Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services of bushes planting; trees planting; flowers in flower beds planting, weeding and caring
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська область обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Аліна Греля +380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Utilities of Lutsk City Council |
National ID: | 34572192 |
Contact point: |
Kozak Ivan 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Additional contacts: |
Alina Hrelia +380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2021 13:11 |
Очікувана вартість: | 8 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 лютого 2021 17:35 |
Enquiries until: | 27 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 100 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 17:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 17:32 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-19-000012 ● 85edb75c9aae4869b0cc2cf27230d54b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2021 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.05.2021 № 328
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.05.2021 №328
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-05-013145-a від 05.02.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-02 15:52:28
Послуги з посадки кущів; дерев; квітів у квітниках з їх прополюванням та доглядом, ДК 021:2015: 77310000-6
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) Управління Західного офісу Держаудитслужби № ЦБД UA-2021-02-05-013145-a (Послуги з посадки кущів; дерев; квітів у квітниках з їх прополюванням та доглядом, ДК 021:2015: 77310000-6, джерело фінансування - місцевий бюджет) від 26 травня 2021 року розглянуто.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником порушено абзац 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та відповідно пункт 2 частини 2 статті 32 Закону.
Відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
В підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі встановленим кваліфікаційним критеріям комунальним підприємством «Рівненський міський трест зеленого господарства» (далі – КП «Рівненський міський трест зеленого господарства», Учасник) у складі тендерної пропозиції надано усі підтверджуючі документи, як того вимагалося тендерною документацією щодо наявності обладнання, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Відтак, в підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, аналогічний договір за предметом закупівлі, акти виконаних робіт в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, додаткова угода до аналогічного договору, лист-відгук від замовника.
Аналогічний договір про надання послуг №3 укладений між управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради та КП «Рівненський міський трест зеленого господарства» від 23.01.2019р. і оприлюднений замовником в електронній системі закупівель з усіма наявними додатками до нього, в тому числі і додатковими угодами.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Інформація про укладений між управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради (замовник) та КП «Рівненський міський трест зеленого господарства» (виконавець) аналогічний договір та додатки до нього (в т.ч. і додаткові угоди) опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за № ЦБД UA-2018-11-08-000438-b та є в загальному доступі для усіх користувачів (це ж саме і зазначено у Висновку).
В силу частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Абзац 7 частини 1 статті 1 Закону передбачає, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.
Відтак, Замовником – департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради під час розгляду тендерної пропозиції КП «Рівненський міський трест зеленого господарства» в процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою, окрім наявних у тендерній пропозиції документів, перевірено в електронній системі закупівель усю інформацію про аналогічний договір від 23.01.2019р.
Оскільки тендерна пропозиція КП «Рівненський міський трест зеленого господарства» відповідала вимогам тендерної документації, учасника було допущено до аукціону.
Підсумовуючи вище викладене, недоліки, які виявлені під час здійснення моніторингу процедури закупівлі є не суттєвими, такими, що не впливають на предмет закупівлі та на результат проведення закупівлі.
Крім цього, Замовником неможливо усунути виявлені органом державного фінансового контролю порушення в установленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, оскільки договір про закупівлю укладено у законний спосіб, між сторонами досягнуто згоди за усіма істотними умовами договору, договірні зобов’язання сумлінно виконуються сторонами, умови договору відповідають тендерній пропозиції учасника та частині 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлене органом державного фінансового контролю зобов’язання щодо розірвання договору не відповідає вимогам статті 19 Конституції України та Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Господарський договір, укладений між юридичними особами може бути розірваний лише за згодою сторін або у судовому порядку, але для цього повинні бути причини такого припинення. Заходи, що передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Обраний органом державного фінансового контролю спосіб усунення порушень не відповідає принципу пропорційності, та є не співмірним заходом, що призведе до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, вважаємо за неможливе припинення зобов’язань за договором, оскільки даний договір укладено у законний спосіб та просимо повідомити підстави припинення зобов’язань за договором від 15.04.2021р. № 360 з урахуванням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Номер справи 140/5784/21 Дата 09.06.2021 |
Дата публікації: | 10 червня 2021 |
Документи:
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2021 17:07
|
Комунальне підприємство-Рівненський міський трест зеленого господарства | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2021 17:10
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА" |
7 693 038,40
UAH з ПДВ
|
7 693 038,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство-Рівненський міський трест зеленого господарства |
7 998 265,00
UAH з ПДВ
|
7 998 265,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА" #37887516 |
Переможець |
7 693 038,40
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 23:54
|
Додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 23:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 14:34
|
Додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2021 15:45
|
Додаткова угода_1 до договору_360 від 15.04.2021.pdf | укладений |
19 травня 2021 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 19:36
|
Договір_360 від 15.04.2021.pdf | укладений |
15 квітня 2021 19:36
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
11 травня 2021 09:46
|
429 953,68 UAH | UA788201720344240001000028121 Департамент ЖКГ ЛМР |
UA113034400000026003060513044 КП "Парки i сквери м.Луцька" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та зміна ціни в бік зменшення у зв'язку зі зміною бюджетних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 360 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |