Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло
Очікувана вартість
95 790,00 UAH
UA-2022-08-03-006298-a ● 8eb7dfeb95524ffe949655f26dcf68ee
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40737491 |
Місцезнаходження: | 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець , вул. Незалежності,80 |
Контактна особа: |
Ірина Моторна +380957963029 imotornaya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2022 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2022 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2022 14:29 |
Очікувана вартість: | 95 790,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 478,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
334 кілограм
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2022 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2022 14:43 |
Оголошення спрощена вершкове масло 2022..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог Замовника
Дата подання: 08 серпня 2022 18:33
Дата відповіді: 09 серпня 2022 16:24
Шановний Замовнику відповідно до ЗУ "«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), не є обов’язковою. -це щодо вашої вимоги
Оригінал діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, з наданням завірених копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи.
Чи може учасник надати пояснення ,опираючись на діюче Законодавство ,щодо ненадання необовязкових для постачальника сертифікатів ?
Щодо вимоги :
- Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт має бути без виявлених порушень.
Впровадження системи НАССР також підтверджується актуальним Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного
контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної
політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень , тому чи можливо для підтвердження учаснику подавати даний акт ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Шановний Учаснику, НАССР це постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Ця система ідентифікує, оцінює та контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпечності харчових продуктів. Застосування системи НАССР полягає у здійсненні контролю за безпечністю харчових продуктів та виявленні потенційної небезпеки (біологічна, хімічна, фізична). Оператори ринку повинні розробити, ввести в дію та застосовувати процедури, засновані на системі НАССР. Оператор ринку харчових продуктів – суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами) і який відповідає за виконання вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Також до операторів ринку відносяться агропродовольчі ринки, фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Усі оператори ринку харчових продуктів мають запровадити на своїх потужностях систему НАССР:
• з 20.09.2017 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2018 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2019 р. – на малих потужностях.
Таким чином, на сьогоднішній день усі оператори ринку повинні мати запроваджену систему НАССР, підтверджену не лише документально (наявністю журналів), а й практично.
Ми як відділ освіти маємо організувати якісне, здорове та безпечне харчування для дітей. Вищезазначений сертифікат визначає вимоги системи управління продовольчої безпеки в організаціях з харчового ланцюга, котрі повинні продемонструвати здатність контролювати загрозу безпеки харчових продуктів, щоб переконатися, що харчові продукти є безпечними на момент їх споживання.
Хочемо зазначити про те, що хоч і сертифікація в Україні є необов'язковою та добровільною, на думку органу оскарження, встановлення вищенаведених вимог щодо сертифікатів ISO не є дискримінаційними. Отож, якщо замовник прописав вищенаведені вимоги — такі сертифікати необхідно отримувати. В разі ненадання таких документів у складі пропозиції або надання замість них довідки-пояснення, такого учасника очікуватиме відхилення. Додатково замовник має право вимагати звіти за результатами аудиту до такого сертифікату.
2. Щодо акту перевірки повідомляємо що, Мінагрополітики наказом від 08.08.2019 р. №446 затвердило форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту саме постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Форма акта, зокрема, містить виключний перелік питань щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту системи НАССР. Тобто Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень не можливо підтвердити всі програми-передумови системи НАССР, також повідомляємо що наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року N 447 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022}.
• з 20.09.2017 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2018 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2019 р. – на малих потужностях.
Таким чином, на сьогоднішній день усі оператори ринку повинні мати запроваджену систему НАССР, підтверджену не лише документально (наявністю журналів), а й практично.
Ми як відділ освіти маємо організувати якісне, здорове та безпечне харчування для дітей. Вищезазначений сертифікат визначає вимоги системи управління продовольчої безпеки в організаціях з харчового ланцюга, котрі повинні продемонструвати здатність контролювати загрозу безпеки харчових продуктів, щоб переконатися, що харчові продукти є безпечними на момент їх споживання.
Хочемо зазначити про те, що хоч і сертифікація в Україні є необов'язковою та добровільною, на думку органу оскарження, встановлення вищенаведених вимог щодо сертифікатів ISO не є дискримінаційними. Отож, якщо замовник прописав вищенаведені вимоги — такі сертифікати необхідно отримувати. В разі ненадання таких документів у складі пропозиції або надання замість них довідки-пояснення, такого учасника очікуватиме відхилення. Додатково замовник має право вимагати звіти за результатами аудиту до такого сертифікату.
2. Щодо акту перевірки повідомляємо що, Мінагрополітики наказом від 08.08.2019 р. №446 затвердило форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту саме постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Форма акта, зокрема, містить виключний перелік питань щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту системи НАССР. Тобто Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень не можливо підтвердити всі програми-передумови системи НАССР, також повідомляємо що наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року N 447 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022}.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-03-006298-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3079523651
Дата подання: 20 серпня 2022 17:44
Неправомірне відхилення пропозиції
ФОП Коваль Є.Г. Просить Переглянути Ваше Рішення що до Його Дискваліфікації в закупівлі Вершкове масло., протокол № 213. Так Як :
1. Наказ Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні 14.10.1997 № 363. Не є підставою для дискваліфікації, оскільки в Правилах перевезень молока та молочних продуктів п 25.6.2.(Даного наказу) зазначено, що Молоко перевозиться безтарним способом у спеціалізованих автомобілях-цистернах чи тарним способом - в авторефрижераторах, автомобілях-фургонах або бортових автомобілях з укриттям вантажу брезентом.
