Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Азотні добрива (код ДК 021:2015 - 24410000-1 Азотні добрива)
Очікувана вартість
1 162 700,00 UAH
UA-2021-03-18-002208-b 8dde98602009451d920f141ff751a7f5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Петрівна Кучер

+380434521698 idak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Іллінецький державний аграрний коледж"
Код ЄДРПОУ: 35830913
Вебсайт: http://www.idak.vn.ua
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., Іллінці, вул.Студентська, 2
Контактна особа: Наталя Петрівна Кучер
+380434521698
idak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умови застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до п.1 частини 2 та частини 7 ст. 40 Закону, як виняток у разі: - якщо Замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, замовником застосовується, як виняток, переговорна процедура закупівлі. З 12 січня 2021 року до 31 січня 2021 року тендерним комітетом двічі проведено процедури відкритих торгів на закупівлю Азотні добрива (код ДК 021:2015 - 24410000-1 Азотні добрива), Ідентифікатори закупівель: ID: UA-2021-01-12-004075-a та UA-2021-01-15-000769-a, які не відбулись з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2021 12:58
Оскарження наміру укласти договір: 29 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24410000-1: Азотні добрива


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 тонни
Азотні добрива (Аміачна селітра N 34,4%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24410000-1 — Азотні добрива
66 тонни
Азотні добрива (КАС 32 N 32%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24410000-1 — Азотні добрива
16 тонни
Азотні добрива (Сульфат амонію гранульований N 21%S24%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24410000-1 — Азотні добрива

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 березня 2021 12:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-08-000099 ● d09d5a3cd846426ea1c10ae11c9ea6b9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2021 17:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.04.2021 №250
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена Вахновська

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.04.2021 №250
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2021-03-18-002208-b 18.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-09 13:01:54

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі азотних добрив (ДК 021:2015: 24410000-1: «Азотні добрива» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-18-002208-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі азотних добрив за підставою, визначеною пунктом 1 частини другої статті 40 Закону, зокрема двічі відмінено процедури відритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, а саме UA-2021-01-12-004075-a та UA-2021-01-15-000769-a, тоді як вказані відмінені процедури відкритих торгів слугували як підстава при застосуванні переговорної процедури закупівлі UA-2021-03-18-002359-b?
2. Яким чином та на підставі яких документів визначено очікувану вартість предмета закупівлі ?
3. З яких причин у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю на закупівлю азотних добрив, яке оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-18-002208-b, в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
4. Яким чином вимагалось під час проведення переговорів з учасником процедури закупівлі подання інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону? На підтвердження вказаної інформації надати відповідні документи (перелік вимог, підтверджуючі документи учасника та протокол переговорів), які визначені під час проведення переговорів з учасником щодо відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону.
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-14 18:14:00

Надання пояснення на Запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 9 квітня 2021 року

У межах проведення моніторингу закупівлі азотних добрив (ДК 021:2015: 24410000-1: «Азотні добрива» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-18-002208-b) надаємо наступні загальні пояснення:
ІЛЛІНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ КОЛЕДЖ - бюджетний заклад, діяльність якого на сьогодні фінансується з місцевого бюджету Вінницької обласної ради - загальний фонд та власних надходжень (коштів від господарської діяльності) - спеціальний фонд, на основі затвердженого кошторису доходів і витрат. На початку року будь які кошти у нас відсутні, зважаючи на минулорічний недобір урожаю через заморозки у травні та посуху влітку.
Згідно планів закупівлі 2021 року, усі закупівлі які плануємо здійснити на проведення повного комплексу сільськогосподарських робіт в лабораторіях рослинництва, тваринництва та садівництва, тобто для здійснення господарської діяльності, можливі лише за рахунок власних надходжень (коштів від господарської діяльності) спеціального фонду бюджету коледжу. Коштів державних (місцевого бюджету) ми не залучаємо для таких закупівель.
Через відсутність власних коштів змушені залучати кредитні ресурси банківських, інших фінансових установ та/або постачальників за умовами форвардних поставок. Більшість підприємств постачальників при проведенні переговорів відмовляються йти на наші умови (умови, зазначені у відкритих торгах). А хто погоджується захищає себе умовою попередньої оплати та/або оплати протягом короткого терміну з дати поставки.
Отже, провести переговори з постачальниками азотних добрив у лютому - на початку березня 2021 року в нас не було можливостей через брак власних надходжень та кредитів, яких ми теж не змогли отримати, що за планом закупівлі мали б спрямовуватися на таку закупівлю.
Щодо надання відповідей на Ваші запитання інформуємо.

1. Двічі відмінені процедури відритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій - UA-2021-01-12-004075-a та UA-2021-01-15-000769-a були оголошені тендерним комітетом (далі - ТК) в середині січня 2021 року на загальну очікувану суму 2265000,00 грн. та в кількості визначеній відповідальною за закупівлю агрономічною службою (заявка головного агронома від 05.01.2021 додається). А також додаються заявки від 25.02.2021 та від 16.03.2021.
Переговори, з ТОВ «СВІТОВИТ АГРО» на загальну очікувану суму 1 162 700,00 грн. проведено 18 березня 2021 року і тоді ж було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір за закупівлею номер якої UA-2021-03-18-002208-b) (протокол переговорів № 17/2021 з листом зверненням додається). Асортимент та кількість азотних добрив за даним протоколом:
Найменування Од. виміру К-сть
Аміачна селітра N 34,4% тонна 35
Сульфат амонію
гранульований N21%S24% тонна 16
КАС 32 тонна 66
Всього 117
В той же час проведено переговори 18 березня 2021 року з ТОВ «ЗЕМЛЯ ПОДІЛЛЯ» на загальну очікувану суму 1 425 600,00 грн. та було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір за закупівлею номер якої UA-2021-03-18-002359-b).
Асортимент та кількість азотних добрив за цими переговорами:
Найменування Од. виміру К-сть
Карбамід (сечовина) тонна 10
КАС 32 тонна 144
Всього 154

Вважаємо, що норми п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі Закон), якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; застосовується переговорна процедура, застосовані нами до двох підприємств постачальників через відсутність потрібної кількості азотних добрив на дату внесення по мерзлоталому ґрунту у одного підприємства - ТОВ «ЗЕМЛЯ ПОДІЛЛЯ» та їх наявність у іншого постачальника - ТОВ «СВІТОВИТ АГРО» спонукало нас до проведення двох переговорних процедур, як виняток після двічі відмінених тендерів UA-2021-01-12-004075-a та UA-2021-01-15-000769-a.
Так як добрива вносяться в ґрунт залежно від погодних умов то при їх зміні агрономічною службою можуть переглядатись технологічні карти щодо кількості і асортименту добрив. Наперед передбачити усі такі зміни неможливо у сільському господарстві. Тому кількість добрив може як зменшуватись так і збільшуватись.
Щодо коливання цін на даний товар, то щороку, як підказує досвід ціни на добрива значно зростають у період з грудня до передпосівного внесення у березні (розрахунок загальної потреби в Азотних добривах з урахуванням коливання цін на ринку додається)

2. Очікувану вартість предмету закупівлі: Азотні добрива (ДК 021:2015: 24410000-1: «Азотні добрива» було визначено в три етапи:
2.1. Визначення потреби в товарі здійснено на підставі аналізу фактичного використання азотних добрив для забезпечення діяльності ІДАК у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань (додані заявки Головного агронома станом на 05.01.2021 на 25.02.2021 та на 16.03.2021).
2.2. Аналіз ринку – агрономічною службою коледжу використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містяться у відкритих джерелах (у т. ч. на сайтах виробників та/або постачальників азотних добрив, в рекламі, прайс-листах тощо) та інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій, що дозволило визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість вже станом на 18.03.2021 у порівнянні станом ринку на 12.01.2021. (додано розрахунок загальної потреби в Азотних добривах з урахуванням коливання цін на ринку додається).
2.3. Здійснення розрахунку очікуваної вартості азотних добрив методом порівняння ринкових цін шляхом проведення аналізу ринку та застосувавши метод порівняння ринкових цін, а саме із загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів не тільки цього постачальника (також проаналізовано ціни ТОВ «Земля Поділля» та ПП «Укрвінхім") на момент вивчення ринку станом на 18.03.2021 визначено оптимальну ціну на нашу потребу добрив в сумі 1 162 700,00 грн., яку застосовано під час оприлюднення закупівлі номер якої UA-2021-03-18-002208-b.

3. На підтвердження того, що у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю на закупівлю азотних добрив (далі - Повідомлення), яке оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-18-002208-b, в окремих електронних полях зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, а саме: ДК 021:2015: 24410000-1: «Азотні добрива», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, надається копія Повідомлення.

4. На виконання ч. 3 ст.40 Закону під час проведення переговорів ТК ІДАК вимагав від учасника ТОВ «СІТОВИТ АГРО» надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону
На підтвердження зазначеної інформації надаємо відповідні документи (перелік вимог, підтверджуючі документи учасника та протокол переговорів № 17/2021 з листом зверненням додається), які визначені під час проведення переговорів з ТОВ «СІТОВИТ АГРО» щодо відсутності підстав для відмови йому в участі у переговорній процедурі закупівлі, як виняток після двічі відмінених процедур відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, відповідно до ст.17 Закону.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-04-26 18:36:34

Аргументовані заперечення до Висновку та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень.

У відповідності до вимог частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання зобов’язань, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, ДП «Іллінецький державний аграрний коледж» надає інформацію про причини неможливості усунення порушення.
Оскільки відкриті торги на закупівлю азотних добрив не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», то ДП «Іллінецький державний аграрний коледж» з метою забезпечення необхідних азотних добрив застосовано дві переговорні процедури закупівель, за результатами яких укладено договори із ТОВ «Земля Поділля» та ТОВ «СВІТОВИТ АГРО».
Застосування вказаних переговорних процедур закупівель обумовлене терміновою необхідністю придбання азотних добрив саме у період весняно-польових робіт.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі, ID якої: UA-2021-03-18-002208-b «Азотні добрива код за ДК 021:2015 - 24410000-1 Азотні добрива, які відповідають вимогам встановленим Замовником у відкритих торгах, що не відбулись, ID яких: UA-2021-01-12-004075-a та UA-2021-01-15-000769-a, то найменування азотних добрив в усіх чотирьох промоніторених Вами закупівлях ідентичні. Щодо кількості добрив то потреба їх в аграрній галузі не може бути сталою впродовж періоду січня-березня і залежить від погодних умов та наявності коштів на рахунку Замовника. Таким чином, кількісна потреба у січні може об’єктивно відрізнятись від кількісної потреби, переглянутої за технологічними картами у березні. Інформацію про технічні, кількісні і якісні показники предмету закупівлі зведено в таблицю:

Назва азотних добрив Оголошено у відкритих торгах Укладено договір з ТОВ «Світовит Агро» Укладено договір з ТОВ «Земля Поділля»
ID: UA-2021-01-12-004075-а та UA-2021-03-18-002208-b UA-2021-03-18-002359-b
UA-2021-01-15-000769-а
Карбамід (сечовина) №46% 12 0 10
Аміачна селітра №34,4% 25 35 0
КАС 32 №32% 250 66 144,18
сульфату амоній гранульований
№21%S24% 30 16 0

Таким чином, Замовником – тендерним комітетом ІДАК дотримано вимоги пункту 1 частини другої статті 40 Закону, в частині відповідності предмета закупівлі, визначеного у тендерній документації, з невеликим коректуванням кількості за потребою, що склалась на час проведення переговорів, а також залежно від підвищеного рівня цін за одиницю азотних добрив.
Вважаємо, що норми п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі Закон), якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; застосовується переговорна процедура, застосовані нами до двох підприємств постачальників через відсутність потрібної кількості азотних добрив на дату внесення по мерзлоталому ґрунту у одного підприємства - ТОВ «ЗЕМЛЯ ПОДІЛЛЯ» та їх наявність у іншого постачальника - ТОВ «СВІТОВИТ АГРО» спонукало нас до проведення двох переговорних процедур, як виняток після двічі відмінених тендерів UA-2021-01-12-004075-a та UA-2021-01-15-000769-a.
Крім того, за договором закупівлі азотних добрив (ДК 021:2015: 24410000-1: «Азотні добрива» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-18-002208-b), укладеним з ТОВ «СВІТОВИТ АГРО» від 05.04.2021 №05/04/2021 товар на суму 1162700,00 грн. нами отримано та внесено під посіви ранньої зернової групи, однак за домовленістю сторін переговорної процедури, оплата за поставлений товар буде проведена після збору урожаю, тобто з відстрочкою платежу до вересня 2021 року. Отже, за вищезазначеним договором має місце невиконання договірних зобов’язань Замовником - ІДАК.
З цієї причини у ДП «Іллінецький державний аграрний коледж» відсутня можливість усунути виявлені у Висновку порушення. Також, на Вашу вимогу, ми не маємо права, на сьогодні, розірвати договір до погашення своїх зобов’язань перед кредитором - ТОВ «СВІТОВИТ АГРО».
Поряд із цим, повідомляємо, що проведення процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» займає досить тривалий проміжок часу – від 30 до 60 календарних днів, а відтак, повторне їх проведення не дало б змоги використати азотні добрива своєчасно та за призначенням.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про неможливість усунення порушення. У відповідності до вимог частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання зобов’язань, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, ДП «Іллінецький державний аграрний коледж» надає інформацію про причини неможливості усунення порушення. Оскільки відкриті торги на закупівлю азотних добрив не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», то ДП «Іллінецький державний аграрний коледж» з метою забезпечення необхідних азотних добрив застосовано дві переговорні процедури закупівель, за результатами яких укладено договори із ТОВ «Земля Поділля» та ТОВ «СВІТОВИТ АГРО». Застосування вказаних переговорних процедур закупівель обумовлене терміновою необхідністю придбання азотних добрив саме у період весняно-польових робіт. Щодо технічних вимог до предмету закупівлі, ID якої: UA-2021-03-18-002208-b «Азотні добрива код за ДК 021:2015 - 24410000-1 Азотні добрива, які відповідають вимогам встановленим Замовником у відкритих торгах, що не відбулись, ID яких: UA-2021-01-12-004075-a та UA-2021-01-15-000769-a, то найменування азотних добрив в усіх чотирьох промоніторених Вами закупівлях ідентичні. Щодо кількості добрив то потреба їх в аграрній галузі не може бути сталою впродовж періоду січня-березня і залежить від погодних умов та наявності коштів на рахунку Замовника. Таким чином, кількісна потреба у січні може об’єктивно відрізнятись від кількісної потреби, переглянутої за технологічними картами у березні. Інформацію про технічні, кількісні і якісні показники предмету закупівлі зведено в таблицю (додається). Таким чином, Замовником – тендерним комітетом ІДАК дотримано вимоги пункту 1 частини другої статті 40 Закону, в частині відповідності предмета закупівлі, визначеного у тендерній документації, з невеликим коректуванням кількості за потребою, що склалась на час проведення переговорів, а також залежно від підвищеного рівня цін за одиницю азотних добрив. Вважаємо, що норми п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі Закон), якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; застосовується переговорна процедура, застосовані нами до двох підприємств постачальників через відсутність потрібної кількості азотних добрив на дату внесення по мерзлоталому ґрунту у одного підприємства - ТОВ «ЗЕМЛЯ ПОДІЛЛЯ» та їх наявність у іншого постачальника - ТОВ «СВІТОВИТ АГРО» спонукало нас до проведення двох переговорних процедур, як виняток після двічі відмінених тендерів UA-2021-01-12-004075-a та UA-2021-01-15-000769-a. Крім того, за договором закупівлі азотних добрив (ДК 021:2015: 24410000-1: «Азотні добрива» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-18-002208-b), укладеним з ТОВ «СВІТОВИТ АГРО» від 05.04.2021 №05/04/2021 товар на суму 1162700,00 грн. нами отримано та внесено під посіви ранньої зернової групи, однак за домовленістю сторін переговорної процедури, оплата за поставлений товар буде проведена після збору урожаю, тобто з відстрочкою платежу до вересня 2021 року. Отже, за вищезазначеним договором має місце невиконання договірних зобов’язань нами, як Замовником. З цієї причини у ДП «Іллінецький державний аграрний коледж» відсутня можливість усунути виявлені у Висновку порушення. Також, на Вашу вимогу, ми не маємо права, на сьогодні, розірвати договір до погашення своїх зобов’язань перед кредитором - ТОВ «СВІТОВИТ АГРО». Поряд із цим, повідомляємо, що проведення процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» займає досить тривалий проміжок часу – від 30 до 60 календарних днів, а відтак, повторне їх проведення не дало б змоги використати азотні добрива своєчасно та за призначенням. Крім того повідомляємо, що аналогічна інформація була надана у встановлений строк, а саме 26 квітня 2021 о 18:36. Лише помилково занесена у закладку відповідної програми "Звернення за роз'ясненням щодо висновку".

2021-05-06 11:39:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 14 Наказу № 1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТОВИТ АГРО"
#37683392
Переможець 1 162 700,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 12:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 12:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТОВИТ АГРО"
#37683392
1 162 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 18:13
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 12:31
Договір Азотні добрива ТОВ Світовит Агро від 05.04.2021.pdf укладений
07 квітня 2021 12:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 770 205,61
UAH (в тому числі ПДВ 128 367,60 UAH)