Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 13:49 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2024 12:35 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2024 12:35 |
Очікувана вартість: | 7 186 294,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель)
(CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт на законних підставах керуючись чинним законодавством України. Попередня оплата (аванс) може виплачуватись на законних підставах, керуючись чинним законодавством України. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у національній валюті України. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 18:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 18:19 |
Календарний_графік_Додаток 2.xlsx | |
22 січня 2024 14:01 |
ТД.docx | |
22 січня 2024 14:01 |
Додаток 4 Проект Договору.docx | |
22 січня 2024 14:01 |
Відомість ресурсів Покрівля Травмо Урологія Лікарня 1.rtf | |
22 січня 2024 14:01 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx |
22 січня 2024 18:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2024 18:19 |
Календарний_графік_Додаток 2.xlsx
|
|||
22 січня 2024 14:01 |
ТД.docx
|
|||
22 січня 2024 14:01 |
Додаток 4 Проект Договору.docx
|
|||
22 січня 2024 14:01 |
Відомість ресурсів Покрівля Травмо Урологія Лікарня 1.rtf
|
|||
22 січня 2024 14:01 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимоги до ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) встановлені в пп 1.6. п. 1 розділу V Тендерної документації.
Відповідно до пп. 1.6. Ціна Тендерної пропозиції (Договірна ціна) повинна бути розрахована учасником процедури закупівлі відповідно до Технічного завдання Додаток 5 до Тендерної документації та відповідно до положень розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») з урахуванням наступного:
1.6.6. Кошти на покриття адміністративних витрат визначаються з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (п.п.5.17-5.18).
В порушення вищезазначеної вимоги учасником-переможцем процедури закупівлі Приватним підприємством будівельно-монтажна фірма "Майстер", використано коефіцієнт 3,89, замість коефіцієнту по розрахунку підприємства за попередній рік.
Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" в пояснювальній записці зазначило середньомісячну норму тривалості робочого часу 172,67 люд. год, замість 167,33 люд. год на 2024 рік.
Також Приватним підприємством будівельно-монтажна фірма "Майстер" в інших витратах включено Главу 11 Підготовка експлуатаційних кадрів.
З урахуванням вищевикладеного та керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вимагаємо переглянути рішення Уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель оформленого Протоколом розгляду тендерних пропозицій предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 08.02.2024 року та постановити нове рішення у відповідності до вимог чинного законодавства України
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-01-000026 ● 7e2852cf4a1349618b40ca2741cb2ef1
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.05.2024 № 34-З
Миколаїв
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.05.2024 № 34-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2024-01-22-009073-a 22.01.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 17:35:53
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 11:43:57
Відповідь на запит на пояснення
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) за результатами розгляду запиту на надання пояснення повідомляє наступне.
1. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель) затверджена наказом УКБ ЖМР від 15.11.2023 № 44 відповідно до абзаца 4 пункту 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 220825-03/В від 26.08.2022, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що технічне завдання завантажено до електронної системи закупівель у складі Тендерної документації, а саме: у Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Крім того, з інформацією щодо проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту можна ознайомитись на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами:
- кошторисна документація: EM01:1908-9701-2113-5653,
- проектна документація: PD01:3265-4818-0677-5686,
- експертний звіт: EX01:2328-5643-4888-0548.
Повідомляємо, що власного веб-сайту УКБ ЖМР не має, тому на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) було оприлюднено 23.01.2024 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).
Додатково додаємо:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація);
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель);
- експертний звіт № 220825-03/В від 26.08.2022, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ;
- наказ УКБ ЖМР від 15.11.2023 № 44 «Про перезатвердження проектно-кошторисної документації».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-05-15 17:34:51
Слава Україні! Разом до Перемоги!
Слава Україні! Разом до Перемоги!
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2024 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" |
6 502 820,40
UAH з ПДВ
|
6 502 820,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СЛМ-ПЛАСТ" |
6 850 121,00
UAH з ПДВ
|
6 742 121,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
6 957 770,00
UAH з ПДВ
|
6 765 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" |
7 150 395,68
UAH з ПДВ
|
6 777 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
6 998 044,00
UAH з ПДВ
|
6 998 044,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" #25304787 |
Переможець |
6 502 820,40
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2024 17:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2024 17:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 11:18
|
Дод_угода_1_від_28_02_2024.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 08:57
|
Договір_7_від_23_02_2024.pdf | укладений |
27 лютого 2024 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 1.1. Договору у зв'язку з виявленням технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |