Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лозівська районна рада |
Код ЄДРПОУ: | 25471930 |
Місцезнаходження: | 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, Харківська обл., місто Лозова, ВУЛИЦЯ ЛОЗОВСЬКОГО, будинок 10-А |
Контактна особа: |
Шевченко Олена Володимирівна 380574523164 lozrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Тендерна документація
27 лютого 2024 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000107 ● 1a429e62915b45518fc8f524dbb29e11
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 21:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024 № 67
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2024 № 67
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9. UA-2024-02-27-003106-a 27.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 20:37:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент) (ДК 021:2015: 35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
- просимо пояснити чому Вами оприлюднено обґрунтування та договір про закупівлю з аналогічної попередньо проведеної процедури UA-2024-02-27-008983-a?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 14:54:57
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент) (ДК 021:2015: 35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Лозівська районна рада повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості згідно ДК 021:2015 35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту») визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 (далі – Наказ) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін .
Відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на товар, який відповідає вимогам замовника, що міститься в мережі інтернет, в тому числі на сайтах постачальників. Також було враховано можливі чинники, що впливають на ціну товарів (загальний стан економіки, через війну росії проти України) .
Розрахунок очікуваної вартості ціни за одиницю, розраховано як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
https://drive.google.com/drive/folders/12Gpngmvzhas7lwiNkZI9gy1LP4Wj0uZp
3. Щодо оприлюднення обґрунтування та договору про закупівлю з аналогічної попередньо проведеної процедури UA-2024-02-27-008983-a повідомляємо, що під час формування процедури закупівлі UA-2024-02-27-003106-a була допущена технічна помилка, а саме зазначено те, що договір був з ПДВ, але учасник не являється платником ПДВ. Закупівлю UA-2024-02-27-003106-a, яка проведена з помилкою технічно немає можливості відмінити. Тому була проведена нова аналогічна процедура, а саме UA-2024-02-27-008983-a.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-08 16:17:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Чим пояснюється невідповідність укладеного договору з ФОП Ващев М.Б. від 26.02.2024 №26 від проєкту договору по відміненим торгам за процедурою
UA-2024-01-25-017334-a щодо підпунктів договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 17:09:00
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Лозівська районна рада повідомляє наступне:
1. Невідповідність укладеного договору з ФОП Ващев М.Б. від 26.02.2024 №26 від проєкту договору по відміненим торгам за процедурою UA-2024-01-25-017334-a пояснюється тим, що проєкт договору був викладений помилково з пунктами, які стосуються транспортних засобів, що суперечить Предмету договору з ФОП Ващев М.Б. від 26.02.2024 №26. Істотні умови договору не були змінені, а тільки виправлені пункти, що стосуються транспортних засобів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-08 16:57:48
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено протокол уповноваженої особи від 02.05.2024 №40 щодо відміни закупівлі за номером UA-2024-02-27-003106-a, тоді як інформація, яка оприлюднена Веб–порталі використання публічних коштів Є-datа, свідчить про виконання договору від 26.02.2024 №26, а саме: 05.03.2024 проведено оплату за видатковою накладною від 27.02.2024 №6 у сумі 1 300 000,00 грн, що відповідає вимогам підпункту 4.5. договору «Оплата Замовником за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 60 (шістидесяти) календарних днів у розмірі 100 % за рахунок коштів місцевого бюджету з моменту підписання Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі».
Яким чином було врегульоване питання щодо перерахування коштів за договором від 26.02.2024 №26, укладенимс з з ФОП Ващев М.Б.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 17:17:20
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Лозівська районна рада повідомляє наступне:
1. Закупівля за номером UA-2024-02-27-003106-a була відмінена у зв’язку із неможливості усунення порушень, натомість була проведена нова закупівля UA-2024-02-27-008983-a по якій і було здійснено закупівлю на 1300000,00 грн по договору від 26.02.2024 №26.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ващев М.Б. #3509909553 |
Переможець |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2024 00:25
|
протокол відміни.pdf | зміни до договору |
02 травня 2024 00:24
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 16:12
|
Обгрунтування антидрони.PDF | укладений |
27 лютого 2024 11:01
|
Договір антидрони 1300.PDF | укладений |
27 лютого 2024 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про відміну Закупівлі без використання електронної системи у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 40 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |