Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410582 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1 |
Контактна особа: |
Корженко Анастасія Валентинівна +380512247058 alla170283@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 13:31 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2023 13:31 |
Очікувана вартість: | 3 812 593,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 125,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг робіт відповідно до технічного завдання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Остаточний розрахунок здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконані роботи, після надання всієї виконавчої документації | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2023 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 16:02 |
ТД Майданчик Кобера 13 кап ремонт 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-26-000003 ● a4bfa47e1bdd420dae4d4c0e3d35e3ef
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 12:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.02.2024 № 4-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 23.02.2024 № 4-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-11-24-014975-a 24.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-28 10:21:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт спортивного майданчику "Простір вільних" по пров. Кобера, 13-А в Інгульському районі м.Миколаєва (ДК 021:2015 (45450000-6) – Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-24-014975-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-03 23:11:03
Пояснення
24 листопада 2023 року замовником (адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради) оголошено відкриті торги з особливостями за предметом «Капітальний ремонт спортивного майданчику "Простір вільних" по пров. Кобера, 13-А в Інгульському районі м.Миколаєва (ДК 021:2015 (45450000-6) – Інші завершальні будівельні роботи)». Рішенням Миколаївської міської ради «Про бюджет Миколаївської міської територіальної громади на 2023 рік» від 22 листопада 2022 року № 15/11 (зі змінами та доповненнями) по КПКВК 4216011 «Забезпечення надійного та безперебійного функціонування житлово-експлуатаційного господарства та прибудинкових територій житлового фонду», КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об'єктів» для виконання робіт з капітального ремонту спортивних, дитячих майданчиків у дворах, а також у межах мікрорайонів адміністрації Інгульського району передбачено фінансування у сумі 4,2 тис.грн., у тому числі на капітальний ремонт спортивного майданчика «Простір вільних» по пров. Кобера, 13-А в Інгульському районі м. Миколаєва. З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі адміністрацією Інгульського району укладено договір від 22 вересня 2023 року № 163 з коригування проєктної документації по об’єкту «Капітальний ремонт спортивного майданчику "Простір вільних" по пров. Кобера, 13-А в Інгульському районі м.Миколаєва» з виконанням експертизи. За результатами виконання робіт за вищезазначеним договором адміністрації Інгульського району передано робочий проєкт по об’єкту, на підставі якого визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Також, за результатами проведення експертизи Замовнику надано експертний звіт, згідно з яким загальна вартість об’єкта будівництва складає 4028,916 тис.грн. який завантажено в Єдину державну електронну систему у сфері будівництва, згідно з постановою КМУ від 23.06.2021 № 681 (реєстраційний номер в ЄДЕССБ – EX01:6646-7044-8464-8444), посилання - https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3265428411190871642/optype=6.
З урахуванням отриманого експертного звіту, виконавцем по договору з виготовлення проєктно-кошторисної документації, замовнику надано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва по об’єкту «Капітальний ремонт спортивного майданчику "Простір вільних" по пров. Кобера, 13-А в Інгульському районі м.Миколаєва» (кошторисна частина робочого проекту додається). Враховуючи вищезазначене, Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі у сумі 3 812 593,20 грн. з урахуванням податку на додану вартість, яка включає: - 3 731 790,00 грн. (будівельні роботи); - 68 803,20 грн. (кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва). За результатами виконання робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації та проведення експертизи проєктної документації, розпорядженням голови адміністрації від 20 листопада 2023 року № 33р затверджено проєктну документацію за робочим проєктом «Капітальний ремонт спортивного майданчику "Простір вільних" по пров. Кобера, 13-А в Інгульському районі м.Миколаєва» у сумі 4028,916 тис.грн. (додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2023 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НІКІТІН ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ" |
3 792 593,20
UAH з ПДВ
|
3 666 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП «ДОМСТРОЙ НИК» |
3 812 593,20
UAH з ПДВ
|
3 774 467,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "НІКІТІН ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ" #3149514954 |
Переможець |
3 666 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 22:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2023 21:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2024 09:38
|
ду 7 дог 295.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 10:54
|
ду 6 дог 295.PDF | зміни до договору |
18 листопада 2024 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2024 14:45
|
ду 5 дог 295.PDF | зміни до договору |
02 серпня 2024 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2024 14:42
|
ду 4 дог 295.PDF | зміни до договору |
02 серпня 2024 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 14:23
|
ду3 дог 295.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:48
|
дог 295 ду 2.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 11:27
|
дог 295 ду.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 10:40
|
ЛК 4.xls | укладений |
14 грудня 2023 10:39
|
ЛК 3.xls | укладений |
14 грудня 2023 10:39
|
ЛК2.xls | укладений |
14 грудня 2023 10:39
|
ЛК 1.xls | укладений |
14 грудня 2023 10:39
|
дог 295.pdf | укладений |
14 грудня 2023 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | підпункт 4 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 - у зв’язку зі змінами у фінансуванні витрат Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 295 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п.4 п.19 постанови КМУ № 1178 - продовження строку дії договору та строку виконання робіт за договором у звязку з перерозподілом витрат на здійснення каптального ремонту об'єкта за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 295 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни у зв'язку з перерозподілом фінансування на проведення капітального ремонту об'єкта за договором. |
Номер договору про закупівлю: | 295 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Врегулювання дії окремих умов договору, без зміни істотних умов |
Номер договору про закупівлю: | 295 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Врегулювання дії окремих умов договору, без зміни істотних умов |
Номер договору про закупівлю: | 295 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення додатків до Договору в новій редакції, без зміни істотних умов договору. |
Номер договору про закупівлю: | 295 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п.1 п.19 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 - зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 295 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |