Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 90720000-0 Захист довкілля (послуги з проведення благоустрою у прибрежних смугах річок Псел, Сумка, Стрілка, оз. Чеха, інших водних об’єктів, очищення русел річок).
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-05-22-001883-b 8f4875cf3b534f52ade7e4711ca75a51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 15:29
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90720000-0: Захист довкілля


про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 90720000-0 Захист довкілля (послуги з проведення благоустрою у прибрежних смугах річок Псел, Сумка, Стрілка, оз. Чеха, інших водних об’єктів, очищення русел річок).
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 90720000-0 Захист довкілля (послуги з проведення благоустрою у прибрежних смугах річок Псел, Сумка, Стрілка, оз. Чеха, інших водних об’єктів, очищення русел річок).
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: прибрежні смуги річок Псел, Сумка, Стрілка, оз. Чеха, інших водних об’єктів. Обсяг надання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 900 000 грн. (з ПДВ).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.10.2020 р.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 12.06.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__)
-Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
- Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
- Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги.
- Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 9 000 грн. (1%).

Затверджено Протоколом № 217/05.02.03-05 від 22.05.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення благоустрою у прибрежних смугах річок Псел, Сумка, Стрілка, оз. Чеха, інших водних об’єктів, очищення русел річок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 90720000-0 — Захист довкілля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__) -Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. - Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. - Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця (при необхідності) та до 25 числа звітного місяця, а Замовник оплачує надані послуги. - Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. - Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 14:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 11:49
Перелік змін.docx
04 червня 2020 11:49
Додаток 6 (нова редакція).docx
04 червня 2020 11:49
Додаток 5 (нова редакція).docx
04 червня 2020 11:49
Додаток 4 (нова редакція) Проект договору.docx
04 червня 2020 11:49
Додаток 3 (нова редакція).doc
04 червня 2020 11:48
Додаток 2 (нова редакція 2).docx
04 червня 2020 11:48
Тендерна документація (нова редакція 2).docx
03 червня 2020 12:58
Додаток 1 (нова редакція).docx
22 травня 2020 13:38
Оголошення_0001.pdf
04 червня 2020 14:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 11:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 13:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 11:49
Перелік змін.docx
03 червня 2020 12:59
Перелік змін.docx
25 травня 2020 15:09
Перелік змін.docx
04 червня 2020 11:49
Додаток 6 (нова редакція).docx
03 червня 2020 12:59
Додаток 6 (нова редакція).docx
25 травня 2020 15:08
Додаток 6 (нова редакція).docx
22 травня 2020 13:38
Додаток 6.docx
04 червня 2020 11:49
Додаток 5 (нова редакція).docx
03 червня 2020 12:59
Додаток 5 (нова редакція).docx
25 травня 2020 15:08
Додаток 5 (нова редакція).docx
22 травня 2020 13:38
Додаток 5.docx
04 червня 2020 11:49
Додаток 4 (нова редакція) Проект договору.docx
03 червня 2020 12:59
Додаток 4 (нова редакція) Проект договору.docx
25 травня 2020 15:08
Додаток 4 (нова редакція) Проект договору.docx
22 травня 2020 13:37
Додаток 4 Проект договору.docx
04 червня 2020 11:49
Додаток 3 (нова редакція).doc
03 червня 2020 12:58
Додаток 3 (нова редакція).doc
25 травня 2020 15:08
Додаток 3 (нова редакція).doc
22 травня 2020 13:37
Додаток 3.doc
04 червня 2020 11:48
Додаток 2 (нова редакція 2).docx
03 червня 2020 12:58
Додаток 2 (нова редакція).docx
25 травня 2020 15:08
Додаток 2 (нова редакція).docx
22 травня 2020 13:37
Додаток 2.docx
04 червня 2020 11:48
Тендерна документація (нова редакція 2).docx
03 червня 2020 12:58
Тендерна документація (нова редакція).docx
25 травня 2020 15:07
Тендерна документація (нова редакція).docx
22 травня 2020 13:36
Тендерна документація.docx
03 червня 2020 12:58
Додаток 1 (нова редакція).docx
25 травня 2020 15:07
Додаток 1 (нова редакція).docx
22 травня 2020 13:37
Додаток 1.docx
22 травня 2020 13:38
Оголошення_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ" 862 351,29
UAH з ПДВ
833 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛЛТА 845 000,00
UAH з ПДВ
845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛУГОВИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 899 000,00
UAH з ПДВ
899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 10:57
Електронний підпис
11 червня 2020 10:52
місцезнаходження.pdf
11 червня 2020 10:52
форма техніка.pdf
11 червня 2020 10:52
форма робітники.pdf
11 червня 2020 10:52
форма керівний склад.pdf
11 червня 2020 10:52
субпідряд.pdf
11 червня 2020 10:52
Статут.pdf
11 червня 2020 10:52
санкціїдод2.pdf
11 червня 2020 10:52
Протокол заг.зб..pdf
11 червня 2020 10:52
посадова особа.pdf
11 червня 2020 10:52
Опис.pdf
11 червня 2020 10:52
немає пдв.pdf
11 червня 2020 10:52
не засуджена.pdf
11 червня 2020 10:52
Наказ.pdf
11 червня 2020 10:52
калькуляція.pdf
11 червня 2020 10:52
захист довкілля.pdf
11 червня 2020 10:52
додаток 6.pdf
11 червня 2020 10:52
Договор ТС Богдан.pdf
11 червня 2020 10:52
відгук.pdf
11 червня 2020 10:52
витяг тов.pdf
11 червня 2020 10:52
виписка.pdf
11 червня 2020 10:52
аналогічний+акти.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 14:28
Эдиний нов.-2.jpg
10 червня 2020 14:28
Эдиний нов.-1.jpg
10 червня 2020 14:28
Свідоцтво2 (1).jpg
10 червня 2020 14:28
Свідоцтво.jpg
10 червня 2020 14:28
4 ОПП.jpg
10 червня 2020 14:28
pas 2_0002.jpg
10 червня 2020 14:28
pas 2_0001.jpg
10 червня 2020 14:28
IMG_0004.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ"

