Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Наталія Олександрівна Іванюшенко +380567451049 natalya0301@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2021 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 48 961 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 244 805,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування: міський бюджет | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування: міський бюджет | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 14:28 |
ЛК покрівля 05.04.rtf | |
05 квітня 2021 14:28 |
ТД кап.рем покр 05.04.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-02-000024 ● 3ef567c053214a9283447d4ec8495f55
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 18:09 |
02.06.2021 № 276
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2021 №276
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2021-04-05-005217-a 05.04.2021 ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 38114671) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-03 11:26:04
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-07 14:18:03
Пояснення
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у повній відповідності до проектно-кошторисної документації (експертного звіту, що виданий за результатом проходження державної експертизи проектної документації на даний об’єкт). Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обгрунтування (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi
2)Щодо зазначення у формі «Тендерна пропозиція», яка є Додатком 3 до тендерної документації умови щодо дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Так, відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України, передбачено, що у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
пункт 4 Розділу 3 тендерної документації «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Та згідно вищенаведеним положенням форма тендерної пропозиції (Додаток 3 до тендерної документації) передбачає:
« Ми погоджуємося дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції. Наша тендерна пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну».
Пунктом 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, в тендерній документації визначено строк дії тендерної пропозиції у відповідності до вказаної норми закону, якою керувались всі учасники закупівлі.
Разом із тим, слід зазначити, зазначення у вказаному пункті форми тендерної пропозиції, та відповідно до вищенаведених вимог Закону України відображено відповідний строк дотримання умов тендерної пропозиції, а саме 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції, що перевищує термін, визначений тендерною документацією, та відповідає терміну (не є меншим), установленому Законом України.
3) Щодо надання ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" договірної ціни, що містить у своєму складі кошти на покриття ризику та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Згідно з п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом будівництва. Ці кошти згідно з п.6.3.4 ДСТУ Б Д. 1.1 -1:2013 використовуються в порядку, обумовленому договором підряду.
При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, можуть враховуватися:
- при твердій договірній ціні - у розмірі, обгрунтованому відповідним розрахунком (у межах розміру коштів, передбаченого твердою договірною ціною).
- при динамічній договірній ціні - безпосередньо у вартості матеріальних ресурсів, придбаних підрядником за поточними цінами для виконання будівельних робіт у звітному місяці.
Відповідно до ч.6 Розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації).
Також заначено, що Учасник визначає вартість виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно чинного законодавства України. Не врахована Учасником вартість окремих робіт (послуг), податків та зборів, та інших витрат не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». Ціна динамічна.
Разом із тим, звертаємо Вашу увагу на те, що ст.31 Закону містить виключні підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників, а саме якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником».
Учасником ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" у складі його ТП було надано договірну ціну з розрахунками до неї відповідно до вищезазначених умов ТД.
Звертаємо Вашу увагу стосовно того, що тендерна документація не містить будь-яких вимог щодо складання учасниками договірної ціни, а отже у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП", з цієї причини.
Також слід зазначити що, вимогами Закону не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника за невідповідність умовам ТД, що нею не встановлені.
4) Стосовно умов договору про закупівлю нібито не відповідають проекту договору зазначаємо, що за результатами проведення закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м. Дніпро» Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради було укладено договір № 09/2021 від 13.05.2021 року з переможцем закупівлі ТОВ «ТЕЛЛОР - ГРУП».
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно статті 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору згідно ГКУ та ЦКУ є:
• умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ).
Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 ГКУ)
• ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ);
• строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору;
• умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 ЦКУ).
Вимоги ч. 4 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: в укладеному договорі про закупівлю умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-07 16:10:26
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-09 14:27:39
Пояснення
Відповідно до Постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника.
Відповідно до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, викликаного інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріальнотехнічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, можуть враховуватися: при динамічній договірній ціні - безпосередньо у вартості матеріальних ресурсів, придбаних підрядником за поточними цінами для виконання будівельних робіт у звітному місяці
Замовником в тендерній документації визначений вид договірної ціни: динамічна.
За динамічної договірної ціни прямі витрати під час визначення вартості виконаних робіт розраховують на підставі нормативних витрат трудових і матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та уточнених цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні.
Витрати, спричинені зростанням вартості матеріально-технічних ресурсів, компенсують підряднику у складі вартості цих ресурсів за поточними цінами. Отже, кошти, передбачені на будівництво згідно з договірною ціною договору підряду, укладеного за результатами процедури закупівлі, використовують відповідно до умов договору. Зокрема, визначених у договорі: виду договірної ціни; порядку розрахунків за виконані роботи; порядку використання коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (якщо ці кошти включені до договірної ціни відповідно до пп. 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-09 15:59:20
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-14 09:34:48
Пояснення
1. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на покриття ризиків згідно інвесторської кошторисної документації, включаються до договірної ціни сталим числом та можуть бути використані у випадку тривалого строку надання послуг у зв'язку із затримкою фінансування чи його відсутності у повній мірі, або наявності непередбачуваних видів ремонтних послуг, що можуть виникнути в період їх надання.
У разі відсутності вищезазначених непередбачуваних обставин в ході виконання будівельних робіт, зазначені кошти повертаються до державного бюджету.
Термін виконання робіт у даній процедурі встановлено в межах 2021 – 2022 років, і, як показує практика, може бути подовжено в зв’язку із недостатністю у бюджеті міста коштів на фінансування повного обсягу робіт. Враховуючи вказане, з метою забезпечення можливості покриття непередбачувальних витрат, пов’язаних із зростанням вартості матеріально-технічних та трудових ресурсів та недопущення зупинки виконання робіт, у договірній ціні передбачено закладення коштів (у вигляді ризиків) на їх покриття, адже такі витрати не зможуть бути компенсовані за рахунок інших статтей договірної ціни.
Згідно п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків «- за твердої договірної ціни – як правило в розмірі не більше ніж 1,5%; - за динамічної договірної ціни як правило, не враховується». Термін «як правило» згідно із тлумаченням словника української мови означає «здебільшого, у переважній більшості випадків», а тому дана вимога не є прямою забороною. Враховуючи вказане, замовник не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства
2. Відповідно до ч.1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх тендерних пропозицій мають надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4). Згідно вказаної в Додатку 4 форми учасник зазначає інформацію стосовно назви та типу обладнання, машин та механізмів, їх кількості також необхідно зазначити власна чи орендована. Також Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Учасником ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у складі його тендерної пропозиції було надано було надано довідку №2 від 19.04.2021, в якій зазначив всю необхідну інформацію, як того вимагала тендерна документація. Разом із тим, на підтвердження права користування надав копію договору № П-5 про надання послуг по експлуатації будівельних машин від 26.03.2021 року та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на всю техніку, що зазначена ним у вищезазначеній довідці.
Додатково повідомляємо, що умовами тендерної документації та формою довідки згідно Додатку 4 до Тендерної документації не встановлено вимогу щодо зазначення реєстраційних номерів, а тому підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» були відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок мониторингу
2021-07-05 09:51:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто
роз'яснення до висновку
2021-07-07 09:54:11
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі |
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Документи:
13 липня 2021 09:51
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" |
47 430 965,93
UAH з ПДВ
|
46 519 590,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
47 910 367,56
UAH з ПДВ
|
47 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" #41448905 |
Переможець |
46 519 590,33
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 13:47
|
09-2021 звіт.pdf | укладений |
19 січня 2023 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2022 12:35
|
09-2021 ду 4.pdf | зміни до договору |
21 березня 2022 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 15:08
|
09-2021 ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:30
|
09-2021 ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2021 16:25
|
09-2021 ду 2.pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 15:37
|
09-2021 ду 1.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 10:38
|
09-2021.pdf | укладений |
13 травня 2021 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на підставі листа Підрядника, уточнення об'ємів виконаних робіт. Коригування редакції Додатка №2 План фінансування та Додатка № 1 Календарний план. |
Номер договору про закупівлю: | 09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на підставі акту фактично виконаних робіт, уточнення об'ємів виконаних робіт. Коригування редакції Додатка №2 План фінансування та Додатка № 1 Календарний план. |
Номер договору про закупівлю: | 09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1 договору в новій редакції, зміна реквізитів, Дотадки № 1, 2, 3 читати в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на підстві актів фактично виконаних робіт та на підставі зменшення фактичного фінансування у поточному році. |
Номер договору про закупівлю: | 09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |