Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (1-а черга будівництва – дільниця від ст. «Сирець» до ст. «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік ст. «Виноградар») (Коригування). 5-й і 6-й пускові комплекси
Очікувана вартість
13 956 843 711,13 UAH
UA-2024-05-13-003334-a ● 8f61269b2e3a4ae8ad93c065fc91dc25
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Сас Валентина 0442385892 v.sas@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2024 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 13 956 843 711,13 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 784 218,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення виконання зобов’язань учасника перед Замовником, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, а саме, банківська гарантія (електронна банківська гарантія) (далі – Гарантія), оформлена у відповідності до Закону з урахуванням Особливостей, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»* та положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 на суму: 69 700 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в пункті 2 "Забезпечення тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 69700000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору: 1 % вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у вигляді банківської гарантії у розмірі 1 % вартості договору про закупівлю. Примірна форма банківської гарантії наведена в Додатку 8 до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (1-а черга будівництва – дільниця від ст. «Сирець» до ст. «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік ст. «Виноградар») (Коригування).
(5-й і 6-й пускові комплекси)
Розгорнути
Згорнути
(5-й і 6-й пускові комплекси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2026
ДК 021:2015: 45221200-4 — Будівництво тунелів, шахт і метрополітенів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за якісно виконані роботи здійснюються щомісячно, з урахуванням положень Загальних умов, Бюджетного Кодексу України та інших вимог бюджетного законодавства тощо, проміжними платежами – по мірі фактичного виконання робіт - на підставі належним чином оформлених та підписаних Сторонами Акта(ів) КБ-2в та Довідки(ок) КБ-3 за відповідний місяць, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати їх підписання Сторонами, за умови наявності на реєстраційному рахунку Замовника бюджетних коштів цільового призначення для фінансування закупівлі робіт, передбачених цим Договором. Замовник має право брати фінансові зобов’язання лише за наявності коштів на реєстраційному рахунку відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України. Розрахунки за якісно виконані роботи з винесення інженерних мереж з плями забудови здійснюються Замовником на підставі підписаних Сторонами Акта(ів) КБ-2в та Довідки(ок) КБ-3 в межах не більш ніж 80% від вартості виконаних робіт. Розрахунок за решту вартості виконаних робіт (20% від вартості виконаних робіт) здійснюється Замовником після отримання від Підрядника належним чином оформлених актів технічного приймання мереж з відміткою про передачу експлуатаційній організації (власнику мереж) виконавчої документації в повному обсязі. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2024 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2024 16:53 |
Повідомлення учасникам від 30.05.2024.doc | |
30 травня 2024 16:53 |
Додаток 4 зі змінами від 30.05.2024.docx | |
30 травня 2024 16:53 |
ТД зі змінами від 30.05.2024.doc | |
30 травня 2024 16:53 |
Додаток 3 зі змінами від 30.05.2024.docx | |
23 травня 2024 11:33 |
Повідомлення учасникам від 23.05.2024.doc | |
13 травня 2024 11:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2024 11:30 |
Додаток 1.docx | |
13 травня 2024 11:30 |
Додаток 2.docx | |
13 травня 2024 11:29 |
Додаток 1 до технічної специфікації.pdf | |
13 травня 2024 11:29 |
Додаток 2 до технічної специфікації.pdf | |
13 травня 2024 11:29 |
Додаток 3 до технічної специфікації.pdf | |
13 травня 2024 11:29 |
Додаток 4 до технічної специфікації.pdf | |
13 травня 2024 11:29 |
Додаток 5.docx | |
13 травня 2024 11:29 |
Додаток 6.docx | |
13 травня 2024 11:29 |
Додаток 7.docx | |
13 травня 2024 11:29 |
Додаток 8.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 14 травня 2024 14:55
Дата відповіді: 16 травня 2024 16:20
Відповідно до умов Тендерної документації «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний (закритий) договір(и) на виконання робіт за предметом закупівлі (за п’ятим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), але в будь-якому випадку договір(ори) повинен(ні) включати будівництво (нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту об’єктів будівництва) наземних, надземних або підземних лінійних об'єктів для пересування людей, транспортних засобів, вантажів тощо, а також виконання робіт методом «стіна в ґрунті» з класом наслідків (відповідальності) СС3 (значні).»
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що дана вимога є дискримінаційною та надзвичайно сильно звужує коло потенційних учасників!!! Прийняти участь у закупівлі мають змогу тільки ті учасники, які виконали аналогічний договір із застосуванням робіт методом «стіна в ґрунті». Така вимога унеможливлює участь тих суб’єктів господарювання, які мають виконаний аналогічний договорі щодо будівництва (нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту об’єктів будівництва) наземних, надземних або підземних лінійних об'єктів для пересування людей, транспортних засобів, вантажів тощо з класом наслідків (відповідальності) СС3 (значні), але при цьому не виконували за таким (-ими) догвором (-ами) робіт методом «стіна в ґрунті»
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено основні Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Так згідно статті 5 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Встановлення вимоги, що учасники повинні підтвердити виконання договору саме методом «стіна в гранті» дискримінує учасників закупівлі та встановлює нерівні умови до таких учасників!
Таке твердження підтверджується тим, що згідно умов технічного завдання до предмета закупівлі встановлено безліч інших робіт, окрім виконання робіт методом «стіна в гранті». Потенційні учасники можуть мати значний досвід виконання інших робіт, які передбачені технічним завданням до предмету закупівлі, що підтверджує їхню спроможність виконати роботи за предметом закупівлі.
Разом з тим, вимога щодо наявності досвіду виконання договору саме методом «стіна в гранті» додатково обмежує участь успішних та потужних підприємств, які мають достатню кількість кваліфікованих працівників та відповідне обладнання. З огляду на вищевказане, просимо прибрати наступну дискримінаційну вимогу «а також виконання робіт методом «стіна в ґрунті»».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо працівників субпідрядника
Дата подання: 14 травня 2024 15:10
Дата відповіді: 16 травня 2024 16:21
Приміткою до пункту 5.1.2 тендерної документації передбачено «2. Допускається відсутність у складі учасника окремих працівників відповідної кваліфікації, за умови наявності таких працівників у складі субпідрядника(ів), якого(их) учасник планує залучити до виконання роботи, що підтверджується довідкою(ами) наданою(ими) згідно з пунктом 5.1.2.9».
Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не передбачено можливість підтверджувати відповідність учасника кваліфікаційним критеріям шляхом залучення субпідрядників.
Вимагаємо виключити таку незаконну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості).
Абзацом дев'ятнадцятим пункту 47 Особливостей передбачено «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.».
В частині третій статті 16 Закону зазначено «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.».
Отже, Замовником не порушено чинне законодавство України та не встановлено в тендерній документації жодних незаконних вимог.
Абзацом дев'ятнадцятим пункту 47 Особливостей передбачено «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.».
В частині третій статті 16 Закону зазначено «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.».
Отже, Замовником не порушено чинне законодавство України та не встановлено в тендерній документації жодних незаконних вимог.
Щодо забезпечення виконання умов договору
Дата подання: 14 травня 2024 15:47
Дата відповіді: 16 травня 2024 16:20
Замовником вимагається надання забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Загальновідомим фактом є те, що в нашій країні триває військовий стан та країна переживає складі економічні часи. Всі підприємства перебувають в надзвичайно складних фінансових умовах господарювання. Орієнтовний розмір встановленого забезпечення виконання договору про закупівлю складе близько 697 842 185,55 грн!!!
Згідно пункту 2 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за такими принципами - максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Заморожування обігових коштів учасника переможця у розмірі 5% від суми договору не відповідає основним принципам закупівлі, оскільки такі кошти будуть направлені на фінансування робіт за предметом закупівлі та для якомога швидшому виконання своїх зобов’язань за умовами договору!!!! Блокування значних фінансових активів учасника переможця може негативно вплинути на якість та строки виконання робіт.
Тому, переконливо просимо зменшити розмір забезпечення виконання договору про закупівлю до 0,5%, що дасть змогу взяти участь у закупівлі більшому колу учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо обладнання субпідрядника
Дата подання: 14 травня 2024 16:56
Дата відповіді: 16 травня 2024 16:21
Підпунктом 5.1.1.4 пункту 5.1.1 тендерної документації передбачено:
«5.1.1.4. Довідка(и), від субпідрядника(ів), якого(их) учасник планує залучити до виконання роботи, що є предметом закупівлі, про наявність у нього(них) для виконання відповідних субпідрядних робіт:
- обладнання необхідного для виконання робіт – складена(і) за формою, наведеною у пункті 5.1.1.1. (за відповідними її пунктами);
та/або
- матеріально-технічної бази (виробничої(их) бази(баз) та/або випробувальної(их)/вимірювальної(их) лабораторії(ій)), необхідної для виконання робіт – складена(і) за формою, наведеною у пункті 5.1.1.2;
та/або
- технологій, необхідних для виконання робів – складена(і) в довільній формі з урахуванням примітки до пункту 5.1.1.3.
Примітки до пункту 5.1.1.4:
1. Довідка(и) надається(ються) у разі залучення учасником субпідрядника(ів) до виконання робіт в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю.
2. Ненадання учасником довідки(ок) згідно з пунктом 5.1.1.4, розглядається Замовником, як відсутність в учасника наміру залучати субпідрядника(ів) до виконання роботи, що є предметом закупівлі, в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації.».
Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не передбачено можливість підтверджувати відповідність учасника кваліфікаційним критеріям шляхом залучення субпідрядників.
Вимагаємо виключити таку незаконну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості).
Абзацом дев'ятнадцятим пункту 47 Особливостей передбачено «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.».
В частині третій статті 16 Закону зазначено «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.».
Отже, Замовником не порушено чинне законодавство України та не встановлено в тендерній документації жодних незаконних вимог.
Абзацом дев'ятнадцятим пункту 47 Особливостей передбачено «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.».
В частині третій статті 16 Закону зазначено «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.».
Отже, Замовником не порушено чинне законодавство України та не встановлено в тендерній документації жодних незаконних вимог.
Щодо назв обладнання
Дата подання: 20 травня 2024 14:49
Дата відповіді: 23 травня 2024 11:37
чи може обладнання яке робить стіну в грунті повинні називатися по іншому ніж «верстат», наприклад "бурова машина " або "бурова установка" ? теж саме питання стосується відповідності назв іншого обладнання, що вимагається тендерною документацією, чи можуть вони також називатися по іншому ніж написано у документації, але при цьому виконує тіж самі функції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів))
Дата подання: 24 травня 2024 12:27
Дата відповіді: 27 травня 2024 16:31
П. 5.1.3. Розділу 5 тендерної документації і аналогічний п. 4.1. Додатку 4 до неї (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) містять Примітку 1, яка визначає, що «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний (закритий) договір(и) на виконання робіт за предметом закупівлі (за п’ятим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), але в будь-якому випадку договір(ори) повинен(ні) включати будівництво (нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту об’єктів будівництва) наземних, надземних або підземних лінійних об'єктів для пересування людей, транспортних засобів, вантажів тощо, з класом наслідків (відповідальності) СС3 (значні).»
Тобто під це визначення підпадає, наприклад, підземний пішохідний перехід.
Існує наказ Міністерства Економічного Розвитку і Торгівлі України від 15.04.2020 № 708, який затверджує Порядок визначення предмета закупівлі, і Замовник вирішив при визначенні предмета закупівлі використати всі знаки національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Учаснику не зрозуміло, чому при визначенні поняття «аналогічний договір» Замовник свідомо йде на пониження якості досвіду можливих учасників. При чому робить він це послідовно оскільки в першій редакції тендерної документації в якості аналогічного досвіду були також включені роботи «виконання робіт методом «стіна в ґрунті» з класом наслідків (відповідальності) СС3 (значні).»
ВИМАГАЄМО: змінити формулювання вищеозначених пунктів на наступне: «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний (закритий) договір(и) на виконання робіт за предметом закупівлі (за п’ятим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), але в будь-якому випадку договір(ори) повинен(ні) включати будівництво (нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів будівництва) наземних, надземних або підземних об´єктів метрополітену або залізниць з класом наслідків (відповідальності) СС3 (значні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником для участі у закупівлі, з метою розширення кола потенційних учасників, вказано лінійні об'єкти, які в т.ч. включають метрополітени і залізничний транспорт, з класом наслідків (відповідальності) СС3 (значні).
Щодо наявності фінансової спроможності
Дата подання: 24 травня 2024 12:28
Дата відповіді: 27 травня 2024 16:26
Пункт 5.1.4.1. Розділу 5 тендерної документації і аналогічний п. 5.1. Додатку 4 до неї (Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю) містять Примітку 1, яка визначає, що «Обсяг річного доходу (виручки) учасника за останній завершений звітній період (календарний рік) має становити не менш як 50 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.» Також ці пункти містять Примітку 3, яка регламентує, що «Учасники, які працюють менше одного календарного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за останній завершений звітний період (квартал), що передує даті оголошення цієї процедури закупівлі.»
Ми згодні, що згідно, наприклад, з абзацом 1частиною 3 Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», «у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)», і Замовник, виходячи з того, що будівництво розраховано на два роки, встановив кваліфікацію 50%.
Але ми просимо Замовника взяти до уваги факт, що в нашій країні триває військовий стан та країна переживає складі економічні часи. Всі підприємства перебувають в надзвичайно складних фінансових умовах господарювання. Орієнтовний розмір документально підтвердженого обсягу продаж за останній рік – наближається до 7 млрд. грн.
Такі умови для вітчизняного суб’єкта підприємницької діяльності будуть надзвичайно складними. А такий підхід Замовника протирічить принципам закупівель - пп. 1, 3, 4, 6 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тому що така умова виглядає так, що Замовник заздалегідь розраховує, наприклад, на більш фінансово спроможних нерезидентів.
Крім того, вищевказана Примітка 3 сформульована так, що для «Учасників, які працюють менше одного календарного року» взагалі формально не визначає рівня обсягу доходу (виручки), наприклад «пропорційно за квартал, місяць… тощо»
ВИМАГАЄМО: з метою відповідності тендерної документації пп. 1, 3, 4, 6 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» внести відповідні зміни в Примітки 1 і 3 пункту 5.1.4.1. Розділу 5 тендерної документації і в аналогічний п. 5.1. Додатку 4 до тендерної документації (Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовнику необхідно мати від потенційних учасників підтвердження щодо спроможності реалізувати у визначений проєктом термін, будівництво важливого соціально значущого об’єкту інженерно-транспортної інфраструктури.
Продовження терміну подання тендерних пропозицій
Дата подання: 24 травня 2024 19:49
Дата відповіді: 27 травня 2024 16:33
13 травня 2024 р. Комунальне підприємство «Київський метрополітен» (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 45221200-4 — Будівництво тунелів, шахт і метрополітенів про проведення процедури відкритих торгів з особливостями – «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (1-а черга будівництва – дільниця від ст. «Сирець» до ст. «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік ст. «Виноградар») (Коригування). 5-й і 6-й пускові комплекси» (оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2024-05-13-003334-a), (далі — Процедура закупівлі) з очікуваною вартістю 13 956 843 711,13 грн з ПДВ.
Строк подання тендерних пропозицій - до 28 травня 2024 р.
Компанія Cobra Instalaciones y Servicios, S.A. є іноземною компанію та знаходитьcя в м.Мадрид, Королівство Іспанія (ідентифікаційний код A-46146387). Тендерна та уся технічна документація складена на українській мові. Відсутній онлайн доступ до проектної документації. Також, тендерна пропозиція повинна бути надана на українській мові. Очікувана вартість тендеру є дуже висока, об’єкт серйозний, однак дуже мало часу надано для підготовки пропозицій. Самі переклади документів з української мови на англійську, а пізніше, з англійської чи іспанської на українську мову займають велику кількість часу, не говорячи вже про те, що документація повинна бути уважно опрацьована і підготовлена тендерна пропозиція, що само по собі потребує багато часу. Дещо дивує та ситуація, що закупівля планується на таку велику суму, а замовником не була потрачена відносно невелика сума коштів для перекладу документів на англійську мову, що би могло розширити кількість потенційних учасників та полегшити їм підготовку тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, з метою надання більшій кількості учасників, а також, і компанії Cobra Instalaciones y Servicios, S.A. взяти участь в тендері з очікуваною вартістю майже 14 мільярдів гривень, що забезпечить недискримінацію, конкуренцію та економію грошових коштів для українського бюджету, просимо Вас продовжити термін на подання тендерних пропозицій як мінімум, на один місяць.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Термін подання тендерних пропозицій визначений відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 .
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-13-003334-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКБУД ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41939994
Дата подання: 24 травня 2024 12:17
Дата подання: 24 травня 2024 12:17
Скарга на умови закупівлі
13 травня 2024 р. Комунальне підприємство «Київський метрополітен» (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 45221200-4 — Будівництво тунелів, шахт і метрополітенів про проведення процедури відкритих торгів з особливостями – «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (1-а черга будівництва – дільниця від ст. «Сирець» до ст. «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік ст. «Виноградар») (Коригування). 5-й і 6-й пускові комплекси» (оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2024-05-13-003334-a), (далі — Процедура закупівлі).
Оскарження умов закупівлі - до 25 травня 2024 р. 00:00
Суб'єкт оскарження, Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКБУД ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БТП «МІСЬКБУД ІНВЕСТ»), ознайомившись з тендерною документацією Замовника, з умовами закупівлі не згоден, вважає, що рішення Замовника по умовам закупівлі прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), також в тендерній документації наявні умови, що обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи, викладенні у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що в свою чергу обмежує право ТОВ «БТП „МІСЬКБУД ІНВЕСТ“» прийняти участь у цій закупівлі.
Скаржник свою позицію підтверджує наступними фактичними обставинами:
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2024 16:06
рішення від 27.05.2024 №9167.pdf
Дата публікації: 27 травня 2024 16:05
інформація про перенесення від 04.06.2024 №881 + запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 05 червня 2024 11:26
інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2024 №10261.pdf
Дата публікації: 13 червня 2024 11:50
рішення від 12.06.2024 № 10261.pdf
Дата публікації: 17 червня 2024 17:27
Номер скарги: UA-2024-05-13-003334-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НЬЮХАУС", Код ЄДРПОУ:43276731
Дата подання: 31 травня 2024 18:23
Дата подання: 31 травня 2024 18:23
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Замовником порушено його права і законні інтереси Скаржника, які пов’язані з його можливою участю в процедурі закупівлі, а дії Замовника, які відображені у незаконних вимогах тендерної документації направлені на обмеження кола осіб в участі у закупівлі.
Дані дії Замовника розцінюємо, як такі, що обмежують конкуренцію та призводять д
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 червня 2024 16:36
рішення від 04.06.2024 № 9745.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 16:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2024 № 10266.pdf
Дата публікації: 13 червня 2024 11:52
рішення від 12.06.2024 № 10266.pdf
Дата публікації: 14 червня 2024 11:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
13 785 000 000,00
UAH з ПДВ
|
13 785 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
13 785 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2024 09:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2024 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2024 14:17
|
466-ДБМ-24 від 14.08.2024_ТОВ ГК АВТОСТРАДА.pdf | укладений |
15 серпня 2024 14:17
|