ТОВ ЕЛЛТА

ФОП "ЛУГОВИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ"
#41042508
Відхилено 833 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 15:50
ТОВ ЕЛЛТА
#40164962
Переможець 845 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 10:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 червня 2020 15:49
Електронний підпис
16 червня 2020 15:48
Протокол №263_0001.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕЛЛТА #40164962

№ рішення у справі

70/66-р/к

Дата рішення у справі

18.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

27-р/тк

Дата рішення у справі

03.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕЛЛТА
#40164962
845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:14
Додаткова угода №7_0001.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 12:04
Додаткова угода №6_0001.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 13:46
Додаткова угода №5_0001.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 10:32
Додаткова угода №4_0001.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 09:28
Додаткова угода №3_0001.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 09:27
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 09:31
Додаток до дод. угоди №2_0001.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 09:30
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 09:30
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 11:25
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
08 липня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 08:41
Додаток №1_0001.pdf укладений
06 липня 2020 08:40
Додаток №3_0001.pdf укладений
06 липня 2020 08:40
Додаток №2_0001.pdf укладений
06 липня 2020 08:40
Договір №537-б_0001.pdf укладений
06 липня 2020 08:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.4 ч.5 статті 41 та статтю 11 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність внесення змін до договору №537-б, укладеного 06.07.2020 року з ТОВ «ЕЛЛТА» в частині продовження терміну виконання робіт до 30.11.2020 р. відповідно до розрахунку до кошторису по КПКВК 1218340 «Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів» на 2020 рік, у зв’язку з тим, що кошти на послуги з проведення благоустрою у прибрежних смугах річок Псел, Сумка, Стрілка, оз. Чеха, інших водних об’єктів, очищення русел річок розподілені наступним чином: серпень 403500,00 грн.; вересень 10608,00 грн.; жовтень 15090,00 грн.; листопад 470802,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 537-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 537-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення Додатку №1 до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 537-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 537-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 537-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виникла необхідність внесення змін до договору №537-б, укладеного 06.07.2020 року з ТОВ «ЕЛЛТА» у зв’язку із погодженням ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення на суму 8 859,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 537-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору на 0 грн. 01 коп.
Номер договору про закупівлю: 537-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 836 140,39
UAH