Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182: 2011 Services for current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-19 Domanove (in Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche Bucharest) in the area of km 127 + 250 - km 128 + 100 (45233142-6 Road repair).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Volyn Region |
National ID: | 25908960 |
Contact point: |
Pilipchuk Ruslan Vladimirovich 380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2020 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 13:57 |
Очікувана вартість: | 19 380 143,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 193 801,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 193801.43 UAH |
Publication date: | 09 вересня 2020 17:37 |
Enquiries until: | 30 вересня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 жовтня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 19 380 143 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 193 801 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 14:58 |
Перелік ЗМІН 2.doc | |
22 вересня 2020 14:58 |
ТД ПСР WIM із змінами 2.doc |
22 вересня 2020 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 вересня 2020 14:58 |
Перелік ЗМІН 2.doc
|
||||||
22 вересня 2020 14:58 |
ТД ПСР WIM із змінами 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-13-000027 ● 7f8f9586bcca4d1ca48f882cb3633ae5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2020 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2020 № 51-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.11.2020 № 51-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-09-003113-a від 09.09.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків та інформація, отримана від громадських обʾєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір(ри) з будівництва (влаштування, реконструкції, ремонту) протягом 2018-2020 років дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) та/або систем відеоспостереження за рухом та/або автоматизованого керування рухом та/або систем вагового контролю на транспорті та/або систем зовнішнього освітлення, електроживлення та їх елементів, враховуючи основні види робіт згідно з технічним завданням тендерної документації. Учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надає аналогічний договір №37/19 від 24.07.2019 року укладений з Льотною академією національного авіаційного університету за результатами закупівлі за № UA-2019-06-11-000566-b Електромонтажні роботи («Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Кіровоград» Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського, 1») Відповідно до пункту 21 частини першої ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Пунктом 22 частини першої ст.1 даного закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Відповідно до пункту 3 даного наказу - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Враховуючи вище викладене наданий учасником ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» договір №37/19 від 24.07.2019 є аналогічним за предметом закупівлі, а визначений Льотною академією національного авіаційного університету код закупівлі ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (аналогічний договір учасника) включає зокрема послуги з систем зовнішнього освітлення, електроживлення та їх елементів, а виконанні роботи за даним аналогічним договором, що підтверджується актами виконаних робіт учасника ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» згідно яких вони в значній мірі збігаються з основними видами робіт згідно з технічним завданням тендерної документації замовника. Додатково відповідно до вимог частини 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в складі тендерної пропозиції Учасники надають відомість джерел поставки основних матеріалів, згідно встановленої форми Додатку №5. У складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» надано Відомість джерел поставки основних матеріалів за №576 від 09.10.2020, яка відповідає встановленим вимогам. У відомості вказано, що учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» буде здійснювати поставку асфальтобетонних сумішей, однак, в тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності постачання асфальтобетонних сумішей у відповідності нормативним вимогам, відстані перевезень суміші та атестації виробництва асфальтобетонних сумішей. Рішення замовника про відхилення тендерних пропозицій учасника може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко та однозначно були прописані в документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам тендерної документації, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС».
2020-12-22 16:56:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" #38013959 |
Переможець |
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:33
|
Додаткова угода №449-21.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 10:46
|
Додаткова угода №152-21 (1).pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 11:13
|
Додаткова угода №151-21 (1).pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 15:22
|
Додаткова угода №120-21 (1).pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 09:12
|
Додаткова угода №92-21 (1).pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:50
|
Додаткова угода №334-20 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:47
|
Додаткова угода №289-20 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 15:41
|
Додаткова угода №197-20 (1).pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 16:52
|
Договір №01.3-60-20.pdf | укладений |
17 листопада 2020 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/60/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 197/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний план виконання робіт (послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/60/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 289/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний план виконання робіт (послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/60/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 334/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/60/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 92/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у пункти 5.1; 10.1; 11.5. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний план виконання робіт (послуг)" |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/60/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 120/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в розділ XIV договору "Адреси, реквізити та підписи Сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/60/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 151/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в розділ XIV договору "Адреси, реквізити та підписи Сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/60/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 152/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування". |
Номер договору про закупівлю: | 01.3/60/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 449/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |