Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015-33160000-9- Устаткування для операційних блоків
Очікувана вартість
2 219 927,00 UAH
UA-2020-09-18-002592-c 8e0453bf533a44c0b9f61a351a2539cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адамяк Валентина Леонідівна

+380414921200 tendercrlem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЄМІЛЬЧИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01991659
Місцезнаходження: 11201, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Ємільчине, вулиця 1-го Травня, 133
Контактна особа: Адамяк Валентина Леонідівна
+380414921200
tendercrlem@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 15:29
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 14:58
Очікувана вартість: 2 219 927,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 199,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Відеоколоноскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, смт Ємільчине, вул. 1-го Травня,133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 36117 — Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК021:2015-33160000-9- Устаткування для операційних блоків Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 15:25
відокол.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-04-000011 ● 832ec5a2f20445ecad732be733acd471
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2022 10:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.08.2022 № 161

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-09-18-002592-c 18.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-11 10:46:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі устаткування для операційних блоків ДК 021:2015: 33160000-9 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-18-002592-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та яка буде доступна для перегляду.
3.Надати інформацію та її документальне підтвердження (акти звірки, бухгалтерську довідку, тощо) стосовно стану виконання договору від 09.11.2020 № 227 на 31.12.2020 в частині поставки товару та оплати за нього, відповідно до умов цього договору та станом на теперішній час.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 07 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД" 2 218 750,00
UAH з ПДВ
2 218 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОМЕДПРОЕКТ" 2 219 800,00
UAH з ПДВ
2 219 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 13:05
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:03
Довідки переможця.pdf
15 жовтня 2020 17:12
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:11
Статут.pdf
15 жовтня 2020 17:11
Рішення.pdf
15 жовтня 2020 17:11
ПДВ Дельта Мед.pdf
15 жовтня 2020 17:11
ОПИС_ 2 стр.pdf
15 жовтня 2020 17:11
Опис.pdf
15 жовтня 2020 17:11
Опис 2.pdf
15 жовтня 2020 17:11
Наказ №1.pdf
15 жовтня 2020 17:11
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
15 жовтня 2020 17:11
Виписка з ЄДР.pdf
15 жовтня 2020 17:11
ТП.pdf
15 жовтня 2020 17:11
ТВМ +листи.pdf
15 жовтня 2020 17:11
Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 17:11
КВ.+ст.17.pdf
15 жовтня 2020 17:11
19_Авторизация тележка.pdf
15 жовтня 2020 17:11
15_Авторизація FSN.pdf
15 жовтня 2020 17:11
14_Авторизація Fujifilm.pdf
15 жовтня 2020 17:11
11_Декларація_Ca_mi_2020.pdf
15 жовтня 2020 17:11
07_Инструкция тележка.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:52
21Статут ЕМП.pdf
16 жовтня 2020 12:52
19.Рішення директор.pdf
16 жовтня 2020 12:52
цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 12:52
техніка.pdf
16 жовтня 2020 12:52
кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"

ТОВ "ЄВРОМЕДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"
#42681690
Переможець 2 218 750,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"
#42681690
2 218 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 09:18
договір 227.pdf укладений
09 листопада 2020 09:14