Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт пл. Шевченка в м. Дніпрі» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
68 805 434,40 UAH
UA-2020-04-03-001338-b 8e0ace89ef0f48dfa273bc64c80b6d9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 15:06
Очікувана вартість: 68 805 434,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 345 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт пл. Шевченка в м. Дніпрі» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пл. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 12:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 12:41
Додаток 8.docx
03 квітня 2020 12:41
Технічне завдання до Додатку 8.rar
03 квітня 2020 12:41
Додаток 6.docx
03 квітня 2020 12:41
Додаток 7.docx
03 квітня 2020 12:41
Додаток 5.doc
03 квітня 2020 12:41
Додаток 4.doc
03 квітня 2020 12:41
Додаток 2.docx
03 квітня 2020 12:41
Додаток 3.doc
03 квітня 2020 12:41
Додаток 9.doc
03 квітня 2020 12:41
Додаток 1.docx
03 квітня 2020 12:41
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щдо усунення дискаліфікаційних вимог у тендерній документації
Дата подання: 10 квітня 2020 12:47
Дата відповіді: 10 квітня 2020 15:01
Додатком №3 Документації передбачено, що Учасник повмнен надати такий докуент як: 1.1. Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). 1.2. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника, а залучені, то учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та копії технічних паспортів на них. У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Просимо надати розяснення щодо того, яким чином Замовником буде встановлено такі договори нікчемними та на яких правових підставах. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо при розгляді Замовником пропозиції учасника, замовник вбачає невідповідність наданого документу чинному законодавству, для підтвердження або спростування даного факту, відповідно до частини 7 статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Щдо усунення дискаліфікаційних вимог у тендерній документації
Дата подання: 10 квітня 2020 12:54
Дата відповіді: 10 квітня 2020 15:01
Вимогами документації передбачено, що Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Вважаємо таку вимогу Змовника дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника, а залучені, то учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку* дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та копії технічних паспортів на них. Тобто, учасником додатково й так мають надаватись чинні договори на підтвердження залучених маин, механізмів, тощо. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Просимо надати розяснення з даного питання та привести документацію у відповідність до чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України "Про публічні закупівлі" №922 не містить визначення поняття «дискримінаційна вимога» та приклади таких вимог.
Частиною 3 ст.7 Закону №922 визначено, що зокрема Антимонопольний комітет України здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до умов тендерної документації, затвердженої протоколом від 03.04.2020 №12/1-20 строк виконання робіт встановлений до 31.12.2021 р. тому вимога щодо дії договорів оренди (лізингу), наданння послуг, тощо є цілком правомірною та не має жодних дискримінаційних обмежень. А надання оригіналу позитивного листа-відгуку від замовника (контрагента) є гарантєю достовірності інформації, зазначеної у договорах. У свою чергу
замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

Дана вимога жодним чином не обмежує коло учасників, так як у учасників є альтернатива у праві володіння або користування матеріально-технічною базою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 67 595 358,36
UAH з ПДВ
67 595 358,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д" 68 087 617,11
UAH з ПДВ
68 087 617,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хотей АС" 68 550 000,00
UAH з ПДВ
68 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2020 09:23
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:55
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:53
5.2 Договірна ціна.pdf
17 квітня 2020 17:53
7.10 Фінзвіт .pdf
17 квітня 2020 17:53
7.6 Дозволи на роботи.pdf
17 квітня 2020 17:53
7.5 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 квітня 2020 17:52
7.4 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2020 17:52
3.2.4 Лист-відгук .pdf.pdf
17 квітня 2020 17:52
5.5 Розрахунки ЗВВ 2.pdf.pdf
17 квітня 2020 17:52
5.5 Розрахунки ЗВВ 1.pdf.pdf
17 квітня 2020 17:52
1. Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 17:52
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 16:23
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.3 стор.52-69.pdf
17 квітня 2020 16:16
Лист-відгук_ стор.283.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.2 стор.23-51.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.14 стор.247-264.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.1 стор.4-22.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.13 стор.230-246.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.12 стор.213-229.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.11 стор.196-212.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.10 стор.178-195.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.9 стор. 156-177.pdf
17 квітня 2020 16:16
Копії Акт _15-16 стор.389-403.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.8 стор.135-155.pdf
17 квітня 2020 16:16
Копії Акт _11-14 стор.370-388.pdf
17 квітня 2020 16:16
Копії Акт _8-10 стор.349-369.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.7 стор.127-134.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.6 стор.110-126.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.5 стор.87-109.pdf
17 квітня 2020 16:16
Копії Акт _4-7 стор.330-348.pdf
17 квітня 2020 16:16
Кошторис ч.4 стор.70-86.pdf
17 квітня 2020 16:16
Копії Акт _1-3 стор.315-329.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д"

ТОВ "Хотей АС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
Переможець 67 595 358,36
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
67 595 358,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 12:38
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 12:37
ДУ №6.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 12:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:59
ДУ №5.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:58
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 14:28
ДУ№4.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 10:59
ДУ №3.pdf зміни до договору
28 травня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2020 16:46
ДУ №2.pdf зміни до договору
21 травня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 10:37
ДУ№1.pdf зміни до договору
12 травня 2020 10:37
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 09:22
12-5-1.pdf укладений
12 травня 2020 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Договору
Номер договору про закупівлю: 12/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Договору
Номер договору про закупівлю: 12/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скорочення строку виконання робіт, скорочення строку дії договору, збільшення поточного фінансування у поточному році
Номер договору про закупівлю: 12/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів договору
Номер договору про закупівлю: 12/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт та строку дії Договору до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 12/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 12/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 15 лютого 2021
Сума оплати за договором: 63 219 035,08
UAH (в тому числі ПДВ 10 536 505,85 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі Статті 651 Цивільного кодексу України за згодою Сторін.