Молочні продукти перевозяться тарним способом в автомобілях, які є в наявності для тарного перевезення. При цьому враховується тривалість перевезення: в літній період (квітень-вересень) при перевезенні на автомобілях із бортовою платформою і накриттям брезентом термін доставки не може бути більше 2-х годин, а для автомобілів-фургонів ізотермічних - не більше 6 годин.
Отже, Згідно даного Наказу, на який ви чомусь посилаєтесь, ваша вимога є неправомірною.
2. Крім Того До складу тендерної пропозиції ФОП Коваль Надав Сканкопію Свідоцтва про реєстрацію ТЗ, в якому зазначено (у розділі S1) що на автомобіль встановлено Холодильне обладнання.
Розгорнути
Згорнути
1. Наказ Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні 14.10.1997 № 363. Не є підставою для дискваліфікації, оскільки в Правилах перевезень молока та молочних продуктів п 25.6.2.(Даного наказу) зазначено, що Молоко перевозиться безтарним способом у спеціалізованих автомобілях-цистернах чи тарним способом - в авторефрижераторах, автомобілях-фургонах або бортових автомобілях з укриттям вантажу брезентом.
Молочні продукти перевозяться тарним способом в автомобілях, які є в наявності для тарного перевезення. При цьому враховується тривалість перевезення: в літній період (квітень-вересень) при перевезенні на автомобілях із бортовою платформою і накриттям брезентом термін доставки не може бути більше 2-х годин, а для автомобілів-фургонів ізотермічних - не більше 6 годин.
Отже, Згідно даного Наказу, на який ви чомусь посилаєтесь, ваша вимога є неправомірною.
2. Крім Того До складу тендерної пропозиції ФОП Коваль Надав Сканкопію Свідоцтва про реєстрацію ТЗ, в якому зазначено (у розділі S1) що на автомобіль встановлено Холодильне обладнання.
Скасована
Дата: 22 серпня 2022 16:34
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2022 16:19
Вимогу буде задоволено та повторно переглянуто Вашу пропозицію.
Номер вимоги: UA-2022-08-03-006298-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2801516983
Дата подання: 19 серпня 2022 14:55
Вимога
Пропозиція ТОВ "Спарта 2015" не відповідає вимогам Замовника та оголошенню, в частині:
- відповідно до Додатку 1 оголошення Учасник повинен надати завірені копії документів, що підтверджують акредитацію установи, що видав Оригінал діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). ТОВ "Спарта 2015" надала атестат №8О038, в тексті якого вказано, що невід'ємними його частинами є додатки, що складаються з 03 аркушів та доповнення 01 аркушів. Невід'ємні додатки ТОВ "Спарта 2015" не надала в складі пропозиції. В такому разі атестат №8О038 надано не в повному обсязі.
Аналогічні рішення Колегії АМКУ стосовно невідповідності Учасників шлягом ненадання невід'ємних додатків до документів 13019-р/пк-пз UA-2019-07-29-001328-b (https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel).
Розгорнути
Згорнути
- відповідно до Додатку 1 оголошення Учасник повинен надати завірені копії документів, що підтверджують акредитацію установи, що видав Оригінал діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). ТОВ "Спарта 2015" надала атестат №8О038, в тексті якого вказано, що невід'ємними його частинами є додатки, що складаються з 03 аркушів та доповнення 01 аркушів. Невід'ємні додатки ТОВ "Спарта 2015" не надала в складі пропозиції. В такому разі атестат №8О038 надано не в повному обсязі.
Аналогічні рішення Колегії АМКУ стосовно невідповідності Учасників шлягом ненадання невід'ємних додатків до документів 13019-р/пк-пз UA-2019-07-29-001328-b (https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel).
Скасована
Дата: 22 серпня 2022 16:34
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2022 16:16
Шановний Учасник, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне: Вашу вимогу буде задоволено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ |
81 926,66
UAH з ПДВ
|
60 116,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спарта 2015" |
84 168,00
UAH з ПДВ
|
60 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА" |
93 520,00
UAH з ПДВ
|
66 132,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
78 256,20
UAH з ПДВ
|
78 256,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ #3079523651 |
Рішення скасоване |
60 116,66
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 16:34
|
ТОВ "Спарта 2015" #39625877 |
Рішення скасоване |
60 120,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 16:34
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ #3079523651 |
Відхилено |
60 116,66
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 16:45
|
ТОВ "Спарта 2015" #39625877 |
Відхилено |
60 120,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 16:49
|
ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА" #2801516983 |
Переможець |
66 132,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 14:08
|
Додаткова угода № 2 від 31.10.2022 року до дог 139-22 Жадан масло.pdf | укладений |
31 жовтня 2022 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2022 14:42
|
Додаткова угода № 1 від 12.09.2022 року Жадан оброблені масло.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2022 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 09:47
|
Договір № 139-22 від 05.09.2022 року Жадан масло.pdf | укладений |
06 вересня 2022 09:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні зобов"язання виникають в межах кошторисних призначень 12000,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 139-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |