постачальників предмету закупівлі. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro, станом на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, цінових пропозицій постачальників конкретного товару.
Було отримано 3 цінові пропозиції ФОП Мамочка Р.Ю., ТзОВ «Холдинггова компанія БІ-ПРО» та ТзОВ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН". При потребі 22 комплекти панелей очікувана вартість закупівлі 3 620 000,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
При плануванні закупівлі враховано вимоги до комп’ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 (з урахуванням змін).
При проведенні закупівлі враховано Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29.04.2020 № 574 та вимоги до електронних освітніх ресурсів , затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.10.2012 № 1060 «Про затвердження Положення про електронні освітні ресурси»
Інтерактивні панелі в школі мають бути зручними у користуванні та безпечними.
Інтерактивні панелі повинні мати інтерфейси та можливості підключення.
Інтерактивне обладнання повинно відповідати технологіям для освіти.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та дозволяють придбати товар, який надасть можливість забезпечити навчання українською мовою учнів 5-11 класів та проведення інтерактивних опитувань за допомогою персональних пристроїв на базі Android або iOS в навчальних закладах м.Коломиї
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
https://kolrada.gov.ua/p/publicni-zakupivli-upravlinnya-osviti
Додатково додаються скан-копії цінових пропозицій постачальників, протокольних рішень щодо планування закупівлі та затвердження тендерної документації №70, №71, вимоги до технічної специфікації .
Уповноважена особа
Управління освіти міської ради
Завідувач сектором з питань
фінансово-господарської діяльності Христина Качмарська
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" |
3 607 200,00
UAH з ПДВ
|
3 607 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" #41253974 |
Переможець |
3 607 200,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2024 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2024 09:48
|
Договір 136.pdf | укладений |
07 серпня 2024 09:46
|