Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142974 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 12 |
Контактна особа: |
Близнюк Світлана Олегівна +380412474497 ztedu@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2020 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2020 12:48 |
Очікувана вартість: | 1 348 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 743,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2020 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2020 13:20 |
ТД_МАТЕМАТИКА17.11.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-16-000028 ● 197042f0dfd549e39601e707f894507d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.12.2020 № 357
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 16.12.2020 № 357
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-11-17-003198-b 17.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-23 12:59:58
Про надання пояснень та документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шкільних меблів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-17-003198-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-28 18:12:10
Затвердити відповідь на Запити про надання пояснень Державна аудиторська служба України від 23.12.2020
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 № 1109-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки України на 2019 рік, від 12.02.2020 № 110-р «Деякі питання фінансування у 2020 році оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти» на Житомирську область були виділені кошти освітньої субвенції для придбання обладнання для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій.
Перелік навчальних кабінетів та STEM-лабораторій для проведення закупівель був сформований відповідно до потреб, які були надані місцевими органами управління освітою відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 10.04.2020 № 497 «Про затвердження Порядку та умов погодження Міністерством освіти і науки України пропозицій обласних, Київської міської державних адміністрацій щодо використання коштів освітньої субвенції на оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій у 2020 році.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України.
Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 3 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі тендерним комітетом Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації використовується Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", а саме:
1. Аналізуються здійснені закупівлі та переглядаються, як відбувались торги на порталі ProZorro.
2. Використовується мережа Інтернет та прайс-листи провідних компаній для розрахунку середньої вартості предмета закупівлі, зокрема:
https://b-pro.com.ua
https://umschool.com.ua
https://elizlabs.com.ua/
https://elizlabs.com.ua/ua/produkti/interaktiv
https://umschool.com.ua/ru/produkciya/interaktiv-umschool
https://b-pro.com.ua/ru/katalog/kompyuternaya-tehnika
Обов’язку документувати факт здійснення моніторингу чинним законодавством для замовника не встановлено.
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимоги до комп’ютерного обладнання , яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2020 № 1440.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-23 17:08:10
Про надання пояснень та документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шкільних меблів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-17-003198-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-28 18:16:00
Затвердити відповідь на Запити про надання пояснень Державна аудиторська служба України від 23.12.2020
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 № 1109-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки України на 2019 рік, від 12.02.2020 № 110-р «Деякі питання фінансування у 2020 році оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти» на Житомирську область були виділені кошти освітньої субвенції для придбання обладнання для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій.
Перелік навчальних кабінетів та STEM-лабораторій для проведення закупівель був сформований відповідно до потреб, які були надані місцевими органами управління освітою відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 10.04.2020 № 497 «Про затвердження Порядку та умов погодження Міністерством освіти і науки України пропозицій обласних, Київської міської державних адміністрацій щодо використання коштів освітньої субвенції на оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій у 2020 році.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України.
Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 3 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі тендерним комітетом Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації використовується Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", а саме:
1. Аналізуються здійснені закупівлі та переглядаються, як відбувались торги на порталі ProZorro.
2. Використовується мережа Інтернет та прайс-листи провідних компаній для розрахунку середньої вартості предмета закупівлі, зокрема:
https://b-pro.com.ua
https://umschool.com.ua
https://elizlabs.com.ua/
https://elizlabs.com.ua/ua/produkti/interaktiv
https://umschool.com.ua/ru/produkciya/interaktiv-umschool
https://b-pro.com.ua/ru/katalog/kompyuternaya-tehnika
Обов’язку документувати факт здійснення моніторингу чинним законодавством для замовника не встановлено.
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимоги до комп’ютерного обладнання , яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2020 № 1440.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону в межах єдиної процедури
2021-01-05 12:56:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Герасимова Марина Юріївна #3068411807 |
Переможець |
1 337 710,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 18:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 08:53
|
додаткова угода _1выд22.12.2020.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 16:25
|
Договір 4/12 | укладений |
18 грудня 2020 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з ціллю покращення якості предмета закупівлі Постачальник запропонував здійснити заміну цифрової документ-камери , при цьому покращення предмета закупівлі не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |