Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491398 |
Вебсайт: | https://zhy.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83 |
Контактна особа: |
Тетяна Супруненко +380412361391 zhitom@ocz.ic.zt.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2023 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 263 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2023 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2023 11:13 |
Тендерна документація (охорона технічними засобами 2023).docx | |
16 січня 2023 11:13 |
Додаток 3 до тендерної документації Проєкт Договору.docx | |
16 січня 2023 11:13 |
Тендерна документація (охорона технічними засобами 2023).docx | |
16 січня 2023 11:13 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
16 січня 2023 11:13 |
Додаток 3 до тендерної документації Проєкт Договору.docx | |
16 січня 2023 11:13 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
16 січня 2023 11:13 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
16 січня 2023 11:13 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-06-000024 ● 20c618e18fbe492c83178b363e0941e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2023 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.02.2022
№ 8-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.02.2023 №8-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-01-16-003884-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 09:08:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-16-003884-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в порушення вимог розділ 4 Додатку № 1 до тендерної документації Житомирського обласного центру зайнятості у складі тендерної пропозиції учасником Управлінням поліції охорони в Житомирській області не надано довіреності або доручення на особу, яка подає тендерну пропозицію, та інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Житомирським обласним центром зайнятості не відхилено тендерну пропозицію учасника Управління поліції охорони в Житомирській області, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-10 10:54:54
Пояснення та документи на запит про надання пояснень ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 07 лютого 2023 року о 09:08
Житомирський обласний центр зайнятості надає пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-01-16-003884-a) у окремому файлі, що додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Листом Житомирського ОЦЗ від 28.02.2023 року за вих.№768/08-23 Управлінню поліції охорони в Житомирській області запропоновано проект додаткової угоди про розірвання Договору про надання послуг від 31.01.2023 року №17/Ж/2 за взаємною згодою. За загальним правилом, встановленим ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено законом або договором. Право на подання позову про розірвання договору виникає у Сторони в разі, коли у відповідь на пропозицію змінити чи розірвати договір надійшла відповідь із відмовою або не надійшло відповіді у 20-денний строк. За таких обставин, у разі відмови Управління поліції охорони в Житомирській області розірвати договір за взаємною згодою, Житомирським ОЦЗ буде подано відповідний позов для розгляду у судовому порядку.
2023-02-28 12:14:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Неврахування вимог пункту 24 Особливостей № 1178 та пункту 3 Наказу № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Неврахування вимог пункту 24 Особливостей № 1178 та пункту 3 Наказу № 1082.) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
2023-04-05 19:45:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Житомирській області |
254 100,00
UAH з ПДВ
|
254 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Житомирській області #40109091 |
Переможець |
254 100,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2023 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 16:35
|
Додаткова Угода 1.pdf | укладений |
05 квітня 2023 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 16:30
|
Додаткова Угода 5.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2023 15:51
|
Додаткова угода 4 від 22.03.2023 до Договору від 31.01.2023 17-ж-2.pdf | зміни до договору |
22 березня 2023 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2023 13:12
|
Додаток 1 Протокол погодження договірної ціни.pdf | зміни до договору |
17 березня 2023 13:10
|
Протокол виправлення описки.pdf | зміни до договору |
17 березня 2023 13:08
|
Додаток 1 Протокол погодження договірної ціни.pdf | зміни до договору |
17 березня 2023 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2023 15:35
|
Додаткова угода 3 від 15.03.2023 до Договору від31.01.2023 17-ж-2.pdf | зміни до договору |
15 березня 2023 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2023 15:30
|
Додаткова угода 2 від 13.03.2023 до Договору від31.01.2023 17-ж-2.pdf | зміни до договору |
15 березня 2023 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 16:37
|
Договір про надання послуг від 31.01.2023 №17Ж2(пультова охорона).pdf | укладений |
31 січня 2023 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4.1. загальна ціна (вартість) Послуг за цим Договором становить 46 200 грн.00 коп. (сорок шість тисяч двісті гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ, що становить 7 700 грн. 00 коп. (сім тисяч сімсот гривень 00 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 17/Ж/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення механічної (формальної) описки у Додатку №1 до Договору "Протокол погодження договірної ціни", виклавши його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 17/Ж/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №1 Протокол погодження договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 17/Ж/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено у новій редакції Додаток №1 до Договору "Протокол погодження договірної ціни". |
Номер договору про закупівлю: | 17/Ж/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна ціна (вартість) Послуг за цим Договором становить 43 686,8 грн. з урахуванням ПДВ, викласти Додаток 1 до Договору "Протокол погодження договірної ціни" у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 17/Ж/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |