Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт будівлі для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб та центру по роботі з внутрішньо переміщеними (евакуйованими) дітьми за адресою: місто Черкаси, вул. Кобзарська, 28 (Коригування)"
Очікувана вартість
6 273 827,06 UAH
UA-2022-12-23-019901-a 8f7890cbfbdb44a583432ebe651666dd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войт Євген Сергійович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Войт Євген Сергійович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону; Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи - з подальшим звітуванням (відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, а саме у замовника після укладення договору про закупівлю (Договір №28 від 23.08.2022 року) виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків (34,76 %) ціни основного договору про закупівлю (18 047 743,51 грн.), укладеного за результатами проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт будівлі для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб та центру по роботі з внутрішньо переміщеними (евакуйованими) дітьми за адресою: місто Черкаси, вул. Кобзарська, 28 (Коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Кобзарська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

23 грудня 2022 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Колтех-Транс"
#38843459
Переможець 6 273 827,06
UAH з ПДВ
23 грудня 2022 16:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2023 17:32
ДУ 5_Колтех_Кобз 28.pdf зміни до договору
17 жовтня 2023 17:31
Електронний підпис укладений
18 серпня 2023 15:40
ДУ 4_кобз 28_кориг.pdf зміни до договору
18 серпня 2023 15:33
Електронний підпис укладений
18 травня 2023 14:12
Електронний підпис укладений
18 травня 2023 14:10
ДУ 3_18.05.pdf зміни до договору
18 травня 2023 14:07
Електронний підпис укладений
06 березня 2023 14:03
Кобз_28 ДУ підр. _2.pdf зміни до договору
06 березня 2023 14:01
Електронний підпис укладений
22 лютого 2023 16:51
2.pdf зміни до договору
22 лютого 2023 16:51
договір укладений
23 грудня 2022 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.11.1 Договору викласти в новій редакції (Договір діє до 20.05.2023 року), Календарний графік викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 28/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розділ 15 Договору викласти в новій редакції (реквізити Замовника)
Номер договору про закупівлю: 28/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.11.1 Договору викласти в новій редакції (Термін дії Договору до 18.08.2023 року); Додаток №4 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 28/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.11.1 Договору викласти в новій редакції (Термін дії Договору до 18.08.2023 року); Додаток №4 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 28/1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.11.1 Договору викласти в новій редакції (Термін дії договору до 15.11.2023 року)
Номер договору про закупівлю: 28/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1 Договору викласти в новій редакції (Ціна Договору становить 5 509 083,02, при цьому фінансування на 2022 рік - 3 082 832,04 грн., на 2023 рік - 2 426 250,98 грн.); п.11.1 Договору викласти в новій редакції (Дія Договору до 31.12.2023 року); Додатки №1-6 викласти в нових редакціях
Номер договору про закупівлю: 28/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML